Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf ManicNinja » 30. aug 2015, 22:24

BirdReynolds skrev:Nu her da jeg fik min lønseddel, og først der opdager at jeg ikke har optjent ferie, og derfor selv har betalt min sommerferie. Pik!


Åh. Jeg kender det! Startede som vikar på nuværende arbejdsplads og blev fastansat midt i året. Overvejede derfor ikke lige, at jeg nok ikke havde optjent fuld feriekvote sidste år.
Hvad værre var: Min arbejdsgiver overvejede det heller ikke! De gav mig fri OG betalte min ferie - kun for et par måneder senere at "komme i tanke" om fejlen. Nu skyldte jeg dem pludselig 6-7000 kroner! Den slags overraskelser får du i det mindste ikke. Men kan sagtens se, det er surt alligevel!
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf ManicNinja » 30. aug 2015, 22:28

Whoosh skrev:Da jeg væltede det samme plastikrus tre gange i træk.
:rulle:


I det mindste var alt indhold i det vel så løbet ud første gang?
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mi55y » 31. aug 2015, 07:46

Mit kørekort er kun 8-9 måneder gammelt, og nu skulle min egen bil så på værksted. Jeg får en fin lånebil, men kunne sgu da ikke engang finde ud af at tænde lortet!? Opdagede heldigvis at rattet var drejet, så noget dæmrede omkring ratlås, og så lykkedes det. Havde været über-pinligt at gå tilbage til værkstedet og spørge, hvordan man tænder bilen. Nu mangler jeg så bare at finde frem til bagrudeviskeren...
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pixie88 » 1. sep 2015, 12:51

For lidt siden, nede i vaskekælderen. Havde sat tre maskiner tøj over og lige da jeg startede den sidste, gik det op for mig at jeg ikke havde puttet vaskepulver i maskinerne :rulle:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Akehurst2 » 1. sep 2015, 13:04

Pixie88 skrev:For lidt siden, nede i vaskekælderen. Havde sat tre maskiner tøj over og lige da jeg startede den sidste, gik det op for mig at jeg ikke havde puttet vaskepulver i maskinerne :rulle:


Det lyder lidt, som da jeg havde sat en plade cookies i ovnen og gik i gang med at rydde op på køkkenbordet. Herunder at sætte bagepulveret på plads - hvor jeg så kom i tanke om, at det egentlig ikke var kommet i dejen :forvirret2:
1
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf TurtleSpeed » 1. sep 2015, 13:29

Jeg gik hen for at tjekke om aeggene havde kogt nok og opdagede saa at jeg havde glemt at putte aeggene i gryden. Vandet kogte nok saa fint.
6
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Akehurst2 » 4. sep 2015, 08:43

Skumfidusen skrev:Måske ikke ligefrem dum, men så i hvert fald fimset. Jeg så Inderst Inde i går med mine børn og den handler om en 11-årig pige og hendes udvikling og hvordan hun langsomt er ved at tabe sin barndom og tage de første skridt i retning mod at blive voksen og hvordan det at vokse også giver et tab. På et tidspunkt græder den her pige så hjerteskærende i armene på sine forældre som har været rædselsslagne for at miste hende og jeg sad der med min pige på samme alder som er i den udvikling. Som er i gang med at krænge barndommen af sig. Og der sad jeg, en midaldrende mand og tudede over en børnefilm. Jeg er så rørstrømsk når det gælder mine børn, altså. De var slet ikke så påvirkede af den og min kæreste hvis datter er 14 har jo været gennem et lignende forløb og synes jeg var totalt fjollet. Det er det jo også - hun findes ikke, figuren i filmen. Hun er bare en tegning og jeg ved det jo godt.


Hvis man er fjollet, når man græder over tegnede figurer, så melder jeg mig ind i klubben. Nøj, hvor jeg hylede til Op :whine:
4
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf BirdReynolds » 4. sep 2015, 08:57

Akehurst2 skrev:Hvis man er fjollet, når man græder over tegnede figurer, så melder jeg mig ind i klubben. Nøj, hvor jeg hylede til Op :whine:

Hvis man ikke i det mindste havde trang til at hyle over introen til Up, så er man en stonecold bitch! :whine:
Senest rettet af BirdReynolds 4. sep 2015, 11:14, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Aima » 6. sep 2015, 00:45

ShuruQ skrev:Da jeg ligefør skulle på WC. Får bukserne ned, sætter mig og når lige at tænke shit det er koldt før det går op for mig at sædet/låget er nede :stoned: .


Det var da trods alt noget, det var koldt
:D
Jeg har tænkt "Hm, hvorfor er sædet så mærkeligt varmt?" for at finde ud af det var fordi låget stadig var nede... Det var rimeligt meget noget pis.
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Elvispop » 6. sep 2015, 06:46

En gang om måneden, når min løn og lønseddel kommer.
Altså, jeg har det da trygt og godt (og lidt kedeligt) i mig job. Men lønnen er latterlig.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. sep 2015, 22:29

Da jeg gik i bad, og opdagede jeg stod under bryseren iført strømper stadig.
Da jeg lavede varm kakao, hvorefter jeg lige ville rydde op i køkkenet, hældte kakaoen i vasken og skyllede koppen og stod et øjeblik og kunne ikke huske hvad det lige var jeg gik og glædede mig til.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Whoosh » 14. sep 2015, 18:07

Da vi var taget hjemmefra, og jeg vil spørge: "Har du husket din pengepung?"
Men min hjerne finder ordet pistol frem i stedet for pung, og sender det af sted og ud af min mund.
Rimelig forvirret. :-D
Jeg går ikke til skydning, havde talt eller hørt om skydning.

Men jeg er da egentlig ret glad for at svaret var nej. :lol:
"Bare på beløbet?"
*plaff*
11
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Frk. L » 19. sep 2015, 13:39

Har lige haft besøg af min far, for at få hængt nogle lamper op og lidt af hvert. Bla skulle han lige kigge på en lyskæde, hvor jeg ikke rigtigt synes batterierne sad rigtigt fast. "Jamen Lene, du har jo også puttet AAA batterrier i, men nu er det altså beregnet til AA batterier" :blush:

Og så i morges da jeg skulle i fitness. Der var jeg sgu sikker på, at min bil var blevet stjålet :8: Nåede faktisk at gå pænt meget i panik, inden jeg kom i tanke om, at jeg da parkerede et andet sted en jeg plejer da jeg kom hjem i aftes :lol:
5
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6594

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Sophaya » 19. sep 2015, 19:47

Lige nu. Føler mig lidt alene i verden, og det ved jeg jo godt ikke er tilfældet. Det er sjovt, som man kan føle sig ensom selvom man har massere af mennesker man ved man kan regne med.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pixie88 » 30. sep 2015, 08:45

I går, da jeg skrev herinde at vi vae færdige med at male, hvorefter jeg opdagede at vi for helvede ikke har malet badeværelset.

I dag, da malingproducenten tog røven på mig noget så gevaldigt, og opkrævede 649 kr for en lille spand til vådrum.
Hvordan kan det være så dyrt?

For lidt siden da jeg malede loftede på badeværelset, trådte et trin op på stigen og placerede mit hår direkte i de nymalede loft :sur: Jeg ligner en idiot nu..
9
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"