Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 18. jan 2016, 15:17

Så - nu er jeg gravid til andet er bevist. Jeg har ruget med en gåtur, en lur og en lækker kage i dag; jeg er sikker på det er opskriften på succes :-D
4
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 18. jan 2016, 15:21

Krydser fingre, ladida - har desværre ingen input, ud over måske at prøve en anden type test, hvis du har prøvet samme type. Og måske, hvis du kan, lade der gå nogle dage før du tester igen? Bare for at se om der reelt er en udvikling, den ene eller den anden vej.
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 18. jan 2016, 15:24

Little Woman: Jeg synes det lyder som en god måde at ruge på. Det må være helt mærkeligt at vide at man har et befrugtet æg :lun:

Ladida: Er det samme type test de allesammen er taget med? Nogen kan jo først teste ret sent, og du kan jo også have haft æl senere end du troede? Hvis altså ikke du har testet for æl. Så måske er du kortere end du tror? Jeg ville dog selv være bekymret hvis den bliver mindre og mindre positiv, det skal jo helst ikke gå den vej. Du er nok nødt til at give det nogle dage selvom det selvfølgelig er svært.



Jeg har fået svar fra gyn. Jeg havde ægløsning som jeg havde på fornemmelsen :banan: Jeg var ikke helt sikker fordi jeg ikke havde så stærke smerter som jeg plejer. Alle mine blodprøver så fine ud, så det er som sådan godt. Men han skrev han ville have mig til en scanning 10-12 dage efter mens starter, men han skrev ikke hvorfor, så nu er jeg nervøs, nogen der ved hvad sådan en scanning er for?
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. jan 2016, 15:26

Howitz skrev:
MyGirl skrev:Jeg regner med at starte æl-tests op omkring onsdag, og er faktisk lidt spændt på det - bliver meget sjovt at følge med i.

Regner med at æl ligger engang i weekenden, men man ved jo aldrig.


Som sagt prøvede jeg også ægløsningstests for første gang i denne cyklus. De første tests jeg tog var voldsomt negative, som i negativ på en graviditetstest. Så jeg havde allerede lidt opgivet der, og tænkt mange pessimistiske tanker :ticks: Men så kom der en MEGET svag streg og pludseligt dagen efter var de næsten samme farve. Så skulle jeg lige for sjov teste igen om eftermiddagen og vupti så var den sgu positiv. Rigtig nok så kunne jeg mærke min ægløsning i dag. Lidt fasinerende :klap: Held og lykke med testningen.


Tak tak :) Det ER nemlig lidt spændende at følge med.

Oooog, så håber jeg, I fik omsat de gode resultater :D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. jan 2016, 15:34

Bøtte skrev:LW - yay at den lever :banan:

MyGirl - tror alle kan følge dine tanker omkring æl test, men er sikker på du har æl uanset udfaldet på testen :kys:



Tak du :kys: er faktisk også selv ganske overbevist om, at alt er som det skal være, så det håber jeg, jeg kan fastholde, uanset hvad testene måtte mene.
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 18. jan 2016, 15:41

godtnavn skrev:Little Woman: Jeg synes det lyder som en god måde at ruge på. Det må være helt mærkeligt at vide at man har et befrugtet æg :lun:

Ladida: Er det samme type test de allesammen er taget med? Nogen kan jo først teste ret sent, og du kan jo også have haft æl senere end du troede? Hvis altså ikke du har testet for æl. Så måske er du kortere end du tror? Jeg ville dog selv være bekymret hvis den bliver mindre og mindre positiv, det skal jo helst ikke gå den vej. Du er nok nødt til at give det nogle dage selvom det selvfølgelig er svært.



Jeg har fået svar fra gyn. Jeg havde ægløsning som jeg havde på fornemmelsen :banan: Jeg var ikke helt sikker fordi jeg ikke havde så stærke smerter som jeg plejer. Alle mine blodprøver så fine ud, så det er som sådan godt. Men han skrev han ville have mig til en scanning 10-12 dage efter mens starter, men han skrev ikke hvorfor, så nu er jeg nervøs, nogen der ved hvad sådan en scanning er for?


Det føles... dyrebart, at vide at et lille, befrugtet æg nu bare skal finde sig godt til rette. "Bare"...

Jeg er tit blevet scannet på det tidspunkt i forbindelse med IUI; der kan de se tykkelsen på slimhinden og ægblærens størrelse, der kort før ægløsning. Det giver dem indblik i, hvordan dine æg modnes og om tykkelsen af slimhinden er som den skal være, i forhold til graviditet.

Det er mit bud, i hvert fald :)
2
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 18. jan 2016, 16:48

Little_Woman skrev:Så skal der lægges blastocyst op - den lever :love: Så venter der 14 ulidelige dage, men det tager vi med!


Hvor er det spændende :banan: Det er første gang med en blasto ikke? Krydser SÅ meget fingre.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 18. jan 2016, 16:51

Bøtte skrev:
Æble skrev:Jeg tror nok at jeg har æl i dag. Vi havde sex i morges. Skal vi gøre det igen i aften eller skal vi vente til i morgen? :gruble: Det er nok mest realistisk det bliver i morgen aften og ikke om morgenen.


Hvad endte I med? :D


Ventede til i dag.

Jeg fik positiv æl test fredag så troede jeg fik æl lørdag fordi det plejer jeg, dagen efter. Men min temp steg ikke og den var heller ikke steget i morges. Så har enten ikke æl denne måned :evil: eller også er det i dag. Så vi forlænger lige sex week med et par dage :lol2:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 18. jan 2016, 18:20

Æble skrev:
Little_Woman skrev:Så skal der lægges blastocyst op - den lever :love: Så venter der 14 ulidelige dage, men det tager vi med!


Hvor er det spændende :banan: Det er første gang med en blasto ikke? Krydser SÅ meget fingre.


Nej, sidste gang var også med en blasto; den var bare ikke frossen :)
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 18. jan 2016, 20:27

Æble skrev:
Ventede til i dag.

Jeg fik positiv æl test fredag så troede jeg fik æl lørdag fordi det plejer jeg, dagen efter. Men min temp steg ikke og den var heller ikke steget i morges. Så har enten ikke æl denne måned :evil: eller også er det i dag. Så vi forlænger lige sex week med et par dage :lol2:



Fandme hårdt med al den sex :lol:

Jeg har shoppet legetøj i dag :genert: Er alene hjemme og fandt nogle forskellige fine ting og kom til at købe, blandt andet denne orm, er spændt på hvor glat den bevæger sig i leddene
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 19. jan 2016, 05:07

godtnavn skrev:
Æble skrev:
Ventede til i dag.

Jeg fik positiv æl test fredag så troede jeg fik æl lørdag fordi det plejer jeg, dagen efter. Men min temp steg ikke og den var heller ikke steget i morges. Så har enten ikke æl denne måned :evil: eller også er det i dag. Så vi forlænger lige sex week med et par dage :lol2:



Fandme hårdt med al den sex :lol:

Jeg har shoppet legetøj i dag :genert: Er alene hjemme og fandt nogle forskellige fine ting og kom til at købe, blandt andet denne orm, er spændt på hvor glat den bevæger sig i leddene


Ja det er sq hårdt arbejde :lol:

Sød orm. Håber så meget for dig at der snart kommer en der skal lege med den :lun:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 19. jan 2016, 09:45

Er der andre herinde der har hørt om avocado kuren? http://www.dailymail.co.uk/health/artic ... g-IVF.html
SIden jeg fik af vide af min læge og senere min gyn., at jeg skulle prøve at tage lidt på, så har jeg spist en avocado om dagen. Nu har jeg så fundet ud af, at det nok var det rette valg af fedtholdig fødevare jeg har valgt, for avocado er åbenbart fertilitetsfrugten nr. 1! Jeg har researchet mere på det, og der er mange kilder på det. Man kunne da have lov at håbe, at det gør en forskel :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 19. jan 2016, 11:32

PPP Har aldrig hørt om avocadokuren, men elsker avocado og tager gerne imod alle de gode argumenter for at spise flere af dem :D Og håber, det bidrager til, at du får bid lige om straks :kys:

Ville selv gerne smide 8-10 kg. inden en graviditet, så må hellere lade være at gå all in i avocadoerne.
2
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 19. jan 2016, 12:18

Æble skrev:
Ja det er sq hårdt arbejde :lol:

Sød orm. Håber så meget for dig at der snart kommer en der skal lege med den :lun:


Ellers må jeg bare selv lege med den :P

Min krop gearede helt op til mens igår, men det kom aldrig. Jeg havde håbet det senest kom i dag så jeg kunne få scanningen i slutningen af næste uge, nu bliver det først ugen efter. Når nu jeg ved at min slimhinde var helt tynd, og jeg altså ikke kan være gravid, så vil jeg bare gerne have min mens kommer så jeg kan komme igang med næste cyklus. Gider ikke en 40 dags cyklus ligesom sidste.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 19. jan 2016, 15:26

godtnavn skrev:
Æble skrev:
Ja det er sq hårdt arbejde :lol:

Sød orm. Håber så meget for dig at der snart kommer en der skal lege med den :lun:


Ellers må jeg bare selv lege med den :P

Min krop gearede helt op til mens igår, men det kom aldrig. Jeg havde håbet det senest kom i dag så jeg kunne få scanningen i slutningen af næste uge, nu bliver det først ugen efter. Når nu jeg ved at min slimhinde var helt tynd, og jeg altså ikke kan være gravid, så vil jeg bare gerne have min mens kommer så jeg kan komme igang med næste cyklus. Gider ikke en 40 dags cyklus ligesom sidste.


Kan godt forstå det er megafrustrerende at din cyklus driller lidt. Ved godt du ikke tør håbe, men der er vel en mulighed for at du kan være gravid. Hvor længe siden er det du havde æl?
0

Tilbage til "Graviditet"