Anbefal spisesteder i Kolding.

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Anbefal spisesteder i Kolding.

Indlægaf Karkluden » 24. jan 2016, 16:58

Kæresten og jeg skal med 99% sandsynlighed på en lille weekendtur til Kolding i foråret, og da vi aldrig har været der før, og nødigt vil spilde tid og penge på at spise træls mad, vil vi gerne have et par anbefalinger.

Den ene dag spiser vi nok på hotellet, da vi ankommer ret sent, og det er ude ved fjorden. De har såmænd også helt ok priser, og gode anmeldelser.
Men den anden dag vil vi gerne spise aftensmad inde i byen. Vi er åben for de fleste slags mad - fra café til tapas osv. Vi har dog nok et maks på omkring 6-7-800 kr i alt for middagen. Vi drikker ikke vin, så det er inkl øl/sodavand/vand.

Kom glad!
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Anbefal spisesteder i Kolding.

Indlægaf billiebean » 24. jan 2016, 18:23

Var for noget tid siden på Over Aaen, som er en tapasrestaurant. Virkelig lækkert og god value for money.
2
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Anbefal spisesteder i Kolding.

Indlægaf FrøkenM » 24. jan 2016, 18:25

Vil gerne slå et slag for restaurant Berg. Det er virkelig god mad til rimelige priser :)

http://www.firsthotels.dk/Vore-Hoteller ... erg/Om-os/
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Anbefal spisesteder i Kolding.

Indlægaf Danseprinsesse » 24. jan 2016, 19:22

Jeg kan også varmt anbefale Over Aaen, fantastisk sted og skøn mad!

Har desuden hørt rigtig godt om Rafaels Pizzaria, men har ikke selv prøvet det endnu.

Koldingfjord Hotel laver også dejlig mad, og der er så smukt!
1
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Anbefal spisesteder i Kolding.

Indlægaf Karkluden » 24. jan 2016, 22:43

Danseprinsesse skrev:Jeg kan også varmt anbefale Over Aaen, fantastisk sted og skøn mad!

Har desuden hørt rigtig godt om Rafaels Pizzaria, men har ikke selv prøvet det endnu.

Koldingfjord Hotel laver også dejlig mad, og der er så smukt!

Jeg er især glad for den sidste kommentar. Uanset hvilken weekend vi vælger, er vi næppe fremme før ved 18-19-tiden, og vi kommer uden bil (bliver kørt dertil), så selvom der er fine busforbindelser, så vil det dén dag næsten være nemmest og hyggeligst at spise i et af deres spisesteder eller få roomservice (hvor maden koster det samme som i cafeen :gogo:) :love2: :fløjt:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Anbefal spisesteder i Kolding.

Indlægaf getitright » 24. jan 2016, 22:48

Af mere caféagtig mad kan jeg anbefale Marcellos, der faktisk har lokaler under Over Åen (den sætning blev lidt spøjs :stoned: ). De laver gode burgere og sindssygt lækre pomfritter, og min far er også meget glad for deres oksefilet. :gogo:
Lad dig ikke afskrække af, at de kører "50% på menukortet kampagner", det synes jeg ikke forringer kvaliteten.
1
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath

Tilbage til "Mad og drikke"