Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 17. jan 2016, 13:58

Nu har jeg faktisk brugt lidt sofatid på at se klip med Ørkenens Sønner på YouTube. Jeg vil gerne kunne lide dem. Alle kan jo lide dem. Jeg kan stadig ikke grine. Og hvis man læser kommentarerne under videoerne, kan jeg konstatere endnu engang, at jeg åbenbart er den eneste i landet, der mangler det humor-gen, der skal være tilstede der.



Men Niels Olsen er lidt smålækker.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 17. jan 2016, 14:04

Ado skrev:Nu har jeg faktisk brugt lidt sofatid på at se klip med Ørkenens Sønner på YouTube. Jeg vil gerne kunne lide dem. Alle kan jo lide dem. Jeg kan stadig ikke grine. Og hvis man læser kommentarerne under videoerne, kan jeg konstatere endnu engang, at jeg åbenbart er den eneste i landet, der mangler det humor-gen, der skal være tilstede der.


Jeg melder mig ind i gruppen, så er vi i det mindste to :D
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 17. jan 2016, 14:11

Animi skrev:
Ado skrev:Nu har jeg faktisk brugt lidt sofatid på at se klip med Ørkenens Sønner på YouTube. Jeg vil gerne kunne lide dem. Alle kan jo lide dem. Jeg kan stadig ikke grine. Og hvis man læser kommentarerne under videoerne, kan jeg konstatere endnu engang, at jeg åbenbart er den eneste i landet, der mangler det humor-gen, der skal være tilstede der.


Jeg melder mig ind i gruppen, så er vi i det mindste to :D


Jeg kan heller ikke se det sjove i dem. Fint nok med lidt jokes under bæltestedet med shows udelukkende i den genre... Suuuuuuk... Det er lige så træls at høre på som Thomas Wivel og Uffe Holm :badr:
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf decibell » 17. jan 2016, 14:33

Selv autotune kan ikke reparere Citybois' "sangstemmer".
3
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jan 2016, 14:37

Jeg elsker Ørkenens Sønner. Højt, inderligt og med al den indre skummelhed, jeg bærer i mig.
Især er jeg helt solgt, når jeg for gud ved hvilken gang MÅ høre sangen om Svend Jokumsen eller se isbjørnedansen.

:lun:
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jan 2016, 11:01

Ado skrev:Nu har jeg faktisk brugt lidt sofatid på at se klip med Ørkenens Sønner på YouTube. Jeg vil gerne kunne lide dem. Alle kan jo lide dem. Jeg kan stadig ikke grine. Og hvis man læser kommentarerne under videoerne, kan jeg konstatere endnu engang, at jeg åbenbart er den eneste i landet, der mangler det humor-gen, der skal være tilstede der.



Men Niels Olsen er lidt smålækker.


Du er ikke alene, jeg ejer heller ikke ØSH*-genet

*Ørkenens Sønner Humor
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 18. jan 2016, 11:48

Uffe Holm og Thomas Wivel er mere end almindeligt belastende. Ørkenens Sønner er ganske underholdende. Har set et par shows. Men behøver omvendt ikke mere af det. Nu har jeg ligesom set dét. Klovn går jeg bare langt udenom! Det er bare grænsesøgende og grænseoverskridende på en ubehagelig måde, jeg ikke finder morsom.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Annione » 18. jan 2016, 11:59

Ado skrev:Nu har jeg faktisk brugt lidt sofatid på at se klip med Ørkenens Sønner på YouTube. Jeg vil gerne kunne lide dem. Alle kan jo lide dem. Jeg kan stadig ikke grine. Og hvis man læser kommentarerne under videoerne, kan jeg konstatere endnu engang, at jeg åbenbart er den eneste i landet, der mangler det humor-gen, der skal være tilstede der.



Men Niels Olsen er lidt smålækker.



Jep. Til det sidste. Jeg synes Ørkenens sønner er dårlig humor på laveste plan...

Jeg har set "Den eneste ene" omkring 100 gange, fordi Niller er så skøn :dåne:
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Annione » 18. jan 2016, 12:03

I samme genre...

Zirkus Nemo, ikke? Jeg har været inviteret ind og se det 2 gange. Jeg hader det. Hader. Søren Østergård, der danser med wienerbrød...?! Det er sgu da ikke sjovt. Det er bare dumt.

Og Anden. Jeg har været inde og se 1 show og har siden takket nej, når min kæreste skal ind og se det. Jeg skal virkelig tage mig sammen for at komme op med et lille grin eller et smil.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jan 2016, 12:10

Zirkus Nemo, Cirkusrevyen, Ørkenens Sønner, NEJ tak.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 18. jan 2016, 12:10

Jeg er forresten også pænt ligeglad med, hvad andre mener om mine Ørkenens Sønner.
Bare ingen tvinger mig til at at overvære noget så elendigt som Mandrillen.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. jan 2016, 12:17

FruDulle skrev:Mandrillen :love:

Harly Løvstik. :lun:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. jan 2016, 12:27

Skumfidusen skrev:Jeg synes det er komplet åndet at ham gutten bliver udsat for en mindre shitstorm fordi han har brugt udtrykket "vores kvinder", for kvinderne er ikke hans ejendom. Jeg kan ligefrem se femi-hønserøvene over den farlige sprogbrug, som giver sådan en dejlig mulighed for at være forarget uden at forholde sig til det rigtigt farlige. Lur mig om ikke feministerne også har brugt udtrykket "mine" eller "vores" uden der er tale om at give udtryk for ejendomsret men for tilhørsforhold. Såsom at sige "mine forældre" ikke betyder at man ejer dem og har råderet over dem.



Jeg er fuldstændig enig med dig i hysteriet omkring ordvalget af "vores". Det er dybt godnat og jeg får lidt fornemmelsen af, at visse typer nærmest sidder og venter på noget de kan blive forarget over. Jeg kommenterede en dag på Porcelænskussens (eller var det proletarprinsessens) status, hvor hun netop selv kom med en generaliserende vending. Men det var ikke populært. Det tog hun ikke ret godt. For jeg måtte jo nok kunne forstå med min lille hjerne, at den var rettet mod de mænd der var trælse. Hun magtede slet ikke at forstå, at hun nok også selv lige skal leve op til de hysteriske krav hun selv stiller. Gimpe. Medieliderlige gimpe.

At jeg så synes mandens opdatering er tumpet er en anden sag. Han får lige vredet og klemt sine racistiske holdninger med ind i sit budskab og det lugter så meget af "jeg vil være et viralt hit".
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. jan 2016, 12:28

ShuruQ skrev:
Skumfidusen skrev:Jeg synes det er komplet åndet at ham gutten bliver udsat for en mindre shitstorm fordi han har brugt udtrykket "vores kvinder", for kvinderne er ikke hans ejendom. Jeg kan ligefrem se femi-hønserøvene over den farlige sprogbrug, som giver sådan en dejlig mulighed for at være forarget uden at forholde sig til det rigtigt farlige. Lur mig om ikke feministerne også har brugt udtrykket "mine" eller "vores" uden der er tale om at give udtryk for ejendomsret men for tilhørsforhold. Såsom at sige "mine forældre" ikke betyder at man ejer dem og har råderet over dem.


Jeg er lost, men det sker jo ofte :P.

Har du et link til den historie du taler om?

https://www.facebook.com/Porcel%C3%A6ns ... 9/?fref=ts
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. jan 2016, 12:34

Skumfidusen skrev:
Ado skrev:Jeg er fuldstændig enig med dig i hysteriet omkring ordvalget af "vores". Det er dybt godnat og jeg får lidt fornemmelsen af, at visse typer nærmest sidder og venter på noget de kan blive forarget over. Jeg kommenterede en dag på Porcelænskussens (eller var det proletarprinsessens) status, hvor hun netop selv kom med en generaliserende vending. Men det var ikke populært. Det tog hun ikke ret godt. For jeg måtte jo nok kunne forstå med min lille hjerne, at den var rettet mod de mænd der var trælse. Hun magtede slet ikke at forstå, at hun nok også selv lige skal leve op til de hysteriske krav hun selv stiller. Gimpe. Medieliderlige gimpe.

At jeg så synes mandens opdatering er tumpet er en anden sag. Han får lige vredet og klemt sine racistiske holdninger med ind i sit budskab og det lugter så meget af "jeg vil være et viralt hit".


Jeg synes heller ikke indholdet af hans opslag er fantastisk, men det der opkogte raseri over lige det ord? Come da lige on. 100vis af kvinder er blevet effing voldtaget af en folkemængde og panserne har ikke stoppet det og bagefter prøvet at holde det skjult og så sidder der en dramaqueen et sted og går fuldkommen banjo over at en slem mand har skrevet "vores kvinder"? Ja, sikke da et overgreb at blive udsat for.

Selv med den yderste anstrengelse kan jeg simpelt hen ikke se forulempelsen med mindre man bare VIL harmes og så målrettet vælger at fortolke det fuldstændig åbenlyst forkert. Og selv da kan jeg ikke se at det vigtigste i hele den ulykkelige historie skulle være at en tumpe betragter et lands kvinder som "sine", når hans hensigt åbenlyst er at beskytte dem.

Men ja; han virker noget racistisk og det bryder jeg mig heller ikke om.



Som sagt; der er altså nogle feminister derude, der gør et rigtig skidt arbejde. Jeg går fandeme også ind for ligestilling. Men jeg går også ind for rummelighed og fornuft. Og sarkasme. Tre ting, som visse feminister ikke ejer.
1
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"