Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 7. jan 2016, 18:44

Min kæreste gestikulerer. Hvis han gerne vil have mig til at gå ind foran ham, peger eller vifter han mig bare ind. Jeg bliver SÅ provokeret af det. Som om jeg er en hund, han lige kan pege over i kurven.

Så hvæser jeg af ham. "Brug ord!"
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Q-beben » 8. jan 2016, 08:37

Jeg har taget syv kilo på, fordi jeg er holdt op med at ryge. Han har været rigtig god til at bekræfte mig ved hele tiden at sige, at jeg ser dejlig ud, at jeg var for tynd før - at jeg er lige perfekt nu og ikke skal tabe de syv kilo.

Men jeg vil gerne tabe dem igen, så jeg går i fitnes hveranden dag og spiser mindre end før/slet ingen søde sager.

Her til morgenen var han småirriteret og sagde, at jeg skulle la være med at være så påtaget omkring de der kilo, for det var jo slet ikke nødvendigt at tabe dem igen.

Sagde til ham, at måske betyder det ikke noget for ham, - men hvis det betyder noget for mig, så har han bare at bakke op og støtte mig.

Så sagde han minsandten, jamen, hvad nu hvis det tog mig et helt år at tabe de der kilo, det var da næsten ikke til at holde ud at tænke på...

Godt, at jeg skulle på arbejde, så vi ikke kunne nå at starte et større skænderi...
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 11. jan 2016, 14:27

Jeg griner allerede af hvor åndsvagt det var..
Vi er helt nye kærester stadigvæk, og han ved jeg er en jaloux trunte, og vi bliver nød til sammen at finde ud af hvor grænserne for den slags går, og han vil gerne hjælpe mig af med det.
I fredags var vi så i byen, og på et tidspunkt havde lige snakket godt og jeg ville afslutte med et kram. Mens vi krammer kommer en lyshåret pige, lader et par fingre prikke ham på ryggen og hun forsvinder ud i rygerummet. Jeg var ikke jaloux, men nysgerrig, for jeg synes edderbankme det er underligt at prikke på nogens ryg mens de krammer deres kæreste. Nå, men det var en han kendte sporadisk svarede han, og slet ikke tæt, de havde ikke engang snakket den aften. Jeg siger så bare at det var underligt at prikke en på ryggen fordi man er på fornavn. Han tror så straks at jeg er det øverste af jalousi-skalaen og siger jeg skal slappe af, og at jeg var da dum straks at tro det var fordi han ville knalde hende og sådan. Jeg havde ikke engang nævnt den slags, og jeg siger så jeg synes det er et underligt synspunkt at jeg er underlig fordi jeg spørger ind til en pige, men hun er ikke underlig fordi borer sine fingre ind i ham. Men jeg smiler så til ham og siger pyt, men jeg kan ikke forsikre ham at jeg er kommet over det, og det ender med at han højt råber "fuck dig" på baren og skrider. Jeg begynder at tude, men bliver kold.
Han går så åbenbart op til banegården, sætter sig i en bus, men inden den kører hopper han af den igen og kommer hele vejen tilbage, for han vil åbenbart prøve at sige et undskyld. Da vi så forlader stedet husker jeg ikke helt, men han hidser sig op og siger "hvorfor må jeg ikke have lov at sige til en kvinde hun er lækker, hvis det er det jeg vil?" og jeg så bare, at det må han da hjertens gerne, men han skal så bare ikke komme sammen med mig, for jeg er ikke klar til at have en kæreste der vil det og bliver det nok aldrig. Jeg ville ikke holde på ham, det er et frit land, og hvis han føler behov for det, så må han jo være single lidt mere, eller finder en der finder sig i det, men jeg mener det er synd og skam at smide forholdet ud. Han blev så lidt mut, og ked af det, og bad om tilgivelse, at han havde været dum overfor mig når han nu vidste hvad han gik ind til i forholdet.
Næste dag da vi vågnede reddede han det dog helt igen for mig, da han sagde "nå, skal vi snakke om det?". Min eks ville ALDRIG snakke om tingene dagen efter af sig selv, jeg skulle altid hiiiiive tingene ud. Og atter sagde min nye undskyld så jeg også fik det ædrueligt. Kæft nogle kanter der bliver slebet af. Men jeg vil hellere være ærlig :) og jeg vil hellere være alene end jeg vil finde mig i noget jeg ikke har det godt med mere.

EDIT: Glemte at tilføje det der gør at jeg griner endnu mere.. Den lyshårede pige mødte jeg senere på toilettet. Viser sig at hun både er lesbisk og en mega underlig type :stoned:
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 11. jan 2016, 14:47

^Det der ville jeg godt nok ikke kunne grine af. Nogensinde.
22
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Undtagelsen » 11. jan 2016, 17:48

Luffegås skrev:Jeg griner allerede af hvor åndsvagt det var..
Vi er helt nye kærester stadigvæk, og han ved jeg er en jaloux trunte, og vi bliver nød til sammen at finde ud af hvor grænserne for den slags går, og han vil gerne hjælpe mig af med det.
I fredags var vi så i byen, og på et tidspunkt havde lige snakket godt og jeg ville afslutte med et kram. Mens vi krammer kommer en lyshåret pige, lader et par fingre prikke ham på ryggen og hun forsvinder ud i rygerummet. Jeg var ikke jaloux, men nysgerrig, for jeg synes edderbankme det er underligt at prikke på nogens ryg mens de krammer deres kæreste. Nå, men det var en han kendte sporadisk svarede han, og slet ikke tæt, de havde ikke engang snakket den aften. Jeg siger så bare at det var underligt at prikke en på ryggen fordi man er på fornavn. Han tror så straks at jeg er det øverste af jalousi-skalaen og siger jeg skal slappe af, og at jeg var da dum straks at tro det var fordi han ville knalde hende og sådan. Jeg havde ikke engang nævnt den slags, og jeg siger så jeg synes det er et underligt synspunkt at jeg er underlig fordi jeg spørger ind til en pige, men hun er ikke underlig fordi borer sine fingre ind i ham. Men jeg smiler så til ham og siger pyt, men jeg kan ikke forsikre ham at jeg er kommet over det, og det ender med at han højt råber "fuck dig" på baren og skrider. Jeg begynder at tude, men bliver kold.
Han går så åbenbart op til banegården, sætter sig i en bus, men inden den kører hopper han af den igen og kommer hele vejen tilbage, for han vil åbenbart prøve at sige et undskyld. Da vi så forlader stedet husker jeg ikke helt, men han hidser sig op og siger "hvorfor må jeg ikke have lov at sige til en kvinde hun er lækker, hvis det er det jeg vil?" og jeg så bare, at det må han da hjertens gerne, men han skal så bare ikke komme sammen med mig, for jeg er ikke klar til at have en kæreste der vil det og bliver det nok aldrig. Jeg ville ikke holde på ham, det er et frit land, og hvis han føler behov for det, så må han jo være single lidt mere, eller finder en der finder sig i det, men jeg mener det er synd og skam at smide forholdet ud. Han blev så lidt mut, og ked af det, og bad om tilgivelse, at han havde været dum overfor mig når han nu vidste hvad han gik ind til i forholdet.
Næste dag da vi vågnede reddede han det dog helt igen for mig, da han sagde "nå, skal vi snakke om det?". Min eks ville ALDRIG snakke om tingene dagen efter af sig selv, jeg skulle altid hiiiiive tingene ud. Og atter sagde min nye undskyld så jeg også fik det ædrueligt. Kæft nogle kanter der bliver slebet af. Men jeg vil hellere være ærlig :) og jeg vil hellere være alene end jeg vil finde mig i noget jeg ikke har det godt med mere.

EDIT: Glemte at tilføje det der gør at jeg griner endnu mere.. Den lyshårede pige mødte jeg senere på toilettet. Viser sig at hun både er lesbisk og en mega underlig type :stoned:


Undskyld, men jeg har virkelig tænkt over det flere gange, når du har skrevet indlæg om din nye kæreste og jeres forhold.
Hvor gamle er I?
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 18:41

Undtagelsen skrev:
Luffegås skrev:Jeg griner allerede af hvor åndsvagt det var..
Vi er helt nye kærester stadigvæk, og han ved jeg er en jaloux trunte, og vi bliver nød til sammen at finde ud af hvor grænserne for den slags går, og han vil gerne hjælpe mig af med det.
I fredags var vi så i byen, og på et tidspunkt havde lige snakket godt og jeg ville afslutte med et kram. Mens vi krammer kommer en lyshåret pige, lader et par fingre prikke ham på ryggen og hun forsvinder ud i rygerummet. Jeg var ikke jaloux, men nysgerrig, for jeg synes edderbankme det er underligt at prikke på nogens ryg mens de krammer deres kæreste. Nå, men det var en han kendte sporadisk svarede han, og slet ikke tæt, de havde ikke engang snakket den aften. Jeg siger så bare at det var underligt at prikke en på ryggen fordi man er på fornavn. Han tror så straks at jeg er det øverste af jalousi-skalaen og siger jeg skal slappe af, og at jeg var da dum straks at tro det var fordi han ville knalde hende og sådan. Jeg havde ikke engang nævnt den slags, og jeg siger så jeg synes det er et underligt synspunkt at jeg er underlig fordi jeg spørger ind til en pige, men hun er ikke underlig fordi borer sine fingre ind i ham. Men jeg smiler så til ham og siger pyt, men jeg kan ikke forsikre ham at jeg er kommet over det, og det ender med at han højt råber "fuck dig" på baren og skrider. Jeg begynder at tude, men bliver kold.
Han går så åbenbart op til banegården, sætter sig i en bus, men inden den kører hopper han af den igen og kommer hele vejen tilbage, for han vil åbenbart prøve at sige et undskyld. Da vi så forlader stedet husker jeg ikke helt, men han hidser sig op og siger "hvorfor må jeg ikke have lov at sige til en kvinde hun er lækker, hvis det er det jeg vil?" og jeg så bare, at det må han da hjertens gerne, men han skal så bare ikke komme sammen med mig, for jeg er ikke klar til at have en kæreste der vil det og bliver det nok aldrig. Jeg ville ikke holde på ham, det er et frit land, og hvis han føler behov for det, så må han jo være single lidt mere, eller finder en der finder sig i det, men jeg mener det er synd og skam at smide forholdet ud. Han blev så lidt mut, og ked af det, og bad om tilgivelse, at han havde været dum overfor mig når han nu vidste hvad han gik ind til i forholdet.
Næste dag da vi vågnede reddede han det dog helt igen for mig, da han sagde "nå, skal vi snakke om det?". Min eks ville ALDRIG snakke om tingene dagen efter af sig selv, jeg skulle altid hiiiiive tingene ud. Og atter sagde min nye undskyld så jeg også fik det ædrueligt. Kæft nogle kanter der bliver slebet af. Men jeg vil hellere være ærlig :) og jeg vil hellere være alene end jeg vil finde mig i noget jeg ikke har det godt med mere.

EDIT: Glemte at tilføje det der gør at jeg griner endnu mere.. Den lyshårede pige mødte jeg senere på toilettet. Viser sig at hun både er lesbisk og en mega underlig type :stoned:


Undskyld, men jeg har virkelig tænkt over det flere gange, når du har skrevet indlæg om din nye kæreste og jeres forhold.
Hvor gamle er I?


Jeg spurgte også for nogen tid siden. Men fik intet svar.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 18:44

Fru Sunshine skrev:^Det der ville jeg godt nok ikke kunne grine af. Nogensinde.


For mig lyder det bekymrende meget som et forhold, jeg engang var i. Og som kørte mig godt og grundigt ned. Ja, jeg siger det rent ud: De små hår begynder sgu at overveje at rejse sig her ... Og ja, jeg ved godt, jeg ikke kender nogen af parterne i parret. Eller situationen i øvrigt. Men puuuuha, der bliver manipuleret og kørt spil her, er klart det indtryk, jeg får.
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf D.itsen » 11. jan 2016, 18:57

Fru Sunshine skrev:^Det der ville jeg godt nok ikke kunne grine af. Nogensinde.

Heller ikke her. Min kæreste må godt sige til andre de er lækre, han må endda knalde dem, men det der drama ville jeg slet ikke magte
5
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sophaya » 11. jan 2016, 19:05

Jeg mener at Luffegås engang har skrevet at de var sidst i tyverne.

Luffe, jeg synes du skal være opmærksom på at i har mange opslidende konflikter så tidligt i forholdet. Det virker som om i får det mest umodne frem i hinanden. Pas på dig selv!
10
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 11. jan 2016, 21:59

Jeg tænkte sgu nok at der vil komme sådan noget :) Rolig nu ;) Vi har kendt hinanden længe, men aldrig som kærester. Det er længe siden han har været i forhold, og jeg forventer i alt fald ikke at han hopper ind og er århundredets bedste kæreste allerede, og jeg forventer heller ikke han efter knap en måned synes jeg er den bedste kæreste han nogensinde har haft. Ting tager tid, og det er altså bare ikke altid der er fuglefløjt og lykkelige dage i starten.
Jeg er lige kommet ud af et 6 år langt forhold, og skal passe på jeg ikke bare tager den opskrift med mig fra det gamle forhold. Jeg vil virkelig gerne understrege tykt, at jeg kan føle på mig selv, at jeg virkelig langt hellere vil være alene, end at skulle tvinge ham til at være en han ikke vil være (eller mig selv). Jeg var klar til at stoppe det hele hvis han ikke kunne acceptere jeg ikke vil høre den slags, men jeg gider altså heller ikke at føle jeg har et ben på vej ud af døren hele tiden. I var der ikke da han ville snakke dagen efter, eller da det skete, og jeg snerrer ikke af jer, men det lyder sgu nok værrer for jer end det er :) og nej, tror aldrig jeg har skrevet vores alder. Men vi er ikke under 25.
3
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Siamo
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Siamo » 12. jan 2016, 08:58

Han glemmer indimellem at engelsk ikke er mit modersmål. Jeg taler temmelig godt engelsk og har normalt ikke problemer med sproget, men indimellem kommer man til kort og får sagt noget volapyk.

Nogle gange får jeg så sagt noget til ham som han bliver ret stødt over, hvilket slet ikke er intentionen. Hvilket giver diskussioner, som er fuldstændige unødvendige.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jan 2016, 10:39

Luffegås skrev:Jeg tænkte sgu nok at der vil komme sådan noget :) Rolig nu ;) Vi har kendt hinanden længe, men aldrig som kærester. Det er længe siden han har været i forhold, og jeg forventer i alt fald ikke at han hopper ind og er århundredets bedste kæreste allerede, og jeg forventer heller ikke han efter knap en måned synes jeg er den bedste kæreste han nogensinde har haft. Ting tager tid, og det er altså bare ikke altid der er fuglefløjt og lykkelige dage i starten.
Jeg er lige kommet ud af et 6 år langt forhold, og skal passe på jeg ikke bare tager den opskrift med mig fra det gamle forhold. Jeg vil virkelig gerne understrege tykt, at jeg kan føle på mig selv, at jeg virkelig langt hellere vil være alene, end at skulle tvinge ham til at være en han ikke vil være (eller mig selv). Jeg var klar til at stoppe det hele hvis han ikke kunne acceptere jeg ikke vil høre den slags, men jeg gider altså heller ikke at føle jeg har et ben på vej ud af døren hele tiden. I var der ikke da han ville snakke dagen efter, eller da det skete, og jeg snerrer ikke af jer, men det lyder sgu nok værrer for jer end det er :) og nej, tror aldrig jeg har skrevet vores alder. Men vi er ikke under 25.

Jeg ville stadig aldrig nogensinde kunne grine af at blive råbt af - og slet ikke et offentligt sted.
9
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 12. jan 2016, 12:11

Luffegås skrev:Jeg tænkte sgu nok at der vil komme sådan noget :) Rolig nu ;) Vi har kendt hinanden længe, men aldrig som kærester. Det er længe siden han har været i forhold, og jeg forventer i alt fald ikke at han hopper ind og er århundredets bedste kæreste allerede, og jeg forventer heller ikke han efter knap en måned synes jeg er den bedste kæreste han nogensinde har haft. Ting tager tid, og det er altså bare ikke altid der er fuglefløjt og lykkelige dage i starten.
Jeg er lige kommet ud af et 6 år langt forhold, og skal passe på jeg ikke bare tager den opskrift med mig fra det gamle forhold. Jeg vil virkelig gerne understrege tykt, at jeg kan føle på mig selv, at jeg virkelig langt hellere vil være alene, end at skulle tvinge ham til at være en han ikke vil være (eller mig selv). Jeg var klar til at stoppe det hele hvis han ikke kunne acceptere jeg ikke vil høre den slags, men jeg gider altså heller ikke at føle jeg har et ben på vej ud af døren hele tiden. I var der ikke da han ville snakke dagen efter, eller da det skete, og jeg snerrer ikke af jer, men det lyder sgu nok værrer for jer end det er :) og nej, tror aldrig jeg har skrevet vores alder. Men vi er ikke under 25.


Det gør det næsten kun lidt værre, at en fyr på over 25 står og råber "Fuck dig!" af sin kæreste midt i byen... :nerve: Har I overvejet at lade være med at gå i byen/drikke jer stive sammen? Synes det virker som om du har nogle seriøse issues med andre kvinder, som nok ikke bliver bedre efter indtagelse af alkohol... Og din kæreste virker ud fra det du skriver til rigtig godt at kunne lide at puste til den ild, især også når han har drukket.
Senest rettet af Pandesteg 12. jan 2016, 12:15, rettet i alt 1 gang.
17
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 12. jan 2016, 15:16

Pandesteg skrev:
Luffegås skrev:Jeg tænkte sgu nok at der vil komme sådan noget :) Rolig nu ;) Vi har kendt hinanden længe, men aldrig som kærester. Det er længe siden han har været i forhold, og jeg forventer i alt fald ikke at han hopper ind og er århundredets bedste kæreste allerede, og jeg forventer heller ikke han efter knap en måned synes jeg er den bedste kæreste han nogensinde har haft. Ting tager tid, og det er altså bare ikke altid der er fuglefløjt og lykkelige dage i starten.
Jeg er lige kommet ud af et 6 år langt forhold, og skal passe på jeg ikke bare tager den opskrift med mig fra det gamle forhold. Jeg vil virkelig gerne understrege tykt, at jeg kan føle på mig selv, at jeg virkelig langt hellere vil være alene, end at skulle tvinge ham til at være en han ikke vil være (eller mig selv). Jeg var klar til at stoppe det hele hvis han ikke kunne acceptere jeg ikke vil høre den slags, men jeg gider altså heller ikke at føle jeg har et ben på vej ud af døren hele tiden. I var der ikke da han ville snakke dagen efter, eller da det skete, og jeg snerrer ikke af jer, men det lyder sgu nok værrer for jer end det er :) og nej, tror aldrig jeg har skrevet vores alder. Men vi er ikke under 25.


Det gør det næsten kun lidt værre, at en fyr på over 25 står og råber "Fuck dig!" af sin kæreste midt i byen... :nerve: Har I overvejet at lade være med at gå i byen/drikke jer stive sammen? Synes det virker som om du har nogle seriøse issues med andre kvinder, som nok ikke bliver bedre efter indtagelse af alkohol... Og din kæreste virker ud fra det du skriver til rigtig godt at kunne lide at puste til den ild, især også når han har drukket.

Han overvejer at droppe alkohol. I forvejen er han gået væk fra øl pga. kostomlægninger, men han er ikke vant til at ane hvordan han reagere på alt andet. Vi har kun været i byen 2 gange, men fuld et par gange, men I får det til at lyde som om han altid er et svin ;) Det er det jeg lidt rykker på næsen af, vi er sammen dagligt og der er ikke den slags ting, der kan vi fint tale ud om tidligere forhold. For fremtiden vil jeg gerne kunne skrive herinde uden at føle det skal blive til en debat, for I andre skriver ved gud da også ting herinde man kun kan ryste på hovedet over, men jeg synes det skal være et frirum hvor man kan få lov til at tømme hovedet. Jeg håber det er bekymring i skriver, selvom i ikke kender mig, og jeg takker for det, men at dømme synes jeg vi alle skal holde os for gode til herinde :)
5
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jan 2016, 18:07

Det er dit liv. Jeg ville bare ikke finde mig i at blive behandlet sådan.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"