Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 22. jan 2016, 23:39

Er der nogle friske singler på linjen?

Jeg er kommet hjem fra spisning med mine kollegaer og sidder og laver min nye computer nice. Jeg har GLÆDET mig til en hel aleneweekend :love2:
2
OfeliaC
Indlæg: 10
Tilmeldt: 22. jan 2016, 23:04
Kort karma: 2
Likede indlæg: 16

Re: Singletråden

Indlægaf OfeliaC » 23. jan 2016, 00:00

Jeg er ny herinde! Og er single på 4. år. Wuup wuup eller .....
3
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7089
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 23. jan 2016, 05:48

OfeliaC skrev:Jeg er ny herinde! Og er single på 4. år. Wuup wuup eller .....

Hej, og velkommen til! Jeg håber, du kommer til at føle dig godt tilpas i tråden.

Jeg runder fem år som single i disse dage. Det er næsten lige så længe som mit seneste og længste forhold :rulle:
0
Livslinjen: 70 201 201
OfeliaC
Indlæg: 10
Tilmeldt: 22. jan 2016, 23:04
Kort karma: 2
Likede indlæg: 16

Re: Singletråden

Indlægaf OfeliaC » 23. jan 2016, 09:37

Rapfisk skrev:
OfeliaC skrev:Jeg er ny herinde! Og er single på 4. år. Wuup wuup eller .....

Hej, og velkommen til! Jeg håber, du kommer til at føle dig godt tilpas i tråden.

Jeg runder fem år som single i disse dage. Det er næsten lige så længe som mit seneste og længste forhold :rulle:



Mange tak! Jeg er meget begejstret for de mange fora, for har tit manglet en side, hvor man kan spørge om alt mellem himmel og jord. Så jeg er sikker på, jeg nok skal blive glad for det herinde!

Puha ja tiden går bare så stærkt! Men synes det er lidt sjovt, at flere af mine veninder knap nok er single i 1/2 år, før de er i forhold med en ny... Måske man er for kræsen/krævende :gruble:
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7089
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 23. jan 2016, 09:43

OfeliaC skrev:
Rapfisk skrev:
OfeliaC skrev:Jeg er ny herinde! Og er single på 4. år. Wuup wuup eller .....

Hej, og velkommen til! Jeg håber, du kommer til at føle dig godt tilpas i tråden.

Jeg runder fem år som single i disse dage. Det er næsten lige så længe som mit seneste og længste forhold :rulle:



Mange tak! Jeg er meget begejstret for de mange fora, for har tit manglet en side, hvor man kan spørge om alt mellem himmel og jord. Så jeg er sikker på, jeg nok skal blive glad for det herinde!

Puha ja tiden går bare så stærkt! Men synes det er lidt sjovt, at flere af mine veninder knap nok er single i 1/2 år, før de er i forhold med en ny... Måske man er for kræsen/krævende :gruble:

Det kommer jo an på, hvad man gerne vil have, og man så sætter sin indsats efter forventningerne. Jeg vil gerne have en mand, jeg ikke kan leve uden, og ja, de kommer ikke så tit. Den konsekvens må jeg leve med. Hvis jeg bare ville være i et forhold, var det ikke så svært. Nogle starter jo så forhold op, som stille og roligt udvikler sig til den store kærlighed, men det kan jeg åbenbart ikke finde ud af.
1
Livslinjen: 70 201 201
OfeliaC
Indlæg: 10
Tilmeldt: 22. jan 2016, 23:04
Kort karma: 2
Likede indlæg: 16

Re: Singletråden

Indlægaf OfeliaC » 23. jan 2016, 10:07

Rapfisk skrev:
OfeliaC skrev:
Rapfisk skrev:
OfeliaC skrev:Jeg er ny herinde! Og er single på 4. år. Wuup wuup eller .....

Hej, og velkommen til! Jeg håber, du kommer til at føle dig godt tilpas i tråden.

Jeg runder fem år som single i disse dage. Det er næsten lige så længe som mit seneste og længste forhold :rulle:



Mange tak! Jeg er meget begejstret for de mange fora, for har tit manglet en side, hvor man kan spørge om alt mellem himmel og jord. Så jeg er sikker på, jeg nok skal blive glad for det herinde!

Puha ja tiden går bare så stærkt! Men synes det er lidt sjovt, at flere af mine veninder knap nok er single i 1/2 år, før de er i forhold med en ny... Måske man er for kræsen/krævende :gruble:

Det kommer jo an på, hvad man gerne vil have, og man så sætter sin indsats efter forventningerne. Jeg vil gerne have en mand, jeg ikke kan leve uden, og ja, de kommer ikke så tit. Den konsekvens må jeg leve med. Hvis jeg bare ville være i et forhold, var det ikke så svært. Nogle starter jo så forhold op, som stille og roligt udvikler sig til den store kærlighed, men det kan jeg åbenbart ikke finde ud af.


Jeg har det på samme måde. Selvom jeg er meget ung, vil jeg ikke ende i et forhold, som jeg udmærket godt ved ikke holder for evigt. Det er jo bare spild af tid. Jeg vil også finde den mand som jeg ved jeg ikke kan leve uden, som jeg ikke har lyst til at undvære nogensinde, og som udelukkende vil mig det bedste.
Det tager nok tid at finde ja...
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. jan 2016, 10:09

Jeg tænker ikke, at os, der ikke går fra forhold til forhold er specielt krævende eller kræsne. Jeg tænker, at vi måske bare ikke falder så let, eller som Rapchen skriver, at vi bare vil have en, vi ikke kan leve uden.
Lige mig personligt, der drejer det sig om, at jeg ikke har turde kaste mig ud i noget. Jeg var nervøs for, om min familie kunne snakke med manden, bange for, om jeg nu kunne holde interessen selv og blah blah. Altid et eller andet for at spænde ben for min egen lykke. Og derudover kommer vi jo ikke udenom timingen.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. jan 2016, 11:08

Noget af det, jeg priser mig mest lykkelig for, i fht. at være single - det er, at jeg ikke har en svigerfamilie :lol2:
Ikke nogen 90 års fødselsdage og familiemiddage, hvor kærestens far åbenlyst er en alkoholiker, og ingen taler om det. Fantastisk.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9572

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 23. jan 2016, 11:09

Viskelæder skrev:Noget af det, jeg priser mig mest lykkelig for, i fht. at være single - det er, at jeg ikke har en svigerfamilie :lol2:
Ikke nogen 90 års fødselsdage og familiemiddage, hvor kærestens far åbenlyst er en alkoholiker, og ingen taler om det. Fantastisk.


Jeg har så lille en familie at der ikke er noget der hedder fester mere.
Så gad egentlig godt ha en svigerfamilie :)
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. jan 2016, 11:13

Spjaerten skrev:
Viskelæder skrev:Noget af det, jeg priser mig mest lykkelig for, i fht. at være single - det er, at jeg ikke har en svigerfamilie :lol2:
Ikke nogen 90 års fødselsdage og familiemiddage, hvor kærestens far åbenlyst er en alkoholiker, og ingen taler om det. Fantastisk.


Jeg har så lille en familie at der ikke er noget der hedder fester mere.
Så gad egentlig godt ha en svigerfamilie :)


Det har jeg også, og det elsker jeg. Ingen komsammener i egen familie og ingen svigerfamilie = mere alenetid til mig :lol2:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7089
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 23. jan 2016, 11:16

Jeg elsker familieaktiviteter, så jeg ville gerne have en svigerfamilie, selv om jeg også har min egen.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 23. jan 2016, 11:47

Jeg havde en fantastisk svigerfamilie og savner dem stadig rigtig meget :trist:

Ja, der var mange arrangementer (ca. 12 faste om året. 9 børnefødselsdage, påskefrokost, julefrokost, sommerhustur), men det var jo sammen med fantastisk dejlige mennesker...
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. jan 2016, 12:08

Jeg ville elske at have en svigerfamilie - især hvis den var ligeså fjollet som min :lol:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7089
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 23. jan 2016, 12:28

Jeg savner min ekssvigermor, som var den eneste normale i den familie, men desværre også totalt underkuet.
0
Livslinjen: 70 201 201
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Singletråden

Indlægaf getitright » 23. jan 2016, 13:35

Jeg hører vidst også til her - hej :blomst:

Jeg har været single i... puha, rigtig mange år, jeg har slet ikke lyst til at tælle (selvom jeg egentlig er meget afklaret med at være det), men det er i hvert fald fem år, hvis ikke mere. Med til historien hører også, at jeg har haft det svært med min seksualitet, og i sommers sprang jeg ud som homoseksuel. Puha, selvom jeg er forholdsvis anonym, er det stadig meget grænseoverskridende at skrive :genert:
Nå, men den erkendelse har været en kæmpe stor lettelse for mig. Der har ikke været noget i vejen med mig; jeg havde nået et stadie, hvor jeg virkelig troede, at jeg måtte have en eller anden følelsesmæssig brist, når jeg blev ved med at føle, der var noget i vejen med de - ellers så søde og rare mænd. Jeg havde det som om, jeg konstant stak af - men der var noget mere basalt i vejen, og det er rart at tænke på, synes jeg :)

Det her virker i hvert fald som en hyggelig tråd, som jeg meget gerne vil forsøge at deltage i - jeg har endnu ikke været så aktiv herinde, men kan være, jeg kan komme lidt i gang nu. ;)
2
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath

Tilbage til "Forhold og sex"