Vi der venter på storken!

Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mila_H » 14. jan 2016, 01:32

Brugernavn: Mila_H
Alder: 33
Beskæftigelse: undervisning
Er single (så springer over "partner-spørgsmålene)
Børn: ingen
Bor: Østjylland
Prøvet siden: november 15

Jamen, jeg fik netop besked om, at denne tråd findes, så nu vil jeg hoppe med :-)

Jeg er single og skal i morgen insemineres med donorsæd for anden gang.

Kryds fingre for mig ;-)

Og nu må jeg hellere i gang med at kigge lidt mere i denne tråd.
3
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 06:23

godtnavn skrev:
S_imse skrev:
Jeg stoppede med p-piller i september, og fik min først mens efter 41 dage i oktober. Har ikke haft den siden, så er vist ved at være på cyklus dag 100 :/ Har fået zoneterapi ca 5 gange i håb om at det kan sætte fut i min cyklus. Har vildt ømme brystvorter i dag (havde jeg også igår) - det havde jeg også sidst jeg fik min mens, så håber da den måske snart kommer.


Det lyder godt nok hårdt, jeg brokker mig over de to uger mellem æl og mens, bliver total utålmodig, jeg føler mig lidt sart nu hvor jeg hører din historie. Har du snakket med lægen om det? Du nærmer dig jo et havlt år med kun en mens så jeg ville nok ringe :)


Jeg har sat mig op på der ikke er gevinst denne måned, lægen sagde jo min slimhinde var helt tynd, og det var en uge efter æl. Jeg håber at få svar på hormonerne i morgen, ellers kommer det mandag, men håber virkelig jeg kan få svar her inden weekenden. Selvom jeg er nogenlunde afklaret med at her ikke er bid så tror jeg alligevel jeg bliver trist når jeg får mens, faktummet at det bliver et vinterbarn går mig oprigtig på, havde håbet lige at kunne nå sensommer. Drømmen var forår, og det værste var december, jeg ender sgu nok med et december barn :lol: Jeg skal bare blive gravid inden april, jeg frygter april, og kan slet ikke overskue april hvis jeg ikke som minimum er gravid.



Men ved du hvad? Når først de er her er decemberbørn helt i gennem fantastiske :love:.

Jeg er der hvor jeg tænker at så napper vi da bare et december barn mere :genert:

Jeg nærmer mig også min første termin, men har indset at jeg formentlig ikke bliver gravid inden.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 06:25

Og så lige et jubleindlæg, jeg har nemlig lavet min første positive æl test :banan: Jeg har taget alm æl teste sammen med monitoren (da de er billigere, vil jeg skifte over til dem, hvis det her trækker ud). Og monitoren sagde max her til morgen. Så nu ved jeg hvad aftenen skal gå med :slem:
6
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 06:27

Og dagens urin blev opsamlet i et syltetøjsglas da jeg åbenbart var udgået for plastikkrus :genert: :lol:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. jan 2016, 07:30

Bøtte skrev:Og dagens urin blev opsamlet i et syltetøjsglas da jeg åbenbart var udgået for plastikkrus :genert: :lol:


:lol:

Men fedt med testen! Jeg krydser fingre for, at magien sker i aften!

Jeg tog en bragende negativ g-test i går aftes, så nu er den spekulation da væk, og den mærkelige mens må stå hen som noget uafklaret.

Nu skal jeg bare regne mig frem til, hvornår jeg skal starte æl-tests..
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 14. jan 2016, 09:33

Simse og Mila, velkommen til! Og godt at du fandt vej på trods af reklamelink, Simse :D

Held og lykke med insemination i morgen, Mila :)

Tillykke med positiv ÆL-test, Bøtte. Det var på tide, at du producerede sådan en :kys:
2
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf twinkle » 14. jan 2016, 09:39

Bøtte skrev:Og så lige et jubleindlæg, jeg har nemlig lavet min første positive æl test :banan: Jeg har taget alm æl teste sammen med monitoren (da de er billigere, vil jeg skifte over til dem, hvis det her trækker ud). Og monitoren sagde max her til morgen. Så nu ved jeg hvad aftenen skal gå med :slem:


Uuuh hvor spændende! Krydser fingre :D
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 14. jan 2016, 12:11

Bøtte skrev:

Men ved du hvad? Når først de er her er decemberbørn helt i gennem fantastiske :love:.

Jeg er der hvor jeg tænker at så napper vi da bare et december barn mere :genert:

Jeg nærmer mig også min første termin, men har indset at jeg formentlig ikke bliver gravid inden.


Det jeg synes er værst ved et decemberbarn er at skal jeg føde i december er jeg nødt til at gå på barsel allerede i september og ligeledes starte igen i september, og synes det er lige tidligt nok at skulle stoppe barslen. Gravid i denne måned ville være perfekt da det ville give et septemberbarn og barnet ville nå at blive et helt år før jeg skulle starte i skole.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 14. jan 2016, 12:12

Og tillykke med testen Bøtte :banan:
1
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 14. jan 2016, 14:04

godtnavn skrev:
S_imse skrev:
Jeg stoppede med p-piller i september, og fik min først mens efter 41 dage i oktober. Har ikke haft den siden, så er vist ved at være på cyklus dag 100 :/ Har fået zoneterapi ca 5 gange i håb om at det kan sætte fut i min cyklus. Har vildt ømme brystvorter i dag (havde jeg også igår) - det havde jeg også sidst jeg fik min mens, så håber da den måske snart kommer.


Det lyder godt nok hårdt, jeg brokker mig over de to uger mellem æl og mens, bliver total utålmodig, jeg føler mig lidt sart nu hvor jeg hører din historie. Har du snakket med lægen om det? Du nærmer dig jo et havlt år med kun en mens så jeg ville nok ringe :)


Jeg har sat mig op på der ikke er gevinst denne måned, lægen sagde jo min slimhinde var helt tynd, og det var en uge efter æl. Jeg håber at få svar på hormonerne i morgen, ellers kommer det mandag, men håber virkelig jeg kan få svar her inden weekenden. Selvom jeg er nogenlunde afklaret med at her ikke er bid så tror jeg alligevel jeg bliver trist når jeg får mens, faktummet at det bliver et vinterbarn går mig oprigtig på, havde håbet lige at kunne nå sensommer. Drømmen var forår, og det værste var december, jeg ender sgu nok med et december barn :lol: Jeg skal bare blive gravid inden april, jeg frygter april, og kan slet ikke overskue april hvis jeg ikke som minimum er gravid.


Jeg er også ved at være lidt utålmodig, og min kæreste bliver ved med at sige, det skal nok komme og der jo ikke er noget at gøre. Men ihhh, når man bare gerne vil have sin mens, så er det sgu irriterende.

Jeg var hos lægen i starten af december i en anden sammenhæng og spurgte ind til det der. Det var en ung uddannelseslæge, som sagde, at det var meget normalt, når man havde taget P-piller i mange år. Hun sagde, at jeg jo kunne komme igen, når der var gået et år, hvis det stadig ikke var kommet. Så ved ikke helt om jeg kan tillade mig at ringe igen allerede. Måske i slutningen af februar, hvis der stadig ikke er sket noget.
Synes nogle dage min mave føles som om mens er på vej, men der sker bare intet :s
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 14. jan 2016, 15:57

Velkommen til de nye :wave2:

Vildt alligevel at der er så mange solomødre. Kender kun en enkelt irl, og her er det jo nærmest halvdelen af os.

Super, Bøtte med positiv æl test :banan: Jeg har ikke fået en positiv æl test endnu, men har ælslim, så den kommer nok indenfor de næste par dage. Og det er jo sex-week herhjemme så var sørger for at ramme plet.
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 14. jan 2016, 15:58

Simse, jeg ville kontakte lægen nu igen. Du har gået tre måneder uden mens, et eller andet må de da kunne gøre.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 19:26

Mila_H skrev:Brugernavn: Mila_H
Alder: 33
Beskæftigelse: undervisning
Er single (så springer over "partner-spørgsmålene)
Børn: ingen
Bor: Østjylland
Prøvet siden: november 15

Jamen, jeg fik netop besked om, at denne tråd findes, så nu vil jeg hoppe med :-)

Jeg er single og skal i morgen insemineres med donorsæd for anden gang.

Kryds fingre for mig ;-)

Og nu må jeg hellere i gang med at kigge lidt mere i denne tråd.



Hyggeligt du også kom med :kys:

Held og lykke i morgen :gogo:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 19:27

MyGirl skrev:
Bøtte skrev:Og dagens urin blev opsamlet i et syltetøjsglas da jeg åbenbart var udgået for plastikkrus :genert: :lol:


:lol:

Men fedt med testen! Jeg krydser fingre for, at magien sker i aften!

Jeg tog en bragende negativ g-test i går aftes, så nu er den spekulation da væk, og den mærkelige mens må stå hen som noget uafklaret.

Nu skal jeg bare regne mig frem til, hvornår jeg skal starte æl-tests..



Æv med æv på :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 19:34

godtnavn skrev:
Bøtte skrev:

Men ved du hvad? Når først de er her er decemberbørn helt i gennem fantastiske :love:.

Jeg er der hvor jeg tænker at så napper vi da bare et december barn mere :genert:

Jeg nærmer mig også min første termin, men har indset at jeg formentlig ikke bliver gravid inden.


Det jeg synes er værst ved et decemberbarn er at skal jeg føde i december er jeg nødt til at gå på barsel allerede i september og ligeledes starte igen i september, og synes det er lige tidligt nok at skulle stoppe barslen. Gravid i denne måned ville være perfekt da det ville give et septemberbarn og barnet ville nå at blive et helt år før jeg skulle starte i skole.



Jeg prøver at droppe de tanker om hvad der passer bedst, aldersfoskel osv.
Jeg kan godt se det er noget juks, hvis timingen ikke passer. Min søster gjorde mig opmærksom på hvor meget pres jeg ligger på mig selv, ved at tænke lige som dig. Jeg prøver at vende mine tanker til at bare vi får et barn mere så er det ligemeget om at der er 3, 4 eller 5 års forskel, bare der kommer et barn mere. Det er det vigtigste. Om det så kommer juleaften er jeg ligeglad, bare der kommer et barn mere!

Men jeg kan helt sikkert godt følge dig :kys: Men praktiske ting har det med at løse sig. Og en ting er helt sikkert, når man først har en baby, så kan man aldrig ligge en plan uden at babyen lægger en anden plan :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"