Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 24. jan 2016, 02:51

:forvirret: who the f*ck is Bill? :gruble:
Og er det nu cool ikke at være et får, som ved det?
Eller er jeg bare helt væk fra vinduet? :mellow:
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 24. jan 2016, 03:50

Lurende Peber skrev::forvirret: who the f*ck is Bill? :gruble:
Og er det nu cool ikke at være et får, som ved det?
Eller er jeg bare helt væk fra vinduet? :mellow:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 12:37

Viskelæder skrev:Folk er nogle får. Der er hele tiden trends, der er smarte på de sociale medier. Så er det smart at lægge madbilleder ud, så er det smart at disse dem, så er det smart at checke ind, hvor man træner, så er det smart at gøre nar af dem, der gør det. Nu er det de der "Be like Bill", som alle er fuldstændig flade over. Men de fatter ikke at ved at dele og dele og dele Bill, så gør de præcis det, som de disser andre for. Ingen er originale. Får.


Jeg sidder bare og venter på, at én eller anden laver en meta Be like Bill: Sådan lidt "Bill synes ikke, at tændstiksmænd er sjove, når alle laver dem på Facebook, og Bill synes grundlæggende, det er tåbeligt at forsøge at diktere andre voksne mennesker, hvad de bør og ikke bør på sociale medier. Be like Bill ..." Og så bare et tomt, hvidt felt hvor tændstikmanden skulle have været ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 12:38

GnueN skrev:Jeg har også set de dér poppe op i mit newsfeed hele dagen. Så jeg har selv siddet og leget lidt med paint - og nu sidder jeg bare og venter på mit sagesløse offer... :slem:

test.png


Hahaha! Af sted med den så vi andre kan SKYNDE OS at dele ...!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 24. jan 2016, 12:39

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Folk er nogle får. Der er hele tiden trends, der er smarte på de sociale medier. Så er det smart at lægge madbilleder ud, så er det smart at disse dem, så er det smart at checke ind, hvor man træner, så er det smart at gøre nar af dem, der gør det. Nu er det de der "Be like Bill", som alle er fuldstændig flade over. Men de fatter ikke at ved at dele og dele og dele Bill, så gør de præcis det, som de disser andre for. Ingen er originale. Får.


Jeg sidder bare og venter på, at én eller anden laver en meta Be like Bill: Sådan lidt "Bill synes ikke, at tændstiksmænd er sjove, når alle laver dem på Facebook, og Bill synes grundlæggende, det er tåbeligt at forsøge at diktere andre voksne mennesker, hvad de bør og ikke bør på sociale medier. Be like Bill ..." Og så bare et tomt, hvidt felt hvor tændstikmanden skulle have været ...


Lige netop!! :D
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 12:55

Jeg vil skide på tændstikmænd og ditto damer.
Jeg vil ha' noget meget stærkt smertestillende.
Oxynorm burde kunne fås i håndkøb.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 13:02

Fru Sunshine skrev:Jeg vil skide på tændstikmænd og ditto damer.
Jeg vil ha' noget meget stærkt smertestillende.
Oxynorm burde kunne fås i håndkøb.


Nådada - dér er nok én, der skal til tandlægen, kan jeg høre ... Siger alt, når man ligefrem er parat til at skide på sagesløse tændstikmænd. :P

Håber, du får en akuttid! God bedring!

P.s. Hvis du har brug for kraftig receptpligtig medicin, er der så ikke en mulighed, hvis du skriger i smerte ad Vagtlægen på akuttelefonen?
Senest rettet af ManicNinja 24. jan 2016, 13:08, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 13:07

GnueN skrev:
ManicNinja skrev:
GnueN skrev:Jeg har også set de dér poppe op i mit newsfeed hele dagen. Så jeg har selv siddet og leget lidt med paint - og nu sidder jeg bare og venter på mit sagesløse offer... :slem:

test.png


Hahaha! Af sted med den så vi andre kan SKYNDE OS at dele ...!


Ikke en eneste endnu! :(

Den er til fri afbenyttelse, hvis nogen skulle komme mig i forkøbet! :p


Er det ikke bare at poste den på sin væg? :) Jeg mener - den behøver vel ikke at falde som svar på en anden tændstikmand ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 13:36

ManicNinja skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg vil skide på tændstikmænd og ditto damer.
Jeg vil ha' noget meget stærkt smertestillende.
Oxynorm burde kunne fås i håndkøb.


Nådada - dér er nok én, der skal til tandlægen, kan jeg høre ... Siger alt, når man ligefrem er parat til at skide på sagesløse tændstikmænd. :P

Håber, du får en akuttid! God bedring!

P.s. Hvis du har brug for kraftig receptpligtig medicin, er der så ikke en mulighed, hvis du skriger i smerte ad Vagtlægen på akuttelefonen?

Jo. Og jeg har bud efter dolol as we speak. Der skal bare køres efter det, for vi har ikke døgnapotek.
Tandlægen bliver i morgen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 13:55

GnueN skrev:
ManicNinja skrev:
GnueN skrev:
ManicNinja skrev:
GnueN skrev:Jeg har også set de dér poppe op i mit newsfeed hele dagen. Så jeg har selv siddet og leget lidt med paint - og nu sidder jeg bare og venter på mit sagesløse offer... :slem:

test.png


Hahaha! Af sted med den så vi andre kan SKYNDE OS at dele ...!


Ikke en eneste endnu! :(

Den er til fri afbenyttelse, hvis nogen skulle komme mig i forkøbet! :p


Er det ikke bare at poste den på sin væg? :) Jeg mener - den behøver vel ikke at falde som svar på en anden tændstikmand ...


Jo! Ellers er det jo mig, som at der er ham dér Bill, 'ing? :D


:) Tja. Jeg ser de to muligheder, jeg var inde på før ... Hvis man ikke selv vil ende med at være Bill ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf girl_beat » 24. jan 2016, 20:03

Jeg er kvinde og jeg hader at købe sko :nerve: :genert:
5
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 24. jan 2016, 21:32

Det irriterer mig grænseløst, at folk på FB ikke lige tjekker en sides væg, for dermed at tjekke, om det de vil dele med gruppen ikke allerede er postet.

Det irriterer mig også at folk skal spørge om det samme i flere opslag, som i bund og grund omhandler det samme.


Ovenstående omhandler en savnet ung mand, så derfor er det ikke så velset at sige ovenstående. :genert:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25606

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 24. jan 2016, 23:12

Det er ganske forfærdeligt, at det barn er faldet ned, men jeg forstår ikke, at tidligere gæster nu står frem og hævder, at altanerne ikke er sikre. Jeg synes, det ligner ganske almindelige altaner. Med al respekt for forældrene, det er ikke en bebrejdelse, det er en tragisk ulykke, og de bebrejder nok sig selv resten af livet for det ene øjebliks uopmærksomhed, så det behøver de ikke mig til. Nu har jeg vist taget så mange forbehold, som jeg kan.

Men, jeg synes, de tidligere gæster skal stikke piben ind, normalt lader man ikke små børn være alene på en altan, og hvis der er noget, man kan kravle op på, så flytter man det. Jeg kan i øvrigt ikke få øje på det der 30 cm mellemrum, så har det nogensinde været der, så er det er i hvert fald ikke nu, medmindre det findes på andre af hotellets værelser.

http://www.bt.dk/udland/et-aarig-pige-d ... -for-boern

Unavngivet.png


Billedet er kopieret herfra http://www.spies.dk/de-kanariske-oer/ar ... t/billeder
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Delfin 24. jan 2016, 23:17, rettet i alt 1 gang.
5
14 11 14
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 24. jan 2016, 23:16

Jeg er enig, Delfin, det var også min tanke. Indtil jeg læste at de andre gæster altså ikke kun er andre gæster nu, men åbenbart (skal man tro medierne) adskillige klager Ving har fået på altanerne de sidste par år. Svenskere er generelt meget hurtige til at vifte med den helt store moralske pegefinger om alle andre end deres eget ansvar. Men måske er der en lille smule om det. I dont know. Frygteligt er det i hvert fald.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25606

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 24. jan 2016, 23:18

Jeg ved det ikke. Jeg kan bare ikke se på billedet, at den altan skulle være mere farlig end andre altaner.
1
14 11 14

Tilbage til "Generelt"