Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 24. aug 2015, 15:14

^Er onklens hus så beklædt med sælskind?
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Frandsen » 25. aug 2015, 09:19

Slowpoke skrev:
Ultraviolet skrev:Jeg synes at det er upassende at der ikke af nogle der deltager i vores Fallout 4 hype! :sur:


Jeg vil hellere hype over Dark SOuls 3 og Street Fighter 5... og så en masse andre til de mørke vinteraftener. :banan:


Er det upassende, at jeg synes, det er volapyk, det I skriver? :forvirret:
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 27. aug 2015, 09:13

Jeg åbner køleskabet og ser: Becel...???! Becel?? Hvad f*nden laver det i mit køleskab? Min respekt for min kæreste er proportionelt faldende med mængden af Becel i vores køleskab! :sur:
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 27. aug 2015, 09:18

Ultraviolet skrev:Jeg synes at det er upassende at der ikke af nogle der deltager i vores Fallout 4 hype! :sur:


Jeg vil gerne! :ivrig:

Har forudbestilt Pip-boy udgaven. Ved ikke lige hvor de 2000 kr skal komme fra men det er ligemeget :klap:

Det er forresten super upassende at den skal være så dyr. Og at jeg skal investere i en PS4 for at spille. Hvis nogen har en til salg billigt må de meget gerne sige til.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 27. aug 2015, 09:37

Vi var ved cirkus igår,de har sådan en stor oppustelig rutsjebane,og den ER meget høj.

Så kommer der en familie med en dreng der må være 5-6 år,han kommer halvvejs op af den her trappe der jo bevæger sig mens man går så bliver han bange og tør ikke gå længere.

Hans far begynder så at stå og skælde ham ud og råbe se ham den lille kan tag dig sammen og lignende ting,tilsidst vil drengen jo hverken frem eller tilbage og da han siger han heller ikke kan komme ned siger faren nej,du kan jo ikke en skid..han kommer så langt om længe ned efter div trusler om at de vil gå uden ham,køre ham hjem så han ikke får set forestillingen.

Man hører ustandseligt om curlingforældre men jeg
synes nu man alt for ofte møder den slags,og man tror jo dårligt sine egne ører,når man oplever folk der finder på at skælde børn ud for at være bange,rent bortset fra de fuldstændig ødelægger det for alle andre.

Men øv,det var synd for den dreng,og havde nogen sagt noget var han vel bare blevet kørt hjem,vi så dem dog gå ind til forestillingen senere.
3
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Annione » 27. aug 2015, 09:48

Skumfidusen skrev:Jeg følte mig selv helt upassende i dag, selv om det vel mest var en anden der var det. En gut gik på cykelstien og trak længere og længere ud, så jeg havde svært ved at komme forbi, så jeg hvæsede "det er så en cykelsti du går på" efter ham. Og han undskyldte så pænt at jeg følte mig som den sureste, gamle mand. Og ikke på den gode måde.


Min ringeklokke lyder vildt sur - ala. "DING for helvede" :-D Jeg har endnu ikke oplevet at nogen ikke viger tilbage for den.
5
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 27. aug 2015, 12:40

Det er upassende at have så lidt at rive i at man sidder og skriver på debatten hele dagen.

Alle jeg skal tale med er enten gået hjem eller slet ikke kommet i dag. Argh.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16231
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32435

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 27. aug 2015, 13:32

Jeg synes det er pisse upassende (og fucking træls!) at folk skal fyre "EJ men din kat er jo af naturen en strejfer og skal have lov at løbe frit frem for at gå i snor!"-kommentaren af.

Nej, det skal han så ikke. Ikke på vilkår om 3000kr på 4 ben (godt nok ikke mig der har betalt for ham) skal ud og rende løs her i området. Folk kører ad lort til, katten fatter ikke at biler ikke holder tilbage og han har været vant til fra killing at gå i snor og han har det ganske fint uden at få lov at løbe frit.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pixie88 » 27. aug 2015, 13:40

At fakta har Philadelphia på tilbud til hele 10 kr! Jeg havde besluttet mig for at lave citronfromage, men nu er jeg i tvivl om jeg i stedet skal lave cheese cake? Det er et stort dilemma :trist:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 28. aug 2015, 06:51

I guder hvor er min ex-kæreste blevet upassende på facebook.

Liker og kommenterer på alle de der "ud med indvandrene" opslag. Her til morgen var det sådan et "kald mig bare racist..." billede.
Jeg har virkelig lyst til at være upassende tilbage og påpege at hvis man sidder i udlandet og betaler 5% i skat men udfører danske jobs til lønforvridende priser, så skal man vist bare holde sin mund om hvem det er der udnytter samfundet.
4
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ultraviolet » 28. aug 2015, 06:57

Hunkat skrev:I guder hvor er min ex-kæreste blevet upassende på facebook.

Liker og kommenterer på alle de der "ud med indvandrene" opslag. Her til morgen var det sådan et "kald mig bare racist..." billede.
Jeg har virkelig lyst til at være upassende tilbage og påpege at hvis man sidder i udlandet og betaler 5% i skat men udfører danske jobs til lønforvridende priser, så skal man vist bare holde sin mund om hvem det er der udnytter samfundet.


Gør det!
2
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Karkluden » 28. aug 2015, 08:49

Annione skrev:
Skumfidusen skrev:Jeg følte mig selv helt upassende i dag, selv om det vel mest var en anden der var det. En gut gik på cykelstien og trak længere og længere ud, så jeg havde svært ved at komme forbi, så jeg hvæsede "det er så en cykelsti du går på" efter ham. Og han undskyldte så pænt at jeg følte mig som den sureste, gamle mand. Og ikke på den gode måde.


Min ringeklokke lyder vildt sur - ala. "DING for helvede" :-D Jeg har endnu ikke oplevet at nogen ikke viger tilbage for den.

Apropos det er vanvittigt upassende med de der mennesker, der insisterer på at cykle rundt på deres racercykler midt i byerne uden nogen form for ringeklokke eller noget - især når de så ikke engang kan finde ud at råbe "hallo" eller lignende og oveni det ikke kender bus/cyklist-reglerne.
I forgårs skulle jeg med en bus, og der var ingen fliser ved siden af cykelstien = cyklerne skal holde tilbage, mens vi står af og på. Den her racercykel kommer farende med 2000000 km i timen, og hverken ringer, råber eller noget, men rømmer sig? Wtf.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 28. aug 2015, 09:16

Karkluden skrev:
Annione skrev:
Skumfidusen skrev:Jeg følte mig selv helt upassende i dag, selv om det vel mest var en anden der var det. En gut gik på cykelstien og trak længere og længere ud, så jeg havde svært ved at komme forbi, så jeg hvæsede "det er så en cykelsti du går på" efter ham. Og han undskyldte så pænt at jeg følte mig som den sureste, gamle mand. Og ikke på den gode måde.


Min ringeklokke lyder vildt sur - ala. "DING for helvede" :-D Jeg har endnu ikke oplevet at nogen ikke viger tilbage for den.

Apropos det er vanvittigt upassende med de der mennesker, der insisterer på at cykle rundt på deres racercykler midt i byerne uden nogen form for ringeklokke eller noget - især når de så ikke engang kan finde ud at råbe "hallo" eller lignende og oveni det ikke kender bus/cyklist-reglerne.
I forgårs skulle jeg med en bus, og der var ingen fliser ved siden af cykelstien = cyklerne skal holde tilbage, mens vi står af og på. Den her racercykel kommer farende med 2000000 km i timen, og hverken ringer, råber eller noget, men rømmer sig? Wtf.


Jeg ser bejent Hooks fra Politiskolen (den gamle 80'er film) lyslevende for mig :lol:

Billede
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6327
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 765
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14494

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pjeps » 28. aug 2015, 23:53

Var lige ude på altanen og ryge, og der er et par der skændes højlydt for åbne vinduer, det er upassende at resten af bebyggelsen skal høre på et skrigende skænderi, så luk
dog vinduerne.




Men det var så lidt komisk, at der samtidig fra en anden lejlighed blev spillet høj musik, Laban med "jeg kan lide dig alligevel" :lol:
9
:ninja:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 29. aug 2015, 07:40

Det er upassende at jeg kan følge med Mads & Monopolet, som min underbo hører. Vi har fået nye underboer, og jeg tror ikke de har nogen anelse om, hvor lydt her er. Det er virkelig ofte rigtig højt musik, som forstyrrer mig hvis jeg fx skal læse eller bare se mit eget TV. Smider en seddel ned snarest muligt, tror jeg.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"