De bedste og værste scoringsforsøg

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Juki » 11. jan 2016, 12:20

Efter sådan en weekend med måske en eller flere scoringer og/eller søndags blues, tænkte jeg at vi kunne dele de bedste og værste scoringsforsøg. Både de gode, der er lykkes, og de mindre gode der ikke er endt så heldigt ud.

I må selv bestemme om I fortæller om hvordan I plejer/forsøger at score eller hvordan I selv er blevet scoret ;)

Det er egentlig sjovt, nu vi snakker kærlighed, at hvis man er forelsket så er de særeste ting romantiske, men er man ikke forelsket eller "åben for kærlighed" så kan de samme ting virke creepy og stalker-atige :-D

---

Jeg prøvede for nylig at blive stoppet af en fyr på cykel, der spurgte om han måtte få mit nummer for han havde mistet sit eget :stoned: :lol2:
Friskt gjort, men måtte sige nej da han ikke lige var noget for mig + Det virkede som en del af et væddemål eller lignende :blush:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Fuck.exe » 11. jan 2016, 12:28

Da jeg skulle score ham der blev min mand var det ikke så nemt :genert:

Jeg havde luret på ham i lidt tid og fik tillusket mig hans nummer, som jeg så stille og roligt begyndte at sende slibrige smser til. Mange af dem var korte a lá "Knep?", hvorefter han altid sendte et "Nej" retur. Jeg er stædig, så jeg gav ikke op, og efter en måneds tid fik jeg ham overtalt til et "Måske..." :lol:

Han havde jo aldrig en chance :genert: :lol:

Generelt har mine scoringer altid været meget direkte. Jeg har simpelthen ikke tålmodighed til andet.
17
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Mi55y » 11. jan 2016, 12:41

Jeg er en gang i en kæmpe brandert klokken kvart i lukketid gået hen til en ret pæn fyr på et dansegulv og uden forudgående kontakt sagt: Du ligner en, der skal med mig hjem i nat. Det synes han var ret friskt, og vi endte da også med at tage hjem sammen.
6
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Grissebassen » 11. jan 2016, 13:04

Jeg er nok rimelig umodtagelig overfor scoreforsøg, da jeg sjældent fatter, hvad manden egentlig vil mig, hvis det ikke lykkes ham at være elegant og direkte på en gang. Er han direkte på røv-måden, tænker jeg bare at han er en nar, og selv må kunne forudse at det ikke virker. Er han ikke direkte nok, tænker jeg bare at han ikke er interesseret.

Der var en gang en fyr der kom hen til mig på en bar og ud af det blå spurgte "virker det?".
Mig: ?
Ham: Virker din røde læbestift til at få opmærksomhed.
Mig: Det kan jeg ikke svare dig på, eftersom det ikke er derfor, jeg har den på. Jeg har lånt den af min veninde, som jeg synes den klæder rigtig godt, og ville derfor prøve, om den også klædte mig. Men det virker åbenbart til at få negativ opmærksomhed, eftersom du vælger at kommentere på det.

Han forsøgte sig derefter med min veninde, og smuttede, da det ikke lykkedes. Jeg endte senere med at tage hjem med hans ven, efter vi i flere timer havde siddet og diskuteret nørdede ting, vi begge interesserede os for. Om hans ven bare var en han havde mødt samme aften, eller om det var et wingman-move, ved jeg ikke. Men det er så vist også den eneste gang, jeg har ladet mig score i byen.
1
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf landsbytossen » 11. jan 2016, 13:17

Jeg kom til at grine, da et yngre familiemedlem i Fakta sagde til den unge pige i kassen: "De bedste piger er Nettopiger, hvorfor arbejder du så her ?"
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 13:57

Skumfidusen skrev:Min favorit, som jeg desværre ikke stod bag selv, var en veninde af mig, der var på tur sammen med en anden veninde. De havde spist et eller andet sted og bemærket tjeneren, der var faldet godt i deres smag. Ham mødte de så tilfældigt senere et andet sted i byen og han kom hen og sagde hej. Da den ene af dem var på toilet, kørte han den her rutine igennem:
Ham: Hvad regner du med at få ud den her tur?
Hun: Ud af? Altså, vi kører bare rundt i landet og ser os omkring.
Ham: Nej, jeg mener byturen i aften. Hvad ønsker du at opnå?
Hun: Deeet...jooo, altså...sig mig, er det et tilbud?
Ham: Ja.
...det blev til en gang strandromantik senere. Jeg synes det er så fint, i alt sin redelige, ligefremme enkelthed. Ville ønske jeg kunne agere cool nok til at have kørt sådan en scoring igennem. Det har jeg aldrig. Mine har altid været meget mere rodede og kaotiske og utjekkede.


Siden andre ikke allerede har budt ind, vil jeg kommentere det åbenlyse: Han har haft absurd meget erfaring. :-D
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf bluetof1 » 11. jan 2016, 18:17

Min absolut mest kiksede scoring, som sjovt nok også virkede, var engang en mand var ved at hælde en øl ud over mig. Han når at redde øllen uden at spilde en dråbe og siger så til mig "der var du lige ved at blive våd!". Jeg svarer (uden i øvrigt at have en bagtanke hvilket også er grunden til at det er kikset) "der skal mere end en øl til at gøre mig våd!" mens jeg kigger ham direkte i øjnene.
Så var vi venner :-D

Jeg er ret direkte hvis jeg vil noget og jeg ikke har følelser i klemme. Har jeg følelser i klemme, så er jeg awkwardness in motion hvis jeg prøver at score. Også derfor det var en pinagtig, fjollet, pinlig og decideret langtrukken affære da jeg skulle score min mand i sin tid :rulle: :lol:
8
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Filliongonggong
Indlæg: 124
Tilmeldt: 18. aug 2015, 21:10
Kort karma: 24
Likede indlæg: 237

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Filliongonggong » 11. jan 2016, 20:13

Den sjoveste måde jeg er blevet scoret på, er en aften hvor jeg virkelig kedede mig, jeg gik på nettet på en dating side jeg var medlem af. Her falder jeg i snak med en mand.

Lidt inde i samtalen kommer vi til at snakke om brætspil. Han spørger mig " har du lyst til at spille ludo" mig " ja da, elsker ludo" ham " vil du spille ludo NU" mig " seriøst ? " ham " ja " mig " jamen det mit om natten " ham " bare tag en taxi jeg gir "

Jeg endte med at tage en taxi, hvor han pænt stod og ventede på mig, inviterede mig indenfor og så spillede vi ludo :dance: med plus
8
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Anne Droid » 11. jan 2016, 20:38

Jeg var en gang udsat for et scoringsforsøg der var ret kikset. Det virkede heller ikke :-D

Jeg stod i kør for at komme ind på et sted i Odense. Bag mig stod en mand.
Ham: Hvorfor sparer vi ikke tiden? Vi ved begge du vil gå med mig hjem i aften og så kan vi ligeså godt gå nu.
Mig: Bare giv mig 38 gode grunde til at jeg skal det, så er jeg din.
Ham: Øhhm, øhh
Så vendte han sig om mod dem der stod bag ham. Jeg gik ikke med ham hjem.

Min egen mest kiksede scorebemærkning (som faktisk virkede).
Jeg var gået op i baren for at købe en øl. På barstolen ved siden af mig sad en mand jeg havde set dagen før, hvor han havde været i selskab med nogle utroligt kiksede gutter.
Mig: Burde du ikke finde dig nogle bedre venner end dem du var i selskab med i går?
Ham: Jo, hvis det rent faktisk havde været mine venner. Det var første gang jeg så dem.
Resten af aftenen/natten snakkede vi og drak øl. Jeg tog også med ham hjem og vi var sammen i et par måneder.
3
Klimatosse
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Joe » 11. jan 2016, 21:01

Jeg kan vældigt godt lide skarpe ordvekslinger, og en mand der har sproget i sin hule hånd er lidt lækker.
Men når jeg tænker tilbage, har det faktisk ikke været ord, der var dominerende i de mest mindeværdige scoringer. Det har mere været noget med en så intens øjenkontakt, at man ikke ser hvad der ellers foregår omkring en. Den der måde, en mand kan gå hen mod en, og man er slet ikke i tvivl om, hvad han vil, og hvad man selv vil. Kropssprog er generelt virkeligt nice i flirt, meget mere nice end ord.
I sådan en situation har en mand sagt "How are YOU doing?" til mig, og jeg var pisseligeglad med at det var en kæmpe kliché, vi snavede stadig minuttet efter.
3
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Q-beben » 12. jan 2016, 07:32

Ved ikke, om det er et reelt scoringsforsøg - måske er det nærmere en kikset kompliment :)

Jeg startede i et fitnescenter et par mdr. før mit rygestop for at være forberedt. Så stoppede jeg med at ryge og tog 7 kg på i løbet af kort tid :( Det er ret irriterende, - kan f.eks. ikke passe mit tøj længere :(

Her i sidste uge kom en af fyrene i fitnescentret hen til mig og sagde, at han synes, at jeg så enormt godt ud. Tak, sagde jeg... Så fortsatte han: Man kan tydeligt se, at du har tabt dig...! Øh.... not!
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Q-beben » 12. jan 2016, 07:39

Mi55y skrev:Jeg er en gang i en kæmpe brandert klokken kvart i lukketid gået hen til en ret pæn fyr på et dansegulv og uden forudgående kontakt sagt: Du ligner en, der skal med mig hjem i nat. Det synes han var ret friskt, og vi endte da også med at tage hjem sammen.


Jeg har prøvet noget lignende for længe siden... :)

Jeg har i en brandert været i byen og sagt til mine veninder, at jeg ville score den næste, der kom ind på diskoteket - uanset hvor grim eller ulækker han var.

Det var så "heldigvis" en ret lækker fyr, som var eks-kæreste til en af mine veninder (det var hende, der slog op).

Jeg gik lige hen til ham og fortalte ham, hvad det hele gik ud på. Han var bare med på den, så vi tog direkte hjem til ham...

Da vi kom hjem, skulle han lige på toilettet... Jeg smed mig på hans seng og.... faldt i søvn...

I mine kæmpe brandert lykkedes det ham ikke at vække mig..., så vi lavede ingenting... :) Næste morgen vågnede jeg ved, at han lå og kiggede på mig, - jeg for op, fik fremmumlet et "undskyld... please, sig det ikke til nogen"... tog tøjet på og skyndte mig ud af døren...

Jeg var bare så FLOV, så FLOV... krøllen på historien var, at jeg havde en kæreste derhjemme... Og ja, vi var på sidste vers i vores forhold, men alligevel... :( Det var bare slet ikke ok!
1
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4585
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21021

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf catnip » 12. jan 2016, 20:54

Jeg var i byen med en veninde og vi pub crawlede med den her gruppe fyre vi tilfældigvis havde mødt. Der var god kemi mellem mig og en af dem, men ingen af os havde modet til at gøre noget ved det. Da vi sagde farvel seng jeg mit telefon nummer i hans jakkelomme uden han så det. Han ringede et par dage efter og sagde at det var ret friskt gjort. Vi nåede på en date eller to før det så løb ud i sandet.

Jeg blev selv ret imponeret over følgende scorings forsøg et par år efter ovenstående: sad i Nyhavn med en veninde og bemærker godt den her søde fyr der kredser frem og tilbage hvor vi sidder. Jeg ser ham få en pep-talk af en ven, tage en dyb indånding og så gå direkte imod mig..."Hej, du er sikkert gift og har 5 børn, men du ser simpelthen så dejlig ud at jeg ville fortryde hvis ikke jeg spurgte om jeg ikke nok må give dig mit nummer. Du kan jo ringe hvis du har lyst...det håber jeg du har..."

Det var jo ikke til at stå for. Ringede og vi var på date og planlagde date nummer to...som aldrig blev til noget.
2
- Nevertheless she persisted -
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Slettet bruger » 15. jan 2016, 23:34

Åh ja, den gang jeg var en ungersvend og var på ø-lejr huskede jeg at af af de andre drenge forsøgte at score en lokal pige der besøgte lejren. Han forsøgte bl.a. at imponere hende ved at vise at han havde lært at åbne øl med en øl, men uheldigvis for ham sprang kapslen så direkte, og ret hårdt, ind i pigens øje; hun begyndte at tude, og så blev hun omringet at veninder og venner der ville undersøge hendes øje; flollen førte af sted med hende og ungersvenden sad trist tilbage alene.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Annione » 16. jan 2016, 07:06

Min lillebror havde en kammerat, der var på alder med mig. En gang han havde lånt en cd af mig, var der, i coveret, en seddel med en række numre på... Som den store kodebryder jeg er, brød jeg koden (hvert nummer var et bogstav i alfabetet 1=a, 2=b osv...)
Der stod "Jeg elsker dig".

Det var fammer sødt. Der skete aldrig andet end kys mellem os - vi var ikke så gamle.
10

Tilbage til "Forhold og sex"