Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 13. jan 2016, 14:57

Ej, nu sner det, lad da være med det!! Min bil har sommerdæk på, vinterdækkene duede ikke, så de er ved at blive gjort klar, men de er tidligst klar i morgen. For dælen da!!
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 477
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Singletråden

Indlægaf Sukisaki » 13. jan 2016, 15:57

Haha - jeg blev også sort of lagt an på i dag. En gammel bekendt som jeg var på to dates med for to år siden skrev pludselig. Vi startede med at skrive om noget andet, men så kom den jo.. "hvordan går det med kærligheden?" Prøvede at lukke den ned ret hurtigt, men han var altså stadig knust efter jeg havde dumpet ham :lol:
Det gør det endnu sjovere at han har både før og efter vores "dates" har skrevet heftigt og ret dirty med en fælles veninde som han har crushet på siden vi var børn.

Ej, han er faktisk en rigtig sød fyr -men han burde nok udvide sine jagtmarker lidt :lol:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 13. jan 2016, 16:06

Min ekskæreste har skrevet til mig efter alt dramaet og sagde egentlig først at han ville komme og besøge mig, har talt lidt frem og tilbage om at han overvejede en dansk uddannelse osv. Jeg har egentlig slået det lidt hen og semi-ignoreret ham med eksaminer som begrundelse, men da jeg gik ham lidt på klingen i dag havde han vidst lovet mere end han kunne holde, og var dermed tilbage til square one. Så jeg har bedt ham (ikke så pænt denne gang) om at lade mig helt være.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 13. jan 2016, 16:07

Og hvor er jeg træt af, at han bare kan lege sådan med mig. Så stop dog. Og jeg skal stoppe med at lade ham.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 13. jan 2016, 16:10

Nå, men nu har jeg ikke hørt fra ham i 1½ time og det tager altså knap en time (45 min uden trafik og uden sne på vejene) at køre derover, så det bliver ikke i aften. Godt, jeg fik brugt så meget energi på ja/nej/ja/nej/ja/nej/ja for så at sidde her nu, sådan helt antiklimaks :stoned: :lol:
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 13. jan 2016, 16:28

Sophaya skrev:Min ekskæreste har skrevet til mig efter alt dramaet og sagde egentlig først at han ville komme og besøge mig, har talt lidt frem og tilbage om at han overvejede en dansk uddannelse osv. Jeg har egentlig slået det lidt hen og semi-ignoreret ham med eksaminer som begrundelse, men da jeg gik ham lidt på klingen i dag havde han vidst lovet mere end han kunne holde, og var dermed tilbage til square one. Så jeg har bedt ham (ikke så pænt denne gang) om at lade mig helt være.


Ej, det er da utroligt, som han skifter mening! Så når du lige at indstille dig på, at du nok godt kan regne med, at han kommer, og så kommer han igen ikke :( Det fortjener du virkelig ikke.

:ae:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 13. jan 2016, 16:33

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Min ekskæreste har skrevet til mig efter alt dramaet og sagde egentlig først at han ville komme og besøge mig, har talt lidt frem og tilbage om at han overvejede en dansk uddannelse osv. Jeg har egentlig slået det lidt hen og semi-ignoreret ham med eksaminer som begrundelse, men da jeg gik ham lidt på klingen i dag havde han vidst lovet mere end han kunne holde, og var dermed tilbage til square one. Så jeg har bedt ham (ikke så pænt denne gang) om at lade mig helt være.


Ej, det er da utroligt, som han skifter mening! Så når du lige at indstille dig på, at du nok godt kan regne med, at han kommer, og så kommer han igen ikke :( Det fortjener du virkelig ikke.

:ae:


Det er helt vildt. Og han mener selv, at det er mig der så behandler ham dårligt og ikke omvendt, når jeg så ikke er så sød i min afvisning af at snakke med ham. Øh, ok. Hej hej.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 13. jan 2016, 16:49

Min veninde har inviteret på æbleskiver, det er også meget federe end at spise ude :banan: :lol:
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 13. jan 2016, 17:27

Jeg drømte i nat at jeg oprettede mig på Scor og havde en masse held med dates :gruble: :forvirret:

Jeg kan dog stadig ikke helt overskue det med at date en fra nettet, selvom det måske var et kald :-D
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 13. jan 2016, 17:46

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Min ekskæreste har skrevet til mig efter alt dramaet og sagde egentlig først at han ville komme og besøge mig, har talt lidt frem og tilbage om at han overvejede en dansk uddannelse osv. Jeg har egentlig slået det lidt hen og semi-ignoreret ham med eksaminer som begrundelse, men da jeg gik ham lidt på klingen i dag havde han vidst lovet mere end han kunne holde, og var dermed tilbage til square one. Så jeg har bedt ham (ikke så pænt denne gang) om at lade mig helt være.


Ej, det er da utroligt, som han skifter mening! Så når du lige at indstille dig på, at du nok godt kan regne med, at han kommer, og så kommer han igen ikke :( Det fortjener du virkelig ikke.

:ae:


Det er helt vildt. Og han mener selv, at det er mig der så behandler ham dårligt og ikke omvendt, når jeg så ikke er så sød i min afvisning af at snakke med ham. Øh, ok. Hej hej.


Nemlig - hej hej! :kram:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 13. jan 2016, 17:50

Juki skrev:Jeg drømte i nat at jeg oprettede mig på Scor og havde en masse held med dates :gruble: :forvirret:

Jeg kan dog stadig ikke helt overskue det med at date en fra nettet, selvom det måske var et kald :-D


Drømme skal man sørme tage seriøst! Undtagen drømme hvor man har sex med sin bror - de bør bare fortrænges. :genert:
Skynd dig ind og lav en profil!
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 13. jan 2016, 17:55

Skralde skrev:
Juki skrev:Jeg drømte i nat at jeg oprettede mig på Scor og havde en masse held med dates :gruble: :forvirret:

Jeg kan dog stadig ikke helt overskue det med at date en fra nettet, selvom det måske var et kald :-D


Drømme skal man sørme tage seriøst! Undtagen drømme hvor man har sex med sin bror - de bør bare fortrænges. :genert:
Skynd dig ind og lav en profil!

:lol2:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 14. jan 2016, 16:45

Nå, men nu kører bussen for mig. Jeg er så skøge-agtig, at jeg faktisk ikke selv kan rumme det :lol:

Har fået svar fra kaffe-date, min veninde rådede mig til at skrive i går, så det gjorde jeg. Han beklagede for manglede svar, og han synes, jeg er sød og at daten gik godt, men han synes, jeg er lidt lukket og manglede, at jeg var lidt mere fri. Min veninde var helt forvirret og jeg forstår heller ikke helt hvad han mener, men fair nok, helt bestemt. Har sagt til ham, det er fair, men om han så vil se mig igen. Det venter jeg på svar på.


Kolding-date i går havde åbenbart haft problemer med tinder og beskeder var ikke gået igennem, så hørte først fra ham kl. 18.30, tror jeg. Der havde han ikke fået min besked om at jeg turde og havde haft geninstalleret appen et par gange og virkelig prøvet at få den til at sende. Han var virkelig ked af, at han ubevidst havde brændt mig af. Han har så addet mig på facebook og aftalen er så, at han siger til når han er i Jylland igen. Han var rigtig ked af det.


På fredag har jeg date med mand fra endate, ham der snakker meget om sig selv. Han får sgu en chance, for han er rigtig sød, han går bare lidt i selvsving ind i mellem - men hey, det gør jeg også. Vi skal vist lave mad sammen herhjemme.


Lørdag har jeg så date med anden tinder-mand, han er tidligere vinhandler, så vi skal drikke vin :-D


Søndag har jeg så måske-date med italiener, der er i Danmark i et par måneder. Det bliver vist en kaffe på en café, tænker jeg.


Det er sådan, måske, lidt meget på en gang, men hey, det går nok, ikke? :) Og som jeg er lige nu, kommer der ikke til at ske noget fysisk med nogen af dem, okay okay, måske daten lørdag, jeg er realistisk :-D
10
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 14. jan 2016, 17:14

^ Wow, you go, girl! :-D

Når jeg lige får lidt mere styr på tingene, så kunne jeg måske eventuelt potentielt muligvis godt finde på at begynde at date lidt... Det er store sager i forhold til, hvor jeg var for bare et par måneder siden... :)
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 14. jan 2016, 17:19

Puffi skrev:Nå, men nu kører bussen for mig. Jeg er så skøge-agtig, at jeg faktisk ikke selv kan rumme det :lol:

Har fået svar fra kaffe-date, min veninde rådede mig til at skrive i går, så det gjorde jeg. Han beklagede for manglede svar, og han synes, jeg er sød og at daten gik godt, men han synes, jeg er lidt lukket og manglede, at jeg var lidt mere fri. Min veninde var helt forvirret og jeg forstår heller ikke helt hvad han mener, men fair nok, helt bestemt. Har sagt til ham, det er fair, men om han så vil se mig igen. Det venter jeg på svar på.


Kolding-date i går havde åbenbart haft problemer med tinder og beskeder var ikke gået igennem, så hørte først fra ham kl. 18.30, tror jeg. Der havde han ikke fået min besked om at jeg turde og havde haft geninstalleret appen et par gange og virkelig prøvet at få den til at sende. Han var virkelig ked af, at han ubevidst havde brændt mig af. Han har så addet mig på facebook og aftalen er så, at han siger til når han er i Jylland igen. Han var rigtig ked af det.


På fredag har jeg date med mand fra endate, ham der snakker meget om sig selv. Han får sgu en chance, for han er rigtig sød, han går bare lidt i selvsving ind i mellem - men hey, det gør jeg også. Vi skal vist lave mad sammen herhjemme.


Lørdag har jeg så date med anden tinder-mand, han er tidligere vinhandler, så vi skal drikke vin :-D


Søndag har jeg så måske-date med italiener, der er i Danmark i et par måneder. Det bliver vist en kaffe på en café, tænker jeg.

Det er sådan, måske, lidt meget på en gang, men hey, det går nok, ikke? :) Og som jeg er lige nu, kommer der ikke til at ske noget fysisk med nogen af dem, okay okay, måske daten lørdag, jeg er realistisk :-D
0

Tilbage til "Forhold og sex"