Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 20:30

godtnavn skrev:Ej nu må I altså lige tro på det! En hel flok oktoberbabyer må det blive :lun:


Jeg håber, at du har ret :lun: Men jeg er ret sikker på, at jeg ikke er gravid.

Apropro at undvære hurtige kulhydrater. Jeg ser kage alle vegne :savl: men jeg har faktisk fundet en opskrift på pandekager, som er helt lovligt og de smager FANTASTISK. Spiser dem faktisk hver aften :lol:
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 20:35

alfe skrev:
Elfenben skrev:
alfe skrev:Ah ja, jeg har besluttet mig for, at det her bliver en cyklus uden mærken efter symptomer (HA, dream on...). I sidste cyklus, hvor jeg ikke var igang med noget forsøg grundet julen, rendte jeg rundt med døgnkvalme og diverse andre symptomer. Det gik så vidt, at jeg faktisk tog en graviditetstest for et par uger siden :fløjt:

Altså normalt ville jeg mene at sådan en optimisme er en helt fantastisk egenskab at have :-D så er det bare ikke så rart lige i sådan denne situqtion når det fører til skuffelse. Men det er da også vildt svært ikke at håbe og tolke, når det er noget man brændende ønsker sig. Alt andet ville næsten være mærkeligt


Jeg var heldigvis 99% sikker på, at der intet var, da jeg havde haft en helt normal menstruation, så der var gudskelov ikke nogen skuffelse forbundet med det, nok nærmere den der "better safe than sorry" – der stod rødvin på menuen. Nå, men nu er det altså nu. Nu er det herremeget babytid. I morgen er min sidste dag som barnløs, for på onsdag bliver jeg gravid. Hurra.
Rødvin er bestemt heller ikke at kimse af.. Hvis jeg er gravid står rødvin og gin og tonic øverst på min liste over savnede :fløjt: Stærk beslutning - det lyder skønt med den sidste dag som barnløs. Skål for det (i mælk) :D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 25. jan 2016, 20:35

Howitz skrev:
godtnavn skrev:Ej nu må I altså lige tro på det! En hel flok oktoberbabyer må det blive :lun:


Jeg håber, at du har ret :lun: Men jeg er ret sikker på, at jeg ikke er gravid.

Apropro at undvære hurtige kulhydrater. Jeg ser kage alle vegne :savl: men jeg har faktisk fundet en opskrift på pandekager, som er helt lovligt og de smager FANTASTISK. Spiser dem faktisk hver aften :lol:


Jeg faster i dag, mens kæresten har spist fødselsdagsboller med ost og nytteløs til aften :trist: så forstår dine cravings! Men hvor er du bare god!
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 20:37

Bøtte skrev:Jeg er ret sikker på jeg bliver hos dig godtnavn. Håber du får fat i gyn i morgen.

Elfenben, hvordan gik det hos lægen?

Lægen er i morgen kl. 14 :panik: ... Det er meget svært ikke at lade sig rive med, så vi har allerede brugt hele aftenen på at snakke navne og måder at fortælle det til familien. Håber så meget jeg ikke kommer til at fortryde vores iver.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 20:40

Howitz skrev:
godtnavn skrev:Ej nu må I altså lige tro på det! En hel flok oktoberbabyer må det blive :lun:


Jeg håber, at du har ret :lun: Men jeg er ret sikker på, at jeg ikke er gravid.

Apropro at undvære hurtige kulhydrater. Jeg ser kage alle vegne :savl: men jeg har faktisk fundet en opskrift på pandekager, som er helt lovligt og de smager FANTASTISK. Spiser dem faktisk hver aften :lol:


Ud af tre graviditeter har jeg kun haft følelsen én gang. Første gang gik jeg endda 3 dage over tid, inden jeg testede, fordi jeg havde talt forkert og jeg testede udelukkende for at tvinge mens frem.
Det ville så meget ikke ske igen at jeg gik så meget over :lol:
Senest rettet af Bøtte 25. jan 2016, 20:45, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 20:45

Elfenben skrev:
Bøtte skrev:Jeg er ret sikker på jeg bliver hos dig godtnavn. Håber du får fat i gyn i morgen.

Elfenben, hvordan gik det hos lægen?

Lægen er i morgen kl. 14 :panik: ... Det er meget svært ikke at lade sig rive med, så vi har allerede brugt hele aftenen på at snakke navne og måder at fortælle det til familien. Håber så meget jeg ikke kommer til at fortryde vores iver.


Havde vist lige fået scrollet forbi et par indlæg, for så det da jeg kiggede igen.

Krydser fire for dig. Har du nogen ide om hvor langt du er?
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 20:47

Århhh en hel flok oktoberbabyer med små buttede arme og ben :ivrig: :lun: :lun:
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 20:49

Bøtte skrev:
Elfenben skrev:
Bøtte skrev:Jeg er ret sikker på jeg bliver hos dig godtnavn. Håber du får fat i gyn i morgen.

Elfenben, hvordan gik det hos lægen?

Lægen er i morgen kl. 14 :panik: ... Det er meget svært ikke at lade sig rive med, så vi har allerede brugt hele aftenen på at snakke navne og måder at fortælle det til familien. Håber så meget jeg ikke kommer til at fortryde vores iver.


Havde vist lige fået scrollet forbi et par indlæg, for så det da jeg kiggede igen.

Krydser fire for dig. Har du nogen ide om hvor langt du er?

Tak for krydser!! Nahh ikke helt- sidste mens var 21.-25. Dec, men har ikke helt styr på hvor lang min cyklus er - den er 28 eller 29 dage. Så det må vist være 5+noget?
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 20:51

Min mens startede den 2. så ud fra det lyder det meget rigtigt.
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 21:02

Bøtte skrev:Min mens startede den 2. så ud fra det lyder det meget rigtigt.

:blomst: super - bliver forhåbentligt meget klogere i morgen. Min mand er desuden superstolt af at hans svømmeren har kunnet klare turen på trods af spiral, haha. Nu mangler vi bare lige at det også er tvillinger - så får jeg ham aldrig ned på jorden igen :lol:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 21:16

Bøtte: Jeg er bare sådan en type, der kaster op over ingenting :badr: Da jeg tog min første p-pille kastede jeg op efter en time :lol: Jeg har også kastet op af sult, træthed, manipulering af ryg hos fysio etc. :genert: Så jeg tænker lidt, at jeg vil være fældet af kvalme, næsten inden ægget kan nå at sætte sig fast.
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 21:17

Elfenben: krydser fingre for dig :preggo2:
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 21:21

MyGirl: faste? :gisp: Det ville jeg godt nok ikke kunne klare. Yaiks. Jeg bliver dårlig af sult, hvis jeg bare springer et måltid over. Jeg har en høøøøøjjj forbrænding :popkorn:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 21:21

Men ofte startet kvalmen først i uge 5.
Jeg har også nemt til opkast og kvalme. Men blev alligevel først ramt omkring uge 5 med S.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 25. jan 2016, 21:24

Jeg regner heller ikke med at forlade jer lige foreløbigt. Håber dog på ÆL om en uges tid - altså hvis min mens er blevet bare en lille smule regelmæssigt.
Jeg overvejer at prøve at tage ÆL-test bare for at se om jeg overhovedet har ÆL. Jer der tager tests, hvornår i jeres cyklus starter i? Jeg tænker cyklusdag 10, lyder det helt forkert?
0

Tilbage til "Graviditet"