Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 517
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 706

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 19:29

Urtekussen skrev:Og hvis den nu ikke er så tydelig i morgen tidlig, så slå koldt vand i blodet.
Ved min sidste graviditet, var de altid tydeligst om eftermiddagen, mærkeligt nok.

:-)

Og sig så hvem du er :devil2:

Uh OK - vigtig info!! Må se om jeg ikke kan strække den endnu en dag med at teste, hvis mens til den tid stadig ikke er kommet.

Haha er ret sikker på du ikke aner hvem jeg er alligevel, så spar bare spekulationerne :lol: ville bare være ekstrasikker på ingen gættede mig :fløjt:
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 517
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 706

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 23. jan 2016, 19:33

Jeg skal afsted til fest nu og forsøge at skulle min glæde/tvivl/nervøsitet og komme udenom at drikke... TAK for svarene herinde, jeg vender tilbage med opdatering - I må meget gerne krydse fingre i mens :blush2: :kys:
4
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mila_H » 24. jan 2016, 08:18

alfe skrev:
Mila_H skrev:Øv, selvom jeg først har testdag i næste uge, har jeg i dag fået menstruation :-(

Pga forskellige omstændigheder og regler på klinikken, kan jeg kun forsøge hver anden måned.. Jeg må prøve at væbne mig med tålmodighed.


Øv :( Hvorfor kan du kun forsøge hver anden måned??


Fordi man åbenbart kun kan melde til behandling, når de har fået donorsæden hjem (forsøger at blive solomor). Og man skal melde til behandling, den dag man får menstruation.

Samtidig er det en åben donor, jeg har valgt, og dem bestiller de så tilsyneladende kun hjem d.1 og d.15 i hver måned..

Øv, altså,
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10616

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 24. jan 2016, 08:27

Årh, det lyder da godt nok rigidt, mila_h! Man bliver så presset over al den ventetid, pga udefrakommende faktorer, synes jeg!
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 517
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 706

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 24. jan 2016, 08:46

Godmorgen herinde!

Spændingen stiger her.. Stadig ikke skyggen af blod og har også fået taget en test her til morgen :blush2: håber der er nogle damer på linjen som vil kigge på den. Billeder coming up
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 517
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 706

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 24. jan 2016, 09:00

Hvad siger I? Streg? Jeg er fire/fem dage ca over tid, å tænnker umiddelbart at den burde være tydeligere?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 24. jan 2016, 09:10

Mila_H skrev:
alfe skrev:
Mila_H skrev:Øv, selvom jeg først har testdag i næste uge, har jeg i dag fået menstruation :-(

Pga forskellige omstændigheder og regler på klinikken, kan jeg kun forsøge hver anden måned.. Jeg må prøve at væbne mig med tålmodighed.


Øv :( Hvorfor kan du kun forsøge hver anden måned??


Fordi man åbenbart kun kan melde til behandling, når de har fået donorsæden hjem (forsøger at blive solomor). Og man skal melde til behandling, den dag man får menstruation.

Samtidig er det en åben donor, jeg har valgt, og dem bestiller de så tilsyneladende kun hjem d.1 og d.15 i hver måned..

Øv, altså,


Det er altså rigtig surt. Er det på en privat klinik eller hospital?
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 24. jan 2016, 09:12

Elfenben skrev:Hvad siger I? Streg? Jeg er fire/fem dage ca over tid, å tænnker umiddelbart at den burde være tydeligere?


Den er da positiv :lun: Det er vist temmelig forskelligt, hvor lang tid der går, før den er rigtig-rigtig tydelig, men den kan sagtens ses :banan:
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 24. jan 2016, 09:24

Den er positiv, tillykke :)
1
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10616

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 24. jan 2016, 09:30

Tillykke, elfenben - en streg, er en streg, så du har skudt papegøjen :)
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mila_H » 24. jan 2016, 10:09

alfe skrev:
Mila_H skrev:
alfe skrev:
Mila_H skrev:Øv, selvom jeg først har testdag i næste uge, har jeg i dag fået menstruation :-(

Pga forskellige omstændigheder og regler på klinikken, kan jeg kun forsøge hver anden måned.. Jeg må prøve at væbne mig med tålmodighed.


Øv :( Hvorfor kan du kun forsøge hver anden måned??


Fordi man åbenbart kun kan melde til behandling, når de har fået donorsæden hjem (forsøger at blive solomor). Og man skal melde til behandling, den dag man får menstruation.

Samtidig er det en åben donor, jeg har valgt, og dem bestiller de så tilsyneladende kun hjem d.1 og d.15 i hver måned..

Øv, altså,


Det er altså rigtig surt. Er det på en privat klinik eller hospital?


Det er ved det offentlige.
Har også overvejet at tage et forsøg i det private, imens jeg venter.
Men det vil koste knap 8.000 kr, og det er jo ikke sikkert, at det overhovedet vil komme til at gøre nogen forskel.
Som kommende enlig mor, får jeg nok at bruge pengene på.
Jeg har en mindre opsparing, men håbet var, at pengene kunne bruges til alt det udstyr, man for brug for.

Og ELFENBEN:
Tillykke!! Hvor er det dejligt, når det lykkes :-)
1
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 24. jan 2016, 10:36

Mila_H skrev:
alfe skrev:
Mila_H skrev:
alfe skrev:
Mila_H skrev:Øv, selvom jeg først har testdag i næste uge, har jeg i dag fået menstruation :-(

Pga forskellige omstændigheder og regler på klinikken, kan jeg kun forsøge hver anden måned.. Jeg må prøve at væbne mig med tålmodighed.


Øv :( Hvorfor kan du kun forsøge hver anden måned??


Fordi man åbenbart kun kan melde til behandling, når de har fået donorsæden hjem (forsøger at blive solomor). Og man skal melde til behandling, den dag man får menstruation.

Samtidig er det en åben donor, jeg har valgt, og dem bestiller de så tilsyneladende kun hjem d.1 og d.15 i hver måned..

Øv, altså,


Det er altså rigtig surt. Er det på en privat klinik eller hospital?


Det er ved det offentlige.
Har også overvejet at tage et forsøg i det private, imens jeg venter.
Men det vil koste knap 8.000 kr, og det er jo ikke sikkert, at det overhovedet vil komme til at gøre nogen forskel.
Som kommende enlig mor, får jeg nok at bruge pengene på.
Jeg har en mindre opsparing, men håbet var, at pengene kunne bruges til alt det udstyr, man for brug for.

Og ELFENBEN:
Tillykke!! Hvor er det dejligt, når det lykkes :-)


Det er da vildt! Men ja, jeg kan fuldt ud relatere til det med at spare pengene.. Jeg er også igang som solomor, dog på Hvidovre hospital, hvor man sagtens kan komme igennem hver cyklus.
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 24. jan 2016, 11:16

Stort tillykke elfenben :dance: Hvor må det være skønt, at det lykkes allerede inden I er gået igang.
1
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 517
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 706

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 24. jan 2016, 18:32

Alfe, Æble, Little_woman tusind tak - jeg tør ikke tro på det endnu, men ðt hjælper virkeligt at I siger den er der.

Mila: tusind tak!! Og så vil jeg gerne sige hvor sejt gået det er at blive solomor - det lyder rigtig frustrerende med de lange ventetider, jeg håber virkeligt at den er der for dig næste gang.

Howitz: Mange tak - ja det er virkeligt priviligeret. Jeg ved hvor meget andre må kæmpe for det, så jeg er meget taknemmelig for det, hvis det viser sig at det skulle være så nemt for os.

Stadig inter blod, så jeg ringer til lægen i morgen for at få taget spiralen ud - håber ikke det forstyrrer for meget deroppe, så der sker noget med den lillebitte befrugtning :/
1
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10616

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 24. jan 2016, 19:15

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind; jeg er SÅ sur, modløs og opgivende, over det her baby-hejs. Jeg ruger jo, og venter og venter. Jeg tror ikke en hat på succes, inderst inde, kan jeg mærke; det er hårdt! Hårdt, fordi jeg frygter at jeg får ret.. Den baby synes længere væk end nogensinde; og samtidig - så er jeg måske så godt som gravid, med en positiv test i slutningen af næste uge.

Hvis ikke man var småskør i forvejen, så er det her følelsescirkus den DIREKTE vej til kuller!

Får jeg nogensinde et barn, får det udelukkende en søskende, hvis den kan laves på lagnerne. Det her gør jeg ALDRIG mere.

EDIT: sorry for ovenstående; jeg er bare fed up af det her fertilitetsbehandling; det er to år siden jeg startede processen og jeg er TRÆT.
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:

Tilbage til "Graviditet"