Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 14. jan 2016, 17:20

Hov, min tekst faldt ud.
Var bare nysgerrig efter, om din tidligere vinhandler kommer fra Fyn? :)
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 14. jan 2016, 17:24

Mocca skrev:Hov, min tekst faldt ud.
Var bare nysgerrig efter, om din tidligere vinhandler kommer fra Fyn? :)


Nej, det gør han ikke :)
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. jan 2016, 17:33

Ikke spor dømmende ment. Er bare nysgerrig her: Er du ikke træt af selv at skulle spørge ham dér kaffefidusen angående date? Jeg var gået død i det, hvis det var mig. Du er sgu nok bare mere tålmodig. :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 14. jan 2016, 17:51

ManicNinja skrev:Ikke spor dømmende ment. Er bare nysgerrig her: Er du ikke træt af selv at skulle spørge ham dér kaffefidusen angående date? Jeg var gået død i det, hvis det var mig. Du er sgu nok bare mere tålmodig. :)


Både og, tror jeg. Jeg ved, at jeg vil gå og obsesse over, hvornår han svarer og om han mon synes, vi alligevel skal ses. Så vil jeg hellere bare spørge direkte. Men altså, hvis han forventer, at jeg er sådan en, der skal danse på bordet på første date og lave kæmpe armbevægelser osv., så er jeg jo bare ikke for ham. Men jeg ved ikke om det var sådan noget, han mente - fordi han kun skrev det med at jeg var lidt lukket og han gerne ville have, jeg var lidt mere fri. Det kan betyde hvad som helst og i stedet for så at spørge en masse ind til dét, er det bare nemmere at spørge om han vil se mig igen.

Daten gik jo så fint og vi flirtede og snakken kørte bare, ingen akavede pauser eller noget, så der har jo, alligevel, været et eller andet og så synes jeg da, det er værd at bruge en ekstra besked på at se om der var mere :)
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Selskabsdrankeren
Indlæg: 26
Tilmeldt: 30. dec 2015, 15:25
Kort karma: 18
Likede indlæg: 63

Re: Singletråden

Indlægaf Selskabsdrankeren » 14. jan 2016, 18:10

Jeg er så træt af at være single, at jeg har anskaffet mig en hund. Hvor taberagtigt er dét lige! :panik:
1
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 14. jan 2016, 18:12

Selskabsdrankeren skrev:Jeg er så træt af at være single, at jeg har anskaffet mig en hund. Hvor taberagtigt er dét lige! :panik:


Jeg har to :lol:



:nerve: :wacko:
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Selskabsdrankeren
Indlæg: 26
Tilmeldt: 30. dec 2015, 15:25
Kort karma: 18
Likede indlæg: 63

Re: Singletråden

Indlægaf Selskabsdrankeren » 14. jan 2016, 18:16

Puffi skrev:
Selskabsdrankeren skrev:Jeg er så træt af at være single, at jeg har anskaffet mig en hund. Hvor taberagtigt er dét lige! :panik:


Jeg har to :lol:



:nerve: :wacko:


Velkommen i taberklubben :s

Så er vi da ikke helt alene :P
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 14. jan 2016, 18:22

Er det ikke noget med at en hund kan være et hjælpemiddel til at score? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 14. jan 2016, 18:34

2SHY skrev:Er det ikke noget med at en hund kan være et hjælpemiddel til at score? :gruble:


Jo, det er det hvor jeg bor. En tur i hundeskoven og bum! Så har man fået en ny kæreste ... Jeg bryder mig ikke vildt om hunde, jeg er en katteperson, så jeg er dømt til den evige singletilværelse.




:D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 14. jan 2016, 18:51

Daine skrev:
2SHY skrev:Er det ikke noget med at en hund kan være et hjælpemiddel til at score? :gruble:


Jo, det er det hvor jeg bor. En tur i hundeskoven og bum! Så har man fået en ny kæreste ... Jeg bryder mig ikke vildt om hunde, jeg er en katteperson, så jeg er dømt til den evige singletilværelse.




:D

Jeg synes i hvert fald jeg har hørt at man (især som mand) skal gå en tur med en lille nuttet hundehvalp og aå skulle der være basis for at komme i snak med andre :gruble:

Du må få fat i en lille nuttet killing og lære den at gå med sele ;) Det ser man heller ikke så tit så måske man får nogen i snak på den måde?
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Selskabsdrankeren
Indlæg: 26
Tilmeldt: 30. dec 2015, 15:25
Kort karma: 18
Likede indlæg: 63

Re: Singletråden

Indlægaf Selskabsdrankeren » 14. jan 2016, 19:04

2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:Er det ikke noget med at en hund kan være et hjælpemiddel til at score? :gruble:


Jo, det er det hvor jeg bor. En tur i hundeskoven og bum! Så har man fået en ny kæreste ... Jeg bryder mig ikke vildt om hunde, jeg er en katteperson, så jeg er dømt til den evige singletilværelse.




:D

Jeg synes i hvert fald jeg har hørt at man (især som mand) skal gå en tur med en lille nuttet hundehvalp og aå skulle der være basis for at komme i snak med andre :gruble:

Du må få fat i en lille nuttet killing og lære den at gå med sele ;) Det ser man heller ikke så tit så måske man får nogen i snak på den måde?



Jeg orker altså ikke tanken om en kønsskifteoperation. Sdb. Så må jeg forblive single. Æv :genert:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 14. jan 2016, 19:05

Selskabsdrankeren skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:Er det ikke noget med at en hund kan være et hjælpemiddel til at score? :gruble:


Jo, det er det hvor jeg bor. En tur i hundeskoven og bum! Så har man fået en ny kæreste ... Jeg bryder mig ikke vildt om hunde, jeg er en katteperson, så jeg er dømt til den evige singletilværelse.




:D

Jeg synes i hvert fald jeg har hørt at man (især som mand) skal gå en tur med en lille nuttet hundehvalp og aå skulle der være basis for at komme i snak med andre :gruble:

Du må få fat i en lille nuttet killing og lære den at gå med sele ;) Det ser man heller ikke så tit så måske man får nogen i snak på den måde?



Jeg orker altså ikke tanken om en kønsskifteoperation. Sdb. Så må jeg forblive single. Æv :genert:


:ae: Jeg forholder mig også evigt single. Men det er okay med mig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6587

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 14. jan 2016, 19:06

Hey, ved i hvad der er fedt ved at være single? Man kan være så klam man har lyst til og fylde hele sengen mens man uforstyrret skovler chips ind.
7
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Selskabsdrankeren
Indlæg: 26
Tilmeldt: 30. dec 2015, 15:25
Kort karma: 18
Likede indlæg: 63

Re: Singletråden

Indlægaf Selskabsdrankeren » 14. jan 2016, 19:12

Sophaya skrev:Hey, ved i hvad der er fedt ved at være single? Man kan være så klam man har lyst til og fylde hele sengen mens man uforstyrret skovler chips ind.


Hep! Og tilbringe hele weekenden med morgenhår i hjemmehyggetøj. Med hængerøv og det hele :afro:
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 14. jan 2016, 19:13

Sophaya skrev:Hey, ved i hvad der er fedt ved at være single? Man kan være så klam man har lyst til og fylde hele sengen mens man uforstyrret skovler chips ind.


Du beskriver min hverdag der :love2:
1

Tilbage til "Forhold og sex"