Blind høne fandt også et korn

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Krølle » 3. apr 2019, 18:52

Ado skrev:Brudebuketten bliver en kopi af min mors. Hun havde en i vilde markblomster-tema, og det er også den stil jeg drømmer om. Hun er så stolt. Og min far har gået catwalk for mig i sin smoking. Skønneste lille mand altså. :lun:


Hvor lyder det bare fint og sødt og skønt, Ado. Jeg kan se dine forældre for mig og mærke din velfortjente grundlykke - det er dejligt på sådan en mørk onsdag aften lige på kanten til rigtigt forår :lun:
2
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf FruKuk » 4. apr 2019, 20:03

Man bliver jo helt glad i låget af at læse om jeres kærlighed :lun:
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Fru Sunshine » 5. apr 2019, 04:18

Årh Ado. Det hele bliver så fint - og jeg håber, du smider 100+ billeder op.

Og du bliver den smukkeste brud.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Ado » 8. maj 2019, 17:46

Jeg overvejer denne kjole. (Ingen bridezilla her - jeg når at finde en kjole. :D Jeg skal kjoleprøve/shoppe senere i denne måned)

kjole.JPG



Skoene har jeg fundet. De skal bare lige bestilles hjem. :lun: Italienske dansesko, som skulle være vidunderlige i komfort. :dåne:

sko.JPG



Og så skal jeg have fundet en taske. Og slør. Det skal være med gammeldags blonder. Der er fire måneder til nu. Jeg fatter det ikke. :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16960
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21089

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Misantropen » 8. maj 2019, 17:52

Ado skrev:Jeg overvejer denne kjole. (Ingen bridezilla her - jeg når at finde en kjole. :D Jeg skal kjoleprøve/shoppe senere i denne måned)

kjole.JPG



Skoene har jeg fundet. De skal bare lige bestilles hjem. :lun: Italienske dansesko, som skulle være vidunderlige i komfort. :dåne:

sko.JPG



Og så skal jeg have fundet en taske. Og slør. Det skal være med gammeldags blonder. Der er fire måneder til nu. Jeg fatter det ikke. :lun:

Skoene er virkelig fine!

Er de champagnefarvet/rosa eller metallic?
1
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Skinkehunden » 8. maj 2019, 17:52

Du bliver den smukkeste brud, Ado :lun: Glæder mig til at se billeder fra brylluppet :D
1
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Ado » 8. maj 2019, 17:58

Misantropen skrev:


Skoene er virkelig fine!

Er de champagnefarvet/rosa eller metallic?


Guld/rosa.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14806
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24918

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf sigge » 8. maj 2019, 19:38

Øøj, den kjole er fin. :love: Og lækre sko.

Jeg tilslutter mig: Du bliver den smukkeste brud.
1
You can't spell awesome without me.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf avdotja » 8. maj 2019, 20:07

Skoene er virkelig fine :) - kan du ikke lokkes til at smide et link?
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Ado » 16. maj 2019, 11:06

avdotja skrev:Skoene er virkelig fine :) - kan du ikke lokkes til at smide et link?

Celina Christensen. Kanon service. Og hurtig forsendelse.

https://celinachristensen.dk/brudesko/
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Ado » 23. maj 2019, 14:15

Vi har skrevet i invitationerne, at vi selv sejler med en af turbådene ud til feststedet, og at folk er meget velkommen til at tage med, hvis de vil. Det er der virkelig mange, der allerede har meldt tilbage på, at de gerne vil. Det gør mig så glad.

Og ellers er det rimelig ro på. Bordplanen går vi i gang med, når S.U fristen er overskredet. Jeg er i fuld gang med kjolejagt/prøvning. Jeg har fundet den blomsterdekoratør, der skal stå for pynt af pavillion ved vielsen, borde og brudebuket. Musikeren/bandet har travlt med en pladeudgivelse, men sender os en kontrakt, når han har ro på hverdagen igen. Jeg taler jævnligt med ham, der skal vie os. Og inden for længe skal vi have talt med restauranten og have styr på menuen. Og så skal jeg selvfølgelig have bekræftet den bekræftelsesmail fra frisøren, der skal ordne mit hår og min makeup.
Min kærestes ældste datter laver bryllupskagen. Min far går stadig meget højt op i hans tøj. Han er så kær! Og min mor er i dag ude at få sidste omgang kemo for denne omgang. Nu håber vi sygdommen kan holdes i dvale. I hvert fald så sidste scanninger flotte ud og viste, at kræften næsten ikke var målbar.

Og så skal vi have lejet nogle hvide klapstole til haven/vielsen og jeg vil have pyntet med lidt lyskæder rundt omkring. :D

Min kæreste er også i gang med tøjindkøb. Nu ser vi jo hinanden inden vielsen, så jeg ved allerede nu, at han har købt kjole og hvidt. Og jeg elsker det! :lun: Dog viser jeg ham hverken sko eller kjole før på selve dagen.
Den kjole jeg postede tidligere i tråden bliver det ikke. Den er to-delt, har jeg fundet ud af, og toppen er ikke hæftet sammen med nederdelen. Dét tør jeg ikke. :D

Så hvad mangler vi/jeg? Udover at øve brudevalsen, hvilket nok ikke bliver kønt fra min side. :D

Talen! Til ham. Og en morgengave. Der er jeg helt på bar bund. Kom endelig gerne med inspiration.


Og så har min ældste og tætteste veninde været (og er) fantastisk). Hun glæder sig så meget. :lol: Jeg tror hun har udnævnt sig selv til at være wedding planner, uden vi selv ved det. Men det er kært.
12
Donna Martin Graduates!
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf ajnaM » 3. jun 2019, 19:16

avdotja skrev:Skoene er virkelig fine :) - kan du ikke lokkes til at smide et link?


Du kan også finde dem direkte hos Anniel. De har et kæmpe udvalg, og så bliver det også lidt billigere. :P Har købt derfra flere gange - de laver rigtig gode ballerinaer.

https://www.annielshop.com/bridal
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf ajnaM » 3. jun 2019, 19:16

Og hvor bliver du fin, Ado. :lun: Glæder mig til at se billeder og læse om det hele!
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Ado » 12. jun 2019, 16:47

Nu har vi ansøgt vores kære kommune om vielsen. :D Og jeg har fået sendt en ansøgning afsted om navneændring. Jeg skal selvfølgelig have hans efternavn. Og så har jeg tilføjet min elskede bedstemors navn. Det har jeg altid ønsket, så det var oplagt at tage det i forbindelse med vielsen.

Hvor er det vildt at se feltet på ansøgningen: "Dit navn efter vielsen". :lun:
11
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Ladysparrow » 13. jun 2019, 11:38

Åhhh hvor er det skønt! Det lyder fantastisk, og så rigtig fint at du får din bedstemors navn med...

Er i ved at have styr på det hele?
0

Tilbage til "Fest og bryllup"