Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 20. jan 2016, 15:06

:banan: for PPPs æl. Ja to mdr cyklus er lidt rigeligt når man gerne vil være gravid. :rulle:
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 20. jan 2016, 15:08

Gider i, hvis Bøtte orker det, at vi laver en testliste på forsiden så vi kan se hvem der venter mens hvornår?
1
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 20. jan 2016, 15:45

Fint med mig, hvis nogen orker at lave den :)
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 20. jan 2016, 15:47

Jeg er sikkert pjattet, men jeg har ikke lyst til at stå på sådan en liste :genert:
Men jeg laver gerne en til jer andre :)
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 20. jan 2016, 16:54

Jeg kan mærke min ægløsning ret tydeligt, og så gør det virkelig ondt under :slem: på dagen ;) Jeg opgav temperaturmålingerne. Jeg synes, at det var alt for krævende :genert:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 20. jan 2016, 17:25

Det er fint for mig med en testliste. Synes det giver et større overblik over hvor i andre er. Hvorfor har du ikke lyst til det Bøtte? (Det er selvfølgelig helt ok, jeg er bare nysgerrig :) ) Tænker at det ikke er sådan noget med at det bliver stående, og man skriver "NEGATIV" uden for folk. Men at man bare sletter, når man får mens. (Eller hvad tænker i andre?) Hvis du synes det er for omfattende at skulle opdatere det, kan jeg godt forstå det, så selvom du ikke giver udtryk for det nu, skal du endelig bare sige til, hvis det senere bliver for meget alligevel :)

En anden ting.. Hvad blev der egentlig af den der fælles terminstråd som Primle ville lave? :)
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 20. jan 2016, 17:34

Tror Primle ville vente til efter en tryghedsscanning, ved bare ikke hvornår denne var :)

Jeg kunne ikke dy mig og testede alligevel i morges, negativt. Så nu venter jeg bare på mens, det er to uger siden jeg har haft æl så den må meget gerne snart komme når nu jeg ikke er gravid. Vi har overstået Ikea i dag, og på vejen fandt jeg en butik, som jeg før har kigget på legetøj i da jeg var gravid, med januarudsalg, så endte med at købe nogle babyting. SÅ må jeg altså også stoppe, ikke flere baby ting før tidligst i marts.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 20. jan 2016, 17:51

PinkPowerPrincess skrev:Det er fint for mig med en testliste. Synes det giver et større overblik over hvor i andre er. Hvorfor har du ikke lyst til det Bøtte? (Det er selvfølgelig helt ok, jeg er bare nysgerrig :) ) Tænker at det ikke er sådan noget med at det bliver stående, og man skriver "NEGATIV" uden for folk. Men at man bare sletter, når man får mens. (Eller hvad tænker i andre?) Hvis du synes det er for omfattende at skulle opdatere det, kan jeg godt forstå det, så selvom du ikke giver udtryk for det nu, skal du endelig bare sige til, hvis det senere bliver for meget alligevel :)

En anden ting.. Hvad blev der egentlig af den der fælles terminstråd som Primle ville lave? :)


Jeg tror bare jeg føler jeg har hele debatten til at kigge mig over skulderen, mens jeg tester. Og som udgangspunkt tester jeg ikke før jeg er ovre tid, og så virker det lidt som jeg bygger forhåbninger op for mig selv, hvis jeg har en 'forventet testdag'.
Jeg er sådan et pessimistisk menneske, at jeg forventer mens og ikke graviditet, så for mig er der ikke nogen forventet testdag :genert:

Giver det mening? :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 20. jan 2016, 17:54

godtnavn skrev:Tror Primle ville vente til efter en tryghedsscanning, ved bare ikke hvornår denne var :)

Jeg kunne ikke dy mig og testede alligevel i morges, negativt. Så nu venter jeg bare på mens, det er to uger siden jeg har haft æl så den må meget gerne snart komme når nu jeg ikke er gravid. Vi har overstået Ikea i dag, og på vejen fandt jeg en butik, som jeg før har kigget på legetøj i da jeg var gravid, med januarudsalg, så endte med at købe nogle babyting. SÅ må jeg altså også stoppe, ikke flere baby ting før tidligst i marts.



Øv :ae:

Primle skal først over tryghedsscanning som om en uges tid.
0
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf primle » 20. jan 2016, 17:58

Som Bøtte skriver, skal jeg lige (godt!) over en tidlig scanning inden jeg opretter tråden :)
1
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 20. jan 2016, 18:05

Nå okay det var derfor terminstråden ikke er oprettet endnu, det havde jeg ikke helt fanget, men det er bare fjong. :)

Bøtte: Ja det giver mening. Jeg har det ikke helt selv sådan, men kan godt forstå det. Vil nok også først teste efter forventet mens (hvis jeg kan dy mig - vi skal helt tilbage til midt i oktober før jeg tog en test sidst, så har lidt glemt hvordan en negativ test kan føles hehe). Så skulle man lave en 'forventer mens liste', men det er måske ikke helt det samme, og der kan man godt have den samme følelse af at "debatten kigger en over skuldrene".

Godtnavn: Øv :( Det er altså lidt mærkelig at den ikke kommer, når du har haft æl (det blev bekræftet af gyn. ikke?) Og en test så er negativ..
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 20. jan 2016, 18:24

PinkPowerPrincess skrev:Nå okay det var derfor terminstråden ikke er oprettet endnu, det havde jeg ikke helt fanget, men det er bare fjong. :)

Bøtte: Ja det giver mening. Jeg har det ikke helt selv sådan, men kan godt forstå det. Vil nok også først teste efter forventet mens (hvis jeg kan dy mig - vi skal helt tilbage til midt i oktober før jeg tog en test sidst, så har lidt glemt hvordan en negativ test kan føles hehe). Så skulle man lave en 'forventer mens liste', men det er måske ikke helt det samme, og der kan man godt have den samme følelse af at "debatten kigger en over skuldrene".

Godtnavn: Øv :( Det er altså lidt mærkelig at den ikke kommer, når du har haft æl (det blev bekræftet af gyn. ikke?) Og en test så er negativ..


Jeg har bare stået med negativ test efter forventet mens, ved mine sidste to graviditeter, så jeg har nok bare brug for at være lidt privat i den situation, og gå lidt stille med dørene, selv hvis jeg tester positivt, fordi det ikke er ens betydende med en blivende graviditet for mig. Men jeg skal selvfølgelig nok holde jer opdateret om jeg tester positivt/får mens.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 20. jan 2016, 18:45

PinkPowerPrincess skrev:Juhuu min temp er stadig oppe her til morgen, så jeg har haft æl! 61 dage bliver denne cyklus formentlig på. Det er lidt sjovt, for jeg forventer mens d. 1. februar, og sidst var min første cyklus dag også d. 1. Altså det gør det jo nemt at finde ud af hvor langt man er i sin cyklus, så tak for det krop, men jeg synes nu godt du kunne til at gøre det med én måneds mellemrum, istedet for to!
Udfra det indtryk jeg fik hos gyn., så tror jeg ikke på den er der i denne cyklus. Men man hører jo tit om at hvis man tager på ferie og slapper af og dyrker lystsex, eller nærmest giver op, så er den der. Og det er jo netop mit tilfælde nu. Og så er der jo også avocadokuren :lol2: Så jeg håber da lidt noget af det vil give pote.. (selvom jeg giver dig Little_Woman ret i at det også kan være irriterende at høre på!) Uanset hvad, så er det i hvert fald mere spændende de her to uger efter æl, end al den tid før, hvor der ikke var nogen chance for at være gravid.

Og ja, vi er virkelig mange der følges ad nu, det er virkelig hyggeligt! :danse:

S_imse: tillykke med mens! :D


Mange tak - jeg har aldrig været så glad for at få den før :-D
Det er da også nogle lange cyklus du har, men fedt at du har ÆL på trods af længden.
Jeg krydser fingre for at vi snart får en normal længde cyklus :preggo1:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 20. jan 2016, 19:22

Synes det er fint med en forventer mens liste. Kunne være at man kunne skrive "venter på mens" eller "venter på æl" og så en dato hvis man har lyst. Så kan man være med selvom man stadig er lidt hemlig.

Jeg vil gerne være med på listen. Status: Venter på mens (2-feb)

Æv med negativ test, godtnavn. Og beklager hvis jeg fik sat nogle tanker igang. Håber du snart for mens så du kan komme videre.

Jeg tror slet ikke på det denne måned. Ved ikke helt hvorfor. Vil bare have det afklaret så jeg kan komme videre.

Min datter kom hjem med en biblioteksbog i dag som handlede om graviditet og baby der vokser i maven. Blev helt chokket og var lige ved at græde. Æv hvor er det sørgeligt. Skulle have været på barsel om 1,5 måned og sidder bare her nu med tom livmoder og kan ikke tåle at læse i en børnebog om graviditeter. Synes det er hårdt det her projekt. :(

Undskyld. Jeg kom til at pive igen. Håber i kan rumme det. Vil helst ikke have at i synes tråden er deprimerende ;)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 20. jan 2016, 19:22

godtnavn skrev:Tror Primle ville vente til efter en tryghedsscanning, ved bare ikke hvornår denne var :)

Jeg kunne ikke dy mig og testede alligevel i morges, negativt. Så nu venter jeg bare på mens, det er to uger siden jeg har haft æl så den må meget gerne snart komme når nu jeg ikke er gravid. Vi har overstået Ikea i dag, og på vejen fandt jeg en butik, som jeg før har kigget på legetøj i da jeg var gravid, med januarudsalg, så endte med at købe nogle babyting. SÅ må jeg altså også stoppe, ikke flere baby ting før tidligst i marts.


Bø bøv :( håber mens er lige på trapperne!
0

Tilbage til "Graviditet"