Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 20. jul 2019, 14:24

Det må simpelthen være misundelig snak i alkoholtåger, for du er da en af de smukkeste kvinder, jeg har set, Mia.
:lun:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aima » 20. jul 2019, 14:44

Ado skrev:
kidkomb skrev:
Ado skrev:Jeg er chokeret over, hvor modbydelige mennesker, der findes. Seriøst - chokeret. Hvordan fanden kan man få sig selv til at tale sådan til et andet menneske? Så fejler man sgu noget. Det er muligt, at alkohol booster vanviddet, men det kommer et sted fra. Kæft, hvor er det sygt.

Jeg er ret sikker på at man ikke er rask, når man gør sådan. Alkohol eller ej. Om Aima havde været grim, havde det jo været lige så sindssygt.

Som jeg skrev, ja.


Syg i klinisk forstand på en måde der undskylder det, er jeg ret overbevist om, hun ikke er. Hun var ikke hallucinerede, korttidshukommelsen virkede fint og hun var ikke usammenhængende eller virkelighedsfjern. Den eneste grund til, min første indskydelse var at hun var bims, var grovheden og at det var så ulogisk personligt, for det rækker (heldigvis) udover min referenceramme.

Jeg er sikker på, hun hverken er dement, delirøs eller skadet, men jeg er såmænd også sikker på, hendes opførsel handler om alt muligt andet end mig og måden jeg ser ud på.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Angerboda » 25. jul 2019, 10:46

Humoristisk upassende:
6. klasse på vej hjem fra lejrskole, vi sidder i bussen, jeg ved siden af min veninde, og vores klasselærer på sædet foran os. Pludselig, og ud af det blå, vender han sig om og udbryder:
"Ida, ved du hvad?"
Mig: "Nej..?"
Ham: "På din 15-års fødselsdag vågner du op og har drømt om en pige, og ved du, hvad det betyder?"
Mig: "Eh, nej??"
Ham: "Det betyder, at du finder ud af, at du er lesbisk!"
Mig: WTF skete der lige der?!
Og så vendte han sig om, og vi kørte videre, som om intet var hændt. :gruble:

Btw. havde jeg ingen hede drømme om piger den nat...
1
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Angerboda » 27. jul 2019, 08:47

"Din fede kusse, så vend dig dog om, når jeg taler til dig!"
Åh Gud, jeg bliver helt træt indvendigt. :rulle:
1
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 27. jul 2019, 08:57

Sikke et sprog :(
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 27. jul 2019, 09:01

Jeg havde svært ved at holde masken over en patient der havde haft en lækage af den brune slags i går. Det lykkedes, men det var godt nok en kamp.

Det var ikke så meget patienten, men alle de patienter jeg havde set sammen med den specifikke fysioterapeut havde haft uheld pånær en.
Jeg havde så svært ved ikke at grine da det gik op for fysioterapeuten at nu var der endnu en :genert: . Specielt fordi det er noget nær hans værste mareridt :lol:

Disclaimer: Patienten var ved godt mod og jokede selv under hele forløbet. Tidligere på dagen havde han foreslået den anden fysioterapeut og migselv at vi skulle medbringe gasmasker hvis vi ville se ham, for han havde lige været på bækkenet (bed pan?) og det lugtede fælt. Så ingen skade sket. Men det var noget upassende at være ved at dø af grin og prøve at skjule det i situationen.
0
Brugeravatar
Angerboda
Indlæg: 513
Tilmeldt: 4. okt 2015, 22:55
Kort karma: 96
Likede indlæg: 852

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Angerboda » 27. jul 2019, 09:28

Purple Haze skrev:Sikke et sprog :(


Ja, det er en sand fest at færdes i... eller nåed.
0
Livet det kan komme an, og det skal ske som sker
Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg! :blomst:
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf A 7 » 29. jul 2019, 08:13

Tre personer og den formodede gerningsmand er dræbt ved et skyderi i USA, og på TV2News bliver der vist masser af billeder og bragt interviews med vidner, politifolk osv., om hvor forfærdeligt det er. Samtidig bliver det nævnt med en enkelt sætning i rulleteksterne i bunden, at 65 mennesker er dræbt ved et skyderi i Nigeria. Jeg synes, vores medier har en upassende afvejning af menneskeliv i forhold til hvor på kloden, det finder sted.
30
Aesel82
Indlæg: 2655
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4287

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aesel82 » 29. jul 2019, 11:22

JumboJette skrev:Da jeg i lørdags inviterede min mormor og morfar til min søns to-års fødselsdag. Midt i at jeg vil give detaljer og siger “vi holder det den...” svarer hun “jamen det holder I da bare. Vi kommer ikke, der er så meget andet.” Av. :(



Wow :(

Det kan jeg godt forstå, at du bliver ked af det over :ae:
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Stitch » 29. jul 2019, 11:23

JumboJette skrev:Da jeg i lørdags inviterede min mormor og morfar til min søns to-års fødselsdag. Midt i at jeg vil give detaljer og siger “vi holder det den...” svarer hun “jamen det holder I da bare. Vi kommer ikke, der er så meget andet.” Av. :(


Wow, hvor uforskammet og tarveligt. :ae:
4
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. jul 2019, 11:28

JumboJette skrev:Da jeg i lørdags inviterede min mormor og morfar til min søns to-års fødselsdag. Midt i at jeg vil give detaljer og siger “vi holder det den...” svarer hun “jamen det holder I da bare. Vi kommer ikke, der er så meget andet.” Av. :(


Suk. Den holden på de rette former og manerer, som du i andre tråde har beskrevet som værende meget vigtig for dine bedsteforældre, stikker åbenbart ikke sååå dybt igen.
3
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Myresluger » 29. jul 2019, 13:17

JumboJette skrev:Da jeg i lørdags inviterede min mormor og morfar til min søns to-års fødselsdag. Midt i at jeg vil give detaljer og siger “vi holder det den...” svarer hun “jamen det holder I da bare. Vi kommer ikke, der er så meget andet.” Av. :(

Ej det var da både tarveligt og uforskammet! :kram:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 13. aug 2019, 19:40

Jeg synes det er helt vildt upassende at en kollega bruger størstedelen af arbejdsdagen på at snakke privat snak om sit parforhold der lige er sluttet osv. Hun har altid snakket alt for privat og gjort det mere eller mindre konstant og jeg begriber ikke at der ikke bliver gjort noget ved det. Samtidig freeloader hun fuldstændig når man skal have et samarbejde til at køre

I fremtiden gider jeg ikke have hjælp fra hende til noget som helst for det ender sgu med at jeg skal lave det hele alligevel OG babysitte hende og ikke få lavet en skid af det administrative!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 22. aug 2019, 07:38

Endnu en gang har min nærmeste leder aflyst vores statusmøde, som foregår hver 14. dag. 5 min efter mødet skulle være startet. Så sad vi der 5 mennesker og ventede med headset på (elektronisk møde), indtil der dukker en "annulleret"-meddelelse op fra outlook. :cuss:
7
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf sigge » 7. okt 2019, 07:46

Jeg synes, det er ret upassende, at en større gruppe af mine kolleger fra et andet kontor valgte at blive væk fra teambuilding-dagen på vores studietur. Ja, jeg brokkede mig selv over det og havde ikke den store lyst. Men jeg tog med alligevel, fordi jeg syntes, det var vigtigt at lære de andre lidt bedre at kende, og fordi det var en del af det obligatoriske program for turen. Og selvom jeg valgte at stå over i nogle af aktiviteterne (særligt den sidste halvdel af dagen, hvor det begyndte at regne), så bakkede jeg mit hold op og heppede og grinede med dem.

Jeg synes egentlig ikke, det er okay at betragte en studietur som en mulighed for en "gratis" rejse til en storby, hvor man så bare laver sine egne aktiviteter. Så må man altså selv arrangere og betale i stedet for at lade personaleforeningen gøre det.
13
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"