Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf FrøkenM » 11. jan 2016, 18:38

Han har frivilligt. helt uden pres kørt til RC outlet og skaffet mig et lasagnefad og et andet fad i sort mega musel, som han så oveni købet ville betale, fordi jeg har været igennem en større operation i sidste uge - og skal opereres igen i overmorgen. Bare fordi :lun:

Han har også hentet nogle ting købt af private og taget med hjem så jeg bare skal komme ned og hente. Så når jeg er på benene igen er der dømt kærestedage og forkælelse til ham :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Chloecat » 12. jan 2016, 20:17

Min mand har lavet mad de to sidste dage og været fuld af forståelse for jeg er kommet sent hjem, eneste minus var så han i en alm skål sammenblandet pasta og tomatsovs havde puttet 4 fed nyindkøbt hvidløg - shit det brændte, stakkels kollegaer imorgen.
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8196

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Fru Himmelblå » 12. jan 2016, 21:28

Han sidder hele dagen og hjælper med eksamenslæsningen :lun: Dejligt at have en monsterklog person tøffende rundt i lejligheden hele tiden.
1
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Anilara » 12. jan 2016, 21:42

Han tager altid mine tallerkener (jeg har spist fra) ud af stuen og i opvasken. Det er en lille ting, men det er så dejligt han ikke er sådan en "hallo, sæt lige din tallerken ud" når jeg ikke har samme behov for et clean sofabord som ham. :sarkasme:
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 13. jan 2016, 07:08

Vi har den første officielle månedsdag i morgen. Jeg ved ikke hvilken slags fyr han er, om han ville fejre det, så jeg har ikke villet nævne noget, eller forvente noget, og vi ses næsten dagligt. Jeg har lige været i et 6 år langt forhold, så for mig er månedsdage ikke noget jeg altid vil fejre.
Vi sidder så og snakker om jeg nok ikke kan ses i dag, onsdag.
Ham: "Skal jeg lave bearneisse-sovs til dig på torsdag?"
Mig: "det ville være lækkert, hvis vi da skal ses på torsdag"
Ham: *lidt nedtrykt* "jeg ville blive lidt mut hvis vi ikke ses på torsdag"
Mig: *Lidt ledende* "Hvorfor, er torsdag da en special-dag?"
Ham: med åben mund og øjne stirre vantro på mig: "Det er jo den 14.! vores månedsdag, det vil jeg gerne fejre!" *Smiler bredt*
Så jaaae, han vil prøve at lave endnu en af mine liveretter :D

Og nårhja, vi har åbenbart fået maveinfluenza. Jeg havde ondt i maven i går, og her til morges, og han var så sød og bekymret for mig. Da han så selv går ud og knækker sig, kommer han bare tilbage og vil stadig nusse min mave.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4284

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Q-beben » 14. jan 2016, 10:14

Mens vi begge er på arbejde, ringer han til mig for at fortælle mig noget, han havde glemt at sige til mig i morges..., da han stod og barberede sig og kiggede på mig i spejlet, mens jeg var i bad...

Nemlig, at jeg har en smuk krop og især et par flotte bryster.

Udover at det går lige i trusserne, når han siger sådan noget... så bliver jeg bare glad, fordi jeg har jo taget syv kilo på efter mit rygestop, så jeg kæmper en hård kamp i fitnes-centret for at komme af med de kilo igen :)
2
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Torn » 14. jan 2016, 14:44

Han kørte en omvej for at give mig et lift til arbejde. Søøøøøøøød.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18043

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 15. jan 2016, 05:57

Kommet forbi for en halv time efter job, selvom han havde travlt og skulle hjem og arbejde videre...
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf achillaxedprune » 15. jan 2016, 08:18

Han holdte sig vågen til kl. 1 i nat, for at holde mig i hånden og med selskab, fordi jeg ikke kunne sove og var trist. Han har bare været SÅ god efter jeg har brækket foden. Jeg føler mig virkelig elsket og meget, meget glad for at jeg har ham til at passe på mig. Dejlige mand. :lun:
10
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf ExCoastal » 15. jan 2016, 22:29

Min søde kone har overrasket mig med billetter til min favorit stand up komiker, nemlig Gabriel Iglesias. Han er pt på turné med hans "Fluffy Breaks Even" show og har et enkelt show i området. Som i øvrigt forlængst er udsolgt.

Vi har før set stand up på The Improv, og det er virkeligt hyggeligt. Det er naturligvis en ekstra bonus, at man kan få serveret både mad og drikke.

http://fluffyguy.com

EDIT: Her fortæller han om et tidligere besøg i San Jose, hvor han ender med at besøge vores stamværtshus.

https://youtu.be/4XKInoFNBkg
4
AlmostFamous35
Indlæg: 241
Tilmeldt: 4. jan 2016, 08:41
Kort karma: 30
Likede indlæg: 372

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf AlmostFamous35 » 17. jan 2016, 08:50

"Bare smid det tøj, du alligevel har liggende hos mig, til vask hér, så vasker jeg det da bare"

Vi bor ikke sammen og har hver især barn. Så det er ikke så meget selve vaskningen (selvom det da er skønt, så jeg ikke skal slæbe så meget med frem og tilbage), der er sødt. Men dét, det illustrerer. At han godt gider gøre kedelige ting for min skyld, at han selv tilbyder det og ikke mindst, at han kører en husholdning, hvor tingene spiller og får fikset alting når det opstår. Sidstnævnte er ekstremt sexet, efter at have boet sammen med én, der kunne vaske tøj og tømme opvaskeren samt støvsuge. Alt andet skulle jeg ordne/bede ham om at ordne og så blev alt gjort et par dage/uger efter deadline.
4
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18043

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 18. jan 2016, 07:55

Han tager med til julefrokost på mit arbejde, som er med ledsager... Vi har ikke været sammen mere end godt 3 måneder, men jeg synes ligesom ikke jeg kunne være bekendt ikke at invitere ham. Havde dog ikke regnet med, at han sagde ja. :genert:

I går skulle jeg så ud og bowle med min mor, bror og søster, som havde spurgt, om han kom med. Så igen spurgte jeg bare sådan lidt casual og understregede, at han altså ikke behøvede - især fordi han havde været til julefrokost dagen før og havde tømmermænd. Men det ville han da gerne!

Så vi er vel efterhånden sådan ret seriøse... :panik: :dåne:
7
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Fru Sunshine » 18. jan 2016, 09:56

Han leder efter en lille bil, så min datter har noget at køre rundt i, når hun får taget sit kørekort.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf ExCoastal » 22. jan 2016, 19:40

ExCoastal skrev:Min søde kone har overrasket mig med billetter til min favorit stand up komiker, nemlig Gabriel Iglesias. Han er pt på turné med hans "Fluffy Breaks Even" show og har et enkelt show i området. Som i øvrigt forlængst er udsolgt.

Vi har før set stand up på The Improv, og det er virkeligt hyggeligt. Det er naturligvis en ekstra bonus, at man kan få serveret både mad og drikke.

http://fluffyguy.com



Det bliver bare endnu bedre. Jeg troede, at vi skulle til hans show i San Jose i næste weekend, men nej, det er på Mirage hotellet i Las Vegas i marts :banan:
3
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf achillaxedprune » 23. jan 2016, 13:59

Min mand kom hjem med McDonalds-mad til mig. :love:
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Forhold og sex"