Vi der venter på storken!

godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 23. jan 2016, 17:48

Elfenben skrev::nerve: :nerve: fire dage over tid, men meget meget utydelig streg lavet på eftermiddagsurin. Jeg har kobberspiral! Har haft ømme bryster de sidste minimum fire dage. Min mand så den utydelige streg, og mente helt sikkert den ikke talte.. Men jeg er nu ikke lige sikker. Jeg skal til fest lige om lidt, og skal i hvert fald udenom at drikke alkohol på en eller anden måde :forvirret2:

Og på den anden side tror jeg overhovedet ikke på det.. Jeg har jo spiral!!

MEGET forvirret kvinde... Modtager meget gerne inputs. Nu her efter tiden er gået for testen er stregen helt klart synlig, men det tæller jo ikke, vel!?

Og ja, det jer er en dobbelt profil (men jeg er ikke kendt her).


En graviditetstest er positiv selv hvis stregen nærmest er usynlig, er der en streg inden for tid er du gravid :)
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 17:50

godtnavn skrev:
Elfenben skrev::nerve: :nerve: fire dage over tid, men meget meget utydelig streg lavet på eftermiddagsurin. Jeg har kobberspiral! Har haft ømme bryster de sidste minimum fire dage. Min mand så den utydelige streg, og mente helt sikkert den ikke talte.. Men jeg er nu ikke lige sikker. Jeg skal til fest lige om lidt, og skal i hvert fald udenom at drikke alkohol på en eller anden måde :forvirret2:

Og på den anden side tror jeg overhovedet ikke på det.. Jeg har jo spiral!!

MEGET forvirret kvinde... Modtager meget gerne inputs. Nu her efter tiden er gået for testen er stregen helt klart synlig, men det tæller jo ikke, vel!?

Og ja, det jer er en dobbelt profil (men jeg er ikke kendt her).


En graviditetstest er positiv selv hvis stregen nærmest er usynlig, er der en streg inden for tid er du gravid :)
Uhhhh.. Men den var meget, meget utydelig! Ved slet ikke om der var farve i den, eller om den bare var lidt mørk i det
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 23. jan 2016, 17:55

Elfenben skrev:Uhhhh.. Men den var meget, meget utydelig! Ved slet ikke om der var farve i den, eller om den bare var lidt mørk i det


Hvilket tyder på at du nok er meget nygravid. Tag en test mere om et par dage, så er du nok helt sikker :) Jeg ville skynde mig at få fjernet spiralen, er bange for at den ville kunne fremprovokerer en abort.
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 18:00

Det her er testen ca. Efter tyve min, hvilket jeg godt ved man så ikke kan regne med - men kan den virkeligt lave sådan en streg hvis den er negativ?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 18:04

godtnavn skrev:
Elfenben skrev:Uhhhh.. Men den var meget, meget utydelig! Ved slet ikke om der var farve i den, eller om den bare var lidt mørk i det


Hvilket tyder på at du nok er meget nygravid. Tag en test mere om et par dage, så er du nok helt sikker :) Jeg ville skynde mig at få fjernet spiralen, er bange for at den ville kunne fremprovokerer en abort.

Århhhhhhhhh......... :panik: :shock: :whine: og også denne: :banan:

Så vente et par dage og tage en test for derefter få fjernet spiralen, eller bare ud med den hurtigst muligt?

Og ved nogen om ens egen læge kan fjerne den eller man skal gynækolog?

Hold kæææææft man :lun:
1
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 18:13

Og tak for svar, godtnavn midt i min panik :D
0
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Nuttegris » 23. jan 2016, 18:30

Jeg synes altså den er pæn positiv.....tolker din sidste smiley, som om man godt må sige et forsigtig tillykke☺️ Kan jo næsten regne ud at det ikke er planlagt, så hvad siger kæresten til det?
1
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 18:38

Nuttegris skrev:Jeg synes altså den er pæn positiv.....tolker din sidste smiley, som om man godt må sige et forsigtig tillykke☺️ Kan jo næsten regne ud at det ikke er planlagt, så hvad siger kæresten til det?

Men det var langt tid over hvor de siger man ikke kan regne med stregen? Altså, jeg kan simpelthen ikke tro det!! Men jo.. Jeg er meget glad for det tillykke. Vi havde planlagt at jeg skulle have spiralen ud til april, så det er bestemt ønsket. Men meget uvirkeligt og lidt uoverskueligt. Så meget lettere at jeg slet ikke tror på det :fløjt: Min mand er ude i aften til fest med arbejdet. Han skulle gå lidt efter jeg havde taget testen og han havde konkluderet den var negativ. Så jeg sidder bare i vores lille lejlighed - så jeg er meget glad der er nogen her som svarer :genert:
0
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Nuttegris » 23. jan 2016, 18:45

Jeg har efterhånden taget mange tests og jeg har aldrig nogensinde fået en ekstra streg hvis testen har været negativ.....heller ikke efter 20 minutter, 2 timer eller 2 dage! Så jeg tror den er god nok :lun:
1
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 18:50

Nuttegris skrev:Jeg har efterhånden taget mange tests og jeg har aldrig nogensinde fået en ekstra streg hvis testen har været negativ.....heller ikke efter 20 minutter, 2 timer eller 2 dage! Så jeg tror den er god nok :lun:

Ååååårrrhhhhhhhhh :gisp: :lun: :lun: :lun: TAK
Så det du siger er at jeg nok er gravid!! :banan:
Kan SLET ikke overskue at skulle på bar med veninder her snart, men kan heller ikke være i mig selv herhjemme alene. Og jeg drak tre drinks igår :wacko:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 23. jan 2016, 18:55

Mila_H: Øv. Det er da også dumt du skal springe en måned over.

MyGirl: Det lyder rigtig godt!

Elfenben: den er helt sikkert positiv! Tillykke. Hvis i alligvel havde tænkt jer at gå i gang med pb snart, er det da dejligt for jer med en lille overraskelse!
1
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 19:13

PinkPowerPrincess skrev:Mila_H: Øv. Det er da også dumt du skal springe en måned over.

MyGirl: Det lyder rigtig godt!

Elfenben: den er helt sikkert positiv! Tillykke. Hvis i alligvel havde tænkt jer at gå i gang med pb snart, er det da dejligt for jer med en lille overraskelse!

Ja det er dejligt!! Min mand har lige ringet fra festen, og j fortalte at nogle kloge debatdamer sommhavde prøvet det med tests mange gange altså mente at den var god nok.. Han var sådan "wow-virkelig-hvor-er-det-vildt og fantastisk, men kan det nu passe, og tænk nu hvis vi er glade og den så ikke er der alligevel - jeg kan jo ikke bære at se dig ked af det". Så han holder helt sikkert tilbage for at passe på mig. Så dyb vejrtræning og tålmodighed.. Har en test tilbage, så tænker at teste igen i morgen på morgenurin :lun:
2
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Urtekussen » 23. jan 2016, 19:21

Jeg har altid testet før forventet mens, og de gange jeg har været gravid, har den set sådan ud i starten.
Den er i hvert fald positiv!
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Urtekussen » 23. jan 2016, 19:23

Og hvis den nu ikke er så tydelig i morgen tidlig, så slå koldt vand i blodet.
Ved min sidste graviditet, var de altid tydeligst om eftermiddagen, mærkeligt nok.

:-)

Og sig så hvem du er :devil2:
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 19:26

Urtekussen skrev:Jeg har altid testet før forventet mens, og de gange jeg har været gravid, har den set sådan ud i starten.
Den er i hvert fald positiv!

Ååh håbet stiger!! Men har det også været med tydeligere streg efter de fem min? Jeg frygter falsk positiv og der står jo i vejledningen at man ikke kan stole på resultatet efter tiden er gået
1

Tilbage til "Graviditet"