Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf kidkomb » 12. jan 2016, 16:34

Nej. Uanset omstændighederne.
Og jeg ville i dén grad forvente, at han kunne "rydde op efter sig", så jeg aldrig fik det at vide.
Hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf Purple Haze » 12. jan 2016, 17:04

Jeg ville gerne vide det.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf Sevii » 12. jan 2016, 17:08

Jeg har oplevet en kæreste var mig utro, og det var forfærdeligt at gå igennem, men i det mindste fortalte han mig det selv, så jeg vil altid hellere foretrække at få det at vide af ham.
0
:banan: :banan:
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8985

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf D.itsen » 12. jan 2016, 17:21

I det øjeblik min kæreste fortæller mig det, er det ikke utroskab. Kan godt være jeg bliver jævnt træt, hvis timingen af hvornår han fortæller det ikke er i overensstemmelse med vores aftaler, men det betragter jeg som dumhed eller pga omstændigheder, det er ikke utroskab.
Jeg vil gerne frabede mig at mere eller mindre tilfældige mennesker skal fortælle mig hvem min kæreste knalder, fordi det jf. Deres kodeks er utroskab.
Mine venner (der ikke ved vi har et åbent forhold) må godt fortælle mig det, af hensyn til deres loyalitet til mig. Men tror de fleste, hvor det kunne være relevant, allerede ved det.
Ha ha, jeg kan bare ikke svare på et simpelt ja/nej spørgsmål
Min kæreste er mig utro hvis han lyver og går bag ryggen på mig. Og finder jeg ud af det, får han med stor sandsynlighed et spark
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3477

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf Torn » 12. jan 2016, 17:30

kidkomb skrev:Nej. Uanset omstændighederne.
Og jeg ville i dén grad forvente, at han kunne "rydde op efter sig", så jeg aldrig fik det at vide.
Hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af.


Kan man ikke citere flere ad gangen? Beklager det lige bliver dit svar, men jeg kan ikke multiqoute fra telefonen.

Til de af jer, der slet ikke vil vide noget: Gælder det også hvis jeres kæreste har en anden kæreste end jer? Måske er gift? Og ønsker at fortsætte sin utroskab/affære.
Senest rettet af Torn 12. jan 2016, 17:35, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf Anilara » 12. jan 2016, 17:38

Dikus skrev:Jeg ville gerne vide noget om fuldekys. Mest af alt, så han kunne få det ud af systemet og ikke skulle gå og have det dårligt med det. Jeg må indrømme, jeg mest af alt ville fnise lidt og tænke "der fik godt nok dårlig samvittighed".

Men det er også, fordi jeg ved, den situation kun ville opstå, hvis han ikke lige havde opdaget, han flirtede med en, de så pludselig kyssede... og han blev grebet af det i sin fuldskab. Jeg kan virkeligt godt forestille mig manden have nul chance :blush:

Af lidt samme årsag skrev jeg "behøver jeg ikke vide det" i stedet for "vil/skal jeg ikke vide det" :) Ved fuldekys kan jeg nemlig også noget lettere se mig selv tilgive, men det er ikke sikkert jeg alligevel ville nyde oplysningen.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf kidkomb » 12. jan 2016, 18:09

Torn skrev:
kidkomb skrev:Nej. Uanset omstændighederne.
Og jeg ville i dén grad forvente, at han kunne "rydde op efter sig", så jeg aldrig fik det at vide.
Hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af.


Kan man ikke citere flere ad gangen? Beklager det lige bliver dit svar, men jeg kan ikke multiqoute fra telefonen.

Til de af jer, der slet ikke vil vide noget: Gælder det også hvis jeres kæreste har en anden kæreste end jer? Måske er gift? Og ønsker at fortsætte sin utroskab/affære.

Det gælder i princippet så længe det kun er mig han vil have "rigtigt". Altså mig han elsker og mig han vil blive gammel med.
En anden kæreste på sidelinjen er at stramme skruen for meget. Det er nok en svær balance.
Men summa summarum, sålænge han elsker mig og kun mig.

EDIT; han skal sgu ikke knalde nogen, der er gift eller har en kæreste. Og grunden til det er, at aftalen er, at det forbliver hemmeligt. Chancen for fuck-ups øges betragteligt, når der pludselig er en anden partner med i ligningen.
OG at sådan noget gør man kun, hvis man har en slags aftale og det er så få der har det, at sandsynligheden for, at han render ind i een, der har det er lille.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Nemon.
Indlæg: 121
Tilmeldt: 24. sep 2015, 18:27
Kort karma: 8
Likede indlæg: 99

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf Nemon. » 12. jan 2016, 18:29

Hvis det drejer sig om noget engangs halløj, og det er uanset om det er kys el knald, så ønsker jeg ikke at vide det.
Skal jeg vide det, skal det komme fra ham selv.
0
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf Vaginetta » 12. jan 2016, 18:38

Jeg tror ret meget på "en gang utro, altid utro". I hvert fald når man har passeret de 25 år og forhåbentlig har oparbejdet en eller anden form for impulskontrol.

Jeg ville vide det. Og ende forholdet prompte. Det at man kun boller med hinanden er så grundlæggende for mig i et forhold at jeg slet ikke ville kunne leve med andet. Til gengæld synes jeg det er fint at man kysser med andre i en brandert til en julefrokost, så længe det bliver over bæltestedet.
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf lulu-p » 12. jan 2016, 18:58

Jeg vil gerne vide det. Uanset graden af utroskab. Ikke fordi jeg nødvendigvis ville give ham sparket, så kategorisk er jeg ikke efter en del års ægteskab og børn. Men det vil være ærligt at fortælle det, og jeg vil gerne vide hvorvidt hver især er i vores parforhold.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf Zombie » 12. jan 2016, 19:07

Hvis min kæreste var utro, ville jeg se det som et tegn på moralsk og impulsiv svaghed, som der ikke er plads til i mit liv.

Plus at hvis det skete spontant ville det implicit foregå uden beskyttelse, så jeg måtte insistere på kondom i tiden efter. Dermed en påmindelse hver gang vi havde sex = ingen sex = daglig påmindelse hver gang jeg har lyster. Det ville rive mig følelsesmæssigt i stykker.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf LadyFox » 12. jan 2016, 20:09

Vaginetta skrev:Jeg tror ret meget på "en gang utro, altid utro". I hvert fald når man har passeret de 25 år og forhåbentlig har oparbejdet en eller anden form for impulskontrol.

Jeg ville vide det. Og ende forholdet prompte. Det at man kun boller med hinanden er så grundlæggende for mig i et forhold at jeg slet ikke ville kunne leve med andet. Til gengæld synes jeg det er fint at man kysser med andre i en brandert til en julefrokost, så længe det bliver over bæltestedet.


Så du tror ikke på at man kan ændre sig efter at man er fyldt 25 år? At de handlinger man laver som 25 årig vil man stadig hive frem igen med jævne mellemrum indtil den dag man dør? Eller gælder det KUN utroskab?
2
...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf Purple Haze » 12. jan 2016, 22:39

Jeg vil vide det, hvis det sker.

Jeg plejer jævnligt at hører mine venner og bekendte af om de ville vide det eller ej, hvis jeg fandt ud af at deres partner var dem utro, har det med at glemme eller rode deres svar sammen, så spørger jævnligt.
Første gang kan folk godt blive lidt paranoide, men altså de vænner sig til at blive spurgt.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sunbeam
Indlæg: 46
Tilmeldt: 4. jan 2016, 06:22
Kort karma: 7
Likede indlæg: 44

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf Sunbeam » 12. jan 2016, 23:55

Det er jo svært at svare på. Men nej, jeg tror ikke, at jeg ville vide det. Jeg er træt af at blive såret, så lige nu ville jeg faktisk hellere leve i "lykkelig" uvidenhed. Måske det ændrer sig engang.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf LadyFox » 13. jan 2016, 09:39

Jer der ikke vil vide det - kan i slet ikke mærke på jeres partner når det er "noget" galt?
1
...

Tilbage til "Forhold og sex"