Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 20. jan 2016, 15:20

canoodle skrev:Jeg har en bedre dag. Har skrevet lidt med H.H. men han har stadig ikke grebet bolden. His move!

EDIT: Der er i øvrigt en mand som jeg har flirtet (meget) lidt med på arbejdet. Han sidder dog i en anden afdeling og en anden bygning, så jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal finde ud af om han er single. Han arbejder i vores IT Helpdesk, har de smukkeste blå øjne og taler med irsk accent. Nå ja, og han har tatoveringer og skæg. Jeg er nærmest 100% sikker på at han er afsat.


Han lyder som en, du bliver NØDT til at stalke :savl:
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 20. jan 2016, 16:17

Øv, jeg har gjort hovedrent i dag med musik til, og midt i min spotify dukkede der en sang op der virkelig minder mig om min eks :sur: Not cool!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. jan 2016, 16:21

Sophaya skrev:Øv, jeg har gjort hovedrent i dag med musik til, og midt i min spotify dukkede der en sang op der virkelig minder mig om min eks :sur: Not cool!

Man burde kunne blokere bestemte sange på Spotify.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 20. jan 2016, 18:30

Jeg aner jo ikke hvad jeg skal lede efter! Prøvede på intranettet i dag, uden held. Jeg bliver nødt til at fucke et eller andet op på min computer, haha!
7
All Adventurous women do
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Singletråden

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 21. jan 2016, 03:37

Mødte en pige på markedet. Hun var super nice og cutie, så jeg fik hendes nummer og inviterede hende ud. Lavet reservation på restuarent der lød rigtig god. Hun havde sagt hun var 25, men var så aligevel kun lige blevet 19 da kom til stykket. Så det blev burgers in the mall i stedet, og bagefter en gyserfilm med popcorn. 1G gym. vers. 2.0.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Singletråden

Indlægaf Purple Haze » 21. jan 2016, 05:00

canoodle skrev:Jeg aner jo ikke hvad jeg skal lede efter! Prøvede på intranettet i dag, uden held. Jeg bliver nødt til at fucke et eller andet op på min computer, haha!


Har i ikke sådan nogle organisations diagrammer?
Så kan du slå hans afdeling op, og tjekke FaceBook for de mest sandsynlige navne.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 21. jan 2016, 10:41

Purple Haze skrev:
canoodle skrev:Jeg aner jo ikke hvad jeg skal lede efter! Prøvede på intranettet i dag, uden held. Jeg bliver nødt til at fucke et eller andet op på min computer, haha!


Har i ikke sådan nogle organisations diagrammer?
Så kan du slå hans afdeling op, og tjekke FaceBook for de mest sandsynlige navne.


Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. jan 2016, 10:51

canoodle skrev:
Purple Haze skrev:
canoodle skrev:Jeg aner jo ikke hvad jeg skal lede efter! Prøvede på intranettet i dag, uden held. Jeg bliver nødt til at fucke et eller andet op på min computer, haha!


Har i ikke sådan nogle organisations diagrammer?
Så kan du slå hans afdeling op, og tjekke FaceBook for de mest sandsynlige navne.


Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.

Det hepper jeg på!
1
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 21. jan 2016, 17:37

Mand har lige meddelt at han kommer her ca. samme tid, som jeg kan nå at være hjemme, i morgen :panik: Jeg skulle jo ligesom nå at støvsuge og lige tørre badeværelse over - og gå i bad osv. INDEN han kom :panik:

Men nå, jeg har lige spænet rundt og gjort det nogenlunde præsentabelt. Må så drøne i Netto og gå målrettet efter tingene på min seddel og så blæse hjem (indenfor fartgrænsen, selvfølgelig :engel: ) og så må han jo vente på, jeg får badet :lol:

Nu skal jeg så til at i seng (vækkeuret ringer kl. 2.30), så kan ligesom ikke gøre mere nu. Til gengæld sagde han (helt genert :lun:) at han glædede sig til at se mig :lun: Og jeg glæder mig dælme også til at se ham.
13
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 21. jan 2016, 17:39

Puffi skrev:Mand har lige meddelt at han kommer her ca. samme tid, som jeg kan nå at være hjemme, i morgen :panik: Jeg skulle jo ligesom nå at støvsuge og lige tørre badeværelse over - og gå i bad osv. INDEN han kom :panik:

Men nå, jeg har lige spænet rundt og gjort det nogenlunde præsentabelt. Må så drøne i Netto og gå målrettet efter tingene på min seddel og så blæse hjem (indenfor fartgrænsen, selvfølgelig :engel: ) og så må han jo vente på, jeg får badet :lol:

Nu skal jeg så til at i seng (vækkeuret ringer kl. 2.30), så kan ligesom ikke gøre mere nu. Til gengæld sagde han (helt genert :lun:) at han glædede sig til at se mig :lun: Og jeg glæder mig dælme også til at se ham.

Hvorfor?

Du kan jo invitere ham med :slem:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 21. jan 2016, 17:42

Juki skrev:Hvorfor?

Du kan jo invitere ham med :slem:


Det var nu mest fordi, jeg tænkte at jeg lige skulle fjerne lidt hår diverse steder i dét bad - og jeg tænker, at han måske ikke lige behøver se det :lol: Men hvis nu jeg kommer op i ordentlig tid i nat (det er IKKE morgen kl. 2.30!!), så kunne jeg jo ordne det i badet der. Så kan han jo godt komme med :-D
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 21. jan 2016, 17:48

Puffi skrev:
Juki skrev:Hvorfor?

Du kan jo invitere ham med :slem:


Det var nu mest fordi, jeg tænkte at jeg lige skulle fjerne lidt hår diverse steder i dét bad - og jeg tænker, at han måske ikke lige behøver se det :lol: Men hvis nu jeg kommer op i ordentlig tid i nat (det er IKKE morgen kl. 2.30!!), så kunne jeg jo ordne det i badet der. Så kan han jo godt komme med :-D

Ja ok :lol:

Hvad er det dog også for et urimeligt tidspunkt at stå op på? :mellow:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 21. jan 2016, 17:51

Juki skrev:
Puffi skrev:
Juki skrev:Hvorfor?

Du kan jo invitere ham med :slem:


Det var nu mest fordi, jeg tænkte at jeg lige skulle fjerne lidt hår diverse steder i dét bad - og jeg tænker, at han måske ikke lige behøver se det :lol: Men hvis nu jeg kommer op i ordentlig tid i nat (det er IKKE morgen kl. 2.30!!), så kunne jeg jo ordne det i badet der. Så kan han jo godt komme med :-D

Ja ok :lol:

Hvad er det dog også for et urimeligt tidspunkt at stå op på? :mellow:


Jamen, jeg ved det virkelig heller ikke :træt: Jeg møder kl. 4.45 i morgen (har så fri kl. 12, juhu!) og har 25 km på arbejde. Hvis det har tænkt sig at være glat, skal jeg afsted i god tid.
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. jan 2016, 17:59

Puffi skrev:Jamen, jeg ved det virkelig heller ikke :træt: Jeg møder kl. 4.45 i morgen (har så fri kl. 12, juhu!) og har 25 km på arbejde. Hvis det har tænkt sig at være glat, skal jeg afsted i god tid.


Waaaaaauw! Og jeg troede, jeg står tidligt op, når jeg har morgenvagt, hvor vækkeuret kimer kl 04:45. Hold da op, jeg har da nærmest sovet længe i dag så. :panik:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 21. jan 2016, 18:21

canoodle skrev:Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.

Som tidligere studentermedhjælper i en it-afdeling kan jeg bekræfte, at det er meget sjovere at hjælpe de nogenlunde jævnaldrende kvindelige brugere end alle de andre. Så jeg synes helt klart at du skal buste et eller andet, helst noget han lige kan fikse i et snaptag, så han kan fremstå som en helt :D
3

Tilbage til "Forhold og sex"