Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 16. jan 2016, 06:12

Puffi skrev:Mand forstod endelig en hentydning og er taget hjem. Men først da jeg spurgte om jeg skulle følge med ham ned til døren (altså i gangen).

Han var rigtig sød, men sådan lidt, ehm, feminin i sine bevægelser (han er noget fys, terapuet, noget) osv. og jeg kunne slet ikke se noget udover at vi snakkede godt sammen. Og så skiftede han emne, som det lige passede ham, så han kunne snakke om sig selv. Meget mærkeligt.

Så ret pudsigt, I snakker om det med at invitere dem hjem, har egentlig ikke været bange for det før, men er da lidt loren ved det nu :lol:

Hvordan er man feminin i sine bevægelser?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. jan 2016, 07:58

klumphen skrev:
Puffi skrev:Mand forstod endelig en hentydning og er taget hjem. Men først da jeg spurgte om jeg skulle følge med ham ned til døren (altså i gangen).

Han var rigtig sød, men sådan lidt, ehm, feminin i sine bevægelser (han er noget fys, terapuet, noget) osv. og jeg kunne slet ikke se noget udover at vi snakkede godt sammen. Og så skiftede han emne, som det lige passede ham, så han kunne snakke om sig selv. Meget mærkeligt.

Så ret pudsigt, I snakker om det med at invitere dem hjem, har egentlig ikke været bange for det før, men er da lidt loren ved det nu :lol:

Hvordan er man feminin i sine bevægelser?

Nu ved jeg jo ikke, hvordan puffi mener det, men for mig kan mænd godt være feminine i deres bevægelser, ved at have sådan nogle glidende, "sammenhængende" bevægelser. Ligesom dansere, hvor bevægelsen skal føres helt ud til fingerspidserne. Mænd er (generelt) mere kastede. Giver det mening?
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 16. jan 2016, 09:17

Puffi skrev:Og så havde han sådan nogle strømper, hvor tæerne er opdelt, på :shock: :badr:


Åh gud! Mega turn-off! :ad!:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6591

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 16. jan 2016, 09:21

Åh, jeg drømte at jeg havde en sød ny kæreste og at vi var nået dertil hvor han sagde at han elskede mig for første gang :D så vågnede jeg til den brutale virkelighed hvor den slags har virkelig lange udsigter :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 16. jan 2016, 09:21

Planten skrev:
klumphen skrev:
Puffi skrev:Mand forstod endelig en hentydning og er taget hjem. Men først da jeg spurgte om jeg skulle følge med ham ned til døren (altså i gangen).

Han var rigtig sød, men sådan lidt, ehm, feminin i sine bevægelser (han er noget fys, terapuet, noget) osv. og jeg kunne slet ikke se noget udover at vi snakkede godt sammen. Og så skiftede han emne, som det lige passede ham, så han kunne snakke om sig selv. Meget mærkeligt.

Så ret pudsigt, I snakker om det med at invitere dem hjem, har egentlig ikke været bange for det før, men er da lidt loren ved det nu :lol:

Hvordan er man feminin i sine bevægelser?

Nu ved jeg jo ikke, hvordan puffi mener det, men for mig kan mænd godt være feminine i deres bevægelser, ved at have sådan nogle glidende, "sammenhængende" bevægelser. Ligesom dansere, hvor bevægelsen skal føres helt ud til fingerspidserne. Mænd er (generelt) mere kastede. Giver det mening?


Det er en god forklaring synes jeg :gogo: Og så tænkte jeg også straks, at han nok havde siddet med benene over kors - det er jeg altså ikke så begejstret for når mænd gør :genert:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jan 2016, 09:21

Jeg spottede en mand på Tinder, som jeg var i selskab med i sommerferien, da jeg var inviteret til mad og hygge og vin i haven hos nogle venner.
Han er stor. Som i: Virkelig stor. Og han virker lidt akavet på den kæreste måde. Nu har jeg swipet ham til højre - uden match. Kæmpe nederlag, hvis jeg ikke får et match tilbage. Jeg synes jo jeg var mit allerbedste jeg den aften. Kæft, han er en kæmpe charmetrold.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 16. jan 2016, 09:24

Ihhhh hvor gad jeg godt ha' en at dele de der weekend morgener med!
4
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. jan 2016, 09:27

Garfield skrev:Jeg så også min eks i går (fredag). Stødte på ham ude i gården og spurgte om han ikke ville have de tre ting af hans, jeg havde fundet bagerst i mit skab. Han kom med ind, fik sine ting og så de ændringer, jeg har lavet i min lejlighed. Jeg snakkede og snakkede og snakkede... men ikke om de ting, jeg gerne ville snakke med ham om. Nemlig, om der er mulighed for at ændre på nogle ting, så vi ikke ender i konflikt så jævnligt. (For helvede, hvor er det belastende at han har købt lejlighed i min opgang.)

Da han var gået tænkte jeg: hvorfor opfører jeg mig altid så underligt sammen med ham? Eller. Egentlig er det jo ikke underligt. Jeg falder bare tilbage til den samme opførsel, som da vi var sammen. Jeg snakker og snakker og lytter ikke så meget. Gad vide, hvor længe i det forhold, jeg var bange for at høre, hvad han kunne finde på at sige?

Nå, det endte i det mindste ikke i en konflikt...


Mon ikke det bare er noget, du gør, når det er en lidt awkward situation? Hvordan var han?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. jan 2016, 09:28

Sophaya skrev:Åh, jeg drømte at jeg havde en sød ny kæreste og at vi var nået dertil hvor han sagde at han elskede mig for første gang :D så vågnede jeg til den brutale virkelighed hvor den slags har virkelig lange udsigter :lol:


Århhh, den er bare led :D
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. jan 2016, 09:31

Skralde skrev:
Planten skrev:
klumphen skrev:
Puffi skrev:Mand forstod endelig en hentydning og er taget hjem. Men først da jeg spurgte om jeg skulle følge med ham ned til døren (altså i gangen).

Han var rigtig sød, men sådan lidt, ehm, feminin i sine bevægelser (han er noget fys, terapuet, noget) osv. og jeg kunne slet ikke se noget udover at vi snakkede godt sammen. Og så skiftede han emne, som det lige passede ham, så han kunne snakke om sig selv. Meget mærkeligt.

Så ret pudsigt, I snakker om det med at invitere dem hjem, har egentlig ikke været bange for det før, men er da lidt loren ved det nu :lol:

Hvordan er man feminin i sine bevægelser?

Nu ved jeg jo ikke, hvordan puffi mener det, men for mig kan mænd godt være feminine i deres bevægelser, ved at have sådan nogle glidende, "sammenhængende" bevægelser. Ligesom dansere, hvor bevægelsen skal føres helt ud til fingerspidserne. Mænd er (generelt) mere kastede. Giver det mening?


Det er en god forklaring synes jeg :gogo: Og så tænkte jeg også straks, at han nok havde siddet med benene over kors - det er jeg altså ikke så begejstret for når mænd gør :genert:

Haha, personligt er jeg ligeglad med om de sidder på en bestemt måde, eller bevæger sig sjovt. Bare de er søde. Eller vent, hvis de er nervøse i deres kropssprog, så står jeg lidt af. Det smitter nemlig :lol:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. jan 2016, 09:31

I den her uge har to af mine ekser skrevet til mig (jeg har ikke svaret!) og tre af sådan nogle flirts, jeg har udvekslet et par beskeder med i en periode. Det er så underligt, når mange skriver på én gang, og andre gange er der bare tørke i 6 mdr.

Jeg må jo bare ose af sex på lang afstand? :slem:

(sagde hun siddende i lyserød morgenkåbe med fedtet morgenhår og to bumser på hagen...)
7
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 16. jan 2016, 09:36

Viskelæder skrev:
Garfield skrev:Jeg så også min eks i går (fredag). Stødte på ham ude i gården og spurgte om han ikke ville have de tre ting af hans, jeg havde fundet bagerst i mit skab. Han kom med ind, fik sine ting og så de ændringer, jeg har lavet i min lejlighed. Jeg snakkede og snakkede og snakkede... men ikke om de ting, jeg gerne ville snakke med ham om. Nemlig, om der er mulighed for at ændre på nogle ting, så vi ikke ender i konflikt så jævnligt. (For helvede, hvor er det belastende at han har købt lejlighed i min opgang.)

Da han var gået tænkte jeg: hvorfor opfører jeg mig altid så underligt sammen med ham? Eller. Egentlig er det jo ikke underligt. Jeg falder bare tilbage til den samme opførsel, som da vi var sammen. Jeg snakker og snakker og lytter ikke så meget. Gad vide, hvor længe i det forhold, jeg var bange for at høre, hvad han kunne finde på at sige?

Nå, det endte i det mindste ikke i en konflikt...


Mon ikke det bare er noget, du gør, når det er en lidt awkward situation? Hvordan var han?


Hmm, jeg tror, du har ret i at det også spiller ind, men det var vist lidt en blanding. For jo, det dér nervøse snak, gør jeg også indimellem. Han var også kunstig i sin opførsel. Sådan overdrevet flink og prøvede vist også bare at undgå at vi talte om dét med konflikterne. Han har altid været ekstrem konfliktsky.

Bagefter fortrød jeg, at jeg ikke bare havde stukket ham de tre ting i hånden, men jeg havde lyst til at vise en-eller-anden, de ting, jeg havde fået lavet herhjemme. Jeg har været meget alene de sidste par uger, så jeg skal have gang i det sociale igen snarest. Det er ikke godt, når jeg er så meget alene.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 16. jan 2016, 09:39

Viskelæder skrev:I den her uge har to af mine ekser skrevet til mig (jeg har ikke svaret!) og tre af sådan nogle flirts, jeg har udvekslet et par beskeder med i en periode. Det er så underligt, når mange skriver på én gang, og andre gange er der bare tørke i 6 mdr.

Jeg må jo bare ose af sex på lang afstand? :slem:

(sagde hun siddende i lyserød morgenkåbe med fedtet morgenhår og to bumser på hagen...)


Jeg har fået booty sms'er, mærkelige henvendelser m.m.

Den eneste jeg ikke har hørt i et par dage, er ham tinder manden jeg godt gider.

:rulle:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. jan 2016, 09:44

Garfield skrev:
Hmm, jeg tror, du har ret i at det også spiller ind, men det var vist lidt en blanding. For jo, det dér nervøse snak, gør jeg også indimellem. Han var også kunstig i sin opførsel. Sådan overdrevet flink og prøvede vist også bare at undgå at vi talte om dét med konflikterne. Han har altid været ekstrem konfliktsky.

Bagefter fortrød jeg, at jeg ikke bare havde stukket ham de tre ting i hånden, men jeg havde lyst til at vise en-eller-anden, de ting, jeg havde fået lavet herhjemme. Jeg har været meget alene de sidste par uger, så jeg skal have gang i det sociale igen snarest. Det er ikke godt, når jeg er så meget alene.


Jeg kan godt forstå, du havde lyst til det, og han har jo været en, som du før kunne vise den slags ting til. Jeg tænker egentligt, at I er lidt søde, at I hver især bliver lidt awkward og over-venlige, fordi I forsøger at håndtere en mærkelig situation på bedst mulig vis :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. jan 2016, 09:45

Spjaerten skrev:
Jeg har fået booty sms'er, mærkelige henvendelser m.m.

Den eneste jeg ikke har hørt i et par dage, er ham tinder manden jeg godt gider.

:rulle:


Arh, det er da også træls. Og typisk :s

:kys:
0

Tilbage til "Forhold og sex"