Golden Globes 2016 - outfitstråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 12. jan 2016, 09:23

Vi skal da have en tråd omkring de smukke kjoler og andre outfits fra Golden Globes 2016!

Hvad synes I fungerede super godt, mindre godt og måske slet ikke?
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf Hunkat » 12. jan 2016, 09:28

Jeg har kun skimmet men jeg synes der var et par stykker som havde lidt problemer med propertionerne som gjorde dem lidt spøjse at se på, f.eks.

Billede

Billede

Til gengæld er jeg helt vild med Gaga's klassiske sorte :love2: hoftepuder bliver ikke lige min ting men når hun gik så det langt bedre ud.

Billede
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 12. jan 2016, 09:33

Disse 2 damer synes jeg, havde det allersmukkeste på. :lun:

image.jpeg
image.jpeg


Med disse 2 klæder farven deres nugatbrune hud helt fantastisk, og så sidder kjolen jo som en drøm på dem. Jeg synes dog, at slidserne er liiiige høje nok. Og så kunne finishen på Jadas kjole godt have været en smule bedre fra taljen og ned til under hoften.

image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 12. jan 2016, 09:39

Disse 2 damer ser også fantastiske ud, men der er det mindst lige så meget dem som kjolerne, der gør det fungerer... Tror ikke kjolerne ville fungere på så mange, men wooow'sa!
image.jpeg
image.jpeg


Og så kan jeg godt lide, at der er en som tør ikke have kjole på... Og det fungerer rigtig godt, synes jeg. Især pga. de super labre sølvstiletter... Så hun må med i min liste over outfits, som fungerer. :)
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 12. jan 2016, 09:43

Hunkat skrev:Jeg har kun skimmet men jeg synes der var et par stykker som havde lidt problemer med propertionerne som gjorde dem lidt spøjse at se på, f.eks.

Billede


Jeg vil give dig helt ret i denne... Jeg syntes faktisk, at den er utrolig smuk, men der er noget off ved udskæringen... Den bliver for meget, hvilket et rigtig synd, for ellers havde den været på min top-liste.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf Hunkat » 12. jan 2016, 09:46

achillaxedprune skrev:
Hunkat skrev:Jeg har kun skimmet men jeg synes der var et par stykker som havde lidt problemer med propertionerne som gjorde dem lidt spøjse at se på, f.eks.


Jeg vil give dig helt ret i denne... Jeg syntes faktisk, at den er utrolig smuk, men der er noget off ved udskæringen... Den bliver for meget, hvilket et rigtig synd, for ellers havde den været på min top-liste.


Og sammen med de meget brede hofter kommer hun til at se virkelig bred ud. Og det er hun jo slet ikke :gruble:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 12. jan 2016, 10:17

Ja, der er jo ikke så stor variation for mænd, men her er alligevel 2 stykker som jeg synes skillede sig ud.

image.jpeg
image.jpeg


Og hehe, så en med særprægede sko og en med et virkelig grimt outfit med for korte bukser. :-D
image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 12. jan 2016, 10:19

...og et par kiks på damefronten.

Jeg synes ikke denne kjole spiller, den virker for stiv i det og så er jeg ikke glad for lagene i underdelen... :gruble:
image.jpeg


Her har vi gang i et blåt tylhelvede, som ikke sidder særlig pænt... Ej, den er frygtelig den kjole, synes jeg. :lol:
image.jpeg


Her er det både farve, cutouts, skulderpuderne og ærmerne, som jeg synes er grimme... Den fungerer bare slet ikke denne kjole. :lol:
image.jpeg


Her, modsat det andet bukseoutfit, synes jeg ikke det spiller... Tanken ellers meget lækker med høje sorte hæle og et oversize habitsæt med glimmer i... Men det bliver for bart til mig, når hun ikke har noget indenunder, og så er jakkens pasform ikke helt god. Makeuppen og håret er dog helt fantastisk.
image.jpeg


Dette oufit er alt for slutty til min smag... Javist, damen kan bære det. Men nej. Det er for trashy til min smag - den lille 90'er "halskæde" af samme stof som "kjolen", hun har om halsen får det også bare til at se endnu mere cheap ud, synes jeg. Og det er synd, for hun er så smuk.
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af achillaxedprune 14. jan 2016, 11:22, rettet i alt 4 gange.
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 12. jan 2016, 10:21

Og 2 fejlskud til... :)

Her sker der alt for meget... Der er tyl ud over det hele, samtidig med alt muligt andet halløjs + den ser overraskende slutty ud. Havde den nu holdt sig til 2 af de 3 ting kunne den have fungeret, måske, men jeg bliver helt rundttosset af at se på den.
image.jpeg



Her er skoene virkelig fine, men kjolen ser alt for voldsom ud og så med tilhørende kappe. Det går ikk'!
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af achillaxedprune 12. jan 2016, 10:26, rettet i alt 1 gang.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 12. jan 2016, 10:23

Og så fandt jeg lige 3 classy damer til... Helen kan jo nærmest ikke gøre noget forkert, og jeg synes altid hun er fantastisk ud.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf Nuttede-Nuser » 12. jan 2016, 12:16

Jeg er ikke den store mode kender , men jeg syntes Sophia Bush så SÅ smuk ud i hendes helt enkle sorte kjole. Intet prangende og voldsomt, men helt klassisk. Noget jeg nogen gange savner lidt på den røde løber, det virker nogen gange som om de skal overgå hinanden i hvem der har den vildeste kjole. Imo.

Billede
4
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf Nuttede-Nuser » 12. jan 2016, 12:18

achillaxedprune skrev:Ja, der er jo ikke så stor variation for mænd, men her er alligevel 2 stykker som jeg synes skillede sig ud.

image.jpeg
image.jpeg


Og hehe, så en med særprægede sko og en med et virkelig grimt outfit med for korte bukser. :-D
image.jpeg
image.jpeg


Åh Eddie Redmayn :love: han er bare altid så skarp at se på. Enten har han selv virkelig god stil eller også har han en god stylist.
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 12. jan 2016, 12:24

Nuttede-Nuser skrev:
achillaxedprune skrev:Ja, der er jo ikke så stor variation for mænd, men her er alligevel 2 stykker som jeg synes skillede sig ud.

image.jpeg
image.jpeg


Og hehe, så en med særprægede sko og en med et virkelig grimt outfit med for korte bukser. :-D
image.jpeg
image.jpeg


Åh Eddie Redmayn :love: han er bare altid så skarp at se på. Enten har han selv virkelig god stil eller også har han en god stylist.


Han ser helt fantastisk ud med den blazer i hvert fald... Ikke mange mænd tør tage polkaprikket på, men man må sige han kan bære det... Wow, han er goodlooking! :dåne:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf Wizzze » 12. jan 2016, 19:45

Skulle sige fra fruentimmeret at der kommer GG red carpet på DR3 nu!
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf LaScrooge » 13. jan 2016, 16:26

Der var ikke rigtigt nogen af kjolerne jeg var helt vild med. Lady Gagas var én af dem, og den sorte med det grønne print, som er nedenfor, var jeg også begjstret for. Men ellers synes jeg det var en kedelig omgang, ærlig talt.

Jennifer Lawrence skuffede i en stiv kjole med et grimt cutout, alt for voldsom (og billigt udseende) halskæde - og farven overstråler hende:

Billede

Kate Winslet skuffede også. Kedelig kjole i en konservativ blå:
Billede

Denne her er helt forkert. Hun ser firkantet ud:
Billede

Callista Flockharts kjole er virkelig kedelig, damet og dårligt syet:
Billede

Jeg er tiltalt af de store print nogle af kjolerne var lavet i. Denne er overordnet ikke så fantastisk, men alligevel står den ud:
Billede

Og denne her synes jeg er vildt smuk:
Billede

Kirsten Dunst er smuk og jeg synes også kjolen er elegant:
Billede

Og så ligner min fætter og Matt Damon hinanden helt utroligt meget :-p

Billede
1
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Mode"