"Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf sigge » 7. dec 2015, 08:53

Kommodedyret skrev:
sigge skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg tror aldrig rigtigt at jeg kommer til at affinde mig med at man ikke kan spise kage som minimum et hovedmåltid per dag.
Jeg vil meget gerne kunne spise kage til morgenmad hver dag, men har måtte sande at det er en dårlig ide. Øv.


Jeg spiste kage til aftensmad i lørdags, og jeg har også flere gange praktiseret at spise kage til frokost. Så det er bare et spørgsmål om vilje (og muligvis fordøjelse). :)


Og ernæring og energiniveau. Med kage til morgenmad hver dag, så tror jeg desværre også at det ville have en effekt på hud og vægt.

ÅH! uretfærdige verden :whine:


Det er faktisk topuretfærdigt. Der findes bare ingen sunde og nærende fødevarer, der smager lige så godt som kage. :( Nogen burde udføre noget seriøs forskning på det område.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf kidkomb » 7. dec 2015, 12:20

Smiling_Goat skrev:
ManicNinja skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg ved godt, at det ikke helt er en guilty pleasure, men når man er ude i de mængder, jeg indtager, så bliver det det altså lidt..

Jeg spiser sygt mange appelsiner og clementiner. Jeg købte et net med 2 kg appelsiner onsdag aften, og jeg har lige købt et nyt her til morgen :genert:

Og så ville jeg også have meget svært ved at undvære pålægschokolade. Det gør bare brød bedre.. Og så er det en slags multiingrediens. Man putter det på en varm kage, og vupti, så har man glasur. Så skal man da have det i køkkenskabet.


Sunde ting kan ikke være en guilty pleasure. Uanset mængde. Står i reglerne. Basta.


Jamen mine tænder

Sorry :genert:
Jeg ville ikke lyde hellig

Ja for ikke at tale om mavesyre og splat*ahem*
Sundt er det i alle fald ikke :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 12:56

vibbsen skrev:
Fillie skrev:I dag har jeg ædt 20 (ja, jeg er underlig; tæller ofte min mad) stykker Toffifee. Jeg må seriøst på afvænning. :tie:


Toffifee = Familiehyggestunder = Den rigtige måde at leve sit liv på Ergo Hvis man ikke har en familie kan man kompensere herfor ved at spise toffifee alene....

Til gengæld så er det altså usundt at tjekke sit indtag af mad. Det er den slags der giver spiseforstyrrelser. Eller noget i den stil...Agtigt....Lader man derimod være så er det eneste man risikerer at få en stor røv :-D Ergo Spis uden at se dig tilbage så risikerer du ikke at få en spiseforstyrrelse men blot en stor røv....Og den kan man jo bare træne væk....

Iøvrigt så har jeg herre meget lyst til Toffifee nu :savl:


Hehe, jeg kan godt høre, at det isoleret set kan lyde lidt usundt, at man tæller sin mad, men jeg er sådan en tosse, der generelt tæller ting, og jeg har været "en tæller", siden jeg var helt lille. Jeg har også bestemte tal, som udløser en "bonus", hvis der lige er den mængde, og så synes jeg rigtig godt om, hvis ting er i par - f.eks. to mindre i stedet for en stor. :slem:

Ej, det lyder måske en smule voldsomt, men det er ikke noget, der sker hele tiden eller hæmmer mig i hverdagen. Det er bare en særhed, der altid har været med mig. :ninja:

Men altså hvornår har man IKKE lyst til Toffifee? Og uanset antal i gigantisk mængde? Jeg kunne i hvert fald godt lige nu. :genert:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf vibbsen » 7. dec 2015, 13:41

Fillie skrev:
vibbsen skrev:Hehe, jeg kan godt høre, at det isoleret set kan lyde lidt usundt, at man tæller sin mad, men jeg er sådan en tosse, der generelt tæller ting, og jeg har været "en tæller", siden jeg var helt lille. Jeg har også bestemte tal, som udløser en "bonus", hvis der lige er den mængde, og så synes jeg rigtig godt om, hvis ting er i par - f.eks. to mindre i stedet for en stor. :slem:

Ej, det lyder måske en smule voldsomt, men det er ikke noget, der sker hele tiden eller hæmmer mig i hverdagen. Det er bare en særhed, der altid har været med mig. :ninja:

Men altså hvornår har man IKKE lyst til Toffifee? Og uanset antal i gigantisk mængde? Jeg kunne i hvert fald godt lige nu. :genert:


Det var bare gas :wink3: ....Jeg kan iøvrigt godt lide bonusordningen.."Spis 20 toffifee og du må spise 4 mere" :D "Hvis prisen på den store plade marabou er under 25 kroner må man gerne købe en lille også."
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 13:52

vibbsen skrev:
Fillie skrev:
vibbsen skrev:Hehe, jeg kan godt høre, at det isoleret set kan lyde lidt usundt, at man tæller sin mad, men jeg er sådan en tosse, der generelt tæller ting, og jeg har været "en tæller", siden jeg var helt lille. Jeg har også bestemte tal, som udløser en "bonus", hvis der lige er den mængde, og så synes jeg rigtig godt om, hvis ting er i par - f.eks. to mindre i stedet for en stor. :slem:

Ej, det lyder måske en smule voldsomt, men det er ikke noget, der sker hele tiden eller hæmmer mig i hverdagen. Det er bare en særhed, der altid har været med mig. :ninja:

Men altså hvornår har man IKKE lyst til Toffifee? Og uanset antal i gigantisk mængde? Jeg kunne i hvert fald godt lige nu. :genert:


Det var bare gas :wink3: ....Jeg kan iøvrigt godt lide bonusordningen.."Spis 20 toffifee og du må spise 4 mere" :D "Hvis prisen på den store plade marabou er under 25 kroner må man gerne købe en lille også."


Ja, det er en helt eminent undskyldning for at fylde sig yderligere med slik. :lol:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf vibbsen » 7. dec 2015, 14:31

Fillie skrev:
Ja, det er en helt eminent undskyldning for at fylde sig yderligere med slik. :lol:


Snedigt....Meget snedigt...:ninja:

Jeg kendte engang en pige som påstod at spejderhagl smagte bedst hvis man spiste præcis 7 ad gangen....Og det er faktisk ikke løgn...Det er ikke så længe siden at jeg testede det. Og det holder stadig :-D
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 14:34

vibbsen skrev:
Fillie skrev:
Ja, det er en helt eminent undskyldning for at fylde sig yderligere med slik. :lol:


Snedigt....Meget snedigt...:ninja:

Jeg kendte engang en pige som påstod at spejderhagl smagte bedst hvis man spiste præcis 7 ad gangen....Og det er faktisk ikke løgn...Det er ikke så længe siden at jeg testede det. Og det holder stadig :-D


Det er edderbroderme snedigt! :klap:

... Jeg er lidt vild med, at du har testet det. :genert:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Akehurst2 » 8. dec 2015, 10:28

En af mine virkelig guily pleasures er mit smølfespil på iPad.

Det er pinligt, hvor meget tid jeg voksne kvinde kan få til at gå med at passe min lille smølfelandsby og indrette og dekorere. Og jeg oveni købet brugt rigtige menneskepenge på det :tie:
8
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Mulan » 8. dec 2015, 17:36

Jeg er lige startet på en ny ...

Downtown Abbey. Oooh yes. Al sladderen, tøjet og accenten. Yessir!
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Fillie » 8. dec 2015, 18:13

Jeg elsker "Gangnam Style" som i "mega meget virkelig, virkelig himmel højt". Jeg bliver aldrig træt af den. Men I må ikke sige det til nogen. :ninja:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf JoyNips » 20. jan 2016, 09:17

Snøfler! Hvis jeg er alene hjemme kan jeg godt finde på at købe sådan en kæmpepakke med 3 lag (...600 g) og konsumere på en enkelt aften.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf JoyNips » 20. jan 2016, 09:27

Nå ja, og fanfiction! Helst over teenage-bøger (som i øvrigt også er en guilty pleasure!) Maaaaand, jeg har læst meget slibrigt FF over Twilight saga, Hunger Games etc.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Dime » 20. jan 2016, 09:38

Beef Jerky, når vi nu inde på emnet "kød"
Det er urimeligt dyrt i DK, men for helvede... det er gud! :P
1
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Maoam » 20. jan 2016, 10:23

Kagecreme i store mængder spist med en ske :dåne: Bliver nødt til snart at bage fastelavnsboller, så jeg har noget creme.
4
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Velvet-Goldmine » 20. jan 2016, 11:10

Frisk stenbiderrogn :love2:

Når det er sæson er jeg fast inventar hos fiskehandleren, og kan leve af stenbiderrogn, creme fraiche, rødløg og dild på enten blinis (hvis jeg går all in) eller bare ristet brød.
Det nærmer sig det uanstændige, men sæsonen er kort og så kan jeg klare mig til næste år hvor det gentager sig.

Det starter fra ca. næste uge :worship:
8

Tilbage til "Generelt"