Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 19. jan 2016, 08:28

Pussikat82 skrev:Hvor mange af jer kender det her forum? http://debatten.net/forum/viewforum.php?f=55 Jeg anede ikke, at det eksisterede indtil for kort tid siden. Forummet er smidt ind under sniksnak, men det passer ikke så godt ind der, synes jeg, og Fillie har foreslået, at det rykkes op under "Forummet" øverst i debatten. Det kunne være en fin løsning, synes jeg. I hvert fald synes jeg, at det skal flyttes til et sted, hvor folk rent faktisk ved, det eksisterer, og hvor det passer bedre ind. Jeg har skrevet til Patrick, og han vil gerne flytte forummet, hvis der skulle være en generel stemning for det, så jeg vil gerne høre jer, om det er noget, I vil støtte? Vi har en - næsten usynlig - tråd i gang om emnet her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&p=92963#p92963


Hvor er du sej, Pussi! :gogo:

Jeg synes, det er synd, at trådene er svære at få øje på, som det er nu. Jeg tror egentlig, at mange synes, det er hyggeligt at få en fødselsdagstråd med hilsner fra meddebattører, og sandsynligheden for at det sker, er jo noget større, når folk ved, der er et forum for disse tråde, og de samtidig er synlige, når man kommer ind på Debatten. Desuden kan forummet bruges, hvis man vil sige tillykke til nogen med andre begivenheder. Alt i alt er det et hyggeligt bidrag til sammenhængskraften på Debatten, som i mine øjne gerne må få lidt mere opmærksomhed. :)
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 19. jan 2016, 08:39

Pussikat82 skrev:Hvor mange af jer kender det her forum? http://debatten.net/forum/viewforum.php?f=55 Jeg anede ikke, at det eksisterede indtil for kort tid siden. Forummet er smidt ind under sniksnak, men det passer ikke så godt ind der, synes jeg, og Fillie har foreslået, at det rykkes op under "Forummet" øverst i debatten. Det kunne være en fin løsning, synes jeg. I hvert fald synes jeg, at det skal flyttes til et sted, hvor folk rent faktisk ved, det eksisterer, og hvor det passer bedre ind. Jeg har skrevet til Patrick, og han vil gerne flytte forummet, hvis der skulle være en generel stemning for det, så jeg vil gerne høre jer, om det er noget, I vil støtte? Vi har en - næsten usynlig - tråd i gang om emnet her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&p=92963#p92963


Jeg har ikke registreret det så jeg beklager til alle der jeg har misset at lykkeønske med noget :genert:

God ide med at rykke det op hvor det ikke bliver overset :gogo:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 19. jan 2016, 08:44

Jeg er sådan en røvsyg een, der ikke gider opmærksomhed på min fødselsdag og ydermere heller ikke deltager i lykønskningstråde herinde.
Solly :genert:
Jeg er vild med jer alle sammen og håber I alle får fantastiske fødselsdage :sol:
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 19. jan 2016, 08:49

kidkomb skrev:Jeg er sådan en røvsyg een, der ikke gider opmærksomhed på min fødselsdag og ydermere heller ikke deltager i lykønskningstråde herinde.
Solly :genert:
Jeg er vild med jer alle sammen og håber I alle får fantastiske fødselsdage :sol:

Jeg tilslutter mig i øvrigt det med ikke at ønske sig opmærksomhed på min fødselsdag. Hvis jeg kan blive fri så vil jeg helst det. Så må jeg lige fjerne min fødselsdag på profilen lige dagen inden og så det til igen efterfølgende
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 19. jan 2016, 10:12

kidkomb skrev:Jeg er sådan en røvsyg een, der ikke gider opmærksomhed på min fødselsdag og ydermere heller ikke deltager i lykønskningstråde herinde.
Solly :genert:
Jeg er vild med jer alle sammen og håber I alle får fantastiske fødselsdage :sol:

Så du tror, du kan slå 800 fluer med et smæk??? :fløjt:
3
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Pussikat82 » 19. jan 2016, 11:50

mitze skrev:
Pussikat82 skrev:Hvor mange af jer kender det her forum? http://debatten.net/forum/viewforum.php?f=55 Jeg anede ikke, at det eksisterede indtil for kort tid siden. Forummet er smidt ind under sniksnak, men det passer ikke så godt ind der, synes jeg, og Fillie har foreslået, at det rykkes op under "Forummet" øverst i debatten. Det kunne være en fin løsning, synes jeg. I hvert fald synes jeg, at det skal flyttes til et sted, hvor folk rent faktisk ved, det eksisterer, og hvor det passer bedre ind. Jeg har skrevet til Patrick, og han vil gerne flytte forummet, hvis der skulle være en generel stemning for det, så jeg vil gerne høre jer, om det er noget, I vil støtte? Vi har en - næsten usynlig - tråd i gang om emnet her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&p=92963#p92963



Lyder som en god ide, jeg overser det forum hver gang.
Forsinket tillykke med fødselsdagen Pussi :kys:


Tak :kys: Jeg opdagede kun kort tid før min fødselsdag, at der overhovedet var sådan et forum, så hvis jeg ikke havde set det, havde jeg ikke opdaget de fine hilsner :) Jeg synes, det er synd at gemme det sådan af vejen, og jeg kan jo se her i tråden, at jeg ikke er ene om ikke at have opdaget det.

Jeg forstår godt, at nogle ikke ønsker sig opmærksomhed på deres fødselsdag. Men det lyder til, at der alligevel er forståelse for sådan et forum. Jeg synes, vi skal overveje en afstemning her i forummet, da den oprindelige tråd forsvinder i Forummet-underforummet, hvor mange ikke kommer. Så kan vi se, om der er et generelt ønske om, at lykønskningsforummet skal flyttes op, hvor det bliver set. Som nogle skriver, er det jo også til andet end fødselsdagshilsner (der har i hvert fald mindst været to færdig med uddannelsen-tråde, jeg har set :) ), så det er et generelt fejringsforum.

Nu opretter jeg den afstemning, og så må vi se. Så kan afstemningen slettes eller flyttes, når den er overstået.
2
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. jan 2016, 11:57

Må man spørge, hvorfor der skal særlige tråde og afstemninger til for evt. at få flyttet det forum?
Hvorfor sker det ikke bare? Med andre ord - hvad taler imod?
3
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dime » 19. jan 2016, 12:01

Jeg understreger det lige igen, ikk...
Jeg er ubestridt verdens heldigste mand!
...synes jeg bare lige I skulle vide...
5
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fillie » 19. jan 2016, 12:02

DetSorteCirkus skrev:Må man spørge, hvorfor der skal særlige tråde og afstemninger til for evt. at få flyttet det forum?
Hvorfor sker det ikke bare? Med andre ord - hvad taler imod?


Ja Pussi, skal vi ikke bare lade Patrick råde? Jeg kan nemlig heller ikke se, at noget taler imod. Tværtimod synes jeg, som jeg skrev i tråden under "Forummet", at det altid har fungeret fint på Jubii, at lykønskninger lå under "Rundt om Debatten". :)
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Pussikat82 » 19. jan 2016, 12:13

Fillie skrev:
DetSorteCirkus skrev:Må man spørge, hvorfor der skal særlige tråde og afstemninger til for evt. at få flyttet det forum?
Hvorfor sker det ikke bare? Med andre ord - hvad taler imod?


Ja Pussi, skal vi ikke bare lade Patrick råde? Jeg kan nemlig heller ikke se, at noget taler imod. Tværtimod synes jeg, som jeg skrev i tråden under "Forummet", at det altid har fungeret fint på Jubii, at lykønskninger lå under "Rundt om Debatten". :)


DSS: det, der taler imod er, at Patrick vil se mere opbakning, før han flytter forummet. Det var ikke nok med de dengang tre tilkendegivelser i Fillies tråd, før han flyttede. Men han skrev til mig, at hvis jeg kunne få stablet et lille "oprør" på benene, ville han selvfølgelig flytte det. Derfor al den her snak.

Fillie: som skrevet til DSS vil Patrick gerne se en generel tilslutning, og derfor har jeg altså oprettet afstemningen :genert: Jeg synes egentlig også, det er lidt dumt, at det skal til, for stemningen synes overvejende for, men hvis det er det, der skal til, må det jo være sådan. Håber, I har lyst til at deltage, selvom det virker lidt overflødigt. Jeg forslår at lykønskningsforummet lægges under Generelt, da jeg ikke synes, det passer ind under overskrifterne i Forummet, fordi vi ikke har et "Rundt om debatten"-agtigt forum, og det vil ses bedre her. Det er dog kun et forslag :) Det vigtigste er, at det bliver mere synligt.
1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. jan 2016, 12:17

Pussikat82 skrev:DSS: det, der taler imod er, at Patrick vil se mere opbakning, før han flytter forummet. Det var ikke nok med de dengang tre tilkendegivelser i Fillies tråd, før han flyttede. Men han skrev til mig, at hvis jeg kunne få stablet et lille "oprør" på benene, ville han selvfølgelig flytte det. Derfor al den her snak.

Fillie: som skrevet til DSS vil Patrick gerne se en generel tilslutning, og derfor har jeg altså oprettet afstemningen :genert: Jeg synes egentlig også, det er lidt dumt, at det skal til, for stemningen synes overvejende for, men hvis det er det, der skal til, må det jo være sådan. Håber, I har lyst til at deltage, selvom det virker lidt overflødigt. Jeg forslår at lykønskningsforummet lægges under Generelt, da jeg ikke synes, det passer ind under overskrifterne i Forummet, fordi vi ikke har et "Rundt om debatten"-agtigt forum, og det vil ses bedre her. Det er dog kun et forslag :) Det vigtigste er, at det bliver mere synligt.


Det var nok egentlig også et mere generelt spørgsmål (til Patrick?).
Hvis det handler om brugerdemokrati samt behovet for en vis kontinuitet, så Patrick ikke hele tiden skal rykke rundt på diverse fora, giver det fx. mening for mig.
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Pussikat82 » 19. jan 2016, 12:18

DetSorteCirkus skrev:
Det var nok egentlig også et mere generelt spørgsmål (til Patrick?).
Hvis det handler om brugerdemokrati samt behovet for en vis kontinuitet, så Patrick ikke hele tiden skal rykke rundt på diverse fora, giver det fx. mening for mig.


Helt i orden :)
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 19. jan 2016, 20:32

dgd2007 skrev:
kidkomb skrev:Jeg er sådan en røvsyg een, der ikke gider opmærksomhed på min fødselsdag og ydermere heller ikke deltager i lykønskningstråde herinde.
Solly :genert:
Jeg er vild med jer alle sammen og håber I alle får fantastiske fødselsdage :sol:

Så du tror, du kan slå 800 fluer med et smæk??? :fløjt:

824. :preggo1:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 19. jan 2016, 21:18

Trim nu for h...... de citater og få så styyyyr på de nutids-r'er (fack et sært ord at skrive, gør jeg det forkert?)
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daphne » 19. jan 2016, 23:09

Tak for alle jeres søde beskeder og kort! I er bare dejlige, er I! :kys:
1

Tilbage til "Generelt"