Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hthy » 12. jan 2016, 00:29

Bowies død. Jeg har ikke følt det sådan, siden John Lennon blev skudt. Bortset fra at det dengang var helt uforståeligt at det skete
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Æske » 12. jan 2016, 03:11

At jeg startede natten med hovedpine og at jeg efter weekenden med hold i ryggen ikke har flere panodiler. Fandme dumt :rulle:
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DenBlødeJyde » 12. jan 2016, 07:43

At min kat skal til dyrlægen..... igen igen............ denne gang skal han opereres... og jeg har VIRKELIGT ikke råd, så har tømt hele opsparingen, og håber det er nok...
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jan 2016, 10:56

At min mand sidder og bestiller bårebuket til sin tidligere elev, der nytårsaften valgte livet fra som 24-årig.
Hun havde så meget potentiale og var et stort talent.
Jeg har i sagens natur kun hørt hende på videoklip, som hendes forældre har lagt ud for at mindes hende, men verden er blevet fattigere.

Hvil i fred Maria. Må din smerte over livet være borte, der hvor du befinder dig nu.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf didas » 12. jan 2016, 22:29

At jeg har hostet mig til et hold i nakken, så udover den røvirriterende tørre hoste, gør det nu også rocker ondt hver gang jeg hoster :whine:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jan 2016, 09:58

Arbejdsgangen og attituden på mit uddannelsessted.

Jeg var i tvivl om, hvordan en paragraf i studieordningen skulle tolkes, ikke om hvad der stod, og kontaktede derfor studieadministrationen her til morgen.
1.-5. opkald: Jeg sendes i teknisk sløjfe i telefonkøen. Nogle gange er jeg nr 2, andre gange ringer telefonen, men ingen tager den.
6. opkald: Jeg kommer igennem og får at vide, at jeg skal kontakte en anden person. Dette sker ikke ved omstilling, men ved at jeg får et nyt nummer.
7.-9. opkald: Den nye person svarer ikke.
10. opkald: Jeg ringer igen til hovednummeret og spørger, om der evt. er en anden, jeg kan tale med. Det viser sig nu, at personen, der skønnes at kunne hjælpe mig, er i nærheden af omstillingsmedarbejderen, men da hun henvender sig til vedkommende, får hun at vide, at det ved personen ikke noget om, og at jeg skal kontakte uddannelseslederen eller min underviser.
11. opkald: Uddannelseslederen svarer ikke (forventeligt).
12. opkald: Min underviser tager telefonen, men jeg når knap nok at præsentere mit spørgsmål, før hun henviser til nogle slides, hun har gennemgået med os og lagt op på intra, hvor de relevante paragraffer står. Ret overflødig oplysning, da jeg jo godt ved, hvad der står, men er i tvivl om tolkningen. Jeg får svar tilsidst og har heldigvis tolket rigtig, men der er igennem hele vores samtale en stemning fra min undervisers side af, at jeg burde kunne have læst mig til svaret i hendes dokument.

Og så undrer de sig over, at der ikke er flere, der er interesseret i deres uddannelse. De få gange, jeg har skulle have fat i nogen, har det taget en krig, så det her er altså også det første indtryk, man får af stedet, som potentiel ansøger.
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf canoodle » 13. jan 2016, 11:44

At der har være massefyring på min exmands' job. Han er helt slået ud af at skulle bokse med det oveni vores brud. Selvom vi ikke er sammen, og jeg til tider har lyst til at bande ham langt væk, gør det ondt i hjertet at se ham sparket helt i stykker. Det er godt nok meget at skulle kæmpe med på seks mdr.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 13. jan 2016, 11:46

^^ Er HAN blevet fyret, Noodle?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 13. jan 2016, 16:59

Jeg har fået sladder fra Singlegruppn. Svampemanden skriver, at han er flyttt til byen. Åh gud, jeg magter virkelig ikke at støde ind i ham. Heldigvis kan man da spotte ham i god tid pga. den lede cowboyhat.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 13. jan 2016, 18:00

Mavepine fra helvedes forgård som peaker når man har spist noget :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 13. jan 2016, 20:58

Pernille skrev:Afslag på min første jobsamtale siden september. Endda bare sådan en standard mail ala "vi vurderede at en af de andre ansøgeres kompetencer passede bedre til stillingen. Held og lykke med din videre jobsøgning".
Blev bidt at en grim, bjæffende tæppetisser. Ikke sådan HÅRDT, måske nærmere et par hårde nap i skinnebenet mens den hoppede op ad mig. Ejeren havde den i sådan en flex-line og gloede bare på mig og sagde "hov" og jeg nåede ikke at sige mere før de var videre.
Nu har jeg migræne.


Det er bare SÅDAN noget pis, når de rykker mandag til onsdag. Man er jo komplet uforberedt ...

:ae:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 14. jan 2016, 07:17

En mail, der ikke kommer.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 14. jan 2016, 13:23

Nyheden om, at Alan Rickman er død :trist: Det er næsten ikke til at bære. Det er virkelig et stort tab for filmverdenen :( RIP til et kæmpe talent og en stemme, der aldrig bliver glemt. :trist:
10
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Æske » 14. jan 2016, 13:24

Pussikat82 skrev:Nyheden om, at Alan Rickman er død :trist: Det er næsten ikke til at bære. Det er virkelig et stort tab for filmverdenen :( RIP til et kæmpe talent og en stemme, der aldrig bliver glemt. :trist:

Enig - jeg har lige hørt det :trist:
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 14. jan 2016, 13:25

Pussikat82 skrev:Nyheden om, at Alan Rickman er død :trist: Det er næsten ikke til at bære. Det er virkelig et stort tab for filmverdenen :( RIP til et kæmpe talent og en stemme, der aldrig bliver glemt. :trist:

:8: :shock: Noooooo :trist:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"