Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 20. jan 2016, 13:37

HappyHippo skrev:
LadyFox skrev:Min kærestes ven! Han mener åbenbart at jeg skylder ham sex, for det mener han helt bestemt at vi har aftalt. Det har han så åbenbart brokket sig over til min kæreste, for han mener jo man skal holde hvad man lover.. det har jeg så aldrig lovet ham eller snakket med ham om.

Nu forstår han så ikke at jeg ikke rigtig magter ham :stoned:


Underligste ven ever! Hvordan skylder man egentlig sex? Især delen med at han brokker sig over det til din kæreste... Han virker godt nok tilbagestående.

Jamen. Jeg havde jo lovet ham... At jeg godt ville noget med ham, hvis det var okay med min kæreste :forvirret2: Øh nej.

Han er vildt tilbagestående, og ikke særlig charmerende, OG på alder med min mor... Hvorfor skulle jeg dog have lyst til at have sex med ham?
^ Hvilket også var det jeg fortælte min kæreste da han spurgte ind til hvorfor jeg dog sagde den slags til hans venner.
4
...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 21. jan 2016, 12:16

Politiet formoder, den unge mand Thomas er død, og sikkert faldet i Randers Havn.

Så er der søreme en, der laver et opslag i den lokale gruppe. "Det var da godt vi fik terrorsigtet havnen" og da andre beder om uddybning, skriver vedkommende at siden der blev sat hegn op har der ikke været et eneste terrorangreb.

(Kan godt ske det kun er mig, men synes det er lidt upassende.)
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5236

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf girl_beat » 21. jan 2016, 12:22

Ballademager skrev:Og det fortsætter. En selvretfærdig dame i Føtex bad mig strengt om at rydde min kurv op efter mig. Havde bare ikke brugt den kurv. En lille ting, jeg ved det, men er pt. temmelig træt af folk, der skælder mig ud for ting, jeg ikke har gjort :tie: Spader...!

Øv, det er da heller ikke fair... Nåede du at sige noget til selvretfærdig dame? :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tibbler » 21. jan 2016, 12:33

icelady skrev:Politiet formoder, den unge mand Thomas er død, og sikkert faldet i Randers Havn.

Så er der søreme en, der laver et opslag i den lokale gruppe. "Det var da godt vi fik terrorsigtet havnen" og da andre beder om uddybning, skriver vedkommende at siden der blev sat hegn op har der ikke været et eneste terrorangreb.

(Kan godt ske det kun er mig, men synes det er lidt upassende.)


Jeg forstår slet ikke kommentaren - hvad har en terrorsikring af havnen at gøre med, en mand, der måske er faldet i vandet fra samme?
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 21. jan 2016, 12:35

Tibbler skrev:
Jeg forstår slet ikke kommentaren - hvad har en terrorsikring af havnen at gøre med, en mand, der måske er faldet i vandet fra samme?



Vedkommende har en syg form for humor og kan godt lide at provokere,tror jeg. Det er ikke første gang, vedkommende på den måde forsøger at lave sjov med noget sørgeligt/slemt.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tibbler » 21. jan 2016, 12:42

icelady skrev:
Tibbler skrev:
Jeg forstår slet ikke kommentaren - hvad har en terrorsikring af havnen at gøre med, en mand, der måske er faldet i vandet fra samme?



Vedkommende har en syg form for humor og kan godt lide at provokere,tror jeg. Det er ikke første gang, vedkommende på den måde forsøger at lave sjov med noget sørgeligt/slemt.


Så du tænker at som sådan en "Hov, nu skriver de om havnen, jeg har bare en vild sjov bemærkning om den. Den må jeg hellere lige fyre af; jeg kan jo ikke sidde her, og gemme på al guldet"-bemærkning?
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 21. jan 2016, 19:52

Velvet-Goldmine skrev:For noget tid siden var en bekendt/veninde pænt meget højgravid og det var selvfølgelig spændende hvornår vi ville få besked om at NU var vidunderet kommet til verden.
Jeg er på FB og pludselig kan jeg se at den eller anden madamse har slået en post op på moderens væg "Aii.... tillykke søde - hvor ER det bare dejligt at I har fået jeres baby, yada yada, en masse hjerter osv".
Jeg blev sgu lidt harm. Forældrene havde overhovedet ikke selv meldt noget ud endnu, og så kommer der sådan en kone der bare skal være den der står som 'hende der sagde det først'.
Jeg synes det var totalt upassende, så jeg skrev en sød og venlig privat besked til hende at jeg egentlig synes det var lidt tarveligt at hun ikke lod forældrene melde det ud først... det blev ikke taget ret godt imod :-D
Jeg mobiliserede alle mine diplomatiske evner og madamsen slettede da også sit opslag efter svadaen "jeg vil gerne have mig frabedt at du skriver til mig igen :naughty: " haha.

Senere den dag fik jeg en sms fra veninden at nu hun havde født og beskrivelsen af et ret belastende forløb, og der gik en uge inden de var hjemme fra sygehuset og lagde den første post på FB.

Den opmærksomhedshungrende madamse var jo helt blottet for anstændighed.


"Madamse" er åbenbart synonym med den kvindetype, jeg plejer at kalde en (selvoptaget) dramadåse ... :rulle:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 21. jan 2016, 19:57

Ballademager skrev:
girl_beat skrev:
Ballademager skrev:Og det fortsætter. En selvretfærdig dame i Føtex bad mig strengt om at rydde min kurv op efter mig. Havde bare ikke brugt den kurv. En lille ting, jeg ved det, men er pt. temmelig træt af folk, der skælder mig ud for ting, jeg ikke har gjort :tie: Spader...!

Øv, det er da heller ikke fair... Nåede du at sige noget til selvretfærdig dame? :)


Desværre nej. Kommer desværre først på de gode svar bagefter :genert:


Nu ved jeg godt, det ser lidt fesent ud herinde - for jeg kunne jo have siddet og funderet over svaret. Men det gjorde jeg ikke. Det første svar, jeg tænkte, var (hvis hun siger "hvad med at sætte din kurv op i stakken?"):
"Det kan du tro - min kurv står dér!" sådan med glad, lidt overfrisk stemme og en demonstrativ pegefinger.

Hvis jeg var i det mode, ville hun nok få et stort smil og et: "Også en skøn aften til dig!"

Jep, jeg har advaret jer flere gange: Det ligger bare til mig. :genert: :afro:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Velvet-Goldmine » 21. jan 2016, 20:39

ManicNinja skrev:"Madamse" er åbenbart synonym med den kvindetype, jeg plejer at kalde en (selvoptaget) dramadåse ... :rulle:


Det kunne også være et navn for hende, det kunne det.
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pityt » 24. jan 2016, 09:20

Klokken 8.30 en søndag morgen er et upassende tidspunkt at samle møbler/hamre på :wacko:
Jeg er med på, at mine nye underboer lige er flyttet ind og derfor sikkert har nogle møbler der skal samles, men det KAN for filan vel gøres på andre tidspunkter.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dr_bp » 25. jan 2016, 20:41

Jeg har været sygemeldt med stress i noget tid. Kom tilbage på jobbet i start januar, men jeg fik lynhurtigt graviditetsgener, som helt sikkert er fremkaldt af stress; Forhøjet blodtryk, plukkeveer, hovedpine og alt det. I samarbejde med min leder besluttede jeg derfor at blive sygemeldt graviditeten ud. Pga ferie og feriefridage drejer det sig kun om et par uger.
Jeg meldte det ud til mine kollegaer til et eftermiddagsmøde, hvortil en af mine kollegaer siger 'Fandme godt du ikke bor i Venezuela, hva?'. Nu kender jeg h*n og ved at h*n er LAer fordi h*n mener danskere generelt er alt for forkælede og at sygemeldinger sidder for løst på folk. Jeg blev sgu lidt stødt. Det var ikke let at fortælle gud og hvermand at mit job gør mig syg pt.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 25. jan 2016, 21:06

Allmost_Famous skrev:Det er ret upassende, at en medstuderende tager full credit for mit arbejde. Han fik lov til at se noget af mit for at "lade sig inspirere", og i dag kunne jeg så sidde og se ham præsentere sit fine stykke arbejde, som til forveksling lignede mit. Min barnlige del havde lyst til at lave en "Næææh, det ligner da pænt meget mit projekt", men jeg lod det ligge, og valgte at øve mig i at tælle til ti. Men upassende er det sgu!
Bare du så ikke bliver beskyldt for at kopiere ham :tie:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 25. jan 2016, 21:08

Har haft efterlade noget træningstøj i et af skabene i omklædningsrummet til vores fitnesscenter ude på mit arbejde.
Er klar over at jeg ikke har været super aktiv, og at det jo er forfærdeligt at der er nogen der bruger skabene permanent når det ikke er meningen (der er altid mindst 30 ledige skabe), og at nej der er ikke lås på.

Nu er det så blevet fjernet - uden at der:
1 står nogen steder at det må man ikke
2 der er oplyst om hvor man kan få sine ting igen

Synes godt nok det er ringe, især når man tænker på hvor meget der gøres ud af at informere os om at vi bør træne, holde os i form og generelt bør være sunde.

Det bliver spændende om jeg kan opstøve mine ting i morgen.
Og hvis der er nogen der bare har smidt mine ting ud.... Er der mon så nogen der køber et par nye sko mv til mig?
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple » 26. jan 2016, 12:44

At jeg nu har dokumentation for journalfusk - det er virkelig upassende overhovedet så meget som at overveje at gøre brug af dette! Har snakket med politiet - og venter nu på et opkald fra embedslægen! Don´t mess with me! :cuss:
5
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Karkluden » 26. jan 2016, 14:41

Måske er jeg upassende, men jeg synes, det er en komplet overreaktion, at nogle forældre melder sig syge med "chok", fordi børnenes danseskole er brændt.. http://ekstrabladet.dk/112/beroemt-dans ... ok/5924579
Fair nok at ejeren kan være helt nede eller at børnene kan være det, men voksne menneske uden andet end en forælderrelation til en danseskole????
13
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"