Hunkat skrev:Min erfaring med Nemlig er godt nok fra mit arbejde hvor vi bruger det til indkøb af mælk til kaffe og chokolade til møde/receptioner.
Jeg kan godt se det smarte i det men det går altså nogle gange lidt for hurtigt. De presser deres chauffører helt vildt og så sent som i dag blev vores varer over en time forsinket (nu er det jo en arbejdsplads så vi er her hele dagen, men hvis man var hjemme og have en aftale så er det ikke fedt) og han tabte nogle af varene på trappen fordi det skulle gå så stærkt som overhovedet muligt, så nu må vi jo vente på levering i morgen i stedet.
Ideen er god, og jeg ville rigtig gerne selv bruge det (køber dog meget sjældent for 400 kr af gangen til en husholdning på 1) men jeg synes der er for mange fodfejl.
Jeg ville blive møg irriteret hvis de kom senere end aftalt tidspunkt! Har kun oplevet at de kom 15-30 minutter før intervallet begyndte, men det kan jo også være irriterende. Dog ringer de nogle gange og spørger om det er OK de kommer før.
2 gange har jeg oplevet beskadigede varer (en pakke kød hvor forseglingen var brudt og 1 mozzarellaost der var dybfrossen), begge gange har jeg fået pengene refunderet til min nemligkonto - egentlig synes jeg de burde udbetale pengene til min rigtige konto, når fejlen er deres Min far har nævnt at hver gang han køber æg er der et eller flere der er smadrede, men det har jeg ikke oplevet.
Så nej de er helt sikkert ikke fejlfri, men så længe der ikke er bøvl med at få refunderet for evt beskadigede varer, så er det ikke noget der afholder mig fra at handle der.