Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. jan 2016, 11:41

Dirtylittledevil skrev:
Juki skrev:Jeg hader brugernavne som "Ham/hende den supersøde" :puke:

Altså det skal jeg nok selv afgøre.. :genert:


Jeg kom lige til at tænke på dit indlæg da jeg faldtr over dette udsagn fra en der i hvert fald gerne vil sige mellem linjerne at han er lidt federe end alle de andre forældre :lol:
"Jeg er den slags Far, som kaster sig under gymnastikmadrassen, så alle børnene kan hoppe på mig. (mens alle de andre forældre naturligvis står pænt og venter langs væggen)"


Tsk-tsk...det lyder ikke sundt for ryggen.
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 18. jan 2016, 18:12

Jeg har lige logget ind på min datingprofil for at slette den. Kunne så se der var kommet 4 breve fra en som jeg aldrig har snakket med derinde.

"Samtalen" forløber sig således:

10/01-16: Hilser gerne på en ny
12/01-16: Fedt du er fra den by
14/01-16: Må man høre til dig? Jeg er flytbar hvis det er
16/01-16: Har du foto?

:genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 18. jan 2016, 18:14

Og nu har han lige skrevet "Øv" (Jeg har stadig ikke svaret)
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 18. jan 2016, 18:15

Omg. :tie:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 18. jan 2016, 18:17

Puffi skrev:Omg. :tie:

:lol2:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 18. jan 2016, 20:36

Juki skrev:Jeg har lige logget ind på min datingprofil for at slette den. Kunne så se der var kommet 4 breve fra en som jeg aldrig har snakket med derinde.

"Samtalen" forløber sig således:

10/01-16: Hilser gerne på en ny
12/01-16: Fedt du er fra den by
14/01-16: Må man høre til dig? Jeg er flytbar hvis det er
16/01-16: Har du foto?

:genert:


Wauw, det er sølle! :gisp:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 19. jan 2016, 04:17

Juki skrev:Jeg har lige logget ind på min datingprofil for at slette den. Kunne så se der var kommet 4 breve fra en som jeg aldrig har snakket med derinde.

"Samtalen" forløber sig således:

10/01-16: Hilser gerne på en ny
12/01-16: Fedt du er fra den by
14/01-16: Må man høre til dig? Jeg er flytbar hvis det er
16/01-16: Har du foto?

:genert:
Hvorfor overhovedet skrive til en pige unden foto? Det giver ingen mening. Måske du ligner en zombie hobgoblin, og så står man der på første date og tænker meh...
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jan 2016, 09:11

Vlad Kalashnikov skrev:Hvorfor overhovedet skrive til en pige unden foto? Det giver ingen mening. Måske du ligner en zombie hobgoblin, og så står man der på første date og tænker meh...


Enig. Der var en mand som skrev jævnligt til mig, og jeg har ikke et foto på for tiden pga jeg allerede har kontakt med dem jeg vil have kontakt med.
Nå men hen over flere dage blev han ved med at fortælle hvor godt vi passede samme ifølge min profiltekst osv.
Til sidst åbnede jeg mit galleri, og så skal jeg ellers love for at han blev tavs. Så jeg må åbenbart ligne en zombie hobgoblin :lol: :whine:
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 21. jan 2016, 02:25

Liseletpåtå skrev:BMWboy er et herredårligt profilnavn, så er det sagt. Især når man er over 40 år...

En pige gav mig på et tidspunkt hendes email adresse. Det var så dirtyluderslut@gmail.com eller sådan noget. ..meh.
2
Grab them by the pussy
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 21. jan 2016, 02:59

Vlad Kalashnikov skrev:
Liseletpåtå skrev:BMWboy er et herredårligt profilnavn, så er det sagt. Især når man er over 40 år...

En pige gav mig på et tidspunkt hendes email adresse. Det var så dirtyluderslut@gmail.com eller sådan noget. ..meh.


Den er den slags mailadresser der kan være en bagdel ift. ens jobsøgning.
3
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 21. jan 2016, 03:01

Dirtylittledevil skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Hvorfor overhovedet skrive til en pige unden foto? Det giver ingen mening. Måske du ligner en zombie hobgoblin, og så står man der på første date og tænker meh...


Enig. Der var en mand som skrev jævnligt til mig, og jeg har ikke et foto på for tiden pga jeg allerede har kontakt med dem jeg vil have kontakt med.
Nå men hen over flere dage blev han ved med at fortælle hvor godt vi passede samme ifølge min profiltekst osv.
Til sidst åbnede jeg mit galleri, og så skal jeg ellers love for at han blev tavs. Så jeg må åbenbart ligne en zombie hobgoblin :lol: :whine:


... eller du er så lækker hans tastetur blev så fedtet til han skal købe et nyt osv.
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Velvet-Goldmine » 23. jan 2016, 09:40

JessicaD skrev:Hahaha. Åh nej altså. Jeg har lige haft en fucked oplevelse - godt nok ikke på en datingside, men på en chatside, men pointen er vist den samme, så jeg skriver det bare her. Jeg kan ikke gengive det ordret, da manden valgte at slette beskederne bagefter, men i første besked skrev han en masse rosende ord med, hvor pæn jeg var, at han gerne ville lære mig at kende, om jeg var seriøs, og at det var en mangelvare med seriøse folk. Otte ( 8 !!! ) minutter vælger han at skrive en svinerbesked, fordi jeg ikke har svaret!! Og at det mindste man kan gøre da er at svare folk pænt tilbage. Øhhhh. Få sekunder efter er alle beskederne slettet og manden har blokeret mig. Jow jow. :D Charmetrold. Men han har ret - seriøse folk er virkelig en mangelvare. :sarkasme:



Havde han haft en profil på et datingsite havde teksten været "Catch me if you can" :cool:
3
OfeliaC
Indlæg: 10
Tilmeldt: 22. jan 2016, 23:04
Kort karma: 2
Likede indlæg: 16

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf OfeliaC » 23. jan 2016, 09:52

Jeg har over flere gange begivet mig ind på diverse datingsites. Tinder er nok nr 1, fordi det er så nemt, enkelt og uforpligtende... Men det er vist også det eneste, der findes derinde. Jeg liker ikke ret mange derinde, men på et tidspunkt likede jeg lidt "for sjov" en type, som jeg bare tænkte, var en RIGTIG skjørtejæger! (Fordomme længe leve...) Vi matchede med det samme og ganske rigtigt gik der ikke mere end 2 minutter før en besked tjekkede ind "SÆT DIG PÅ MIT ANSIGT!" Waow, så er samtalen ligesom igang ;-)
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 23. jan 2016, 15:38

OfeliaC skrev:Jeg har over flere gange begivet mig ind på diverse datingsites. Tinder er nok nr 1, fordi det er så nemt, enkelt og uforpligtende... Men det er vist også det eneste, der findes derinde. Jeg liker ikke ret mange derinde, men på et tidspunkt likede jeg lidt "for sjov" en type, som jeg bare tænkte, var en RIGTIG skjørtejæger! (Fordomme længe leve...) Vi matchede med det samme og ganske rigtigt gik der ikke mere end 2 minutter før en besked tjekkede ind "SÆT DIG PÅ MIT ANSIGT!" Waow, så er samtalen ligesom igang ;-)


Tænk, det er ikke, hvad jeg kalder 'en skørtejæger'. En skørtejæger opfatter jeg som én, der elsker jagten og forførelsen og optakten. Ham dér ... Han ville jo bare knalde. Nå, uanset betegnelse kunne du da i det mindste grine af, at du - sagt med andre gammeldags udtryk - kender dine pappenhejmere/kender dine lus på gangen og alt det jazz ... :D
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kasper
Indlæg: 283
Tilmeldt: 1. sep 2015, 21:50
Kort karma: 72
Likede indlæg: 836

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Kasper » 23. jan 2016, 15:45

JessicaD skrev:Hahaha. Åh nej altså. Jeg har lige haft en fucked oplevelse - godt nok ikke på en datingside, men på en chatside, men pointen er vist den samme, så jeg skriver det bare her. Jeg kan ikke gengive det ordret, da manden valgte at slette beskederne bagefter, men i første besked skrev han en masse rosende ord med, hvor pæn jeg var, at han gerne ville lære mig at kende, om jeg var seriøs, og at det var en mangelvare med seriøse folk. Otte ( 8 !!! ) minutter vælger han at skrive en svinerbesked, fordi jeg ikke har svaret!! Og at det mindste man kan gøre da er at svare folk pænt tilbage. Øhhhh. Få sekunder efter er alle beskederne slettet og manden har blokeret mig. Jow jow. :D Charmetrold. Men han har ret - seriøse folk er virkelig en mangelvare. :sarkasme:


Hvis ret skal være ret, så HAR du jo også spildt 8 minutter af hans liv og formået at knuse hans hjerte inden for samme periode :D

Jeg tror vi kan kalde hans approach "shock and awe". Jeg er personligt mere til "shark trance". Mon der er forsknings og/eller bog-potentiale i at kategorisere mænds kur-adfærd?

0

Tilbage til "Forhold og sex"