Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. jan 2016, 10:00

Og.. undskyld detaljerne, men hvor har jeg den underligste mens denne gang!

Mit normale forløb er ca.: 2 dages meget små, sporadiske pletblødninger, ca. 2-3 dages "rigtig" mens" og så 1-2 dage, hvor det ebber ud og stopper-agtigt. Fra jeg får rigtig mens og til det stopper går der som regel 4, maks 5 dage)

Denne gang havde jeg først en dag med ret hyppige pletblødninger. Lørdag morgen fik jeg rigtig mens, men allerede, da jeg vågnede søndag morgen, havde jeg næsten ikke blødt. Tænkte ikke voldsomt over det, da jeg ofte ikke bløder alverden om natten, selvom det var usædvanligt lidt egentlig. Har med undtagelse af et par timer søndag eftermiddag næsten ikke blødt siden (har ikke kunnet bruge tampon f.eks.). Mandag og tirsdag var der næsten heller ingenting, men så i dag kommer der noget igen - men som mest minder om gammelt blod, da det er brunligt (kan dog være, jeg normalt ikke opdager dette, når jeg bruger tampon).

Meeeeget mærkeligt! Føler, jeg har blødt for meget til, at det kunne være en graviditet, men på den anden side er det ikke meget af en mens at være (dog strukket over flere dage end normalt).

Skulle nok egentlig bare lige dele det :D
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 13. jan 2016, 10:13

MyGirl skrev:Og.. undskyld detaljerne, men hvor har jeg den underligste mens denne gang!

Mit normale forløb er ca.: 2 dages meget små, sporadiske pletblødninger, ca. 2-3 dages "rigtig" mens" og så 1-2 dage, hvor det ebber ud og stopper-agtigt. Fra jeg får rigtig mens og til det stopper går der som regel 4, maks 5 dage)

Denne gang havde jeg først en dag med ret hyppige pletblødninger. Lørdag morgen fik jeg rigtig mens, men allerede, da jeg vågnede søndag morgen, havde jeg næsten ikke blødt. Tænkte ikke voldsomt over det, da jeg ofte ikke bløder alverden om natten, selvom det var usædvanligt lidt egentlig. Har med undtagelse af et par timer søndag eftermiddag næsten ikke blødt siden (har ikke kunnet bruge tampon f.eks.). Mandag og tirsdag var der næsten heller ingenting, men så i dag kommer der noget igen - men som mest minder om gammelt blod, da det er brunligt (kan dog være, jeg normalt ikke opdager dette, når jeg bruger tampon).

Meeeeget mærkeligt! Føler, jeg har blødt for meget til, at det kunne være en graviditet, men på den anden side er det ikke meget af en mens at være (dog strukket over flere dage end normalt).

Skulle nok egentlig bare lige dele det :D


Havde det været mig, havde jeg taget en test, bare for at være sikker selvom chancen er minimal. Man kan aldrig vide :fløjt:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. jan 2016, 10:18

alfe skrev:
Havde det været mig, havde jeg taget en test, bare for at være sikker selvom chancen er minimal. Man kan aldrig vide :fløjt:


Tro mig, jeg har også overvejet det! :lol: Synes nok bare, det er lidt "spild af test".. man er vel jyde :genert: Og så er det først gået op for mig i dag, at det faktisk er underligt! Ooog, så føler jeg nok også lidt, at test = håb, og det har jeg egentlig ikke, har jeg besluttet med mig selv.
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 13. jan 2016, 10:21

MyGirl skrev:
alfe skrev:
Havde det været mig, havde jeg taget en test, bare for at være sikker selvom chancen er minimal. Man kan aldrig vide :fløjt:


Tro mig, jeg har også overvejet det! :lol: Synes nok bare, det er lidt "spild af test".. man er vel jyde :genert: Og så er det først gået op for mig i dag, at det faktisk er underligt! Ooog, så føler jeg nok også lidt, at test = håb, og det har jeg egentlig ikke, har jeg besluttet med mig selv.


Det er fuldt forståeligt :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 13. jan 2016, 10:24

Jeg er med på testholdet MyGirl ;) Bare sådan lige for et tjek og jeg er ellers også jyde :-D Men gør som du synes er bedst :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 13. jan 2016, 10:26

Æble skrev:Jeg venter også på æl, så "sex-week" er gået i gang :lol:


Sex-week :lol:

Sidste abort skubbede min cyklus en uge, så æl nu falder i min mands hårde arbejdsuge :rulle: det var sgu nemmere da den faldt i hans fri weekend.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. jan 2016, 10:29

Bøtte skrev:Jeg er med på testholdet MyGirl ;) Bare sådan lige for et tjek og jeg er ellers også jyde :-D Men gør som du synes er bedst :kys:


Kan godt være, jeg ender der.

Ellers går jeg også bare og ser symptomer over alt :D F.eks. at jeg har tudet 3-4 gange indenfor de sidste 3-4 dage, og jeg normalt aldrig tuder, og at jeg er trææææt.. Men sjovt nok kan begge ting også bare kædes sammen med, at jeg arbejder mega meget disse dage :rulle:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 13. jan 2016, 10:41

MyGirl skrev:
Bøtte skrev:Jeg er med på testholdet MyGirl ;) Bare sådan lige for et tjek og jeg er ellers også jyde :-D Men gør som du synes er bedst :kys:


Kan godt være, jeg ender der.

Ellers går jeg også bare og ser symptomer over alt :D F.eks. at jeg har tudet 3-4 gange indenfor de sidste 3-4 dage, og jeg normalt aldrig tuder, og at jeg er trææææt.. Men sjovt nok kan begge ting også bare kædes sammen med, at jeg arbejder mega meget disse dage :rulle:


Hvad venter du egentlig på? :-D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. jan 2016, 12:36

Bøtte skrev:
Hvad venter du egentlig på? :-D


:lol: Tror egentlig bare ikke, jeg gider sætte forhåbninger op...
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 13. jan 2016, 12:55

Jeg er FRYGTELIG til at teste før tid - skarpt lokket i fordærv af den graviditet jeg havde, hvor jeg fik klart positiv test allerede 3+2. Jeg er SÅ nysgerrig når jeg håber der er stær i kassen; jeg vælger at give efter, det andet kræver alt for meget energi af mig. Uanset at jeg godt ved, at man ikke altid kan teste positivt så tidligt.

Jeg er ikke super rationel i denne process; meget tværtimod :genert:
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 13. jan 2016, 13:38

Marioneta skrev:
Little_Woman skrev:Jeg er FRYGTELIG til at teste før tid - skarpt lokket i fordærv af den graviditet jeg havde, hvor jeg fik klart positiv test allerede 3+2. Jeg er SÅ nysgerrig når jeg håber der er stær i kassen; jeg vælger at give efter, det andet kræver alt for meget energi af mig. Uanset at jeg godt ved, at man ikke altid kan teste positivt så tidligt.

Jeg er ikke super rationel i denne process; meget tværtimod :genert:


Jeg testede positiv, da jeg var 3+2 med min søn.

Men du er i gang med insemination? Hvor lang tid tager det for ægløsningssprøjten at komme ud af kroppen, så den ikke påvirker resultatet?


Nej, jeg er i gang med reagensglasbehandling pt., men har været i 7 inseminationsforsøg. Det tager ca. 14 dage før Ovitrelle er ude af kroppen - ofte kortere, men så er man helt sikker. MEN, hvis han har testet tidligere og fået negative resultater, må tesen være at to streger er ganske ægte :)
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 13. jan 2016, 13:53

IUI :)
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 13. jan 2016, 18:35

Så skulle de sidste også gerne være ført for forsiden :gogo:
1
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 13. jan 2016, 21:41

Så fandt jeg også herover, nu når alle sammen var stukket af

Brugernavn: S_imse
Alder: 32
Beskæftigelse: indenfor lægemiddelindustrien
Kærestes alder: 33
Kærestes beskæftigelse: restaurant/hotel
Forholdetslængde: 3 år
Børn: ingen
Bor: København
Prøvet siden: september 15

Jeg stoppede med p-piller i september, og fik min først mens efter 41 dage i oktober. Har ikke haft den siden, så er vist ved at være på cyklus dag 100 :/ Har fået zoneterapi ca 5 gange i håb om at det kan sætte fut i min cyklus. Har vildt ømme brystvorter i dag (havde jeg også igår) - det havde jeg også sidst jeg fik min mens, så håber da den måske snart kommer.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 14. jan 2016, 00:00

S_imse skrev:
Jeg stoppede med p-piller i september, og fik min først mens efter 41 dage i oktober. Har ikke haft den siden, så er vist ved at være på cyklus dag 100 :/ Har fået zoneterapi ca 5 gange i håb om at det kan sætte fut i min cyklus. Har vildt ømme brystvorter i dag (havde jeg også igår) - det havde jeg også sidst jeg fik min mens, så håber da den måske snart kommer.


Det lyder godt nok hårdt, jeg brokker mig over de to uger mellem æl og mens, bliver total utålmodig, jeg føler mig lidt sart nu hvor jeg hører din historie. Har du snakket med lægen om det? Du nærmer dig jo et havlt år med kun en mens så jeg ville nok ringe :)


Jeg har sat mig op på der ikke er gevinst denne måned, lægen sagde jo min slimhinde var helt tynd, og det var en uge efter æl. Jeg håber at få svar på hormonerne i morgen, ellers kommer det mandag, men håber virkelig jeg kan få svar her inden weekenden. Selvom jeg er nogenlunde afklaret med at her ikke er bid så tror jeg alligevel jeg bliver trist når jeg får mens, faktummet at det bliver et vinterbarn går mig oprigtig på, havde håbet lige at kunne nå sensommer. Drømmen var forår, og det værste var december, jeg ender sgu nok med et december barn :lol: Jeg skal bare blive gravid inden april, jeg frygter april, og kan slet ikke overskue april hvis jeg ikke som minimum er gravid.
0

Tilbage til "Graviditet"