Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dr_bp » 25. jan 2016, 13:40

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:Jeg håber på kiksede mennesker hver gang jeg ser X-Factor.

Det havde bare været sjovere, hvis de ikke var blevet udvalgt som kiksede, men at der var fri entré ind til dommerne.
Det andet er lige lovlig ondskabsfuldt i min bog.

Ja, det er rigtigt. Men jeg håber alligevel. Og så må jeg indrømme - og ganske i trit med denne tråd - folk beder selv om det, hvis de stiller op med en gedestemme.

Me too - jeg gider faktisk kun se de indledende runder, og hver gang håber jeg at der dukker én eller anden tåbe op, det 'liiie skal taje tændern uj' før han synger. So shoot me :gisp:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. jan 2016, 13:42

Jeg synes Naser Khader virker meget teatralsk og irriterende.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 25. jan 2016, 13:46

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes Naser Khader virker meget teatralsk og irriterende.

Hvad har han nu gjort? :)
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16145

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Urtekussen » 25. jan 2016, 13:57

Jeg synes Thomas Blachman virker som om han kompenserer for noget. Sikkert et skaldetheds-kompleks
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 25. jan 2016, 14:01

girl_beat skrev:Jeg er kvinde og jeg hader at købe sko :nerve: :genert:


Hep!
Jeg er kvinde og har aldrig haft en tøjkrise. Det handler nok om, at jeg har et ret begrænset udvalg af tøj. Jeg gider nemlig ikke shopping, med mindre mit tøj er slidt.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 25. jan 2016, 14:23

Jeg har det som om, jeg skriver det her ca. hvert halve år, men nu kommer den igen, i anledning af at jeg begik den fejl at læse en tråd på EB's Facebook:
Jeg dømmer folk der omtaler menstruation som "mit lort", som tilhørende socialklasse 37.
8
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 14:30

Dr_bp skrev:
Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:Jeg håber på kiksede mennesker hver gang jeg ser X-Factor.

Det havde bare været sjovere, hvis de ikke var blevet udvalgt som kiksede, men at der var fri entré ind til dommerne.
Det andet er lige lovlig ondskabsfuldt i min bog.

Ja, det er rigtigt. Men jeg håber alligevel. Og så må jeg indrømme - og ganske i trit med denne tråd - folk beder selv om det, hvis de stiller op med en gedestemme.

Me too - jeg gider faktisk kun se de indledende runder, og hver gang håber jeg at der dukker én eller anden tåbe op, det 'liiie skal taje tændern uj' før han synger. So shoot me :gisp:

Det her er jeg med på. Ikke lige at jeg ser X-Factor men jeg plejede at se de indledende runder af American Idol. Så hoppede jeg fra da de nåede til Hollywood.

Jeg tror lidt det er ligesom dem der sænker farten for at se på en trafikulykke. Man har ikke lyst til at se det men kan ikke lade være.

Der har dog ofte været nogle som har været så afsindigt ringe at jeg har følt mig pinligt berørt og ked af det på deres vegne og har været nødt til at zappe væk fordi det begyndte at gøre ondt at krumme tæerne så meget sammen :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Akehurst2 » 25. jan 2016, 15:08

Når folk dobbeltposter tråde her og på DD, og jeg ser det, så gider jeg ikke svare dem her :genert:

(Fandme latterligt at kræve debatmonogami af fremmede mennesker :tie:)
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 25. jan 2016, 15:34

ShuruQ skrev:Hvem kræver det :)?

Det var vist selvkritik :D
1
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Akehurst2 » 25. jan 2016, 15:42

dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Hvem kræver det :)?

Det var vist selvkritik :D


Bingo :-D
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 25. jan 2016, 15:52

Ballademager skrev:
Joe skrev:Jeg har det som om, jeg skriver det her ca. hvert halve år, men nu kommer den igen, i anledning af at jeg begik den fejl at læse en tråd på EB's Facebook:
Jeg dømmer folk der omtaler menstruation som "mit lort", som tilhørende socialklasse 37.


Hvorfor skal den slags overhovedet på Facebook? :forvirret: Alle behøver vel ikke vide det, hvis man har det.


Det her var så i en tråd om en teenagepige, der først opdagede hun var gravid, da der lå en baby i toiletkummen.
Dét har folk godt nok mange holdninger til - og i den sammenhæng kan man jo så berette om dengang man var gravid, men stadig havde "mit lort" og sådan.
0
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf getitright » 25. jan 2016, 16:46

Der er en fyr på mit studie, som jeg tit og ofte har lyst til at slå med noget meget hårdt, mens jeg råber "SÅ GØR DET DOG SELV!" Han er virkelig slem til at stille spørgsmål på studiets facebook-side, som han let kan finde svaret på selv, men ikke gør, fordi folk er hjælpsomme. Spørgsmål som:

"Hvilken retning tilhører den her teoretiker?"
"Hvor ligger den her tekst?"
"Hvornår kommer vores eksamensplan?"

er ikke sjældne. Hver eneste fucking dag :nej: Desuden spørger han rigtig meget om folks noter. Dag ud og dag ind. Det værste er, at det ikke engang er overstået, når eksamensperioden er sluttet, for han er så uselvstændig, at han ikke selv kan finde tekster, skema eller hvilket lokale vi skal være i. :boo:

Det der med at spørge om folks noter kan virkelig sætte mit pis i kog. Jeg har arbejdet virkelig hårdt gennem semestret for at følge med - jeg skal lære det samme som alle andre, og vores forudsætninger er (som udgangspunkt!) ens. Men nogle fra mit hold har en tendens til at tage det som en selvfølge, at fordi de lige har "glemt" at tage noter til en forelæsning, så deler vi andre da generøst ud af dem. Det er ikke fordi, jeg er hellig. Jeg har også spurgt om noter, fordi jeg har været syg eller har haft en enkelt off dag - men når jeg får på fornemmelsen, at det er fordi de har siddet med hovedet oppe i deres røv hele semestret, bliver jeg virkelig aggressiv. :cuss:
Der er en fra mit hold, der gennem hele semesteret ikke har lavet en rygende fis - facebook, mobilspil og alt muligt andet var langt mere interessant. Jeg blev virkelig provokeret af, at hun fik 10 i en eksamen og derefter pralede af sine gode talegaver. Til gengæld frydede jeg mig usmageligt meget, da hun dumpede et andet kursus med et brag. :genert:

Åååh, hvor er det rart, at eksamensperioden snart er slut. Bliver jo virkelig et bittert menneske af det. :ninja:
0
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 25. jan 2016, 19:54

Jeg elsker Badehotellet :love:


Og så er jeg pisseligeglad med, at anmelderne kalder det noget lort. Den ene time om ugen er jeg tilbage i Morten Korch land og jeg elsker, at det ikke er "nutidsdrama".
9
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 25. jan 2016, 20:47

polavyk skrev:Vi har vist fået en troll.


Gode tegn. Det tyder på liv i vores community og på, at vi godt kunne være kommet for at blive. :D

EDIT: Er nysgerrig - hvor kan man opleve banditten live? Og er det så en sej troll eller en kedelig én?
Senest rettet af ManicNinja 25. jan 2016, 20:53, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 25. jan 2016, 20:50

Akehurst2 skrev:Når folk dobbeltposter tråde her og på DD, og jeg ser det, så gider jeg ikke svare dem her :genert:

(Fandme latterligt at kræve debatmonogami af fremmede mennesker :tie:)


Altså: Nogen andre siger det øverste - og du mener det nederste, eller hvordan skal jeg forstå dig?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"