Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 12. jan 2016, 09:32

Lemonella skrev:
Fillie skrev:Det billede er photoshoppet i så absurd en grad, at jeg ikke kan tage det alvorligt. :-D


Ja det er photoshoppet og var jeg forhenværende model og skulle stille op til et fotoshoot, tror jeg også jeg ville photoshoppes. Hun er trods alt fra 1955 :D

Har set billeder på nettet, hvor hun ingen makeup har på og nej der er ikke meget glimmer og glamour over den slags billeder. Det er der så heller ikke over mig når jeg tøffer i Fakta for, at handle. :lol:


Man må gerne forskønne, men jeg synes, det er noget pjat, når man arbejder med at portræt i en grad, at man dårligt kan genkende personen, som iøvrigt kommer til at se decideret kunstig ud. Det synes jeg bare er unødvendigt og fjollet. :stoned:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 12. jan 2016, 09:59

Lemonella skrev:[...]
Har set billeder på nettet, hvor hun ingen makeup har på og nej der er ikke meget glimmer og glamour over den slags billeder. Det er der så heller ikke over mig når jeg tøffer i Fakta for, at handle. :lol:

På den anden side får man sikkert ikke angstanfald og isskruninger i sjælen af rende ind i dig i Fakta :cool:
Billede
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 12. jan 2016, 10:33

Lemonella skrev:
Fillie skrev:
Lemonella skrev:
Fillie skrev:Det billede er photoshoppet i så absurd en grad, at jeg ikke kan tage det alvorligt. :-D


Ja det er photoshoppet og var jeg forhenværende model og skulle stille op til et fotoshoot, tror jeg også jeg ville photoshoppes. Hun er trods alt fra 1955 :D

Har set billeder på nettet, hvor hun ingen makeup har på og nej der er ikke meget glimmer og glamour over den slags billeder. Det er der så heller ikke over mig når jeg tøffer i Fakta for, at handle. :lol:


Man må gerne forskønne, men jeg synes, det er noget pjat, når man arbejder med at portræt i en grad, at man dårligt kan genkende personen, som iøvrigt kommer til at se decideret kunstig ud. Det synes jeg bare er unødvendigt og fjollet. :stoned:


Havde jeg været model og været vant til, at se mit smukke ansigt alle vegne og jeg så pludselig en dag opdagede, hvor gammel jeg så ud, så tror jeg nok også jeg ville gøre meget for stadigvæk, at fremstå smuk.
Ja det er måske overfladisk, at tænke sådan og måske der skulle skrues ned for redigeringen, men jeg forstår det nu godt. :)


Jamen, du ville vel ikke have kyst til at blive fremstillet som en plasticdukke med tvivlsom lighed med dit udseende? Det er det, jeg synes, der klart er tilfældet med det billede, der blev postet; det er ikke bare forskønnelse - det er decideret kunstigt og ligner hende knap nok...
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 12. jan 2016, 10:40

^ Ja, det kan jeg da også, men jeg synes, det er for ekstremt. Lidt mindre havde altså rigeligt kunnet gøre det. :-D
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Thestral » 12. jan 2016, 11:05

Fillie skrev:
Lemonella skrev:
Fillie skrev:
Lemonella skrev:
Fillie skrev:Det billede er photoshoppet i så absurd en grad, at jeg ikke kan tage det alvorligt. :-D


Ja det er photoshoppet og var jeg forhenværende model og skulle stille op til et fotoshoot, tror jeg også jeg ville photoshoppes. Hun er trods alt fra 1955 :D

Har set billeder på nettet, hvor hun ingen makeup har på og nej der er ikke meget glimmer og glamour over den slags billeder. Det er der så heller ikke over mig når jeg tøffer i Fakta for, at handle. :lol:


Man må gerne forskønne, men jeg synes, det er noget pjat, når man arbejder med at portræt i en grad, at man dårligt kan genkende personen, som iøvrigt kommer til at se decideret kunstig ud. Det synes jeg bare er unødvendigt og fjollet. :stoned:


Havde jeg været model og været vant til, at se mit smukke ansigt alle vegne og jeg så pludselig en dag opdagede, hvor gammel jeg så ud, så tror jeg nok også jeg ville gøre meget for stadigvæk, at fremstå smuk.
Ja det er måske overfladisk, at tænke sådan og måske der skulle skrues ned for redigeringen, men jeg forstår det nu godt. :)


Jamen, du ville vel ikke have kyst til at blive fremstillet som en plasticdukke med tvivlsom lighed med dit udseende? Det er det, jeg synes, der klart er tilfældet med det billede, der blev postet; det er ikke bare forskønnelse - det er decideret kunstigt og ligner hende knap nok...
Det er jo ikke sikkert det er en photoshop hun selv eller hendes folk har godkendt og lagt ud. Det kan være fans der har modificeret billedet. Det er set ske med andre billeder af andre idoler
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf computermus » 12. jan 2016, 11:09

Jeg sad lige og klappede i mine små tykke hænder, da jeg læste på tv2´s hjemmeside at en større del af Islamisk stats pengelager var gået op i røg efter at amerikanske fly havde smidt et par bomber. :klap:
Så kan de da lære det ,de tåber. De er da fuldstændig bimse i låget.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 12. jan 2016, 11:16

computermus skrev:Jeg sad lige og klappede i mine små tykke hænder, da jeg læste på tv2´s hjemmeside at en større del af Islamisk stats pengelager var gået op i røg efter at amerikanske fly havde smidt et par bomber. :klap:
Så kan de da lære det ,de tåber. De er da fuldstændig bimse i låget.

Ja, det er sjovt ... man sidder bare med fornemmelsen: "Er det nu en af de der krigshistorier, man ikke rigtig ved, om man kan tro på?" :)

Piloten kan vel dårlig se, hvor mange pengesedler hans bombe har ødelagt :gruble:
1
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf computermus » 12. jan 2016, 11:24

dgd2007 skrev:
computermus skrev:Jeg sad lige og klappede i mine små tykke hænder, da jeg læste på tv2´s hjemmeside at en større del af Islamisk stats pengelager var gået op i røg efter at amerikanske fly havde smidt et par bomber. :klap:
Så kan de da lære det ,de tåber. De er da fuldstændig bimse i låget.

Ja, det er sjovt ... man sidder bare med fornemmelsen: "Er det nu en af de der krigshistorier, man ikke rigtig ved, om man kan tro på?" :)

Piloten kan vel dårlig se, hvor mange pengesedler hans bombe har ødelagt :gruble:

Nu står der godt nok at det indtil videre kun er påstået tab, men eftersom det er i Mosul hvor de har et større pengelager, så er der højst sandsynligt noget om det.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 12. jan 2016, 11:31

computermus skrev:Nu står der godt nok at det indtil videre kun er påstået tab, men eftersom det er i Mosul hvor de har et større pengelager, så er der højst sandsynligt noget om det.

Jamen det kan da også godt være. Men det kunne jo også være, IS har gemt pengene et andet sted i den bank :gruble:
Plus, at der er jo en vis præcedens for at komme med "historier" i krigstid, der senere viser sig at være frit opfundet. Der har amerikanerne aldrig holdt sig tilbage ... fodboldstadiet med koncentrationslejrfanger i Kosovo, Saddams soldater, der hev babyerne ud af deres kuvæser i Kuwait, hende den amerikanske soldat, der flygtede fra irakisk krigsfangenskab under den sidste Golf-krig ... alt sammen løgn og latin ;)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jan 2016, 11:51

dgd2007 skrev:
Lemonella skrev:[...]
Har set billeder på nettet, hvor hun ingen makeup har på og nej der er ikke meget glimmer og glamour over den slags billeder. Det er der så heller ikke over mig når jeg tøffer i Fakta for, at handle. :lol:

På den anden side får man sikkert ikke angstanfald og isskruninger i sjælen af rende ind i dig i Fakta :cool:
Billede

Hvor tit er du lige løbet ind i Iman, siden du kan udtale dig om, hvordan du vil reagere på hende?

Jeg troede ellers at hippier var sådan nogen, der gik ind for at man måtte være præcis som man har lyst til.
Det er det så åbenbart ikke.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 12. jan 2016, 12:03

Fru Sunshine skrev:Hvor tit er du lige løbet ind i Iman, siden du kan udtale dig om, hvordan du vil reagere på hende?

Jeg har aldrig set hende før - men hun tonede frem på skærmen hvert tiende minut i går
nailbiting.gif

Dikus skrev:Jeg håber godt nok ikke, jeg ser så kunstig-ung ud som 60-årig. Det, synes jeg, er skræmmende.

Præcis! :dåne:
// DGD, 61
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jan 2016, 12:08

Jeg har tænkt mig at blive snittet og skåret i, hvis jeg har lyst til det. Og få både botox og fillers, blive fyldt med plastik, hvis jeg føler for det.

Og jeg vil gætte på, at ingen vil kunne se det, fordi det ikke bliver Linse-style.

Og jeg synes Iman er smuk.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 12. jan 2016, 13:16

Jeg bryder mig ikke særlig meget om David Bowies musik :ninja:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 12. jan 2016, 13:19

Animi skrev:Jeg bryder mig ikke særlig meget om David Bowies musik :ninja:

Jeg kan ikke nævne en sang af David Bowie. Eller jo, nu kan jeg, fordi der de sidste dage har været postet en masse på FB, men før det kunne jeg ikke.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 12. jan 2016, 13:27

Karkluden skrev:
Animi skrev:Jeg bryder mig ikke særlig meget om David Bowies musik :ninja:

Jeg kan ikke nævne en sang af David Bowie. Eller jo, nu kan jeg, fordi der de sidste dage har været postet en masse på FB, men før det kunne jeg ikke.


Jeg havde faktisk absolut ingen anelse om at det var David Bowie der har lavet "Heroes" indtil i går. Den sang kan jeg så meget godt lide, men ellers ikke
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"