Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 20. jan 2016, 13:12

Har det lidt øv ved at min kæreste er arbejdsløs, men det går nu nok, regner med at det er midlertidigt, ellers går DET nok også.

Men han er sendt ud i noget arbejdshalløj hvor han sidder i kassen i Netto.
Det har jeg det virkelig stramt ved.
Er åbenbart rimelig snobbet!
Kedelig erkendelse!
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 20. jan 2016, 21:41

Jeg skal ikke til eksamen. Aldrig nogensinde igen.
Det er så awesome nice, at jeg nogen gange koger lidt hen i selvfedme og godter mig over det.

Jeg har lidt af udpræget eksamensangst, og januar måned har i mange år været et regulært angsthelvede for mig. De mundtlige eksaminer kunne ødelægge hele december og januar. (de skriftlige var jeg ok med)

Men nu er det slut, og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft en januar måned som var tålelig. Aaaahhhhh.
20
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 21. jan 2016, 04:38

Håber sådan helt ærligt at ham telefontyven dør!
Det kunne være rart hvis han kom ud for en grim ulykke og døde.

Synes egentlig ikke der er plads til den slags mennesker i verden.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 21. jan 2016, 05:25

Purple Haze skrev:Har det lidt øv ved at min kæreste er arbejdsløs, men det går nu nok, regner med at det er midlertidigt, ellers går DET nok også.

Men han er sendt ud i noget arbejdshalløj hvor han sidder i kassen i Netto.
Det har jeg det virkelig stramt ved.
Er åbenbart rimelig snobbet!
Kedelig erkendelse!


Altså, jeg solidaritetssnobber gerne. Ville have det mere end stramt med det dér - men dog bedre end med hvis han gik hjemme. Jeg er VILDT snobbet med sådanne ting. Gider fx ikke arbejdsløse eller sygemeldte på datingsider. Har selv været både arbejdsløs og sygemeldt, dog ikke samtidig. Så burde vide bedre. Men nej, nej. Ingen kære moder dér. Er ret flov over det. Men tænker det stadig. :fløjt: Alle andre end éns kæreste må dog gerne være arbejdsløse, sygemeldte og lejlighedsvist ufriserede, alt det de vil. Er sgu noget sært noget! :stoned:
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Urtekussen » 21. jan 2016, 05:33

Jeg vil en million gange hellere være "gulvabe" og tjene mine egne penge, end jeg vil lade mig forsørge af det offentlige.
9
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pandesteg » 22. jan 2016, 07:48

Når min mand er syg, så ville jeg virkelig ønske at vi ikke boede sammen.

Det er ikke fordi han er specielt pivet/slemmere end alle andre, når han er syg, men jeg kan bare ikke have det. Snot og host og hark og bakterier der flyver rundt. Sidder bare og forsøger at holde vejret konstant. Vi har tilbragt rigtig meget tid i separate lokaler de sidste par dage. Det værste er dog, når vi skal sove, det byder mig bare så meget imod at ligge ved siden af en der er ligger og sveder og hoster og nyser. I går aftes lagde han sig rigtig og puttede sit hoved over mod mig og der måtte jeg bare sige til ham, om han ikke var venlig at vende hovedet væk fra mig. At han er syg kan han ikke gøre for, men han behøver ikke ligge 10 cm fra mit ansigt og hoste mig ind i hovedet hele natten. Så lå han og tørrede snot af i sin håndryg og ville kramme mig ansigt mod ansigt bagefter. Øhm nej tak, gå venligst væk, jeg forsøger at undgå at blive syg.

Og ja nu bliver jeg nok stemplet som en ond kone og føler mig godt nok også sådan, når jeg skriver det her. Men jeg duer bare ikke til at leve i et sygdomsforpestet hjem i flere dage af gangen. Håber godt nok han bliver rask meget meget snart.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 22. jan 2016, 08:08

I er da bestemt nogle onde, onde koner! :devil:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pandesteg » 22. jan 2016, 08:22

Jailbird skrev:
Pandesteg skrev:Når min mand er syg, så ville jeg virkelig ønske at vi ikke boede sammen.

Det er ikke fordi han er specielt pivet/slemmere end alle andre, når han er syg, men jeg kan bare ikke have det. Snot og host og hark og bakterier der flyver rundt. Sidder bare og forsøger at holde vejret konstant. Vi har tilbragt rigtig meget tid i separate lokaler de sidste par dage. Det værste er dog, når vi skal sove, det byder mig bare så meget imod at ligge ved siden af en der er ligger og sveder og hoster og nyser. I går aftes lagde han sig rigtig og puttede sit hoved over mod mig og der måtte jeg bare sige til ham, om han ikke var venlig at vende hovedet væk fra mig. At han er syg kan han ikke gøre for, men han behøver ikke ligge 10 cm fra mit ansigt og hoste mig ind i hovedet hele natten. Så lå han og tørrede snot af i sin håndryg og ville kramme mig ansigt mod ansigt bagefter. Øhm nej tak, gå venligst væk, jeg forsøger at undgå at blive syg.

Og ja nu bliver jeg nok stemplet som en ond kone og føler mig godt nok også sådan, når jeg skriver det her. Men jeg duer bare ikke til at leve i et sygdomsforpestet hjem i flere dage af gangen. Håber godt nok han bliver rask meget meget snart.

Jeg går igennem det samme lige nu, så jeg føler med dig. Udover det er jeg ved at blive SINDSSYG af at han hoster HELE tiden DØGNET rundt. Synd for ham, men altså :cuss:

Edit: Og vi skal til et arrangement i morgen som jeg har glædet mig rigtig meget til, så jeg er nervøs for om han når at smitte mig (det ville også være kedeligt at tage til alene, men hellere det end slet ikke at tage af sted).


Min sympati til dig! Vi skal også til fødselsdag i morgen og jeg får fanme også nederen på, hvis jeg vågner op i morgen og er syg! :nerve: Men det ville ligne mig - er nemlig rigtig god til at fange sygdom og ligge syg lørdag og søndag :rulle:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 23. jan 2016, 22:42

Hold nu kæft med Randers, selv hvis det engang havde været sjovt var det nok gået fløjten da det for flere måneder siden nåede til at være for meget og have stået på for længe.
Begrav det i hullet med møllekakao, nettoposen og de andre ting der skulle have haft lov at lide en stille død før det var taget frem så mange gange at selv den mest irriterende onkel nægter at fortælle dem bare een gang til.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 23. jan 2016, 23:24

Bill er mestendels en nedladende smagsdommer, fordi folk ikke bruger ham ordenligt.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 24. jan 2016, 00:12

Folk er nogle får. Der er hele tiden trends, der er smarte på de sociale medier. Så er det smart at lægge madbilleder ud, så er det smart at disse dem, så er det smart at checke ind, hvor man træner, så er det smart at gøre nar af dem, der gør det. Nu er det de der "Be like Bill", som alle er fuldstændig flade over. Men de fatter ikke at ved at dele og dele og dele Bill, så gør de præcis det, som de disser andre for. Ingen er originale. Får.
6
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 00:29

Viskelæder skrev:Folk er nogle får. Der er hele tiden trends, der er smarte på de sociale medier. Så er det smart at lægge madbilleder ud, så er det smart at disse dem, så er det smart at checke ind, hvor man træner, så er det smart at gøre nar af dem, der gør det. Nu er det de der "Be like Bill", som alle er fuldstændig flade over. Men de fatter ikke at ved at dele og dele og dele Bill, så gør de præcis det, som de disser andre for. Ingen er originale. Får.


Jeg synes at memes for det meste er sjove, selv om man nogen gange støder på en brain fart. Noget af det fede ved memes er at det er en speciel form for kommunikation, en ny måde at lave meningsbærende symboler på. Og genkendeligheden af symboler fordrer jo netop en gentagende praksis. Jeg synes dog ikke at Bill-menet sigter specifikt mod at kritisere flokmentalitet, men kan godt se en pointe i refleksionsløs lemmingaktivitet.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 24. jan 2016, 00:33

Kommodedyret skrev:
Viskelæder skrev:Folk er nogle får. Der er hele tiden trends, der er smarte på de sociale medier. Så er det smart at lægge madbilleder ud, så er det smart at disse dem, så er det smart at checke ind, hvor man træner, så er det smart at gøre nar af dem, der gør det. Nu er det de der "Be like Bill", som alle er fuldstændig flade over. Men de fatter ikke at ved at dele og dele og dele Bill, så gør de præcis det, som de disser andre for. Ingen er originale. Får.


Jeg synes at memes for det meste er sjove, selv om man nogen gange støder på en brain fart. Noget af det fede ved memes er at det er en speciel form for kommunikation, en ny måde at lave meningsbærende symboler på. Og genkendeligheden af symboler fordrer jo netop en gentagende praksis. Jeg synes dog ikke at Bill-menet sigter specifikt mod at kritisere flokmentalitet, men kan godt se en pointe i refleksionsløs lemmingaktivitet.


Jeg er også stor fan af memes, når de har til formål at lave sjov med noget, hvor man griner af sig selv, fordi det er spot on. Det der med Bill er sådan lidt "I andre er idioter, men det er jeg ikke". Men det er du! (ikke dig, Kommode :D )
2
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 00:38

Viskelæder skrev:
Kommodedyret skrev:
Viskelæder skrev:Folk er nogle får. Der er hele tiden trends, der er smarte på de sociale medier. Så er det smart at lægge madbilleder ud, så er det smart at disse dem, så er det smart at checke ind, hvor man træner, så er det smart at gøre nar af dem, der gør det. Nu er det de der "Be like Bill", som alle er fuldstændig flade over. Men de fatter ikke at ved at dele og dele og dele Bill, så gør de præcis det, som de disser andre for. Ingen er originale. Får.


Jeg synes at memes for det meste er sjove, selv om man nogen gange støder på en brain fart. Noget af det fede ved memes er at det er en speciel form for kommunikation, en ny måde at lave meningsbærende symboler på. Og genkendeligheden af symboler fordrer jo netop en gentagende praksis. Jeg synes dog ikke at Bill-menet sigter specifikt mod at kritisere flokmentalitet, men kan godt se en pointe i refleksionsløs lemmingaktivitet.


Jeg er også stor fan af memes, når de har til formål at lave sjov med noget, hvor man griner af sig selv, fordi det er spot on. Det der med Bill er sådan lidt "I andre er idioter, men det er jeg ikke". Men det er du! (ikke dig, Kommode :D )


Jeg opfattede det bare sådan at du kritiserede selve genkendeligheds-faktoren. Det andet er jeg enig i, jeg skriver også at han mestendels er en nedladende smagsdommer. :D
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 24. jan 2016, 01:06

Kommodedyret skrev:Jeg opfattede det bare sådan at du kritiserede selve genkendeligheds-faktoren. Det andet er jeg enig i, jeg skriver også at han mestendels er en nedladende smagsdommer. :D


Jeg var ikke sikker på, at det var den Bill, du skrev om :D
0

Tilbage til "Generelt"