Hvad overvejer du at købe?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Filipai » 12. jan 2016, 23:09

Overvejer at købe denne til et sommerbryllup (ja jeg er tidligt ude)

Billede
7
Brugeravatar
DollsLiveForever
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 20:57
Kort karma: 13
Likede indlæg: 102

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf DollsLiveForever » 13. jan 2016, 21:46

Jungletiger skrev:
Jailbird skrev:
Jungletiger skrev:Kunne godt bruge en ny computertaske og overvejer denne :gruble:


Pæææn. Men okay, hvis vi havde samme skostørrelse havde jeg nok også købt samtlige af dine fejlkøb af sko :rulle:


Tak :kys:

Er faktisk endt med at købe denne i stedet :)

Billede


Den er vildt pæn, hvor er den fra og hvad er mærket.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf lillebjoern » 13. jan 2016, 22:29

http://www.magasin.dk/elin-taske/VA0378 ... _061.html#

Kan ikke finde ud af at sætte billeder ind fra iPad... Men det er en smuk smuk adax taske :love:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Æske » 13. jan 2016, 23:25

En Marc Jacobs Percy-taske :love:
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Filipai » 14. jan 2016, 17:48

Æske skrev:En Marc Jacobs Percy-taske :love:


Uh den fik jeg i julegave, er SÅ glad for den. Og især nu hvor de har sagt at den udgår.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf FrøkenM » 14. jan 2016, 18:14

Filipai skrev:
Æske skrev:En Marc Jacobs Percy-taske :love:


Uh den fik jeg i julegave, er SÅ glad for den. Og især nu hvor de har sagt at den udgår.


Noo :whine:

Ved du hvornår det sker så jeg kan få en hjem inden det sker? Synes den er helt fantastisk :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Filipai » 14. jan 2016, 22:26

FrøkenM skrev:
Filipai skrev:
Æske skrev:En Marc Jacobs Percy-taske :love:


Uh den fik jeg i julegave, er SÅ glad for den. Og især nu hvor de har sagt at den udgår.


Noo :whine:

Ved du hvornår det sker så jeg kan få en hjem inden det sker? Synes den er helt fantastisk :love:


Hende fra Illum sagde at i starten af året ville produktionen stoppe, da mærket skulle have nyt image eller noget, og at hun kun havde 10, og ikke ville få flere hjem end dem. Det var den 19/12 hun sagde det.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf FrøkenM » 14. jan 2016, 23:14

Filipai skrev:
FrøkenM skrev:
Filipai skrev:
Æske skrev:En Marc Jacobs Percy-taske :love:


Uh den fik jeg i julegave, er SÅ glad for den. Og især nu hvor de har sagt at den udgår.


Noo :whine:

Ved du hvornår det sker så jeg kan få en hjem inden det sker? Synes den er helt fantastisk :love:


Hende fra Illum sagde at i starten af året ville produktionen stoppe, da mærket skulle have nyt image eller noget, og at hun kun havde 10, og ikke ville få flere hjem end dem. Det var den 19/12 hun sagde det.


Tak :)

Må helt klart overveje meget kraftigt at få fingre i en af skønhederne inden det er for sent :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Guldfuglen » 24. feb 2016, 01:51

Gannis banan T-shirt!

Egentligt synes jeg det er hul i hovedet at betale 400 kroner for en T-shirt. Men jeg elsker den også lidt :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf lillebjoern » 24. feb 2016, 06:56

Guldfuglen skrev:Gannis banan T-shirt!

Egentligt synes jeg det er hul i hovedet at betale 400 kroner for en T-shirt. Men jeg elsker den også lidt :love2:


Den er også flot :love:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf StripesAddict » 24. feb 2016, 07:08

Jailbird skrev:Dem her. Men har aldrig ejet sko, der ikke var sorte, så ved ikke om det går an :D


Jeg ejer selv et par Adidas superstar i hvid, og selvom jeg er glad for dem, så vil jeg altså virkelig ikke anbefale, at købe hvide sneakers. De blev meget hurtigt nussede og selvom de kan rengøres bliver de bare ikke helt pæne igen. Generelt synes jeg ikke man får særlig meget for pengene ved at købe sneakers ift. ved f.eks. at købe et par lædersko som kan pudses op igen og igen - og det bliver bare kun værre når de bliver hvide. Jeg gav 1000 kr. for mine tror jeg (det er dem med guldsnuden) og mine støvler i samme prisleje har holdt langt bedre. Selv dem i ruskind.
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Vixen » 24. feb 2016, 19:25

Billede

Denne ufatteligt smukke kjole :dåne:
Jeg kan slet ikke stå for guldfjerne på den marineblå baggrund (jeg gramsede på den i en butik i dag, den ER blå). Og jeg skal til bryllup til sommer, så tænker, at den kunne være fin med en råhvid habitjakke, nude stilletter og enkle guldsmykker. Men jeg skal simpelthen ikke købe mere tøj nu, det GÅR ikke. Jeg må vente og se, om den kommer på tilbud på et tidspunkt...
8
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Frk._Strawberry » 24. feb 2016, 21:02

KinderBueno skrev:Billede

Denne ufatteligt smukke kjole :dåne:
Jeg kan slet ikke stå for guldfjerne på den marineblå baggrund (jeg gramsede på den i en butik i dag, den ER blå). Og jeg skal til bryllup til sommer, så tænker, at den kunne være fin med en råhvid habitjakke, nude stilletter og enkle guldsmykker. Men jeg skal simpelthen ikke købe mere tøj nu, det GÅR ikke. Jeg må vente og se, om den kommer på tilbud på et tidspunkt...


:dåne:

Må. Eje. Den! :love:
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Muspel » 26. feb 2016, 20:53

KinderBueno skrev:Billede

Denne ufatteligt smukke kjole :dåne:
Jeg kan slet ikke stå for guldfjerne på den marineblå baggrund (jeg gramsede på den i en butik i dag, den ER blå). Og jeg skal til bryllup til sommer, så tænker, at den kunne være fin med en råhvid habitjakke, nude stilletter og enkle guldsmykker. Men jeg skal simpelthen ikke købe mere tøj nu, det GÅR ikke. Jeg må vente og se, om den kommer på tilbud på et tidspunkt...



Åh den er smuk!!!! Link?
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Vixen » 26. feb 2016, 23:24

Muspel skrev:
KinderBueno skrev:Billede

Denne ufatteligt smukke kjole :dåne:
Jeg kan slet ikke stå for guldfjerne på den marineblå baggrund (jeg gramsede på den i en butik i dag, den ER blå). Og jeg skal til bryllup til sommer, så tænker, at den kunne være fin med en råhvid habitjakke, nude stilletter og enkle guldsmykker. Men jeg skal simpelthen ikke købe mere tøj nu, det GÅR ikke. Jeg må vente og se, om den kommer på tilbud på et tidspunkt...



Åh den er smuk!!!! Link?


http://www.magasin.dk/s/mdn/printet-kjo ... 6_061.html

Værsgo'. Jeg har været nede og prøve den i dag, men den sad desværre ikke så fint, som jeg havde håbet. It's all yours!
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Mode"