Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 19. jan 2016, 15:33

Jeg fik endelig min temperaturstigning, som peger mod at jeg havde æl i går. Men ifølge æl test var det søndag. Vi fik dog sexet fint nok uanset om det var den ene eller anden dag. Har opdaget at min mand er ret meget i stødet om morgenen, det passede bedst med morgensex, og det var så en fordel åbenbart. Ved dog ikke om det bliver en ny vane for jeg er altid megatræt om morgenen og kan ikke rigtig koncentrere mig fordi jeg tænker på om børnene kommer brasende ind.

Jeg har har æl smerter både søndag, i går og idag. Ved ikke om der er lidt ged i systemet i denne måned, også med æl først tre dage efter positiv æl test. Håber dog det er fordi det er en ekstra lækker æggebasse :p

Så nu begynder 14 dages grublerier. Min fornemmelse siger at den ikke er der, men mine fornemmelser har før vist sig at være helt i skoven, så måske er det et godt tegn :lol:
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 19. jan 2016, 15:42

Ballademager skrev:
Æble skrev:Jeg fik endelig min temperaturstigning, som peger mod at jeg havde æl i går. Men ifølge æl test var det søndag. Vi fik dog sexet fint nok uanset om det var den ene eller anden dag. Har opdaget at min mand er ret meget i stødet om morgenen, det passede bedst med morgensex, og det var så en fordel åbenbart. Ved dog ikke om det bliver en ny vane for jeg er altid megatræt om morgenen og kan ikke rigtig koncentrere mig fordi jeg tænker på om børnene kommer brasende ind.

Jeg har har æl smerter både søndag, i går og idag. Ved ikke om der er lidt ged i systemet i denne måned, også med æl først tre dage efter positiv æl test. Håber dog det er fordi det er en ekstra lækker æggebasse :p

Så nu begynder 14 dages grublerier. Min fornemmelse siger at den ikke er der, men mine fornemmelser har før vist sig at være helt i skoven, så måske er det et godt tegn :lol:


Et lille pip fra en lurer: Vores huslæge (et familiemedlem) siger, at begge deres børn er lavet om morgenen. :slem: Det er hermed givet videre.

:preggo2: :preggo1: :preggo2: :preggo1:


:rock: :kryds:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 19. jan 2016, 16:13

Det er vores datter også!

Måske man skulle prøve det :slem:
Det er bare skide svært at nå inden min mand kører 3.30 :genert:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 19. jan 2016, 16:41

:ad!: Det er ikke morgen kl 3.30!!! :nerve:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 19. jan 2016, 16:52

Æble skrev::ad!: Det er ikke morgen kl 3.30!!! :nerve:


Nej! Og der bliver altså ingen sex der - overhovedet :genert:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 19. jan 2016, 17:08

Æble: Dejligt med æl - uanset om det så er i går eller i forgårs. Jeg havde også æl smerter søndag og har haft forhøjet temperatur de sidste to dage. Så nu håber jeg den også er høj i morgen og at FertilityFriend appen kan bekræfte det. Det der med morgensex er ikke så tit hjemme hos os, men her i vores mini ferie har vi faktisk haft det, så jeg håber der er noget om at det virker! :kryds: :D

Bøtte: 3.30!?!? Så skal jeg ikke brokke mig over 5.30. Men uanset hvad, så er morgensex på hverdage udelukket :ticks:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 19. jan 2016, 17:18

Av; fik lige tilsendt et scanningsfoto fra en veninde; dejligt for dem, men lige nu svider det altså lidt.. De to skal fanme knap holde i hånd, før der er bid!

Jeg vidste godg hun er gravid, men det var lige lidt meget "in your face" med sådan en billede.

Ja, jeg er lidt sensitiv (også) i denne periode :genert:
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 19. jan 2016, 17:26

Little_Woman skrev:Av; fik lige tilsendt et scanningsfoto fra en veninde; dejligt for dem, men lige nu svider det altså lidt.. De to skal fanme knap holde i hånd, før der er bid!


Det kender jeg godt. Min veninde var noget nær i panik over det ikke lykkes i de to første forsøg. Da havde vi allerede haft 4 forsøg og mistet en gang. Det lykkedes så for dem i 3 cyklus. Nu sidder vi her efter næsten 10 forsøg og hun mener jeg bare skal tænke på noget andet, for det virkede for hende. :rulle:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 19. jan 2016, 17:31

"Hvad med at finde en ny hobby - hvis du fjerner fokus fra projektet, så skal du nok blive gravid!" - sådan en lækker en har jeg også fået på et tidspunkt :tie:

Jeg har ikke brug for en hobby, har masser - jeg har brug for at blive gravid, krafthelvede!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 19. jan 2016, 17:33

Æble skrev:
godtnavn skrev:
Æble skrev:
Ja det er sq hårdt arbejde :lol:

Sød orm. Håber så meget for dig at der snart kommer en der skal lege med den :lun:


Ellers må jeg bare selv lege med den :P

Min krop gearede helt op til mens igår, men det kom aldrig. Jeg havde håbet det senest kom i dag så jeg kunne få scanningen i slutningen af næste uge, nu bliver det først ugen efter. Når nu jeg ved at min slimhinde var helt tynd, og jeg altså ikke kan være gravid, så vil jeg bare gerne have min mens kommer så jeg kan komme igang med næste cyklus. Gider ikke en 40 dags cyklus ligesom sidste.


Kan godt forstå det er megafrustrerende at din cyklus driller lidt. Ved godt du ikke tør håbe, men der er vel en mulighed for at du kan være gravid. Hvor længe siden er det du havde æl?


2 uger hvis den var hvor jeg troede, tager ikke test :) Men fik taget blodprøver der målte hormonniveauer for en uge siden, og der ville de vel have kunne måle HCG i blodet? Det testede den ene blodprøve, og det havde jeg ikke, dog kunne de se på prøverne at jeg havde haft ægløsning. Og min livmoderslimhinde var meget tynd i tirsdags. Så ingen HCG i blodet, og tynd slimhinde en uge efter ægløsning burde vel betyde jeg ikke er gravid.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 19. jan 2016, 17:46

Little_Woman skrev:"Hvad med at finde en ny hobby - hvis du fjerner fokus fra projektet, så skal du nok blive gravid!" - sådan en lækker en har jeg også fået på et tidspunkt :tie:

Jeg har ikke brug for en hobby, har masser - jeg har brug for at blive gravid, krafthelvede!


Det er bare så tarveligt at sige. "Hvad med at få en hund eller lave om i hjemmet, det virkede for min søster/kusine/veninde"
Vi skal ikke have flere hunde (jeg blev faktisk gravid den cyklus vi fik ham, men tror nu ikke det var derfor), og vi mangler heller ikke lige en førstesal :rulle:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 19. jan 2016, 17:59

PPP: Ej hvor fedt hvis du har haft æl. Vi er mange der følges ligenu synes jeg.

LW: Kender rigtig godt følelsen. Man er glad på deres vegne, men det minder også om hvad man ikke selv har :(
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 19. jan 2016, 18:07

Godtnavn: En uge efter æl er det jo ikke engang sikkert der har været implantation. Det er dag 7-12 og ofte omkring dag 9. Og hcg starter først med at stige derefter.

Ej sorry det er ikke for at give dig falsk håb. Men tænker da at det ikke er totalt usandsynligt. Kan godt forstå hvis du ikke har lyst til at teste ligenu.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 19. jan 2016, 18:11

Det med slimhinden ved jeg ikke, men det er nok rigtig nok at den burde være tyk efter æl.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 19. jan 2016, 19:25

Men blev Snowdrop ikke gravid på trods af tynd slimhinde?
0

Tilbage til "Graviditet"