Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9838
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9564

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 17. jan 2016, 20:26

Secret single behavior :blush:

Nå men jeg spiller candy crush, i det mindste kompenserer jeg med at se NFL imens :lol:

Og humøret blev faktisk lidt bedre efter de par beskeder manden fik sendt mig.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 17. jan 2016, 20:29

Puffi skrev:Mand og jeg gad ikke lave mad, så vi kørte ind og spiste italiensk ved 16-tiden. Og sludrede og holdt i hånd og det var så herligt :lun: Jeg kan godt mærke, at jeg lige skal styre mig lidt, jeg er helt oppe at ringe over hvor dejlig, han er. 25,5-timers første date er vel godkendt :-D Kom hjem for ½ time siden og sidder med sådan et fjoget smil. Kan slet ikke lige håndtere det - på den gode måde!


Du lyder ramt - på den farlige og oven ud skønne måde!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13308

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 17. jan 2016, 21:00

didas skrev:Min fars datingliv er mere aktivt end mit. Han skriver pt. med 18 forskellige og har en date i næste uge...Ved ikke helt hvad det siger om mig :lol:

Atten? Som i... 18? :gisp:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Singletråden

Indlægaf didas » 17. jan 2016, 21:05

Rapfisk skrev:
didas skrev:Min fars datingliv er mere aktivt end mit. Han skriver pt. med 18 forskellige og har en date i næste uge...Ved ikke helt hvad det siger om mig :lol:

Atten? Som i... 18? :gisp:


Jep! :lol: Der er gang i ham den gamle, som i øvrigt fylder 70 år i morgen :-D
9
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 17. jan 2016, 21:06

Jeg har lige stået på mit gulv med høretelefoner på og danset foran mine marsvin, der sidder i papkassehuse og kigger skræmt på mig.

Hvis man slår single op i ordbogen, så mener jeg, det beskrives således? :gruble:
4
honeybee
Indlæg: 255
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Singletråden

Indlægaf honeybee » 17. jan 2016, 21:08

Jeg ser Luftkastellet der blev sprængt. Tidligere så jeg Livvagterne og Bedrag. Er lige på vej heeeelt ned i gear efter en friweekend, som blev en arbejdsweekend i stedet.

Og Hej - jeg er også single! :panik:
4
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. jan 2016, 21:48

Okay, jeg har så meget brug for selskab nu. Ser Boys don't cry. Det var da en forfærdelig film!!
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13308

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 17. jan 2016, 21:51

Planten skrev:Okay, jeg har så meget brug for selskab nu. Ser Boys don't cry. Det var da en forfærdelig film!!

Den er SÅ hård. Jeg gik rundt som i trance i to uger, efter jeg havde set den første gang, og så overvejede jeg at blive jurist for at hjælpe med at få noget retfærdighed ind i verden (ja, jeg var ung...).

Det er muligvis den film, der har påvirket mig allermest af alle de film, jeg har set.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 17. jan 2016, 21:56

Ja, den er virkelig skrækkelig.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. jan 2016, 22:00

Jeg kommer aldrig til at forstå, hvordan nogle mennesker kan mene, at andre har mindre værdi, fordi de er anderledes! Aldrig!
0
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Singletråden

Indlægaf Lucia » 17. jan 2016, 22:11

Har brugt min søndag aften på at se Crazy Stupid Love. Så nu sukker jeg ekstrameget efter den dag, der pludselig træder en Ryan Gosling ind i mit liv :lun: :genert:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 17. jan 2016, 22:22

Hm ... Jeg kigger ned over al jeres "jeg savner én at putte med", "jeg savner én, som masserer mig", "én at snakke med om min dag", "jeg savner især én i weekenden" osv, osv. Og jo mere jeg læser disse udsagn, jo mere unormal føler jeg mig nærmest: For jeg savner ikke "nogen". Jeg føler det som en kæmpe befrielse ikke at have nogen (mand) så tæt på. Selvfølgelig har jeg mennesker tæt på mig. Men I ved, hvad jeg mener ...
Jeg synes, langt de fleste mænd er RØVsyge - søde og rare mange af dem, bevares - men RØVsyge. Og jeg ved nok ikke rigtigt, hvad jeg skulle savne. Nogle er så endda også nogle røvhuller eller har bare generelt knald i låget og bliver af den grund en konstant belastning for deres omgivelser. Men dét bilder jeg mig ind, at jeg har lært at spotte hurtigt, og i øvrigt tror jeg stadig grundlæggende på det gode i folk. Men der ér bare ikke særligt mange mænd, jeg finder interessante.

Dét kan godt skræmme mig, for jeg burde vel savne noget. Selve dét at være single skræmmer mig derimod ikke det fjerneste. Det skræmmer mig, at jeg ikke er skræmt ved udsigten til at være alene.

"Jaja", siger folk omkring mig. "Men nu har du også kun været single i ca femten måneder. Du skal nok komme på andre tanker".
Tja. Det håber jeg faktisk. Jeg tror bare ikke, jeg en dag vågner op og tænker: "Heeey, jeg må da have mig en kæreste!", for sådan har jeg aldrig været skruet sammen. Jeg tror, jeg løber på en eller anden ... og så kan jeg (forhåbentlig) ikke holde fingrene væk. Men dét dér med at "savne dét at have en kæreste". Jeg føler vist ikke rigtigt det dér abstrakte savn - der skal være en konkret person at rette det imod. Førhen løb jeg bare på mange, mange flere mænd i min hverdag. Måske skal jeg bare acceptere, at jeg er blevet lidt selvtilstrækkelig? :genert:
Senest rettet af ManicNinja 18. jan 2016, 20:12, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 17. jan 2016, 22:39

Jeg savner heller ikke nogen, hvilket også forklarer min inaktivitet i tråden. Jeg tror jeg har for stort et behov for alenetid til at det kan forenes med et parforhold. Det har i hvert fald tidligere kostet 2 forhold, fordi mine daværende kærester bare slet ikke fattede behovet og derfor enten fik startet skænderier/diskussioner over at jeg gerne ville være i soveværelset med en bog helt alene i nogle timer. Enten det eller også blev de småfornærmede og følte sig forsømte. Og jeg blev pisse træt af hele tiden mere eller mindre at skulle forklare og undskylde for at det bare er sådan jeg er
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 17. jan 2016, 22:42

^^ Pudsigt. For jeg har nærmest altid været hende den ærgerlige type, der sad lårene af mine kærester (og havde en fest ud af at finde dem, der ville en hel masse og så ikke turde alligevel og derfor konstant trak sig). I stedet for så at sige fra kæmpede jeg stresset rundt i konstant søgen efter tryghed og stabilitet, som de jo slet ikke magtede at give mig. :rulle: Nu er jeg så blevet hende dér, som i dén grad godt kan være alene - faktisk har meget brug for bare at være den, jeg nu er. Og at lade andre være de, de nu er.
Måske er det derfor, jeg ikke savner at være i forhold? Jeg har ikke brug for den dér konflikt til at udfordre mig mere ... :gruble:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13308

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 17. jan 2016, 22:48

ManicNinja skrev:Hm ... Jeg kigger ned over al jeres "jeg savner én at putte med", "jeg savner én, som masserer mig", "én at snakke med om min dag", "jeg savner især én i weekenden" osv, osv. Og jo mere jeg læser disse udsagn, jo mere unormal føler jeg mig nærmest: For jeg savner ikke "nogen". Jeg føler det som en kæmpe befrielse ikke at have nogen (mand) så tæt på. Selvfølgelig har jeg mennesker tæt på mig. Men I ved, hvad jeg mener ...
Jeg synes, langt de fleste mænd er RØVsyge - søde og rare mange af dem, bevares - men RØVsyge. Og jeg ved nok ikke rigtigt, hvad jeg skulle savne. Nogle er så endda også nogle røvhuller eller har bare generelt knald i låget og bliver af den grund en konstant belastning for deres omgivelser. Men dét bilder jeg mig ind, at jeg har lært at spotte hurtigt, og i øvrigt tror jeg stadig grundlæggende på det gode i folk. Men der ér bare ikke særligt mange mænd, jeg finder interessante.

Dét kan godt skræmme mig, for jeg burde vel savne noget. Selve dét at være single skræmmer mig derimod ikke det fjerneste. Det skræmmer mig, at jeg ikke er skræmt ved udsigten til at være alene.

"Jaja", siger folk omkring mig. "Men nu har du også kun været single i ca femten måneder. Du skal nok komme på andre tanker".
Tja. Det håber jeg faktisk. Jeg tror bare ikke, jeg en dag vågner op og tænker: "Heeey, jeg må da mig en kæreste!", for sådan har jeg aldrig været skruet sammen. Jeg tror, jeg løber på en eller anden ... og så kan jeg (forhåbentlig) ikke holde fingrene væk. Men dét dér med at "savne dét at have en kæreste". Jeg føler vist ikke rigtigt det dér abstrakte savn - der skal være en konkret person at rette det imod. Førhen løb jeg bare på mange, mange flere mænd i min hverdag. Måske skal jeg bare acceptere, at jeg er blevet lidt selvtilstrækkelig? :genert:

Jeg trænger væsentligt mere nu, end da jeg havde været single i et år. Det handler også om, at jeg på nogle andre punkter er et lidt svært sted i mit liv, og så har jeg for en gangs skyld ikke nok i mig selv og mine fantastiske veninder.

Derudover møder jeg også meget få potentielle mænd. Sådan tror jeg, mange har det. Igen, i kollegietiden, og da man fik nye holdkammerater hvert semester på studiet, var det lettere.
0
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"