Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 21. jan 2016, 18:47

klumphen skrev:
canoodle skrev:Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.

Som tidligere studentermedhjælper i en it-afdeling kan jeg bekræfte, at det er meget sjovere at hjælpe de nogenlunde jævnaldrende kvindelige brugere end alle de andre. Så jeg synes helt klart at du skal buste et eller andet, helst noget han lige kan fikse i et snaptag, så han kan fremstå som en helt :D


Jamen, jeg er virkelig ikke bleg for at gøre det, haha. All is fair og alt det der. Men min søn er desværre blevet syg, så ingen fredagsølsinvitationer i morgen. I øvrigt, der er få lækre singlemænd på mit job. De få heteromænd der er der, som er nogenlunde normale at se på, er alle afsat. Jeg er sikker på at han også er det.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 21. jan 2016, 18:48

Jeg vil så gerne på date, men ikke med hvem som helst that is.

Burde finde noget second Best der kunne optage mine tanker ;)
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. jan 2016, 19:32

Ej kan man få noget ynk her? Er forkølet, er øm efter træning i går og er pivet... :-D
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 21. jan 2016, 19:33

canoodle skrev:I øvrigt, der er få lækre singlemænd på mit job. De få heteromænd der er der, som er nogenlunde normale at se på, er alle afsat. Jeg er sikker på at han også er det.

Story of my life.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. jan 2016, 19:59

Dikus skrev:UNK. Skulle have været YNK :fløjt:

Man skal passe på med, hvad man skriver i grønne kort fra mobilen.

Og det lavede jeg så lige et suuuuuper kækt svar til :kys:
1
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3241

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 22. jan 2016, 06:38

canoodle skrev:Jamen, jeg er virkelig ikke bleg for at gøre det, haha. All is fair og alt det der. Men min søn er desværre blevet syg, så ingen fredagsølsinvitationer i morgen. I øvrigt, der er få lækre singlemænd på mit job. De få heteromænd der er der, som er nogenlunde normale at se på, er alle afsat. Jeg er sikker på at han også er det.

Du får det til at lyde som om du arbejder i et freak show? :P

God bedring med den lille.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3241

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 22. jan 2016, 06:42

Rapfisk skrev:
canoodle skrev:I øvrigt, der er få lækre singlemænd på mit job. De få heteromænd der er der, som er nogenlunde normale at se på, er alle afsat. Jeg er sikker på at han også er det.

Story of my life.

Sådan af ren nysgerrighed - hvordan ser man(d) ud, hvis man ikke er normal at se på?
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 22. jan 2016, 06:51

canoodle skrev:
klumphen skrev:
canoodle skrev:Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.

Som tidligere studentermedhjælper i en it-afdeling kan jeg bekræfte, at det er meget sjovere at hjælpe de nogenlunde jævnaldrende kvindelige brugere end alle de andre. Så jeg synes helt klart at du skal buste et eller andet, helst noget han lige kan fikse i et snaptag, så han kan fremstå som en helt :D


Jamen, jeg er virkelig ikke bleg for at gøre det, haha. All is fair og alt det der. Men min søn er desværre blevet syg, så ingen fredagsølsinvitationer i morgen. I øvrigt, der er få lækre singlemænd på mit job. De få heteromænd der er der, som er nogenlunde normale at se på, er alle afsat. Jeg er sikker på at han også er det.


Jeg er bare misundelig på, Noodle, at du i det hele taget HAR nogen på din arbejdsplads der hører under begrebet! Jeg arbejder i en rimelig kvindedomineret kæde. Der er én mand ansat hvor jeg er, han er sidst i tresserne og temmelig uhot :wacko:

Jeg vil have flere skønne mænd ansat, jeg møder sku da aldrig nogen ellers *smiley der stamper i gulvet* :whine:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. jan 2016, 09:59

Daine skrev:
canoodle skrev:
klumphen skrev:
canoodle skrev:Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.

Som tidligere studentermedhjælper i en it-afdeling kan jeg bekræfte, at det er meget sjovere at hjælpe de nogenlunde jævnaldrende kvindelige brugere end alle de andre. Så jeg synes helt klart at du skal buste et eller andet, helst noget han lige kan fikse i et snaptag, så han kan fremstå som en helt :D


Jamen, jeg er virkelig ikke bleg for at gøre det, haha. All is fair og alt det der. Men min søn er desværre blevet syg, så ingen fredagsølsinvitationer i morgen. I øvrigt, der er få lækre singlemænd på mit job. De få heteromænd der er der, som er nogenlunde normale at se på, er alle afsat. Jeg er sikker på at han også er det.


Jeg er bare misundelig på, Noodle, at du i det hele taget HAR nogen på din arbejdsplads der hører under begrebet! Jeg arbejder i en rimelig kvindedomineret kæde. Der er én mand ansat hvor jeg er, han er sidst i tresserne og temmelig uhot :wacko:

Jeg vil have flere skønne mænd ansat, jeg møder sku da aldrig nogen ellers *smiley der stamper i gulvet* :whine:


Til gengæld må du have RIG mulighed for at småflirte med kunder? :slem: Også nogle i passende alder, statur og civilstand ... :P
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 22. jan 2016, 10:52

Jeg har ferie fra min uddannelse, og jeg savner at kigge på de unge, nydelige mænd på mit hold :lol2:

Jeg er ramt af børnepest, og det virker til, at jeg nærmer mig en bihulebetændelse. Jeg har måtte aflyse restaurant og drinks med en veninde i aften, hvilket piner mig, jeg havde glædet til at dulle mig op og danse :mellow:

God weekend til jer :wave2:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 22. jan 2016, 11:17

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Jeg er bare misundelig på, Noodle, at du i det hele taget HAR nogen på din arbejdsplads der hører under begrebet! Jeg arbejder i en rimelig kvindedomineret kæde. Der er én mand ansat hvor jeg er, han er sidst i tresserne og temmelig uhot :wacko:

Jeg vil have flere skønne mænd ansat, jeg møder sku da aldrig nogen ellers *smiley der stamper i gulvet* :whine:


Til gengæld må du have RIG mulighed for at småflirte med kunder? :slem: Også nogle i passende alder, statur og civilstand ... :P


Jeg må bedrøve dig med, at ovenstående yderst sjældent finder vej ind i min boghandel :(
Det hænder og er et kærkomment afbræk, men det var ski meget nemmere hvis jeg var til kvinder!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 22. jan 2016, 12:22

Mand missede bussen og er her først om en time, så nu sidder jeg her og er helt forpustet :lol: Men hans plan for at nå den var også riiiiimelig stram, så et par minutters forsinkelse gjorde meget. Han er her om en time, så nu kan jeg lige så stille tulle rundt og blive færdig og gøre klar osv.
9
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 22. jan 2016, 16:30

Puffi skrev:Mand missede bussen og er her først om en time, så nu sidder jeg her og er helt forpustet :lol: Men hans plan for at nå den var også riiiiimelig stram, så et par minutters forsinkelse gjorde meget. Han er her om en time, så nu kan jeg lige så stille tulle rundt og blive færdig og gøre klar osv.

God fornøjelse :slem:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. jan 2016, 17:03

Daine skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Jeg er bare misundelig på, Noodle, at du i det hele taget HAR nogen på din arbejdsplads der hører under begrebet! Jeg arbejder i en rimelig kvindedomineret kæde. Der er én mand ansat hvor jeg er, han er sidst i tresserne og temmelig uhot :wacko:

Jeg vil have flere skønne mænd ansat, jeg møder sku da aldrig nogen ellers *smiley der stamper i gulvet* :whine:


Til gengæld må du have RIG mulighed for at småflirte med kunder? :slem: Også nogle i passende alder, statur og civilstand ... :P


Jeg må bedrøve dig med, at ovenstående yderst sjældent finder vej ind i min boghandel :(
Det hænder og er et kærkomment afbræk, men det var ski meget nemmere hvis jeg var til kvinder!


Bliver jeg bedrøvet, er det på dine vegne :D Det kunne være, du skulle skifte til undertøjs- eller måske værktøjsbranchen? Et eller andet med tøj, i hvert fald. Uanset typen burde det da kunne trække nogle kandidater ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 22. jan 2016, 19:57

Jeg undskylder for endnu en fuldebesked. Der er for meget alkohol på mit arbejde.

Nå, men mine tyveårige kolleger er sikre på, at der er noget mellem mig og Den Gifte Mand. De er også sikre på, at han er fraskilt. Det har de sat sig for at undersøge (men har muligvis glemt det igen, når de er blevet ædru).

Hm.

Fuckwebg.
8
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"