Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Whoosh » 9. jan 2016, 22:35

Fru Sunshine skrev: Hun var søster til Niels Hausgaard, så han sad jo i sagens natur blandt gæsterne.

I knew it!
Tungt underansigt, kraftige lægge og en plisseret nederdel? :D Og var Muddi med?
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 22:39

Whoosh skrev:
Fru Sunshine skrev: Hun var søster til Niels Hausgaard, så han sad jo i sagens natur blandt gæsterne.

I knew it!
Tungt underansigt, kraftige lægge og en plisseret nederdel? :D Og var Muddi med?

Nix -ingen af delene. De havde slet ingen hund, men hendes mand hed Kaj.

Ej, hans storesøster var faktisk et ret sødt menneske, men knap så underholdende som "bror og svigerinde".
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Sevii » 9. jan 2016, 22:45

Da jeg var barn mødte jeg ham der lagde stemme til Timon fra Løvernes konge. Da han begyndte at snakke som Timon blev jeg virkelig imponeret, men jeg kan ikke huske hans navn.
Jeg synes egentlig han er mest værd at nævne. Det var sgu fedt. :stoned:
Senest rettet af Sevii 10. feb 2020, 16:21, rettet i alt 1 gang.
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Whoosh » 9. jan 2016, 22:57

Fru Sunshine skrev:
Whoosh skrev:
Fru Sunshine skrev: Hun var søster til Niels Hausgaard, så han sad jo i sagens natur blandt gæsterne.

I knew it!
Tungt underansigt, kraftige lægge og en plisseret nederdel? :D Og var Muddi med?

Nix -ingen af delene. De havde slet ingen hund, men hendes mand hed Kaj.

Ej, hans storesøster var faktisk et ret sødt menneske, men knap så underholdende som "bror og svigerinde".

Ej, der styrtede min joke så hårdt til jorden at man aldrig finder den sorte boks.
Det var jo for helved svigerinde han joker om, ikke søsteren. :lol:

Mine pointetårne styrter i grus.
5
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 23:08

Whoosh skrev:
Fru Sunshine skrev:
Whoosh skrev:
Fru Sunshine skrev: Hun var søster til Niels Hausgaard, så han sad jo i sagens natur blandt gæsterne.

I knew it!
Tungt underansigt, kraftige lægge og en plisseret nederdel? :D Og var Muddi med?

Nix -ingen af delene. De havde slet ingen hund, men hendes mand hed Kaj.

Ej, hans storesøster var faktisk et ret sødt menneske, men knap så underholdende som "bror og svigerinde".

Ej, der styrtede min joke så hårdt til jorden at man aldrig finder den sorte boks.
Det var jo for helved svigerinde han joker om, ikke søsteren. :lol:

Min pointetårne styrter i grus.

:lol:
Det er snot og feber, der gør det.
Men nej, han joker aldrig om sin søster. Det ville også være pænt smagløst, eftersom hun døde for et par år siden.
Og han har slet ikke en bror.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Whoosh » 9. jan 2016, 23:25

Jeg har set Jesper Steinmetz et par gange.
Han er en rigtig flot mand.

Og så har jeg en sær evne til at løbe ind i Anja Andersen.
Tror det er 7-8 gange efterhånden.

Skuespiller Torben Iversen ser jeg også jævnligt i bybilledet, ligeledes Julie Berthelsen, som i øvrigt altid er meget sød og smilende.
1
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf MilleMercy » 10. jan 2016, 00:14

Jeg har kørt i rutchebane i Tivoli med Dronningen og Prins Henrik. De scorede den bagerste vogn, royalty frem i køen blev der sagt. Det er maaaaange år siden.
Jeg har mødt afdøde Pave Johannes Paul II hele to gange.

Og selvfølgelig spottet/festet med en del kendte danskere diverse steder, ingen nævnt ingen glemt :)

I NY har jeg set Adam Sandler og Justin Bieber.
1
MissHelenaVon
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. nov 2015, 00:07
Kort karma: 25
Likede indlæg: 338

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf MissHelenaVon » 10. jan 2016, 00:27

Har spist hotdogs med Rick Astley i Val d'Isere :-D

Drukket øl med Kronprinsen på et diskotek også i Val d'Isere - dog ikke samme år som ovenstående.

Da jeg arbejdede på en cafe engang serverede jeg øl for Kim Larsen og mad for Carsten Bang.

Kysset med Anders Matthesen :ninja:

Alt sammen mange år siden.
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf dgd2007 » 10. jan 2016, 01:22

Ado skrev:Fået en krone af Erik Paaske, fordi han godt kunne lide rødhårede piger.

:D :D :D
1
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf hthy » 10. jan 2016, 02:14

Jeg har stået i samme rygekabine som Søren Fauli i lufthavnen i Amsterdam, skænket champagne til Margrethe og Henril et årstid før hun blev dronnong, da de var med til indvielsen af den danske restaurant i Birmingham som jeg arbejdede i.
Min mand har arbejdet på det lokale medborgerhus og været involvereret i mange musikarrangementer, så der har jeg mødt mange musikere. Bl.a har jeg smurt håndmadder til Palle Mikkelborg m. band og engang, hvor vi ville spise der inden vi skulle til en Niels Hausgaard koncert, kom han hen og satte sig sammen med os for også at spise, da han har truffet min mand mange gange. Der fortalte han også at ingen bror har, som Sunshine skriver.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Slettet bruger » 10. jan 2016, 02:24

Jeg er ufrivilligt kommet til at generere dronning Margrethe ved to lejligheder.

Første gang gik jeg med i en slags procession i Frankrig, der blev anført at dronningen samt prinsgemal. En kvinde spurgte om jeg kunne tage et billede af hende med dronningen i baggrunden, det sagde jeg ja til. Kvinden havde så tænkt sig at mase sig helt ind og stå med armen om dronningen. Sikkerhedsfolkene kom hen og skubbede hende væk og kiggede ondt på mig, de tænkte jeg på en måde var med i det, fordi jeg stod med kameraet, selv om jeg jo ikke kunne vide hvad det skøre kvindemenneske havde planlagt. Fik talt dem til ro "DET VAR IKKE MIG .. JEG VIDSTE IKKE AT ... DET ER IKKE MIT KAMERA"

Anden gang var til royalt bryllup, husker ikke hvilket, hvor jeg randomly gik en tur, endte i nærheden af Amalienborg og så tænke "åh ja, det er jo i dag med det bryllup, det tjekker jeg lige ud". Gik midt på gaden fordi folk gik overalt og gad ikke gå ad vejen for en bil der dyttede bagved mig fordi det ikke var meningen der skulle være biler der. Vendte mig så om for at se alligevel, og så var det den sorte med nummerplade "1" lol.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Annione » 10. jan 2016, 03:05

Nårh ja. Jeg har lavet latte til Nikolaj Coster Waldau. Faktisk ganske svært at sige noget til sådan en lækker mand. "Kan jeg hjælpe næste hubba hubba øøøøhm" fik jeg vist sagt.... :-D
4
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Lækre Arne » 10. jan 2016, 12:01

Annione skrev:Nårh ja. Jeg har lavet latte til Nikolaj Coster Waldau. Faktisk ganske svært at sige noget til sådan en lækker mand. "Kan jeg hjælpe næste hubba hubba øøøøhm" fik jeg vist sagt.... :-D


Årh ja. Ham har jeg også engang haft lureren på, i en bar engang. Vil ikke prale af at vi havde ret intens øjenkontakt. (Men det havde vi :devil: )
Jeg tror virkelig ikke jeg ville have kunnet tale to ord med ham. Det er SÅ overvældende når han er så lækker. For det er han. Og tusind gange mere irl.
4
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Kattefjæs » 10. jan 2016, 12:39

Lækre Arne skrev:Årh ja. Ham har jeg også engang haft lureren på, i en bar engang. Vil ikke prale af at vi havde ret intens øjenkontakt. (Men det havde vi :devil: )
Jeg tror virkelig ikke jeg ville have kunnet tale to ord med ham. Det er SÅ overvældende når han er så lækker. For det er han. Og tusind gange mere irl.


Jeg har siddet i et tog sammen med ham. Hele vejen fra København til Lejre. :slem:
1
Debra1
Indlæg: 391
Tilmeldt: 13. dec 2015, 08:04
Kort karma: 17
Likede indlæg: 334

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Debra1 » 10. jan 2016, 12:51

Jeg har siddet ved siden af LOC i toget, da jeg ved en fejl kom til at sætte mig på 1. klasse. Jeg sad der kun ganske kort og så ikke, at det var ham. Min mand fortalte mig det bagefter, da vi havde fundet en anden plads, som ikke var på 1. klasse.

Da jeg stadig boede hjemme, kom min søster en dag hjem en hund, som hun havde fundet. Da ejeren kom for at hente hunden, viste det sig at være Thomas Helmig. Jeg sad i natbukser med briller på og så meget ufiks ud.

Jeg har arbejdet i en burgerbar, hvor jeg har betjent Bamse.

I sidste uge så jeg Adam Duvå Hall i min lokale Netto.
1

Tilbage til "Generelt"