Only in America

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Only in America

Indlægaf paint » 4. jul 2019, 08:48

En amerikansk bilforhandler, har et rigtigt godt typisk amerikansk tilbud til sine kunder i Alabama:

Køb en pickup-truck, og få en bibel, et amerikansk flag og en shotgun med i købet. Dette er hele pakken, mener forhandleren.

'God, Guns and Freedom'

Billede
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Only in America

Indlægaf Wizzze » 4. jul 2019, 09:01

paint skrev:En amerikansk bilforhandler, har et rigtigt godt typisk amerikansk tilbud til sine kunder i Alabama:

Køb en pickup-truck, og få en bibel, et amerikansk flag og en shotgun med i købet. Dette er hele pakken, mener forhandleren.

'God, Guns and Freedom'

Billede


Det er set mange gange før, jeg elsker især banken hvor 12årige kunne få deres første riffel, når de åbnede en opsparingskonto :shock:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Only in America

Indlægaf paint » 9. aug 2019, 22:41

Billede
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Only in America

Indlægaf Wizzze » 9. aug 2019, 23:09

paint skrev:Billede


Det er fra filmen Kingsman

Her er the real deal
Billede

Billede
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Only in America

Indlægaf paint » 10. aug 2019, 07:54

Wizzze skrev:
paint skrev:Billede


Det er fra filmen Kingsman

Her er the real deal
Billede

Billede


Det lyder rigtigt. Men det ser meget amerikansk ud :D
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Only in America

Indlægaf Wizzze » 4. dec 2019, 17:45



De er skøre derovre!!

[youtube][/youtube]
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Only in America

Indlægaf paint » 4. dec 2019, 23:33

Wizzze skrev:


De er skøre derovre!!

[youtube][/youtube]


De er vist ved at se kritisk på tilladelser til 'emotional support animals', derovre. For ikke så længe siden, blev en stewardesse bidt af en
støttehund'. Nu klager kabinepersonalet over, at de skal udsættes for bid (og andre ting) fra passagerernes såkaldte støttedyr (det er nemlig ikke første gang, at det er sket). Der har også været tilfælde, hvor dyret har skidt på sædet eller gulvet. Det er der en del passagerer der er utilfredse med.

Det har også vist sig, at der er en hel del svindel med i det. Det eneste der kræves for en tilladelse, er en attest fra en terapeut, og det benytter folk i stigende omfang til at fragte de mest utrolige dyr med i kabinen, gratis.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Only in America

Indlægaf Misantropen » 2. apr 2020, 20:14

Jeg blev mindet om videoer som denne(det er en serie, der er flere på Youtube) fordi der er kommet nye afsnit. Amerikanske kollegier for mænd. Jeg ved ikke hvad man kan oversætte det til på dansk.

De studerende lever så meget op til de stereotype forestillinger om priviligerede unge hvide amerikanske mænd :lol: De ligner også alle sammen hinanden uanset hvilken video man ser. Nogle af husene ligner noget værre lort, og med tanke på alle de sager om overgreb, pagter, broderskab osv. minder det bare om noget fra en gyserfilm :genert:


(Spol evt. over de første 3 minutter)
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24399

Re: Only in America

Indlægaf Moxy-lady » 2. apr 2020, 20:54

Jeg ser Tiger King på Netflix... Og... Only in 'Murica :lol:
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Only in America

Indlægaf Wizzze » 10. apr 2020, 11:51

Fyrst Eberhard skrev:
DEE8B8BB-5FE2-4611-BCF8-2F808769BFA7.jpeg

F2F53B71-6E0B-46AA-9E96-D2733E607E3B.jpeg

0520AB4D-1479-4850-810D-078FFDFBA3DA.jpeg

FD494080-62FB-44C6-95EB-057370E45C14.jpeg

3212FB3A-BE5D-4F25-AF0D-6601F5966FDB.jpeg


Sørgeligt og sjovt på samme tid... :D :(
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Only in America

Indlægaf paint » 10. apr 2020, 13:31

Jeg har set en del amerikanske film, her i denne tid. Og det er gået op for mig, at amerikanere må have en meget, meget stereotyp opfattelse af verden.
Når en del af handlingen foregår i Schweiz, så er landet et sted, hvor det altid sner og der er banker allevegne.Personalet i bankerne er nogle yderst korrekte, stive typer, som ser ud til, at de kun med en kraftanstrengelse, kan undlade at smække hælene højlydt sammen.
Skifter scenen til Rusland/Moskva, så er man et sted, hvor folk altid går rundt i sne til knæene, iført store pelshuer og der er generelt bidende koldt, altid. Et par bistert udseende soldater i russisk uniform, skal der også lige være plads til mens man panorerer hen over Kremls høje mure.

Skifter scenen til f.eks Paris - ser man først Eiffeltårnet, dernæst skal der være en smart fransk kvinde iført en kort kjole som vimser hen af gaden, og sidst men ikke mindst en mand med et fransk type overskæg, som går hen af gaden med et brød (flute eller lign) under armen, mens han passerer et par ældre mænd der spiller boules.

I Stockholm, sner det i øvrigt også altid, mens folk kører rundt i volvoer.
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Only in America

Indlægaf D.itsen » 10. apr 2020, 16:06

Misantropen skrev:Jeg blev mindet om videoer som denne(det er en serie, der er flere på Youtube) fordi der er kommet nye afsnit. Amerikanske kollegier for mænd. Jeg ved ikke hvad man kan oversætte det til på dansk.

De studerende lever så meget op til de stereotype forestillinger om priviligerede unge hvide amerikanske mænd :lol: De ligner også alle sammen hinanden uanset hvilken video man ser. Nogle af husene ligner noget værre lort, og med tanke på alle de sager om overgreb, pagter, broderskab osv. minder det bare om noget fra en gyserfilm :genert:


Der må simpelthen også blive taget en seriøs omgang steorider det hus. Ellers er de alle sammen på sportstipendier og det tror jeg ikke på. Men steorider er jo heller ikke ulovligt eller specielt ilde set herover
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Only in America

Indlægaf Misantropen » 10. apr 2020, 18:18

D.itsen skrev:
Misantropen skrev:Jeg blev mindet om videoer som denne(det er en serie, der er flere på Youtube) fordi der er kommet nye afsnit. Amerikanske kollegier for mænd. Jeg ved ikke hvad man kan oversætte det til på dansk.

De studerende lever så meget op til de stereotype forestillinger om priviligerede unge hvide amerikanske mænd :lol: De ligner også alle sammen hinanden uanset hvilken video man ser. Nogle af husene ligner noget værre lort, og med tanke på alle de sager om overgreb, pagter, broderskab osv. minder det bare om noget fra en gyserfilm :genert:


Der må simpelthen også blive taget en seriøs omgang steorider det hus. Ellers er de alle sammen på sportstipendier og det tror jeg ikke på. Men steorider er jo heller ikke ulovligt eller specielt ilde set herover

Måske har du ret med steroider. Det kender jeg ikke noget til i USA, men det vil ikke undre mig hvis man sammenligner med Danmark. Flere af de medvirkende i serien ligner også den type fyre der er vant til at kunne købe sig til hvad som helst med fars penge(eller at far betaler penge under bordet for at købe dem ind forskellige steder) Samme type som ikke er bange for at true med at deres far er advokat, hvis ikke de får deres vilje eller skal puste sig op :stoned:
0
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Only in America

Indlægaf D.itsen » 10. apr 2020, 20:37

Misantropen skrev:
D.itsen skrev:
Misantropen skrev:Jeg blev mindet om videoer som denne(det er en serie, der er flere på Youtube) fordi der er kommet nye afsnit. Amerikanske kollegier for mænd. Jeg ved ikke hvad man kan oversætte det til på dansk.

De studerende lever så meget op til de stereotype forestillinger om priviligerede unge hvide amerikanske mænd :lol: De ligner også alle sammen hinanden uanset hvilken video man ser. Nogle af husene ligner noget værre lort, og med tanke på alle de sager om overgreb, pagter, broderskab osv. minder det bare om noget fra en gyserfilm :genert:


Der må simpelthen også blive taget en seriøs omgang steorider det hus. Ellers er de alle sammen på sportstipendier og det tror jeg ikke på. Men steorider er jo heller ikke ulovligt eller specielt ilde set herover

Måske har du ret med steroider. Det kender jeg ikke noget til i USA, men det vil ikke undre mig hvis man sammenligner med Danmark. Flere af de medvirkende i serien ligner også den type fyre der er vant til at kunne købe sig til hvad som helst med fars penge(eller at far betaler penge under bordet for at købe dem ind forskellige steder) Samme type som ikke er bange for at true med at deres far er advokat, hvis ikke de får deres vilje eller skal puste sig op :stoned:

Som jeg har forstået det, er det ikke ulovligt medmindre man er professionel atlet, og så er det vist ikke engang alle sportsgrene der går op i om mange bruger doping. Så det er, i hvert fald i nogle segmenter, mere udbredt end i Danmark. Og jeg forestiller mig det er ret udbredt, der hvor man er vant til at kunne købe sig til alting.
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Only in America

Indlægaf dgd2007 » 15. apr 2020, 12:35

Billede
3

Tilbage til "Generelt"