Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 17. jan 2016, 15:53

hej, jeg en dreng på 17 år, som har været i et forhold i 4 måneder, men min ex har slået op 4 gange, men er kommet tilbage hvergang fordi hun savnede mig, problemet er at jeg er muslim og hendes forældre er racistiske, fortæller hun selv og at hun ikke kan komme hjem til mig endnu, men nu efter mange gange frem og tilbage, vil hun gerne være venner. Hun fortæller nemlig at hun ikke vil have mig ud af hendes liv, for 2 dage siden ville hun være venner med fordele, men ændrede mening i dag, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for 2 dage siden blev hun jaloux og sagde hun stadig holdte meget af mig, men i dag siger hun at hun ingen følelser har mere, hun har lige spurgt mig om jeg vil med op og træne, sagde ja, overvejer at sige vi ikke skal snakke sammen i et par uger? Da hun er kommet tilbage 5 ud af 5 gange hvergang hun har savnet mig, hun siger nemlig der aldrig er nogen som har behandlet hende ligeså godt som mig, og at jeg både var hendes bedsteven og kæreste? Hjælp please er så forvirret. Skal til træning med hende nu og tænker jeg fortæller vi ikke skal snakke et stykke tid, skal jeg gøre det face to face eller skrive det er forvirret?
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Slettet bruger » 17. jan 2016, 16:01

Drop hende og find en anden pige. Det bliver bare et langt psykodrama med hende.
4
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25611

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. jan 2016, 16:02

Jeg synes det er en rigtig god ide, ansigt til ansigt, at sige til hende at nu er der lukket for al kontakt i en periode.
Du tager styringen, og viser at hun ikke kan eller skal lege med dig og dine følelser for hende. Du tager ansvar for dig selv, og frabeder dig hendes konstante skiften mening.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 17. jan 2016, 16:03

Skal jeg skrive det til hende eller fortælle det face to face
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Slettet bruger » 17. jan 2016, 16:04

Forvirretdreng skrev:Skal jeg skrive det til hende eller fortælle det face to face


Face to face.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf kidkomb » 17. jan 2016, 16:04

Jeg synes faktisk at det lyder som en rigtig god idé at sige til hende, at I ikke kan snakke sammen et par uger. Det vil nok give dig mere ro på og hun vil forhåbentlig være tættere på at forstå at hun er nødt til at behandle dig bedre, hvis hun vil være sammen med dig.

Edit; andre var hurtigere
Senest rettet af kidkomb 17. jan 2016, 16:05, rettet i alt 1 gang.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25611

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. jan 2016, 16:04

Forvirretdreng skrev:Skal jeg skrive det til hende eller fortælle det face to face



Mest reelt er jo ansigt til ansigt, men gør som du har det bedst med, og der hvor du evt. håndterer reaktionerne bedst :)
via telefon kan du jo selv bestemme hvornår du læser og svarer tilbage, og har tid til at tænke over dine svar.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Anilara » 17. jan 2016, 16:07

Jeg synes det virker til hun er meget forvirret. Måske fordi hun synes det er svært at komme sammen med en, som hendes forældre ikke kan lide... Eller måske fordi hun bare er i tvivl om hvor vidt hun vil dig 100%.
Jeg kan godt forstå du synes hun er svær at finde ud af, men jeg tror du skal spørge hende lige ud, hvad hun vil, og så må du forholde dig til det. Andet kan du ikke. Og hvis hun siger, at hun ikke ved det, eller at hun ikke vil være kærester, så tror jeg også det er bedst at du siger til hende, at du så bliver nødt til at cutte kontakten noget tid, så du kan komme over hende.
Du lyder meget forelsket, og er bange for du bliver såret, når hun sådan skifter så meget mening. Hun har sikkert en god grund til, at hun ikke ved hvad hun vil, men det skal ikke gå ud over dig.
0
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 17. jan 2016, 16:07

vores aftale lyd vi skulle til træning så tænkte jeg at jeg ville fortælle det til hende efter træning, hvad synes i om den ide?
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Joe » 17. jan 2016, 16:10

Jeg ville melde fra den træning og sige det med det samme. Hvorfor møde op og træne med hende, når du i virkeligheden vil have hende på afstand?
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf kidkomb » 17. jan 2016, 16:14

Enig med Joe. Aflys træning og sig samtidig til hende, at I ikke kan tale sammen de næste par uger.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 17. jan 2016, 16:15

Jeg synes ikke vi skal tage til træning alligevel, og at vi skal cutte kontakten i et stykke tid.

Tænker jeg skriver dette?
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf kidkomb » 17. jan 2016, 16:20

Det lyder rigtig fint, hvis du gerne vil have at hun skal spørge ind til hvorfor.
Måske er det bedre at skrive hvorfor, så hun ikke selv skal spørge (og måske tro at du siger det bare for at "vinde hende tilbage)
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Anilara » 17. jan 2016, 16:21

Ja, det er udmærket.
Måske kunne du også begrunde det med, at hun virker forvirret over hvad hun vil, og det nok er bedst for jer begge med noget afstand.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf achillaxedprune » 17. jan 2016, 16:25

Forvirretdreng skrev:Jeg synes ikke vi skal tage til træning alligevel, og at vi skal cutte kontakten i et stykke tid.

Tænker jeg skriver dette?


Det synes jeg er en rigtig god idé... Eventuelt kan du også skrive, at du gerne ser at du kontakter hende, når du er klar til det. Så kan du måske undgå at hun skriver til dig løbende, men få ordentlig afstand fra hende. Og forhåbentlig indse, at du fortjener mere end en, der slår op ca. hver 10. dag. Sådan skal et forholde være. Pas på dig selv. :kram:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Forhold og sex"