Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 20. jan 2016, 00:34

kidkomb skrev:Trim nu for h...... de citater og få så styyyyr på de nutids-r'er (fack et sært ord at skrive, gør jeg det forkert?)


Få lige styr på, hvornår og hvor meget man må bede andre voksne om at få styr på dette og hint, ing? :P :klovn: :devil2:

____________

Jeg har taget en superhyggelig godnatsjus foran fjerneren - kan jeg ikke huske, hvornår jeg sidst har gjort det i sjusser, men nu tror jeg da NOK lige, jeg skal ind og "save brænde" ... :træt:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf klumphen » 20. jan 2016, 21:07

Dem af jer der har en stor hårpragt, send den en ekstra kærlig tanke i disse kolde tider. Den varmer jer mere end I tror! (sagde ham uden hår på hovedet)
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Studsgaard » 20. jan 2016, 21:25

kidkomb skrev:Trim nu for h...... de citater og få så styyyyr på de nutids-r'er (fack et sært ord at skrive, gør jeg det forkert?)


Kunne det tænkes at det ikke er sjusk men faktisk fordi vi er nogen der har svært ved det?

Bare fordi man har lidt (eller meget) svært ved at stave helt korrekt altid. Så syntes jeg det er træls at vi ofte skal hakkes på/tales grimt om. Det mindsker lysten til at være på en ellers dejlig debatside.

Og det her er ikke kun pga dit opslag, jeg har set det en del på denne side.
6
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 20. jan 2016, 22:40

Jeg synes vitterlig ikke at I bør tage det personligt. Og slet ikke i en grad der kan få jer til at overveje jeres deltagen på debatten.
At trimme citaterne er ikke svært, det kræver et øjeblik ekstra, når man citerer, men når folk ikke gør det, så bliver trådene alenlange og meget tunge at følge med i.
Så mister jeg lidt af lysten.
Det med nutids r er en kæphest og burde nok have været skrevet i "Det må man ikke sige..." -tråden.
Hverken min tegnsætning eller alt muligt andet sprogligt er spor fejlfrit.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 20. jan 2016, 23:08

Jeg gider ikke trimme citater.
Det er dødbøvlet fra mobil og tablet, og jeg bruger ikke andet.

Til gengæld har jeg totalt styr på diverse endelser og grammatik i al almindelighed.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 20. jan 2016, 23:14

klumphen skrev:Dem af jer der har en stor hårpragt, send den en ekstra kærlig tanke i disse kolde tider. Den varmer jer mere end I tror! (sagde ham uden hår på hovedet)


Jeg bruger 2 huer uden på hinanden.
Og jeg er ikke engang skaldet :D
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 20. jan 2016, 23:16

klumphen skrev:Dem af jer der har en stor hårpragt, send den en ekstra kærlig tanke i disse kolde tider. Den varmer jer mere end I tror! (sagde ham uden hår på hovedet)

Hvis det gør så stor forskel, vil jeg gerne have lige så meget hårpragt på resten af kroppen, som jeg har på hovedet.
:-D
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 20. jan 2016, 23:19

Fru Sunshine skrev:
klumphen skrev:Dem af jer der har en stor hårpragt, send den en ekstra kærlig tanke i disse kolde tider. Den varmer jer mere end I tror! (sagde ham uden hår på hovedet)

Hvis det gør så stor forskel, vil jeg gerne have lige så meget hårpragt på resten af kroppen, som jeg har på hovedet.
:-D


Fedt, så kan det være at du kan score dig en rolle som Chewbacca i den næste Starwars film.
Billede
3
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf klumphen » 21. jan 2016, 06:41

Kommodedyret skrev:
klumphen skrev:Dem af jer der har en stor hårpragt, send den en ekstra kærlig tanke i disse kolde tider. Den varmer jer mere end I tror! (sagde ham uden hår på hovedet)


Jeg bruger 2 huer uden på hinanden.
Og jeg er ikke engang skaldet :D

Det er i øvrigt også svært at få en hue til at sidde ordentligt fast hvis man er glat som en bowlingkugle. Så vær du glad for at du har noget at fæstne de to huer til :-D
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Annione » 21. jan 2016, 06:45

Det er skide irriterende at have 4x citater, når min sidder på sin iPhone - man skal fammer scrolle i en evighed. Og SÅ svære er de altså heller og slette - heller ikke på en iPhone.
5
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Skralde » 21. jan 2016, 07:01

Hvor mange citater er acceptable, før end man bør trimme dem? :gruble: Det generer mig overhovedet ikke, men jeg er så også primært på fra computeren og jeg kan godt forestille mig at det er træls på mobilen.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 21. jan 2016, 07:07

Jeg står af når der er f.eks. 9-10 citater oveni hinanden. Hvis det så også er lange citater så opgiver jeg nærmest at scrolle forbi det fordi det nærmest er uendeligt når man er på via mobilen
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Skralde » 21. jan 2016, 07:13

2SHY skrev:Jeg står af når der er f.eks. 9-10 citater oveni hinanden. Hvis det så også er lange citater så opgiver jeg nærmest at scrolle forbi det fordi det nærmest er uendeligt når man er på via mobilen


Okay, det er virkelig også mange.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 21. jan 2016, 07:16

Skralde skrev:
2SHY skrev:Jeg står af når der er f.eks. 9-10 citater oveni hinanden. Hvis det så også er lange citater så opgiver jeg nærmest at scrolle forbi det fordi det nærmest er uendeligt når man er på via mobilen


Okay, det er virkelig også mange.

Jep men jeg har desværre set det her og der :( For mig ligger skæringspunktet nok omkring de 5 - i hvert fald hvis de er tilpas lange
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Skralde » 21. jan 2016, 07:22

2SHY skrev:
Skralde skrev:
2SHY skrev:Jeg står af når der er f.eks. 9-10 citater oveni hinanden. Hvis det så også er lange citater så opgiver jeg nærmest at scrolle forbi det fordi det nærmest er uendeligt når man er på via mobilen


Okay, det er virkelig også mange.

Jep men jeg har desværre set det her og der :( For mig ligger skæringspunktet nok omkring de 5 - i hvert fald hvis de er tilpas lange


Umiddelbart er det vist sjældent at jeg poster noget med så mange citater i ét indlæg, men jeg skal nok begynde at være opmærksom på det :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Generelt"