Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 16. jan 2016, 14:32

Edit: jeg fik afprøvet nogle guld-sort-smokey eyes, og helt mørkerøde læber, og det så brandgodt ud, så nu er det kun smykker og negle der mangler.

Hvis man nu skal til James Bond fest, hvor man faktisk er personen i centrum, og dermed godt må gå lidt for langt med opdulning. Hvad skal man så gå efter ?
Er både i tvivl om make-up, negle og smykker. Hår tror jeg godt kunne blive sådan noget krøllet side-swept noget.
Jeg er bleg, blond og går oftest med guldsmykker, men overvejer om man burde vælge sølv smykker da kjolen har synlig sølv lynlås
Screen Shot 2016-01-16 at 15.30.50.jpg


Screen Shot 2016-01-16 at 15.32.09.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Annione » 26. jan 2016, 15:25

Jailbird skrev:Kan man gøre noget ved mørke albuer? Mine albuer er egentlig "lækre" nok, de får engang imellem med en 10% AHA creme og dagligt med en fed creme, så det er ikke fordi de er tørre, de er bare meget mørke. Når jeg googler problemet får jeg kun råd mod tørre albuer.


Søg på asiatiske produkter. De er vilde med blegende cremer. Så i dag et produkt til netop albuer og bikiniline :-D Bed dog ikke mærke i navnet.
I Asien skal man være opmærksom, når man køber dullegrej. Der er "whitening effect" i virkelig mange produkter.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Annione » 26. jan 2016, 15:27

Frkvira skrev:Et spørgsmål mere. Den brune batiste findes den i flere udgaver?


Der er mindst 2. En brun og en brun med gyldent skær. Jeg har begge, i Dk findes der ikke nogen til rødt hår. Må nok til Irland for at finde det :-D
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FrøkenM » 26. jan 2016, 16:22

Er der nogen der har erfaringer med disse to paletter fra Maybeline og kan sige for og imod :D

The blushed nudes

Billede

The nudes

Billede
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf In_your_eyes » 26. jan 2016, 21:14

:( min Essie Velvet Voyeur lak er ved at være færdig :whine:
Er der nogen der ved om den stadig kan købes og hvor eller kender en god dupe?
0
:pompom:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Puffi » 26. jan 2016, 21:19

Jailbird skrev:Kan man gøre noget ved mørke albuer? Mine albuer er egentlig "lækre" nok, de får engang imellem med en 10% AHA creme og dagligt med en fed creme, så det er ikke fordi de er tørre, de er bare meget mørke. Når jeg googler problemet får jeg kun råd mod tørre albuer.


Citron. No shit. Husmoderråd når det er bedst :-D

Sid med hver albue i en skive citron mens du ser noget et eller andet, eller gnid kraftigt ind. Det tager alt det mørke, men kræver dog meget fugt bagefter for at albuerne ikke bliver en tør skal.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FrøkenM » 26. jan 2016, 21:22

In_your_eyes skrev::( min Essie Velvet Voyeur lak er ved at være færdig :whine:
Er der nogen der ved om den stadig kan købes og hvor eller kender en god dupe?

Hvis mine Google skills er gode kan du finde den på Nicehair til 59 kroner :)

https://nicehair.dk/essie-neglelak-velv ... 15-ml.html
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 26. jan 2016, 22:15

Hvem kan befale en vidunderkur mod utroligt filtret hår. Jeg vasker ikke hår så ofte, og hvis jeg så ikke reder det igennem minimum et par gange om dagen, begynder det at få dreadlocks.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Annione » 26. jan 2016, 23:59

Filipai skrev:Hvem kan befale en vidunderkur mod utroligt filtret hår. Jeg vasker ikke hår så ofte, og hvis jeg så ikke reder det igennem minimum et par gange om dagen, begynder det at få dreadlocks.


Hvad bruger du nu? Så jeg ikke kommer med tips, du allerede bruger.
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 27. jan 2016, 07:39

Annione skrev:
Filipai skrev:Hvem kan befale en vidunderkur mod utroligt filtret hår. Jeg vasker ikke hår så ofte, og hvis jeg så ikke reder det igennem minimum et par gange om dagen, begynder det at få dreadlocks.


Hvad bruger du nu? Så jeg ikke kommer med tips, du allerede bruger.


Syoss shampoo, som jeg ikke er glad for, men heldigvis snart har brugt op. Og så dove repair conditioner som jeg virkeligt er glad for. Jeg bruger aussie 3 minute miracle til når det dreadsene skal ud.
Jeg har prøvet med oliekurene fra iherb og kokosolie, men synes ikke det har særlig stor effekt.
Jeg har psoriasis som blusser op hvis jeg vasker håret ofte, min redning er ofte kun at smide lidt balsam i længderne og skylle ud.

Gad bare godt have sundt lækkert hår, og det har jeg bare aldrig haft.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 27. jan 2016, 11:42

Frkvira skrev:Mac foundation, hvordan er det nu det er? NW er til hvilken hudtype i forhold til NC?


Det er sådan lidt modsat andre , så NW er not warm. Og NC er not cold. Jeg er i hvert fald bleg og har kolde toner og jeg har NW.
0
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf In_your_eyes » 27. jan 2016, 12:23

FrøkenM skrev:
In_your_eyes skrev::( min Essie Velvet Voyeur lak er ved at være færdig :whine:
Er der nogen der ved om den stadig kan købes og hvor eller kender en god dupe?

Hvis mine Google skills er gode kan du finde den på Nicehair til 59 kroner :)

https://nicehair.dk/essie-neglelak-velv ... 15-ml.html

Tark :banan: så gode var mine skills ikke
0
:pompom:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FrøkenM » 27. jan 2016, 12:42

In_your_eyes skrev:
FrøkenM skrev:
In_your_eyes skrev::( min Essie Velvet Voyeur lak er ved at være færdig :whine:
Er der nogen der ved om den stadig kan købes og hvor eller kender en god dupe?

Hvis mine Google skills er gode kan du finde den på Nicehair til 59 kroner :)

https://nicehair.dk/essie-neglelak-velv ... 15-ml.html

Tark :banan: så gode var mine skills ikke

Velbekomme - det er en flot lak :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
DollsLiveForever
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 20:57
Kort karma: 13
Likede indlæg: 102

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf DollsLiveForever » 28. jan 2016, 07:42

Filipai skrev:
Annione skrev:
Filipai skrev:Hvem kan befale en vidunderkur mod utroligt filtret hår. Jeg vasker ikke hår så ofte, og hvis jeg så ikke reder det igennem minimum et par gange om dagen, begynder det at få dreadlocks.


Hvad bruger du nu? Så jeg ikke kommer med tips, du allerede bruger.


Syoss shampoo, som jeg ikke er glad for, men heldigvis snart har brugt op. Og så dove repair conditioner som jeg virkeligt er glad for. Jeg bruger aussie 3 minute miracle til når det dreadsene skal ud.
Jeg har prøvet med oliekurene fra iherb og kokosolie, men synes ikke det har særlig stor effekt.
Jeg har psoriasis som blusser op hvis jeg vasker håret ofte, min redning er ofte kun at smide lidt balsam i længderne og skylle ud.

Gad bare godt have sundt lækkert hår, og det har jeg bare aldrig haft.


En spray balsam ting fra unique One. Det er det bedste jeg har prøvet mod filtret hår. Den lufter dig meget kraftigt. Eller en kur i blå bøtte fra redken.
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 28. jan 2016, 20:38

Fio skrev:
Filipai skrev:
Annione skrev:
Filipai skrev:Hvem kan befale en vidunderkur mod utroligt filtret hår. Jeg vasker ikke hår så ofte, og hvis jeg så ikke reder det igennem minimum et par gange om dagen, begynder det at få dreadlocks.


Hvad bruger du nu? Så jeg ikke kommer med tips, du allerede bruger.


Syoss shampoo, som jeg ikke er glad for, men heldigvis snart har brugt op. Og så dove repair conditioner som jeg virkeligt er glad for. Jeg bruger aussie 3 minute miracle til når det dreadsene skal ud.
Jeg har prøvet med oliekurene fra iherb og kokosolie, men synes ikke det har særlig stor effekt.
Jeg har psoriasis som blusser op hvis jeg vasker håret ofte, min redning er ofte kun at smide lidt balsam i længderne og skylle ud.

Gad bare godt have sundt lækkert hår, og det har jeg bare aldrig haft.


Bruger du en dybderensende shampoo indimellem ? Tænker på buildup kan godt få håret til at filtre og blive uimodtageligt for kure og olier etc.

Ellers kan jeg anbefale Phillip Martins eller Shu Uemura, mit hår har helt skiftet karakter efter jeg er gået over til det (Phillip Martins shampoo, balsam og kur, og Shu Uemura styling produkter). Ingen filter trods jeg har meget naturkrøl, meget mere fylde og shine, håret er nemmere at style og det er bare så medgørligt.


Nej, det gør jeg faktisk ikke, men det kan da være jeg skal prøve det. Især nu hvor mit hår bliver vasket så sjældent. Det er liige en smule over mit SU budget med Phillip Martins produkter. Lyder ellers godt, har nemlig også en smule krøller. Håber på at kunne finde et billigere alternativ.

Er lige blevet tilbudt at prøve noget olaplex behandling, så glæder mig til at se om det kunne gøre noget godt.
1

Tilbage til "Skønhed"