Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 15. jan 2016, 19:08

JessicaD skrev:
Planten skrev:Øhm. Er der andre, der som mig, er lidt nervøse, når de skal mødes med nogen hjemme hos en selv?


Ja, jeg møder altid folk ude i byen. Jeg har gjort det andet før i tiden, før dating blev et koncept, og man bare "mødtes", men det tør/gider jeg ikke rigtig mere. Det bliver lidt mere privat, end jeg har lyst til at være på en 1. date. Jeg har ikke haft nogen deciderede dårlige oplevelser med det - udover en fyr, der vist havde misforstået et eller andet og bogstavelig talt blev ved med at hive pikken frem og sige "hooov - ej se nu der :blush2: ", selvom jeg alle gange (og endda på forhånd) sagde, at jeg ikke gad noget. Til sidst forstod han det og gik


Whaaat!? Det var dog ualmindeligt kikset og egentlig også ret ulækkert af ham ... :badr: :rulle:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. jan 2016, 21:45

Min eks har skrevet til mig, og jeg har ikke svaret! :rock:
14
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6594

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 15. jan 2016, 22:06

Jeg har intet hørt fra min eks siden onsdag hvor jeg bad ham lade mig være, så det er jo godt. Jeg er så småt ved at vænne mig til det - og er ikke helt så ked af det mere, måske især fordi jeg nåede at blive vred i onsdags. Det er bare stadig vildt underligt at han har været i mit liv de sidste 5 år og at han nu skal være helt væk.
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. jan 2016, 22:23

Jeg har lidt weekend-blues :genert:

Og samtidig er jeg lidt i et dilemma med mig selv, for jeg er egentlig glad og tilfreds med at være single, men samtidig kunne det jo være rart med en kæreste (Hvis man kunne slippe for usikkerheden .. :blush:)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 15. jan 2016, 22:29

Viske og navn slettet

I har begge grund til at fejre og ranke ryggen og være stolte. Virkelig! Det er så svært, det I gør - nemlig at gøre noget andet end det, man plejer i den slags sager.
Sørg og ras og vær glade og forundrede og frustrerede og aaaalt det dér. Ring til nogle gode nogen, når det hele ikke er til at rumme alene osv. Eller sid stille og suk eller græd eller grin lidt for jer selv. Bare husk at der ikke er nogen af reaktionerne, som er dumme eller latterlige eller whatnot.

Ville bare sige det, selv om det nok lyder lidt rundkreds-hippie-agtigt. I ved det sikkert udmærket alt sammen. Men det var så rart, da nogen sagde det til mig på det helt rigtige tidspunkt. :lun:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 15. jan 2016, 22:30

Mand forstod endelig en hentydning og er taget hjem. Men først da jeg spurgte om jeg skulle følge med ham ned til døren (altså i gangen).

Han var rigtig sød, men sådan lidt, ehm, feminin i sine bevægelser (han er noget fys, terapuet, noget) osv. og jeg kunne slet ikke se noget udover at vi snakkede godt sammen. Og så skiftede han emne, som det lige passede ham, så han kunne snakke om sig selv. Meget mærkeligt.

Så ret pudsigt, I snakker om det med at invitere dem hjem, har egentlig ikke været bange for det før, men er da lidt loren ved det nu :lol:
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 15. jan 2016, 22:32

Og så havde han sådan nogle strømper, hvor tæerne er opdelt, på :shock: :badr:
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. jan 2016, 22:38

Puffi skrev:Og så havde han sådan nogle strømper, hvor tæerne er opdelt, på :shock: :badr:

:lol2:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. jan 2016, 22:47

Enig med juki her :lol:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. jan 2016, 22:48

Puffi skrev:Og så havde han sådan nogle strømper, hvor tæerne er opdelt, på :shock: :badr:


Ewwwwww :nerve:
3
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 15. jan 2016, 22:48

Puffi skrev:Og så havde han sådan nogle strømper, hvor tæerne er opdelt, på :shock: :badr:

Så stopper det :forvirret2: :-D
4
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. jan 2016, 23:06

Det er egentlig sjovt som sådan nogle "småting" kan virke totalt frastødende :-D

Jeg har det sådan med (forvasket) sort sengetøj, især lagener.. :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 16. jan 2016, 03:08

Jeg så også min eks i går (fredag). Stødte på ham ude i gården og spurgte om han ikke ville have de tre ting af hans, jeg havde fundet bagerst i mit skab. Han kom med ind, fik sine ting og så de ændringer, jeg har lavet i min lejlighed. Jeg snakkede og snakkede og snakkede... men ikke om de ting, jeg gerne ville snakke med ham om. Nemlig, om der er mulighed for at ændre på nogle ting, så vi ikke ender i konflikt så jævnligt. (For helvede, hvor er det belastende at han har købt lejlighed i min opgang.)

Da han var gået tænkte jeg: hvorfor opfører jeg mig altid så underligt sammen med ham? Eller. Egentlig er det jo ikke underligt. Jeg falder bare tilbage til den samme opførsel, som da vi var sammen. Jeg snakker og snakker og lytter ikke så meget. Gad vide, hvor længe i det forhold, jeg var bange for at høre, hvad han kunne finde på at sige?

Nå, det endte i det mindste ikke i en konflikt...
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 16. jan 2016, 03:09

On the brighter side, så er måske mulighed for sex med min b-ven i aften... :slem:
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 16. jan 2016, 04:01

Jeg er blevet slettet på Tinder af fyr, jeg skulle have mødtes med i morgen.

For helvede!

Han virkede både sød og interessant. Men han var jo i hvert fald ikke sød. Og nu er mine eneste wekendplaner at gøre rent.
I det mindste tog jeg til fredagsbar i dag, i stedet for at gå tidligt hjem og være klar til date.
0

Tilbage til "Forhold og sex"