Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 10:45

Culpøs skrev:
Viskelæder skrev:Jeg er også i lorte-singlehumør i dag.

Min ekskæreste, som jeg aldrig rigtigt er kommet over, var kort tid efter, vi gik fra hinanden, sammen med min bedste veninde. Bare for at gøre mig ondt. Og det er nok det mest sårende, jeg har oplevet i hele mit liv, det slog mig virkelig ud. Efterfølgende fulgte en periode, hvor hun fik alle vores fælles veninder overbevist om, at det var mig, der havde stjålet ham fra hende til at starte med (fordi de engang for laang tid siden havde et one night stand. Jeg talte dog med hende om det hele, da jeg begyndte at snakke med ham og spurgte, om det var okay, hvis jeg så ham, og det var det 100%, hun havde intet for ham), og at jeg var et forfærdeligt menneske. Så den situation resulterede i, at jeg mistede nærmest hele min omgangskreds.
De efterfølgende mange år har jeg ind i mellem kontakt med min ekskæreste, som aldrig har givet mig en undskyldning for det her, og vi er også sammen ind i mellem (en af de der ting, man kan hade sig selv for, men jaja), men den episode har jeg aldrig kunnet komme over. Så i går så jeg på hans Facebook (skrev med ham), at hun har kommenteret på hans profilbillede. En sjov, halvflirtende kommentar.
Og det gjorde mig så mega ked af det. Så starter alle tankerne op igen "Har han noget kørende med hende? Taler han med os begge to? Taler de om mig?", og at jeg grundlæggende bare er en mega idiot.

Og så bliver jeg ked af det over, at jeg er ked af det, og hvorfor jeg bare aldrig kan slippe det. Nu har det sådan lagt sig som en dyne af nederenhed over min weekend, som jeg ellers havde set frem til.

Kan du ikke cutte kontakten definitivt? Det lyder som om, kontakten gør mere skade end godt.


Det gør den også. Og jo, det burde jeg og har også gjort det i lange perioder. Og så liiige pludselig 6 mdr senere taler vi igen. Det er så dumt.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 10. jan 2016, 15:45

Jeg er også blevet strudset af ham fra i går - vi skrev sådan godnat og i dag skrev jeg til ham, om det så var det eller om han havde lyst til at ses igen. Det mente han åbenbart ikke, han kunne svare på....
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 10. jan 2016, 16:59

Spjaerten skrev:
Puffi skrev:Jeg forstår virkelig ikke strudsene! Er det SÅ svært og faaaaaarligt lige at sige, at man altså ikke lige helt var så meget på alligevel?! Jeg begriber det ikke. Er det virkelig nemmere bare at lade være med at skrive - og have det godt med det? Jeg forstår det ikke.


Lige så vel som dem som selv har matchet en på ex.vis tinder og så bare sletter en ? Hvorfor matchede du så i første omgang?



Altså nogle gange, kan man godt have liket ved en fejl :genert:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 10. jan 2016, 18:09

Viskelæder skrev:Jeg er også i lorte-singlehumør i dag.

Min ekskæreste, som jeg aldrig rigtigt er kommet over, var kort tid efter, vi gik fra hinanden, sammen med min bedste veninde. Bare for at gøre mig ondt. Og det er nok det mest sårende, jeg har oplevet i hele mit liv, det slog mig virkelig ud. Efterfølgende fulgte en periode, hvor hun fik alle vores fælles veninder overbevist om, at det var mig, der havde stjålet ham fra hende til at starte med (fordi de engang for laang tid siden havde et one night stand. Jeg talte dog med hende om det hele, da jeg begyndte at snakke med ham og spurgte, om det var okay, hvis jeg så ham, og det var det 100%, hun havde intet for ham), og at jeg var et forfærdeligt menneske. Så den situation resulterede i, at jeg mistede nærmest hele min omgangskreds.
De efterfølgende mange år har jeg ind i mellem kontakt med min ekskæreste, som aldrig har givet mig en undskyldning for det her, og vi er også sammen ind i mellem (en af de der ting, man kan hade sig selv for, men jaja), men den episode har jeg aldrig kunnet komme over. Så i går så jeg på hans Facebook (skrev med ham), at hun har kommenteret på hans profilbillede. En sjov, halvflirtende kommentar.
Og det gjorde mig så mega ked af det. Så starter alle tankerne op igen "Har han noget kørende med hende? Taler han med os begge to? Taler de om mig?", og at jeg grundlæggende bare er en mega idiot.

Og så bliver jeg ked af det over, at jeg er ked af det, og hvorfor jeg bare aldrig kan slippe det. Nu har det sådan lagt sig som en dyne af nederenhed over min weekend, som jeg ellers havde set frem til.

:kram: og også til jer andre der måtte have brug for det!

Jeg har også den her fyr, som har kunnet sno mig om sin lillefinger. Mødte ham til en fest og der var bare kemi med det samme. Jeg var i en sårbar periode hvor jeg havde brug for bekræftelse og opmærksomhed (ikke at det er nogen undskyldning) for det viste sig at han havde en kæreste.. :mellow: Alligevel var jeg fuldstændig forgabt i ham, hvilket kun blev forstærket af at de gik fra hinanden nogle måneder senere. De efterfølgende par år(!) skrev vi sammen on/off, men hver gang fik jeg brændt nallerne fordi han endte med at være sammen med en anden i stedet.

Og heldigvis for det da! For selvom han var et svin overfor mig så har jeg lært lektien. Jeg ville jo aldrig nogensinde kunne stole på ham, hvis vi skulle have blevet til noget.

Nå, det blev lidt langt, men min pointe er bare at måske du kan vende de negative følelser og tanker til noget positivt? :)
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 18:15

Juki skrev: :kram: og også til jer andre der måtte have brug for det!

Jeg har også den her fyr, som har kunnet sno mig om sin lillefinger. Mødte ham til en fest og der var bare kemi med det samme. Jeg var i en sårbar periode hvor jeg havde brug for bekræftelse og opmærksomhed (ikke at det er nogen undskyldning) for det viste sig at han havde en kæreste.. :mellow: Alligevel var jeg fuldstændig forgabt i ham, hvilket kun blev forstærket af at de gik fra hinanden nogle måneder senere. De efterfølgende par år(!) skrev vi sammen on/off, men hver gang fik jeg brændt nallerne fordi han endte med at være sammen med en anden i stedet.

Og heldigvis for det da! For selvom han var et svin overfor mig så har jeg lært lektien. Jeg ville jo aldrig nogensinde kunne stole på ham, hvis vi skulle have blevet til noget.

Nå, det blev lidt langt, men min pointe er bare at måske du kan vende de negative følelser og tanker til noget positivt? :)


Efter al den tid, der er gået, har jeg virkelig prøvet ALLE strategier, også at vende den om. Og jeg ved det hele objektivt, men alligevel så...
Jeg ved ikke, om jeg lige med ham bare skal brændes 1026636 gange, før jeg endelig fatter det? Og vi er altså snart på 1026635 :lol2:

Er ked af, du også har skullet gå igennem det, men hvor er det godt, at du lærte lektien
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 18:17

Planten skrev:Jeg er også blevet strudset af ham fra i går - vi skrev sådan godnat og i dag skrev jeg til ham, om det så var det eller om han havde lyst til at ses igen. Det mente han åbenbart ikke, han kunne svare på....



Stadig intet?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 10. jan 2016, 18:22

Viskelæder skrev:
Juki skrev: :kram: og også til jer andre der måtte have brug for det!

Jeg har også den her fyr, som har kunnet sno mig om sin lillefinger. Mødte ham til en fest og der var bare kemi med det samme. Jeg var i en sårbar periode hvor jeg havde brug for bekræftelse og opmærksomhed (ikke at det er nogen undskyldning) for det viste sig at han havde en kæreste.. :mellow: Alligevel var jeg fuldstændig forgabt i ham, hvilket kun blev forstærket af at de gik fra hinanden nogle måneder senere. De efterfølgende par år(!) skrev vi sammen on/off, men hver gang fik jeg brændt nallerne fordi han endte med at være sammen med en anden i stedet.

Og heldigvis for det da! For selvom han var et svin overfor mig så har jeg lært lektien. Jeg ville jo aldrig nogensinde kunne stole på ham, hvis vi skulle have blevet til noget.

Nå, det blev lidt langt, men min pointe er bare at måske du kan vende de negative følelser og tanker til noget positivt? :)


Efter al den tid, der er gået, har jeg virkelig prøvet ALLE strategier, også at vende den om. Og jeg ved det hele objektivt, men alligevel så...
Jeg ved ikke, om jeg lige med ham bare skal brændes 1026636 gange, før jeg endelig fatter det? Og vi er altså snart på 1026635 :lol2:

Er ked af, du også har skullet gå igennem det, men hvor er det godt, at du lærte lektien

Altså ham her har rumsteret i mit hoved i flere år, så det er ikke fordi det har været let.. :genert: Jeg har bare været for dum, svag, needy og naiv.

Det eneste der faktisk har hjulpet nogenlunde har været at trappe ned i kontakten, men i mit eget tempo :wacko: Det at få følelserne og ham på afstand har gjort det muligt for mig at se det "udefra". Men jeg ved godt det er lettere sagt end gjort.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 18:28

Juki skrev:Altså ham her har rumsteret i mit hoved i flere år, så det er ikke fordi det har været let.. :genert: Jeg har bare været for dum, svag, needy og naiv.

Det eneste der faktisk har hjulpet nogenlunde har været at trappe ned i kontakten, men i mit eget tempo :wacko: Det at få følelserne og ham på afstand har gjort det muligt for mig at se det "udefra". Men jeg ved godt det er lettere sagt end gjort.



Jeg er også for dum, svag og naiv, når jeg har noget at gøre med ham. Det er nok også en af de ting, der gør så ondt, fordi jeg bliver en helt anden i fht. ham, end jeg er i resten af mit liv, hvor jeg er selvsikker osv.. Men ja, jeg tænker også nu, hvor jeg jo kan se, at det staaaaaadig har den magt til at gøre mig ked af det, at jeg skal have ham helt på afstand igen.

Tak for jeres grønne kort og søde ord, det betyder bare rigtig meget :kys:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jan 2016, 18:28

Det hjælper at mødes med en veninde, og drikke lidt sofistikeret hvidvin, uddybe alle de der svære tanker om kærligheden....

hvorefter man henter de store højtalere, sætter denne sang på og replacer alle "børn er" med "mænd er"



Velbekomme.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 10. jan 2016, 18:29

Jeg har stadig ikke hørt noget. Fuck nu af, altså.
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 18:32

Dirtylittledevil skrev:Det hjælper at mødes med en veninde, og drikke lidt sofistikeret hvidvin, uddybe alle de der svære tanker om kærligheden....

hvorefter man henter de store højtalere, sætter denne sang på og replacer alle "børn er" med "mænd er"



Velbekomme.


Mænd er dumme og grimme, mænd er dumme og grimme, mænd er dumme og grimme!

Det hjalp. Tak :lol2:
3
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 10. jan 2016, 18:42

Jeg er fandme ked af det. Har lige sendt en sms til min veninde. En sød, rar mand, der behandler mig ordentligt - er det virkelig for meget forlangt?
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 10. jan 2016, 18:49

Puffi skrev:Jeg er fandme ked af det. Har lige sendt en sms til min veninde. En sød, rar mand, der behandler mig ordentligt - er det virkelig for meget forlangt?

:kram: :kram: :kram: :kram: :kram: :kram:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jan 2016, 18:54

Jeg danser Bridget Jones-dansen til denne her. Det hjælper lidt med at holde ensomheden fra døren.

3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jan 2016, 19:00

Rapfisk skrev:Jeg danser Bridget Jones-dansen til denne her. Det hjælper lidt med at holde ensomheden fra døren.


Og så gik playlisten direkte over i The Winner Takes It All, om ud over at være en virkelig sørgelig sang altid minder mig om mine forældres skilsmisse.

For pokker, da :whine: :whine: :whine: :whine: :whine:
Senest rettet af Rapfisk 10. jan 2016, 19:01, rettet i alt 1 gang.
0
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"