Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 20. jan 2016, 01:37

Flora skrev:
2SHY skrev:
Æske skrev:
Når man skal klappe i takt med noget.

Jeg tror jeg skal høre et eksempel med forskellen for at kunne følge tankegangen :gruble:


Den kære Tim Christensen forklarer det her :)


Altså folk der klapper ude af takt er slemt. Men jeg tror ikke helt jeg kan se det utilgivelige i at klappe på 1 og 3 hvis bare alle så gør det

Jeg klapper vist selv på 2 og 4 men jeg håber verden består hvis jeg skulle komme til det andet
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hthy » 20. jan 2016, 01:43

Det kommer vel an på, hvad for en type musik det er man klapper til. Til tysk schlagermusik :shock: :shock: eller marchmusik er det vel oplagt at klappe på 1 og 3, mens det til jazz helt bestemt bør være på 2 og 4
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 20. jan 2016, 06:03

Især amerikanerne synes vi er kamp-mærkelige, at vi klapper på 2 og 4.
En del steder er 1 og 3 comme il faut.

Edit; nu sidder jeg faktisk og bliver i tvivl om det er omvendt...
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dime » 20. jan 2016, 06:58

Idioter.
Lige i dag er det specifikt idioter på FB.
Jamen, selvfølgelig er det vel et kæmpe-problem af en art at der er fagforeningsbøvl på Carlsberg, men at poste et billede af et eller andet demonstrations-skilt med en tekst der nærmest ikke giver mening, i en køb/salg-gruppe og dernæst køre rundt i en diskussion om hvorfor det er så helvedes vigtigt og blahblahblah og blive småfornærmet over at folk påpeger at det måske ikke er det rigtige sted at poste lortet...
Tror måske jeg er for spydig til FB i dag...
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 20. jan 2016, 10:00

Folk, der stiger på tog eller bus og fucking snøfter konstant. Ja, det er koldt udenfor. Ja, alle er småsyge. Så snøfteri er naturligt. Netop! Så medbring dog noget at pudse næse i.

Nøøøøj, hvor er det enerverende at høre på - og det samme med jer klammerter, der sidder og "snotter indad" hvert halve minut på en rejse, der varer 30 minutter. Christ, altså!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 20. jan 2016, 10:02

kidkomb skrev:Især amerikanerne synes vi er kamp-mærkelige, at vi klapper på 2 og 4.
En del steder er 1 og 3 comme il faut.

Edit; nu sidder jeg faktisk og bliver i tvivl om det er omvendt...


Klapper på 1 og 3? I don't get it. Er det en håndbold ting?
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 20. jan 2016, 10:19

ManicNinja skrev:Folk, der stiger på tog eller bus og fucking snøfter konstant. Ja, det er koldt udenfor. Ja, alle er småsyge. Så snøfteri er naturligt. Netop! Så medbring dog noget at pudse næse i.

Nøøøøj, hvor er det enerverende at høre på - og det samme med jer klammerter, der sidder og "snotter indad" hvert halve minut på en rejse, der varer 30 minutter. Christ, altså!


JA!! Det er til at blive vanvittig over! Der er jo mennesker der nærmest har en fobi over for og "ad det er ulækkert" at pudse næse offentligt. Men sgu hellere det end den der konstante dryptud :forvirret: :cuss:
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 20. jan 2016, 12:53

Når en veninde insisterer på, at "Den korte avis" er mindst lige så valid, som TV2-Nyhederne. Jeg bliver så træt.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 20. jan 2016, 13:30

GnueN skrev:Min kollega lige nu. Hun er sådan en type, som sidder og siger ALT, hvad hun gør højlydt: "Så sætter jeg ligge et komma hér - og SÅ skal dén dér lige være fed - og YES! Kæft, det ser godt ud!!! Nåmen, så blev det tid til lige at fikse DEN dér... og så tager vi lige og blabla-FUCKING-bla!"... og så har hun sådan en spinkel pivestemme, som gør at jeg bare får lyst til at trampe på hende og få det til at stoppe - hvis altså ikke hun pænt meget var min chef og i øvrigt er gravid, og jo også er et menneske og sød og rar og alt det dér - men så KLAP dog for HELVEDE KAJE, SKRUPSKØRE KVINDEMENNESKE!!!

:kryds: :evil: :træt3:


Vi har i mit team en mandlig kollega, der tit gør sådan. Lad os kalde ham Børge. Der går aldrig ret længe, før en af os udbryder: "Børge? Indeni dig selv, ikke? Vi andre deltager ikke i din sagsbehandling". Så smiler han forlegent og holder mund foran skærmen: "Nå nej!"

Måske du skulle prøve det samme med din kollega? Du bør dog nok lade være med at kalde hende Børge ...
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 20. jan 2016, 17:56

Nøj hvor er jeg skide træt af at høre om vinterbadning. Nu har vi set og hørt om det. Now put a sock in it! :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 20. jan 2016, 18:12

Folk, der irriteres over ALT.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Yossarian » 20. jan 2016, 19:38

Hele den tendens, der har hersket et stykke tid, at nyhedsværter og deres gæster ikke bare kan sætte sig ned og blive siddende. Hver gang jeg ser Poul Erik Skammelsen danse rundt foran den skærm, tænker jeg på, hvor forstyrrende det er. Jeg hadede også, da Deadline ændrede sig til, at de både skulle stå ved en pult og så hen til nogle stole og så hen til bordet, så der blev sådan nogle kiksede overgange med skramlen og fodtrin. Det værste er dog Debatten, som jeg næsten ikke kan holde ud at se længere: Der er hele tiden nogle, der skal sætte sig ned igen og så nogle andre, der skal frem og så nogle tredie der skal rykke sig og så nogle fjerde der skal blive stående, men kun lidt endnu, mens Clement står og fægter med en kuglepen som en anden domptør. Det er da et farligt renderi.
2
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 20. jan 2016, 20:10

2SHY skrev:Nøj hvor er jeg skide træt af at høre om vinterbadning. Nu har vi set og hørt om det. Now put a sock in it! :sur:

De er i samme gruppe som folk der er vegetarer, dyrker crossfit og løber marathon.
3
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 20. jan 2016, 20:21

Hvis folk taler ned til mig, på den der nedladende "jeg er den voksne"-agtige måde. Som om, at jeg lige skal lære en ting eller to her i livet, fordi det jeg har sagt, ikke er i overensstemmelse med deres forestilling. :gab:
Det kunne typisk være min mor...
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 21. jan 2016, 04:58

2SHY skrev:Nøj hvor er jeg skide træt af at høre om vinterbadning. Nu har vi set og hørt om det. Now put a sock in it! :sur:


Nå. Men for nu at skifte emne tager jeg nogle ret skønne kolde styrtebade hver morgen året rundt ... :P
___________

Var ikke liiiige vågen nok, da jeg steg på toget ... Har i dag fået sat mig ved siden af snøfteren from Hell. Den selvsamme, som i går var ved at snøfte både sig selv og resten af kupéen ihjel ... Aaaargh!

Det her er faktisk næsten så dumt, at det er sjovt.

P.s. Og så er der folk som mig, der i afmagt over ikke at kunne finde nogle af de ellers allestedsnærværende servietter i tasken pudsede højlydt næse i et stykke skrivepapir, inden jeg steg på toget. Venter hvert øjeblik at se indlæg herinde fra næsepudsningsfobikere om hende Basunen, der fuldstændigt skamløst blæste en ordentlig morgenserenade med ekko på hele S-togsstationen til følge: "Hun kunne da vel beherske sig og snøfte diskret som alle os andre!"
Senest rettet af ManicNinja 21. jan 2016, 05:16, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"