Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 18. jan 2016, 06:06

Hun skriver nu følgende "at hun kommer og træner i mit center som ligger rigtig langt fra hende, men at hvis jeg ikke vil se hende, er hun der ved en 19 tiden
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Hunkat » 18. jan 2016, 06:09

Ignorer hende. Allerhøjest en kort besked om at du har sagt til hende at du ikke vil snakke og hun bedes respektere dette, ellers er du nødsaget til at blokere hendes nummer.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 18. jan 2016, 06:16

Gør jeg :)
3
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 18. jan 2016, 20:03

I dag skete følgende mødte hende i mit center, som ligger langt fra hende, hun sagde Hej og vi snakkede meget lidt så fulgte hun efter mig og spurgte om hun skulle gå eller om hun måtte snakke med mig, så sagde jeg bare bestemmer du selv, så gik hun ovenpå og tog hjem kort efter, nu skriver hun skal nok advarer dig næste gang jeg kommer?
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf kidkomb » 18. jan 2016, 20:12

Forvirretdreng skrev:I dag skete følgende mødte hende i mit center, som ligger langt fra hende, hun sagde Hej og vi snakkede meget lidt så fulgte hun efter mig og spurgte om hun skulle gå eller om hun måtte snakke med mig, så sagde jeg bare bestemmer du selv, så gik hun ovenpå og tog hjem kort efter, nu skriver hun skal nok advarer dig næste gang jeg kommer?

Hvorfor kommer hun overhovedet i et center, der er så langt fra hende? Er det der hun plejer at træne eller kommer hun kun for at se dig?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 18. jan 2016, 20:22

Vi plejede at træne i det center sammen, men ikke før hun mødte mig, hun bor 5 min fra et kæmpe center, men da vi gik fra hinanden spurgte hun mig også om hun stadig måtte træne her, så sagde jeg self bare ja.
0
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 19. jan 2016, 08:15

Hun skriver nu at: hun savner mig og at hun tænker meget pga. det der skete igår
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Hunkat » 19. jan 2016, 08:20

Forvirretdreng skrev:Hun skriver nu at: hun savner mig og at hun tænker meget pga. det der skete igår


Ignorer hende. Og ignorer hende hvis du møder hende i centeret.

Lige nu sender du præcis lige så forvirrende signaler som hun har gjort til dig. Du siger et og vender så på en tallerken og gør noget andet (du skrev du ikke ville have kontakt men smalltalker i centeret).

Vælg en af tingene og stå fast. Lige nu er I lige gode om det.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf kidkomb » 19. jan 2016, 08:53

Forvirretdreng skrev:Hun skriver nu at: hun savner mig og at hun tænker meget pga. det der skete igår

Jeg synes ikke du skal ignorere hende. Det er barnligt og uhøfligt.
Skriv til hende, at du gerne vil have at hun respekterer, at du gerne vil have en pause i kommunikationen og at I kan snakkes ved om et par uger.
Det er da mere fair at hun ved hvad du mener og at hun får at vide, at du ønsker at hun skal respektere dig.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf LaScrooge » 19. jan 2016, 09:20

Forvirretdreng skrev:Hun skriver nu at: hun savner mig og at hun tænker meget pga. det der skete igår


Jeg tror hun skriver det, fordi det er sjovere at du halser efter hende, end det er at du fjerner dig fra hende. Det er typisk at blive desperat når man mister andres opmærksomhed. Derfor giver hun dig håb ved at skrive at hun savner dig og gerne vil ses. Men: hun vil jo ikke have dig. Hun har trukket sig mange gange og hun leger med dine følelser.

Hold fast i at du ikke vil have kontakt et stykke tid. Det er det bedste for dig. Dans med nogle andre piger. Der er sikkert en af dem, der er sødere og vil dig mere og som vil gøre dig gladere.
7
And we both know: I will be delicious
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 20. jan 2016, 22:03

I dag skete følgende, jeg var ikke i kontakt med hende i et styk tid, får snaps fra hende hverdag og igår skriver hun så at hun savner mig og alt muligt, jeg svarer koldt og lukker samtalen, så i dag får jeg en snap hvor hun græder, hun skriver følgende at hun har brug for min hjælp, det kunne jeg så ikke ignore, jeg ringer og hun spørg om jeg ikke vil til træning da hun har brug for at komme hjemmefra og at det slemt, jeg siger ja og vi komme til træning, jeg self lidt sur, men prøver virke glad, efter træning skriver hun nu så, du virkede ikke glad, hvad skal jeg svare til det?
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Anilara » 20. jan 2016, 22:09

Hør nu, du forvirrer altså pigen ved hele tiden at bryde det du fortæller hende. Også selvom "hun har brug for dig".
Du overholder slet ikke dit cut fra at tale med/kontakte hende.
Jeg forstår godt det er svært når du er glad for hende, men du gør det virkelig svært for dig selv. Og du gør det svært for andre at hjælpe dig.
1
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 20. jan 2016, 22:17

Det var os kun fordi hun græd så meget, ellers har jeg holdt den godt
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Madam Pomfrey » 20. jan 2016, 22:22

Forvirretdreng skrev:I dag skete følgende, jeg var ikke i kontakt med hende i et styk tid, får snaps fra hende hverdag og igår skriver hun så at hun savner mig og alt muligt, jeg svarer koldt og lukker samtalen, så i dag får jeg en snap hvor hun græder, hun skriver følgende at hun har brug for min hjælp, det kunne jeg så ikke ignore, jeg ringer og hun spørg om jeg ikke vil til træning da hun har brug for at komme hjemmefra og at det slemt, jeg siger ja og vi komme til træning, jeg self lidt sur, men prøver virke glad, efter træning skriver hun nu så, du virkede ikke glad, hvad skal jeg svare til det?



Du skal tage, helt seriøst, og gro dig et par ordentlige nosser... Når du har sagt nej, luk og sluk, så er det nej, luk og sluk, ikke et ja, og jo, og det kan vi da godt osv. Efter min bedste overbevisning, ud fra det du skriver, så kører hun dig rundt i manegen. Hun trykker på dine knapper, og du reagerer, lige som hun gerne vil have det.

Hvis du gerne vil have fred fra det her, fra hende, fra dit følelseskaos, så må du vitterligt lukke ned! Og holde ved det!
Bloker hendes nummer på din telefon, slet hende fra din facebook, slet/bloker hende på snapp osv.
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 20. jan 2016, 22:23

Nu skriver hun "elsker dig for altid"
0

Tilbage til "Forhold og sex"