Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 11. jan 2016, 19:26

Mulan skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Mulan skrev:Jeg har sendt en læksi en tilbage. Ammen hvad SKER der for de der motherfucking klamme smilies??


Ja INGEN af dem ligner noget tilnærmelsesvist normalt :-D

Ingen af dem er tilnærmelsesvis noget, der kunne få mig våd i trussen.

Min nysgerrighed tvinger mig til at spørge om sådan en smiley overhovedet eksisterer? :D
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 11. jan 2016, 21:24

klumphen skrev:
Mulan skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Mulan skrev:Jeg har sendt en læksi en tilbage. Ammen hvad SKER der for de der motherfucking klamme smilies??


Ja INGEN af dem ligner noget tilnærmelsesvist normalt :-D

Ingen af dem er tilnærmelsesvis noget, der kunne få mig våd i trussen.

Min nysgerrighed tvinger mig til at spørge om sådan en smiley overhovedet eksisterer? :D

Jeg vil sige at hvis du finder dem, så er jeg imponeret.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2016, 23:00

Jeg har desværre heller ingen nye dillerbuketter at diske op med. Som nævnt i en anden tråd er der alt for meget drama i mit "real life" pga de to mandlige venner jeg har, jeg døber dem hermed Henning og Preben (Hense og Prebzie) som begge bliver ved med at have en syg form for konkurrence kørende om min "gunst" eller opmærksomhed eller hvad det nu er.
I dag kom jeg til at sige en ting til Hense om Prebzie, bare en lille dum ting som jeg var utilfreds over, hos Prebzie. Hense fik lavet et kæmpe drama om det og ringede og truede Prebzie med at han fanme skulle behandle mig pænt og jeg havde sagt at jeg var ked af det og blabla. Hvorefter Prebzie selvfølgelig kontakter mig og er ked af det.
De to er simpelthen værre end den værste flok sladrekællinger.

Og for god ordens skyld, ja jeg har haft noget kørende med dem begge. Men de ved også begge at det er slut og finito og jeg kun gider venskab.

Det er ikke kun mig de rivaliserer om. De har altid ondt i røven over alt hvad hinanden laver.
Hense kan slet ikke styre sit liv. Han fik en socialrådgiver, men det endte med at han scorede hende og de blev kærester og hun blev fyret. Prebzie var selvfølgelig dybt forarget og levede højt på dét i lang tid.
Nu er den så gal igen. Hense har fået en mentor, jeg ved ikke helt hvad det var meningen hun skulle, men vist noget med at støtte ham i at træffe de rigtige valg i livet osv. Hende har han selvfølgelig også fordrejet hovedet på, så hun er blevet forelsket i ham, og deres mentortimer bliver brugt på at køre hyggekæresteture. Hun ender nok også med at blive fyret.

De har en tendens til at få suget mig ind i alt det rod der... jeg prøver ihærdigt på kun at være tilskuer :) sorry det var lidt off topic men jeg trængte lige til at dampe af ovenpå en dag med alt for meget drama og sladder.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 12. jan 2016, 04:25

Dirtylittledevil skrev:De har en tendens til at få suget mig ind i alt det rod der... jeg prøver ihærdigt på kun at være tilskuer :) sorry det var lidt off topic men jeg trængte lige til at dampe af ovenpå en dag med alt for meget drama og sladder.
Meh.. at opretholde "venskab" med personer du ved i virkeligheden er efter noget mere er egoistisk og dømt til at ende galt.
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jan 2016, 09:36

Vlad Kalashnikov skrev:
Dirtylittledevil skrev:De har en tendens til at få suget mig ind i alt det rod der... jeg prøver ihærdigt på kun at være tilskuer :) sorry det var lidt off topic men jeg trængte lige til at dampe af ovenpå en dag med alt for meget drama og sladder.
Meh.. at opretholde "venskab" med personer du ved i virkeligheden er efter noget mere er egoistisk og dømt til at ende galt.


Egoistisk ligefrem? De knalder jo begge til højre og venstre, så det er da ikke fordi de går og gemmer sig selv til mig. Eller misforstår jeg?
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jan 2016, 10:10

Nå.. jeg var igen kommet op på at skrive med to søde og på overfladen velfungerende mænd, og har holdt det ved lige i flere dage.
I går skrev den ene af dem noget med at jeg stillede megafede spørgsmål, at han havde en rigtig god fornemmelse ved vores kontakt, han havde lyst til at blive klogere på mig, at vi virkelig passede sammen på så mange punkter og han ville gøre sig umage med det her osv osv.
Rigtig søde og fine ting.
Da jeg så logger ind i dag har han slettet sin profil. :forvirret2:
Det er jo heldigvis på så spædt plan at jeg sagtens kan grine af det, men altså... what the actual fuck foregår der lige? :lol: :stoned:
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 12. jan 2016, 10:15

Dirtylittledevil skrev:Jeg har desværre heller ingen nye dillerbuketter at diske op med. Som nævnt i en anden tråd er der alt for meget drama i mit "real life" pga de to mandlige venner jeg har, jeg døber dem hermed Henning og Preben (Hense og Prebzie) som begge bliver ved med at have en syg form for konkurrence kørende om min "gunst" eller opmærksomhed eller hvad det nu er.
I dag kom jeg til at sige en ting til Hense om Prebzie, bare en lille dum ting som jeg var utilfreds over, hos Prebzie. Hense fik lavet et kæmpe drama om det og ringede og truede Prebzie med at han fanme skulle behandle mig pænt og jeg havde sagt at jeg var ked af det og blabla. Hvorefter Prebzie selvfølgelig kontakter mig og er ked af det.
De to er simpelthen værre end den værste flok sladrekællinger.

Og for god ordens skyld, ja jeg har haft noget kørende med dem begge. Men de ved også begge at det er slut og finito og jeg kun gider venskab.

Det er ikke kun mig de rivaliserer om. De har altid ondt i røven over alt hvad hinanden laver.
Hense kan slet ikke styre sit liv. Han fik en socialrådgiver, men det endte med at han scorede hende og de blev kærester og hun blev fyret. Prebzie var selvfølgelig dybt forarget og levede højt på dét i lang tid.
Nu er den så gal igen. Hense har fået en mentor, jeg ved ikke helt hvad det var meningen hun skulle, men vist noget med at støtte ham i at træffe de rigtige valg i livet osv. Hende har han selvfølgelig også fordrejet hovedet på, så hun er blevet forelsket i ham, og deres mentortimer bliver brugt på at køre hyggekæresteture. Hun ender nok også med at blive fyret.

De har en tendens til at få suget mig ind i alt det rod der... jeg prøver ihærdigt på kun at være tilskuer :) sorry det var lidt off topic men jeg trængte lige til at dampe af ovenpå en dag med alt for meget drama og sladder.


*kaster håndtegn til Henning og Preben*
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 12. jan 2016, 10:17

Dirtylittledevil skrev:Nå.. jeg var igen kommet op på at skrive med to søde og på overfladen velfungerende mænd, og har holdt det ved lige i flere dage.
I går skrev den ene af dem noget med at jeg stillede megafede spørgsmål, at han havde en rigtig god fornemmelse ved vores kontakt, han havde lyst til at blive klogere på mig, at vi virkelig passede sammen på så mange punkter og han ville gøre sig umage med det her osv osv.
Rigtig søde og fine ting.
Da jeg så logger ind i dag har han slettet sin profil. :forvirret2:
Det er jo heldigvis på så spædt plan at jeg sagtens kan grine af det, men altså... what the actual fuck foregår der lige? :lol: :stoned:


Teori: Han har skrevet de samme ting til 5 piger, og er kommet i hus med en af dem.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jan 2016, 10:42

eks-Maupassant skrev:
Teori: Han har skrevet de samme ting til 5 piger, og er kommet i hus med en af dem.


Ja glimrende teori.
Eller han valgte at slette alle spor, og forfølge sin livslange drøm om at blive psykopatisk seriemorder :-D
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 12. jan 2016, 10:44

Dirtylittledevil skrev:
eks-Maupassant skrev:
Teori: Han har skrevet de samme ting til 5 piger, og er kommet i hus med en af dem.


Ja glimrende teori.
Eller han valgte at slette alle spor, og forfølge sin livslange drøm om at blive psykopatisk seriemorder :-D


Der er også en anden mulighed.

Billede
9
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jan 2016, 10:50

eks-Maupassant skrev:
Der er også en anden mulighed.




Og så har de nederdrægtige marsmænd tvunget ham til at slette sin profil, inden han skulle igang med sine anal probes. Ja det lyder muligt.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jan 2016, 10:54

Eller hullet! Den slags sker jo. (Hvor han så i al hast har slettet sin profil, da han mærkede at hans hjem begyndte at blive opslugt af hullet, sådan at han ikke skulle efterlade sig ufærdige ting på nettet)

sinkhole.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 12. jan 2016, 11:00

Dirtylittledevil skrev:
eks-Maupassant skrev:
Der er også en anden mulighed.




Og så har de nederdrægtige marsmænd tvunget ham til at slette sin profil, inden han skulle igang med sine anal probes. Ja det lyder muligt.


De kan vel slette den fra rumskibet af? Guderne må vide hvor mange forumbrugere (og datingprofiler) der i virkeligheden er aliens, der undersøger vores reaktioner på diverse vanvittige posts.
2
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 12. jan 2016, 11:16

Dirtylittledevil skrev:
eks-Maupassant skrev:
Teori: Han har skrevet de samme ting til 5 piger, og er kommet i hus med en af dem.


Ja glimrende teori.
Eller han valgte at slette alle spor, og forfølge sin livslange drøm om at blive psykopatisk seriemorder :-D


Så kunne han da godt lige sende et postkort: "Hej Dørty, solen skinner og vandet er badevenligt her i Porto Rico. I dag var jeg på marked, hvor jeg købte ti fake Lacoste t-shirts for en slik, slog tre gadeprostituerede ihjel med kvælertag i en gyde og besøgte et par lokale seværdigheder. I morgen skal jeg snorkle, myrde lidt mere og på bustur med udflugt til en gammel ruin, hvor jeg regner med at få nogle gode billeder. Vi ses..."
10
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jan 2016, 11:20

Fillie skrev:
Så kunne han da godt lige sende et postkort: "Hej Dørty, solen skinner og vandet er badevenligt her i Porto Rico. I dag var jeg på marked, hvor jeg købte ti fake Lacoste t-shirts for en slik, slog tre gadeprostituerede ihjel med kvælertag i en gyde og besøgte et par lokale seværdigheder. I morgen skal jeg snorkle, myrde lidt mere og på bustur med udflugt til en gammel ruin, hvor jeg regner med at få nogle gode billeder. Vi ses..."


Uhff, det ville faktisk være en glimrende startide til en bog :lol: at man begyndte at modtage de mest creepy postkort fra rundt omkring i verden...
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"