Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf vibbsen » 11. jun 2019, 16:32

Dirtylittledevil skrev:
Trappestige skrev:Jeg har stalket ham frem på Facebook. Ét billede af en meget sur, rødmosset og meget gammel mand. Præcis, som jeg forventede at han ville se ud.

Not gonna happen. :D


Hmm så er vi nok ude i noget godsejer og tidligere mandesupermodel som gemmer sig bag falske profilfotos fordi han ikke vil dømmes på sit smukke ydre.
Vreden skyldes at en spåkone har forudsagt at han skal finde kærligheden via en salgsportal på nettet, så nu fylder enhver henvendelse ham med stor længsel og utålmodighed.


Den film har jeg også set :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Billede
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Lisva » 11. jun 2019, 17:04

Trappestige skrev:Jeg ved i øvrigt ikke hvad han mener med en sviner, det eneste han har gjort er at spørge om prisen er til forhandling på samtlige af mine annoncer. :lol: Der er gået freaking fire timer eller noget, take a chill pill for silvan! :nerve:


Jeg synes, du skal dele hans brugernavn, og at alle herinde skal spørge på samtlige af hans annoncer, om prisen er til forhandling. :D
25
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf LaScrooge » 11. jun 2019, 17:17

Trappestige skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Trappestige skrev:Jeg spurgte tidligere i dag om en vares pris på dba var til forhandling. Derefter faldt jeg i søvn og har senere ikke haft mobilen ved hånden. Nu, kun få timer senere er sælger gået helt amok. :lol: Han har svaret på sin annonce, først med at han gerne vil regulere prisen lidt, kort efter “Var det kun for sjov at du skrev?” og nu har han fundet frem til min profil og har spurgt om prisen er til forhandling på samtlige af mine annoncer. :lol: Jeg er næsten nødt til at købe hans vare nu, bare for at møde ham live. :popkorn:


Jeg har set romantiske film nok til at vide hvordan DET vil ende...



... Sådan her? :genert:


Jeg synes du skal klikke på knappen "Er varen stadig til salg" og bagefter se hvor længe du kan føre en samtale med ham alene vha de standard-spørgsmål, din ulidelige kost :lol:
14
And we both know: I will be delicious
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2321

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Jadajada » 11. jun 2019, 17:22

Lisva skrev:
Trappestige skrev:Jeg ved i øvrigt ikke hvad han mener med en sviner, det eneste han har gjort er at spørge om prisen er til forhandling på samtlige af mine annoncer. :lol: Der er gået freaking fire timer eller noget, take a chill pill for silvan! :nerve:


Jeg synes, du skal dele hans brugernavn, og at alle herinde skal spørge på samtlige af hans annoncer, om prisen er til forhandling. :D


I’m in! ;)
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Moxy-lady » 11. jun 2019, 18:40

Trappestige skrev:Jeg har lige modtaget denne i mine beskedanmodninger på Facebook. Det er flere uger siden jeg skrev til hende, fordi hun ville købe noget af mig på FB. Hun har tilsyneladende først “set” beskeden i dag. Jeg har muligvis dårlig humor, men jeg var flad af grin da jeg så beskeden. :klap:


Det er fandme sjovt! :lol:
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Yuna » 12. jun 2019, 08:53

Trappestige skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Trappestige skrev:Jeg spurgte tidligere i dag om en vares pris på dba var til forhandling. Derefter faldt jeg i søvn og har senere ikke haft mobilen ved hånden. Nu, kun få timer senere er sælger gået helt amok. :lol: Han har svaret på sin annonce, først med at han gerne vil regulere prisen lidt, kort efter “Var det kun for sjov at du skrev?” og nu har han fundet frem til min profil og har spurgt om prisen er til forhandling på samtlige af mine annoncer. :lol: Jeg er næsten nødt til at købe hans vare nu, bare for at møde ham live. :popkorn:


Jeg har set romantiske film nok til at vide hvordan DET vil ende...



... Sådan her? :genert:

Hold da op - han holder ikke længe med alle de useriøse “købere” på dba :lol:
(Dermed ikke sagt at det du gjorde var useriøst :gogo:
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6306
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14895

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Ata » 12. jun 2019, 14:04

Kender I dem der, hvor de en halv time før afhentning af varen skriver: "Jeg tror, den bliver for lille"?
Øh, der har jo hele tiden stået, at det var str. 7 år, så hvordan kan du pludselig en halv time før komme i tanke om, at den er for lille? Indrøm nu bare, at du har fortrudt og ikke gider køre herhen og hente den! :rulle:
6
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Modesty Blame » 17. jun 2019, 16:03

sms.jpg

Der er 11,5 kg. vådfoder, og det koster 13,10 kr /kg. - jeg overvejede, om jeg ville give det væk, og nåede frem til, at det ville jeg - hvis Kattens Værn spurgte.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Sangius » 17. jun 2019, 16:19

En mand er interesseret i en autostol med tilhørende isofixbase. Spørger om flere billeder fra forskellige vinkler og alt muligt.
Slutter af med at spørge om jeg kan sende den til Esbjerg. :sarkasme:

Bor i Nordsjælland.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Pjeps » 17. jun 2019, 16:40

Sangius skrev:En mand er interesseret i en autostol med tilhørende isofixbase. Spørger om flere billeder fra forskellige vinkler og alt muligt.
Slutter af med at spørge om jeg kan sende den til Esbjerg. :sarkasme:

Bor i Nordsjælland.

Hvad er problemet i det? Der findes da masser af fragt og postfirmaer , så længe køber vil betale for fragten.
0
:ninja:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Sangius » 17. jun 2019, 16:45

Pjeps skrev:
Sangius skrev:En mand er interesseret i en autostol med tilhørende isofixbase. Spørger om flere billeder fra forskellige vinkler og alt muligt.
Slutter af med at spørge om jeg kan sende den til Esbjerg. :sarkasme:

Bor i Nordsjælland.

Hvad er problemet i det? Der findes da masser af fragt og postfirmaer , så længe køber vil betale for fragten.


Jeg aner ikke hvordan jeg skulle bære mig ad med at sende så kæmpe en pakke, og pakke den forsvarligt. Isofixbasen alene er mega uhandy og fylder.

Men måske det bare er mig? :fløjt:
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf vibbsen » 17. jun 2019, 17:33

Sangius skrev:
Pjeps skrev:
Sangius skrev:En mand er interesseret i en autostol med tilhørende isofixbase. Spørger om flere billeder fra forskellige vinkler og alt muligt.
Slutter af med at spørge om jeg kan sende den til Esbjerg. :sarkasme:

Bor i Nordsjælland.

Hvad er problemet i det? Der findes da masser af fragt og postfirmaer , så længe køber vil betale for fragten.


Jeg aner ikke hvordan jeg skulle bære mig ad med at sende så kæmpe en pakke, og pakke den forsvarligt. Isofixbasen alene er mega uhandy og fylder.

Men måske det bare er mig? :fløjt:


Nixen bixen. Det ikke bare dig.

Jeg har som sælger, INGEN interesse i at overtage købers praktik i forbindelse med at erhverve sig den vare jeg har til salg.

Hvis man bor i Esbjerg og ønsker at købe en større genstand på Nordsjælland, jamen så er dette uværligt forbundet med et vist besvær.
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf cola » 17. jun 2019, 17:47

Sangius skrev:
Pjeps skrev:
Sangius skrev:En mand er interesseret i en autostol med tilhørende isofixbase. Spørger om flere billeder fra forskellige vinkler og alt muligt.
Slutter af med at spørge om jeg kan sende den til Esbjerg. :sarkasme:

Bor i Nordsjælland.

Hvad er problemet i det? Der findes da masser af fragt og postfirmaer , så længe køber vil betale for fragten.


Jeg aner ikke hvordan jeg skulle bære mig ad med at sende så kæmpe en pakke, og pakke den forsvarligt. Isofixbasen alene er mega uhandy og fylder.

Men måske det bare er mig? :fløjt:

Find prisen på fragt via danske fragtmænd, så kommer den frem på en palle, det koster vist nok 1500 kr at sende en palle, men du burde kunne få bakset det sammen så det kan stå på sådan en, hvis køber vil betale den pris :-)
0
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Yuna » 19. jun 2019, 10:07

Modesty Blame skrev:
sms.jpg

Der er 11,5 kg. vådfoder, og det koster 13,10 kr /kg. - jeg overvejede, om jeg ville give det væk, og nåede frem til, at det ville jeg - hvis Kattens Værn spurgte.

Hvor frækt! :nerve:

“Er det i orden?” Nej sgu da!!!
1
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Sangius » 19. jun 2019, 10:27

cola skrev:
Sangius skrev:
Pjeps skrev:
Sangius skrev:En mand er interesseret i en autostol med tilhørende isofixbase. Spørger om flere billeder fra forskellige vinkler og alt muligt.
Slutter af med at spørge om jeg kan sende den til Esbjerg. :sarkasme:

Bor i Nordsjælland.

Hvad er problemet i det? Der findes da masser af fragt og postfirmaer , så længe køber vil betale for fragten.


Jeg aner ikke hvordan jeg skulle bære mig ad med at sende så kæmpe en pakke, og pakke den forsvarligt. Isofixbasen alene er mega uhandy og fylder.

Men måske det bare er mig? :fløjt:

Find prisen på fragt via danske fragtmænd, så kommer den frem på en palle, det koster vist nok 1500 kr at sende en palle, men du burde kunne få bakset det sammen så det kan stå på sådan en, hvis køber vil betale den pris :-)


Mon dog :D

Nu kom han i tanke om, at hans forældre var i København. Så de kommer forbi og henter den.
Det er nok en del nemmere, ja.
5
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Livets forhold"