Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 18:32

Viskelæder skrev:
ManicNinja skrev:I dare you: Lav en datingprofil, hvor du foreslår PRÆCIS det.

Så får du også hurtigt konstateret, om han har humor ... :)


Jaja :lol2:


Smukt - glæder mig til at høre mere!

Selv tak! :afro:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 24. jan 2016, 18:34

Jeg kan tit høre mine underboer skændes så det brager - blandt andet lige nu. De lyder regelsmæssigt som om de har fornærmet hinanden dødeligt eller virkelig såret hinanden - men hvis man lytter efter handler det om ting som hvem der har brugt de 500 kr der lå i køkkenskabet eller hvilken vej til netto, der er kortest. Når jeg hører dem er jeg pludselig glad nok for at være single :lol:
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. jan 2016, 18:38

Sophaya skrev:Jeg kan tit høre mine underboer skændes så det brager - blandt andet lige nu. De lyder regelsmæssigt som om de har fornærmet hinanden dødeligt eller virkelig såret hinanden - men hvis man lytter efter handler det om ting som hvem der har brugt de 500 kr der lå i køkkenskabet eller hvilken vej til netto, der er kortest. Når jeg hører dem er jeg pludselig glad nok for at være single :lol:


Sjovt du siger det. Jeg har for nyligt fået en ny nabo, og ind i mellem skændes hun så højt med sin kæreste (går jeg ud fra) over telefonen, at jeg kan høre det, selv når jeg ser serie med høretelefoner på. Forleden var jeg ude på gangen og lytte (ja, det står jeg ved), og det var sådan noget:

"Nej, men du har jo sagt det til dine forældre!! DINE FORÆLDRE! Nej! (græder) ARRRRHHHHHHH, men du skulle jo, nej, du, nej, ikke dine forældre! Så bliver det aldrig det samme igen! NEJ! (græder) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"

Jeg fik sgu ondt af hende, og samtidigt fik jeg traumer over mit eget forhold til min eks, som var på samme måde, og så blev jeg så glad for at være single og stå alene i en gang med chokolade i munden og dinosaur-futter på :D
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 24. jan 2016, 18:45

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg kan tit høre mine underboer skændes så det brager - blandt andet lige nu. De lyder regelsmæssigt som om de har fornærmet hinanden dødeligt eller virkelig såret hinanden - men hvis man lytter efter handler det om ting som hvem der har brugt de 500 kr der lå i køkkenskabet eller hvilken vej til netto, der er kortest. Når jeg hører dem er jeg pludselig glad nok for at være single :lol:


Sjovt du siger det. Jeg har for nyligt fået en ny nabo, og ind i mellem skændes hun så højt med sin kæreste (går jeg ud fra) over telefonen, at jeg kan høre det, selv når jeg ser serie med høretelefoner på. Forleden var jeg ude på gangen og lytte (ja, det står jeg ved), og det var sådan noget:

"Nej, men du har jo sagt det til dine forældre!! DINE FORÆLDRE! Nej! (græder) ARRRRHHHHHHH, men du skulle jo, nej, du, nej, ikke dine forældre! Så bliver det aldrig det samme igen! NEJ! (græder) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"

Jeg fik sgu ondt af hende, og samtidigt fik jeg traumer over mit eget forhold til min eks, som var på samme måde, og så blev jeg så glad for at være single og stå alene i en gang med chokolade i munden og dinosaur-futter på :D


Jeg har også været i sådan et forhold hvor ALT var et problem, og det er så trættende. Jeg forstår godt hun ikke gad at hans forældre skulle blandes ind i whatever it was :lol: Men man står nemlig der med sine snacks - for lets face it, sådan er vi - og er halvt medlidende, halvt glad for det ikke er en selv.
For en måneds tid siden råbte kvinde-underboen til manden, at hun aldrig kunne stole på ham igen. Jeg lyttede selvfølgelig - havde han været hende utro eller hvad? Nej, han havde sagt at asfaltvejen til netto var hurtigst at gå ad, men nu havde hun gået ad stien og den var altså hurtigere. Hendes tillid var ødelagt for evigt.
Senest rettet af Sophaya 24. jan 2016, 22:02, rettet i alt 1 gang.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. jan 2016, 18:46

Sophaya skrev:
Jeg har også været i sådan et forhold hvor ALT var et problem, og det er så trættende. Jeg forstår godt hun ikke gad at hans forældre skulle blandes ind i whatever it was :lol: Men man står nemlig der med sine snacks - for lets face it, sådan er vi - og er halvt medlidende, halvt glad for det ikke er en selv.
For en måneds tid siden råbte kvinde-underboen til manden, at hun aldrig kunne stole på ham igen. Jeg lyttede selvfølgelig - havde han været hende utro eller hvad? Nej, han havde sagt at asfaltvejen til netto var hurtigst at gå ad, men nu havde hun gået af stien og den var altså hurtigere. Hendes tillid var ødelagt for evigt.


Hahaha :lol2:
Jamen alle de forhold, der er blevet ødelagt pga. den asfaltvej...
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 24. jan 2016, 18:52

Viskelæder skrev:
Hahaha :lol2:
Jamen alle de forhold, der er blevet ødelagt pga. den asfaltvej...


Ja, hvis jeg skulle blive ramt af en kæreste skal jeg da i hvert fald ikke sende ham i netto :lol:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 18:57

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Hahaha :lol2:
Jamen alle de forhold, der er blevet ødelagt pga. den asfaltvej...


Ja, hvis jeg skulle blive ramt af en kæreste skal jeg da i hvert fald ikke sende ham i netto :lol:


Hvis man ikke kan bruge kæresten til at rende i Netto, hva fan skal man så bruge ham til? Det er sgu da lige anvendelsesmulighed nummer ET der ryger der...
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 19:01

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:
Jeg har også været i sådan et forhold hvor ALT var et problem, og det er så trættende. Jeg forstår godt hun ikke gad at hans forældre skulle blandes ind i whatever it was :lol: Men man står nemlig der med sine snacks - for lets face it, sådan er vi - og er halvt medlidende, halvt glad for det ikke er en selv.
For en måneds tid siden råbte kvinde-underboen til manden, at hun aldrig kunne stole på ham igen. Jeg lyttede selvfølgelig - havde han været hende utro eller hvad? Nej, han havde sagt at asfaltvejen til netto var hurtigst at gå ad, men nu havde hun gået af stien og den var altså hurtigere. Hendes tillid var ødelagt for evigt.


Hahaha :lol2:
Jamen alle de forhold, der er blevet ødelagt pga. den asfaltvej...


Nye forhold opstår på den vej. Mellem mænd og kvinder, der pga deres partneres tvivlsomme anvisninger er gået helt i skoven ... Oh, the joys of relationships ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. jan 2016, 19:02

ManicNinja skrev:
Planten skrev:Jeg vil bare så gerne møde kærligheden - sådan ubesværet og naturligt. Er det måske for meget at forlange?? :lol:


Nej, det synes jeg såmænd ikke. Altså, kommer måske lidt an på, hvor længe du vil vente ...

:devil2: :D

Nynner Phil Collins "you can't hurry love" :lol:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 19:04

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:Jeg vil bare så gerne møde kærligheden - sådan ubesværet og naturligt. Er det måske for meget at forlange?? :lol:


Nej, det synes jeg såmænd ikke. Altså, kommer måske lidt an på, hvor længe du vil vente ...

:devil2: :D

Nynner Phil Collins "you can't hurry love" :lol:


Og eftersom livsglæde altid er tiltrækkende, så ... ;)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 19:16

Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Jeg stemmer for, at sex er overvurderet.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 24. jan 2016, 19:20

Kommodedyret skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Hahaha :lol2:
Jamen alle de forhold, der er blevet ødelagt pga. den asfaltvej...


Ja, hvis jeg skulle blive ramt af en kæreste skal jeg da i hvert fald ikke sende ham i netto :lol:


Hvis man ikke kan bruge kæresten til at rende i Netto, hva fan skal man så bruge ham til? Det er sgu da lige anvendelsesmulighed nummer ET der ryger der...


Du har ret. Jeg sender ham i rema i stedet - det ligger den modsatte vej :lol:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 24. jan 2016, 20:09

Jeg sidder og hidser mig op over håndboldkampen :lol:

Det er vist en af de situationer hvor det er heldigt jeg bare er mig selv :blush:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:14

Rapfisk skrev:Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Jeg stemmer for, at sex er overvurderet.


Der går år imellem, men når det først sker at jeg indser at en sang er enormt sørgelig, så kan jeg tude nonstop i timevis. Og gentage det dagen efter.

Mest af selvmedlidenhed over forgangen hjertesorg :D
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:18

Sophaya skrev:
Kommodedyret skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Hahaha :lol2:
Jamen alle de forhold, der er blevet ødelagt pga. den asfaltvej...


Ja, hvis jeg skulle blive ramt af en kæreste skal jeg da i hvert fald ikke sende ham i netto :lol:


Hvis man ikke kan bruge kæresten til at rende i Netto, hva fan skal man så bruge ham til? Det er sgu da lige anvendelsesmulighed nummer ET der ryger der...


Du har ret. Jeg sender ham i rema i stedet - det ligger den modsatte vej :lol:


Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Hvis jeg fandt ud af at en potentiel bejler ikke kunne sendes, eller tages med i Netto, så røg han ud med det vuns!
2
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Forhold og sex"