Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 25. jan 2016, 15:02

alfe skrev:Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stort ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.


Spændende. Håber 7. gang er lykkens gang :preggo2:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 25. jan 2016, 15:53

alfe skrev:Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stort ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.


Sål langt så godt! :preggo1: støv herfra
1
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 25. jan 2016, 17:00

Æble skrev:
alfe skrev:Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stort ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.


Spændende. Håber 7. gang er lykkens gang :preggo2:


Tak :kys: Det er på nuværende tidspunkt kun 5. forsøg. I morgen tager jeg ud og køber lidt babytøj og hænger billeder op på køleskabet af min fætters søde døtre, min yngste bror (og bare alle babyer jeg kender..), det må universet sguda fatte :-D
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 25. jan 2016, 17:01

alfe skrev:
Æble skrev:
alfe skrev:Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stort ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.


Spændende. Håber 7. gang er lykkens gang :preggo2:


Tak :kys: Det er på nuværende tidspunkt kun 5. forsøg. I morgen tager jeg ud og køber lidt babytøj og hænger billeder op på køleskabet af min fætters søde døtre, min yngste bror (og bare alle babyer jeg kender..), det må universet sguda fatte :-D


Jamen så håber jeg self ikke at 7. Gang er lykkens gang :lol: men derimod 5. Du ved hvad jeg menr, ik? :P
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 517
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 706

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 17:02

alfe skrev:Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stort ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.

Uhhh hvor nervepirrende - dejligt kompliment at du har en flot, stor ægblære :lol: krydser for det er denne gang det skal være.

Jeg har fået tid til lægen i morgen kl 14.. I må meget gerne krydse for at der er noget(er der overhovedet noget man kan se så tidligt!?) eller også skal jeg bare have taget spiralen ud. Det var en meget kortfattet sekretær jeg snakkede med, så fik absolut intet info :(
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 25. jan 2016, 17:02

Ah ja, jeg har besluttet mig for, at det her bliver en cyklus uden mærken efter symptomer (HA, dream on...). I sidste cyklus, hvor jeg ikke var igang med noget forsøg grundet julen, rendte jeg rundt med døgnkvalme og diverse andre symptomer. Det gik så vidt, at jeg faktisk tog en graviditetstest for et par uger siden :fløjt:
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 517
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 706

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 17:05

alfe skrev:Ah ja, jeg har besluttet mig for, at det her bliver en cyklus uden mærken efter symptomer (HA, dream on...). I sidste cyklus, hvor jeg ikke var igang med noget forsøg grundet julen, rendte jeg rundt med døgnkvalme og diverse andre symptomer. Det gik så vidt, at jeg faktisk tog en graviditetstest for et par uger siden :fløjt:

Altså normalt ville jeg mene at sådan en optimisme er en helt fantastisk egenskab at have :-D så er det bare ikke så rart lige i sådan denne situqtion når det fører til skuffelse. Men det er da også vildt svært ikke at håbe og tolke, når det er noget man brændende ønsker sig. Alt andet ville næsten være mærkeligt
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 25. jan 2016, 17:13

Elfenben skrev:
alfe skrev:Ah ja, jeg har besluttet mig for, at det her bliver en cyklus uden mærken efter symptomer (HA, dream on...). I sidste cyklus, hvor jeg ikke var igang med noget forsøg grundet julen, rendte jeg rundt med døgnkvalme og diverse andre symptomer. Det gik så vidt, at jeg faktisk tog en graviditetstest for et par uger siden :fløjt:

Altså normalt ville jeg mene at sådan en optimisme er en helt fantastisk egenskab at have :-D så er det bare ikke så rart lige i sådan denne situqtion når det fører til skuffelse. Men det er da også vildt svært ikke at håbe og tolke, når det er noget man brændende ønsker sig. Alt andet ville næsten være mærkeligt


Jeg var heldigvis 99% sikker på, at der intet var, da jeg havde haft en helt normal menstruation, så der var gudskelov ikke nogen skuffelse forbundet med det, nok nærmere den der "better safe than sorry" – der stod rødvin på menuen. Nå, men nu er det altså nu. Nu er det herremeget babytid. I morgen er min sidste dag som barnløs, for på onsdag bliver jeg gravid. Hurra.
2
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 25. jan 2016, 18:30

Jeg håber der kommer nogen nye til når I nu allesammen forlader tråden om to ugers tid, bliver jo helt ensom herinde :(

Jeg har forgæves prøvet at komme igennem til gyn i dag, han sagde jeg skulle ringe så snart jeg fik mens så jeg kunne få tid til en scanning på dag 10-12, det fik jeg så fredag, hvor de ikke havde telefontid, i dag kunne jeg ikke komme igennem, begynder at frygte om jeg når at få en tid.

I øvrigt, hvorfor er det at "forbudt" mad er meget mere tillokkende? Jeg spiser aldrig hvidt brød eller pasta, men efter at have bestemt mig for ikke at spise hurtige kulhydrater er det eneste jeg har lyst til pasta og hvidt brød. Heldigvis overskygger det sukekrtrangen, som jeg ellers spiste for meget af før :lol:
Jeg er ikke særlig vild med det der hindbærbladte, så det har bare at virke! Drikker en kop om dagen. 10 dage mere, så har jeg forhåbentlig en tyk slimhinde og ægløsning.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 20:04

Jeg er ret sikker på jeg bliver hos dig godtnavn. Håber du får fat i gyn i morgen.

Elfenben, hvordan gik det hos lægen?
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 25. jan 2016, 20:12

Åh, det lyder træls med den gyn godtnavn :( håber, du kommer igennem til ham i morgen!

Og bare rolig - jeg tror desværre heller ikke, jeg skal nogen steder denne gang..
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 20:22

Jeg er også ret sikker på, at jeg bliver her :kram: Jeg er ret sikker på, at jeg ingen tvivl vil have den cyklus, hvor jeg bliver gravid.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 25. jan 2016, 20:23

Ej nu må I altså lige tro på det! En hel flok oktoberbabyer må det blive :lun:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 25. jan 2016, 20:24

Howitz skrev:Jeg er også ret sikker på, at jeg bliver her :kram: Jeg er ret sikker på, at jeg ingen tvivl vil have den cyklus, hvor jeg bliver gravid.


Sådan har jeg også hele tiden tænkt af en eller anden grund.

Men håber selvfølgelig, du tager fejl ;)

Nu har vi jo fået en terminstråd til de heldige!
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 25. jan 2016, 20:25

godtnavn skrev:Ej nu må I altså lige tro på det! En hel flok oktoberbabyer må det blive :lun:


Oktoberbørn er de bedste! :genert:
0

Tilbage til "Graviditet"